mijn schoonmoeder Anna is zo gek als een bootquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus die Anna heet woont op een boot
Een woonboot of een rijnaakboot of zo?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus die Anna heet woont op een boot
Een skif...quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een woonboot of een rijnaakboot of zo?
Een woonarkjequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een woonboot of een rijnaakboot of zo?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:25 schreef sacha het volgende:
mijn schoonzus Anna heeft bijna haar vaarbewijs voor een boot
Veel Annas die ik ken hebben als 2e naam Mariaquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
alle Anna's die ik ken heten eigenlijk Anneke
Mijn zus inderdaad ook, maar we noemen haar vaak Annaquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
alle Anna's die ik ken heten eigenlijk Anneke
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef sacha het volgende:
Opa bootje heeft ook een woonark mét bootje (dûh)
En bedanktquote:
das een 1 april grapquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt daar toch op een andere dag gevierd?
Met zwembadquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, vast met een kelder ook nog er onder...
1 april viering hier, is altijd een groot spektakel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houd ons toch niet voor de gek he !?
Een kruipkeldertje, armoe hč.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, vast met een kelder ook nog er onder...
Maar je woont er nog geen eens een jaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 april viering hier, is altijd een groot spektakel.
Dus dan mag ik geen vrije dag?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je woont er nog geen eens een jaar
Dreigen het op Facebook te zetten als hij weer eens een neger in je keuken wilt hangen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:43 schreef sacha het volgende:
ik heb al 19 snurkfilmpjes van de Postbode, wat zal ik daar eens mee doen?
Hoor die natte T...quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dreigen het op Facebook te zetten als hij weer eens een neger in je keuken wilt hangen?
quote:Media Markt NL
Ken je dat? Zit je net lekker op een terrasje, rent je kind weg! Jij in paniek, want binnen 5 seconden is hij compleet uit het zicht verdwenen. Hoe vind je hem nu ooit terug? Zou fijn zijn als daar een oplossing voor kwam, toch? En om je kind van 6 al een mobiele telefoon te geven, dat gaat natuurlijk echt te ver.
Daarom is bij ons nu de RFID S4 Easy-Chipper verkrijgbaar, waarmee je je kind helemaal pijnloos en onzichtbaar voorziet van een Tag & Trace-microchip. Zo kun je altijd direct op je smartphone zien waar je kind is!
De Easy-Chipper maakt gebruik van nanotechnologie waardoor de chip uiterst klein is gebleven. Op deze manier voorkom je het risico dat de Chip ontdekt en eventueel verwijderd wordt door onbekenden. Superveilig dus!
De RFID S4 Easy Chipper wordt geleverd inclusief 3 Tag & Trace Microchips.
Of een topic hierquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
zal ik een snurk kanaal openen op Youtube?
Vergeet hier geen linkje te posten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
zal ik een snurk kanaal openen op Youtube?
kan ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nee gek, langs de stippellijn afknippen
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Dan ben ik 3 jaar geleden gestopt met roken.. en dus iets van 15K bespaard aan tabak
dat haal ik niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
Maar eigenlijk wil ik op 1 april mn 250K post doen op 1 april
weet ik veel, het drijft, er zit een motor op en er liggen peddels inquote:
Waar kocht jij je tabak?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Dan ben ik 3 jaar geleden gestopt met roken.. en dus iets van 15K bespaard aan tabak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |