Hoe kan jij hem nou in Delft plaatsen morgenmiddag 12.00 als je er niet bent?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:21 schreef just me het volgende:
Ik herhaal voor de laatste keer, stok is weg uit den hoon en wordt morgen voor 12.00 geplaatst ik weet nu nog niet waar
wie heeft t over Delft dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem nou in Delft plaatsen morgenmiddag 12.00 als je er niet bent?
Je kon er ook gewoon langs rijden. Niemand legt hem in jouw achtertuinquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
jammer, ik zat vandaag in Amsterdam.
Het oosten
Hoe rijdt de trein langs den hoorn lieve nattekatquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kon er ook gewoon langs rijden. Niemand legt hem in jouw achtertuin
Eerst fiets je naar Den Hoorn, dan ga je naar het stationquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe rijdt de trein langs den hoorn lieve nattekat
Ja, ik zag nu net pas dat ie in den hoorn lag snap jequote:Op vrijdag 1 april 2016 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst fiets je naar Den Hoorn, dan ga je naar het station
Dit is zo'n beetje Delft joh, dichterbij komt ie niet.
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik zag nu net pas dat ie in den hoorn lag snap je
Build a bridge and get over itquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Met zo'n instelling verdien je het niet om de stok te verplaatsen
Nattekat 2quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:41 schreef nijnja het volgende:
Nou, het is eindelijk 'morgen voor 12 uur', oo met die foto's
Het is nog geen 12 uur !! En rustig aan tis weekend en ik ben op vakantie 😊quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:41 schreef nijnja het volgende:
Nou, het is eindelijk 'morgen voor 12 uur', oo met die foto's
Eerst stok dan vakantiequote:Op zaterdag 2 april 2016 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nog geen 12 uur !! En rustig aan tis weekend en ik ben op vakantie 😊
niet zeuren, stok mocht mee in de mijn tas, in de trein, in de auto, in het bosquote:
Stok heeft al vakantie gehad, in Zeelandquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
niet zeuren, stok mocht mee in de mijn tas, in de trein, in de auto, in het bos
stok lag daar te balen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stok heeft al vakantie gehad, in Zeeland
de stok is geplaatst, ik heb net bij de receptie "internetverbinding" gekocht en ga de foto's uploaden!quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu wordt ie gevangen gehouden in jouw tas
Je had net al Internetquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
de stok is geplaatst, ik heb net bij de receptie "internetverbinding" gekocht en ga de foto's uploaden!
laat me met rust anders komt er helemaal niets van terechtquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had net al Internet
Het is trouwens zomertijd, je bent te laat
2MB per foto, afgaande op de grote kans dat je niet per MB betaalt, komt dat ongeveer overeen met 20 centquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:10 schreef just me het volgende:
[..]
laat me met rust anders komt er helemaal niets van terecht![]()
ik had heel wankel internet en ik kon geen foto's uploaden![]()
kan ik bij jou de kosten declareren ?
en dat is dan voor één laptop, wil je ook voor je mobiel dan moet je daar ook apart voor betalenquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
13¤ voor een beetje internet? Leeft dat park nog in 2005 ofzo?
Daar doe ik het voor
Gastquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had net al Internet
Het is trouwens zomertijd, je bent te laat
Belooft was 12 uur, dan moet je niet pas om 12:10 foto's gaan uploadenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belooft was 12 uur, dan moet je niet pas om 12:10 foto's gaan uploaden
Trouwens nog langs Spockjuh geweest? Ze hebben lekkere koffie daar
het is te hopen dat je irl niet zo bent als hier!quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belooft was 12 uur, dan moet je niet pas om 12:10 foto's gaan uploaden
Trouwens nog langs Spockjuh geweest? Ze hebben lekkere koffie daar
Ik heb het ooit al gezegd; altijd mijn uitspraken met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:31 schreef KaBuf het volgende:
Altijd makkelijk om achteraf te zeggen dat het sarcasme is.
Alleen in dit specifieke topicquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
het is te hopen dat je irl niet zo bent als hier!
Fijn just me dat je alle moeite hebt gedaan
succesquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens kijken of ie spockjuh voor kan zijn
Enjoyquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
succes
* just me gaat verder weekend vieren
zo lang ik of Goitske niet thuis zijn heb je alle tijdquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:37 schreef Light het volgende:
[..]
Dus als ik straks besluit om op zoek te gaan naar de stok,heb ik van jou geen last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |