oh das ook balen zeg de eftelingquote:Op maandag 4 april 2016 08:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toch Oudleusen geworden dus
Ik voel met je mee Goitske, ik blijf vandaag thuis met de jongste omdat mijn vrouw met een vriendin en de oudste naar de Efteling gaat.
Takkie was de kat van de buren, nou beter datquote:
Takkie was toch de hond van Jip en Janneke?quote:Op maandag 4 april 2016 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
Takkie was de kat van de buren, nou beter dat
stok zou morgen ook met mij mee mogen op schoolreisjequote:
Ik had niet zulke snuggere burenquote:Op maandag 4 april 2016 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Takkie was toch de hond van Jip en Janneke?
zullen we afspreken dat de stok 18+ wordt?quote:Op maandag 4 april 2016 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
stok zou morgen ook met mij mee mogen op schoolreisje
ik spreek niets af met een stokquote:Op maandag 4 april 2016 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we afspreken dat de stok 18+ wordt?
altijd dat verplaats met kinderen erbij. die arme kinderenquote:
voer voor psychologenquote:Op maandag 4 april 2016 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
altijd dat verplaats met kinderen erbij. die arme kinderen
Gebruik je je stok om mee te slaan?quote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
voer voor psychologen![]()
en die moeten ook hun geld verdienen.
het isquote:
c) toekomst van de stok veilig stellen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
het is
a) niet mijn stok
b) ik sla niet
nergens voor nodig
ik had nu gelukkig kunnen zijn met een vrouw en kinderen maar ipv daarvan besloot ik op FOK! 80000 posts te plaatsen...quote:Op maandag 4 april 2016 18:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
c) toekomst van de stok veilig stellen.
ik had er natuurlijk een * bij moeten zetten... :/quote:Op maandag 4 april 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had nu gelukkig kunnen zijn met een vrouw en kinderen maar ipv daarvan besloot ik op FOK! 80000 posts te plaatsen..... dus er zijn belangrijker dingen dan die FOK! stok.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had nu gelukkig kunnen zijn met een vrouw en kinderen maar ipv daarvan besloot ik op FOK! 80000 posts te plaatsen..... dus er zijn belangrijker dingen dan die FOK! stok.
Zoja, dan neem ik 'm woensdag weer meequote:
Het kan ook allebei hoorquote:Op maandag 4 april 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet als je zo lelijk bent als ik!quote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zoja, dan neem ik 'm woensdag weer mee
[..]
Het kan ook allebei hoor
quote:Op maandag 4 april 2016 20:37 schreef m1st1g het volgende:
Stokje mag vannacht warm slapen. Morgen weer een nieuwe plaats.
No commentquote:
* just me gaat even naar de foto van de paintball meet zoekenquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even naar de foto van de paintball meet zoeken
Ik moet er nog steeds aan wennen dat je ons verraden hebtquote:Op maandag 4 april 2016 20:37 schreef m1st1g het volgende:
Stokje mag vannacht warm slapen. Morgen weer een nieuwe plaats.
pas op je woorden... Ik heb nog een roze spuitbus.quote:Op maandag 4 april 2016 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan wennen dat je ons verraden hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |