Jij mag ook niet overal meer posten......quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef sp3c het volgende:
al is het anti EU sentiment wel een sterke, als ik zou denken dat het daarom ging zou ik ook tegen stemmen
kappen met die onzin
misschien in de toekomst
Whehequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
feitelijk betekend het alleen dat ze beloven hun leven te beteren als wij ze geld geven en ondertussen kan de westerse zakenwereld het land leegroven
win win voor iedereen
Wat precies leegroven?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
feitelijk betekend het alleen dat ze beloven hun leven te beteren als wij ze geld geven en ondertussen kan de westerse zakenwereld het land leegroven
win win voor iedereen
Dan moet je dat vertrouwen kweken. De "tokkies" hebben een grote bek maar zijn een kleine minderheid. De grote meerderheid van mensen, ook die minder dan de universiteit hebben gestudeerd kunnen echt wel redelijk over dingen nadenken. Juist als je mensen verantwoordelijkheid geeft gaan ze ook echt beter over dingen nadenken. Nu worden mensen als dom volk weggezet als ze niet op een politiek correcte partij stemmen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is het gevaar. Dat voor alles een referendum gaan houden. Dan krijg je werkelijk het volk aan het woord. Daar heb ik geen vertrouwen in. Tenminste.....niet in Nederland.
So what? Ze komen aan onze zijde en wij gaan handel drijven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Whehe
Ik denk dat je onmogelijk kan inschatten hoe het alles bij elkaar opgeteld uit gaat pakken. Omdat Oekraïne zo corrupt is kan het alle kanten op. Gaan ze hervormen en de corruptie aanpakken, of niet? Gaan westerse landen het land leeg kunnen roven of niet -- gaan corrupte oligarchen hun bedrijven voor te weinig geld aan westerse investeerders verpatsen of gaan ze juist het vrij verkeer van kapitaal tegen de verdragsregels in tegenhouden om hun bezit te beschermen?
Ik denk dat maar weinig mensen zo'n dikke pil als de EU verdragen zijn weg kunnen lezen, deze kunnen snappen en een weloverwogen mening er over kunnen vormen. Of daar de tijd voor hebben/willen nemen. Dat het te complex is, is geen woord over gelogen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is het gevaar. Dat voor alles een referendum gaan houden. Dan krijg je werkelijk het volk aan het woord. Daar heb ik geen vertrouwen in. Tenminste.....niet in Nederland.
damnquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij mag ook niet overal meer posten......
elk land is rijk, geen idee wat er in de Oekraine te halen valt ... ik ken alleen Donbaz Donetsk en die ijsbaan is gel00t en afgebrandquote:
Ik vraag mij af hoe dom "het volk" is. De PVV loopt toch wel aardig. Niet door Amsterdammers trouwens.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:12 schreef tfors het volgende:
[..]
Dan moet je dat vertrouwen kweken. De "tokkies" hebben een grote bek maar zijn een kleine minderheid. De grote meerderheid van mensen, ook die minder dan de universiteit hebben gestudeerd kunnen echt wel redelijk over dingen nadenken. Juist als je mensen verantwoordelijkheid geeft gaan ze ook echt beter over dingen nadenken. Nu worden mensen als dom volk weggezet als ze niet op een politiek correcte partij stemmen.
Denk je echt dat mensen het hele verdrag gaan lezen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:12 schreef tfors het volgende:
[..]
Dan moet je dat vertrouwen kweken. De "tokkies" hebben een grote bek maar zijn een kleine minderheid. De grote meerderheid van mensen, ook die minder dan de universiteit hebben gestudeerd kunnen echt wel redelijk over dingen nadenken. Juist als je mensen verantwoordelijkheid geeft gaan ze ook echt beter over dingen nadenken. Nu worden mensen als dom volk weggezet als ze niet op een politiek correcte partij stemmen.
in de regel kan het de belangrijke mensen stiekem niet zoveel schelen dat ze daar zo corrupt als de neten zijn, dat maakt de boel alleen maar makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Whehe
Ik denk dat je onmogelijk kan inschatten hoe het alles bij elkaar opgeteld uit gaat pakken. Omdat Oekraïne zo corrupt is kan het alle kanten op. Gaan ze hervormen en de corruptie aanpakken, of niet? Gaan westerse landen het land leeg kunnen roven of niet -- gaan corrupte oligarchen hun bedrijven voor te weinig geld aan westerse investeerders verpatsen of gaan ze juist het vrij verkeer van kapitaal tegen de verdragsregels in tegenhouden om hun bezit te beschermen?
En als dat laatste niet gebeurt pomp je geld in niets.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
So what? Ze komen aan onze zijde en wij gaan handel drijven.
En we helpen ze, maar het is aan hun om hervormingen door te voeren.
Ik herken je aan je hoofddeksel...quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
[..]
elk land is rijk, geen idee wat er in de Oekraine te halen valt ... ik ken alleen Donbaz Donetsk en die ijsbaan is gel00t en afgebrand
Graanvelden, olieschuren.. Dat zochten de Duitsers daar. Meer weet ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
[..]
elk land is rijk, geen idee wat er in de Oekraine te halen valt ... ik ken alleen Donbaz Donetsk en die ijsbaan is gel00t en afgebrand
Dat is zeker zo. De redelijkheid is totaal weg bij bepaalde mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de regel kan het de belangrijke mensen stiekem niet zoveel schelen dat ze daar zo corrupt als de neten zijn, dat maakt de boel alleen maar makkelijker
Als je de 17e eeuw leuk vindt; dit is zo'n voorbeeld.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En als dat laatste niet gebeurt pomp je geld in niets.
hoppaquote:
ook niet echt een reden om het niet te doenquote:Nog geen reden om fout zaken te doen.
Bedrijven en landbouwgrond opkopen.quote:
Even knuffelen mag.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoppa
[..]
ook niet echt een reden om het niet te doen
betere vraag is of het aan het einde van de rit meer of minder geld op heeft gebracht lijkt mij
Maar verspreiden ze die anderen ook? Deze kreeg ik als ongewenste reclame. Maar wel grappig dat je hun zogenaamde neutraliteit zo makkelijk sliktquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je bent onvolledig. Er zijn 3 soorten flyers: 1 met voorargumenten, 1 met tegenargumenten, 1 met neutrale stellingen
Nee natuurlijk niet, denk je dat politici die hierover stemmen dat wel doen dan? Eén politicus weet het waarschijnlijk beter dan één gewone burger, maar 100 gemiddeld gewone burgers bij elkaar (plus oplettende journalisten die het verdrag wel doorspitten) weten het 100% zeker beter dan één gemiddelde politicus.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je echt dat mensen het hele verdrag gaan lezen?
Je bent een optimistisch mens.
Ik heb er naar gekeken. Waar zit het rendement? Grond kost niets.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Bedrijven en landbouwgrond opkopen.
Kan ook zonder associatie-overeenkomst trouwens. Een Chinees bedrijf (uit de grensregio met Rusland, met ervaring om vijanden met militair geweld buiten de deur te houden) had al een intentie-overeenkomst met Oekraïne om een gebied zo groot als België voor 50 jaar te pachten.
Voor ons kan dat leuk zijn (bijv. als een pensioenfonds in zo'n bedrijf belegt) maar ik denk niet dat de Oekraïners er zo veel aan hebben.
Schaliegas.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
[..]
Iedereen wil iets verdienen. Zwart, blank, grijs en geel. Het moet wel kunnen. Ik zie het daar niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
Als je de 17e eeuw leuk vindt; dit is zo'n voorbeeld.
Ennuh: De kost gaat voor de baat uit.
Vrijwilligers verspreiden die flyers. Je kon je aanmelden en dan kreeg je de flyers toegestuurd die je wilde hebben. GS heeft de flyers aangeboden aan iedereen die wilde. Dus ja; in deze zijn ze neutraal geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar verspreiden ze die anderen ook? Deze kreeg ik als ongewenste reclame. Maar wel grappig dat je hun zogenaamde neutraliteit zo makkelijk slikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |