Is Ryon nieuw? Dacht dat die hier al jaren postte.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:36 schreef robin007bond het volgende:
Wel leuk dat Ryon en Tchock nu ook vaste SC'ers zijn.
Niet in de SC.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is Ryon nieuw? Dacht dat die hier al jaren postte.
Echt? Is dat niet juist een uitgewezen kans om ervaring op te doen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Dat doet ook maar een zeer kleine minderheid van de studenten.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben rond de 1300 kwijt aan woonlasten.
Hoop gas he?quote:
Wat voor meerwaarde heeft het buitenland tegenover Nederland? Tuurlijk, leuke ervaring, maar voor het onderwijs hoef je het niet te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Echt? Is dat niet juist een uitgewezen kans om ervaring op te doen?
Mijn vriendin draagt van dat bedrag de helft bij.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betaal 400 inclusief. De rest hoest mijn compagne op.
Valt best mee, dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt van dat bedrag de helft bij.
Levenservaring? Absoluut. Studieervaring? Mwah. Ik heb in die tijd een minor gedaan die inhoudelijk heel tof was en waar ik later in de praktijk wat aan heb.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Echt? Is dat niet juist een uitgewezen kans om ervaring op te doen?
Zeker, dinky-struggles.quote:
Kennismaking met een rechtssysteem in een ander land bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het buitenland tegenover Nederland? Tuurlijk, leuke ervaring, maar voor het onderwijs hoef je het niet te doen.
Samen met Drugshond en 99.999 behoor ik tot de veteranen hier, inderdaad. Discutabel gezelschap, wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Reya post hier al een jaar of twintig, die bejaarde.
Saoedi-Arabië lijkt me wat dat betreft wel een geschikte bestemming.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kennismaking met een rechtssysteem in een ander land bijvoorbeeld
Studiereisje kan ook. Zo'n uitwisselprogramma is toch vaak van discutabel academisch niveau.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voor, ik schat, zo'n 95% van de alumni zal die ervaring weinig meerwaarde hebben in de praktijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel goed voor het aantal bedpartners dat je hebt gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiereisje kan ook. Zo'n uitwisselprogramma is toch vaak van discutabel academisch niveau.
Oh, je hebt het over rechten? Daar doe ik maar geen uitspraken over.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was het Oost-Europa of Thailand?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel goed voor het aantal bedpartners dat je hebt gehad.
Mensen die dit jaar minor in het buitenland gingen doen liepen geloof ik vaker door natuurgebieden te banjeren dat ze in de collegebanken zaten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiereisje kan ook. Zo'n uitwisselprogramma is toch vaak van discutabel academisch niveau.
Ik post hier al een klein jaartje geloof ik. Zo rond vorig jaar juli.quote:
Was die ervaring toevallig van significante impact omdat je van een jaar of 20 op 0, naar 1 bent gegaan, wat bedpartners betreft?quote:
Genocideaal.quote:
Daar doe je vervolgens niets mee in de praktijk. Tenzij je echt in dat land aan het werk gaat, maar dan heb je aan zo'n semestertje lang niet genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je valt gewoon niet op. Met je inhoudelijke bijdragen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik post hier al een klein jaartje geloof ik. Zo rond vorig jaar juli.
Nou en.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Naja, ligt er natuurlijk waar je heen gaat en wat je studeert. Een jaar studeren aan een random universiteit in Wenen zou niet heel toegevoegde waarde hebben tegenover studeren in Nederland voor mij, een jaar studeren aan MIT daarentegen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar doe je vervolgens niets mee in de praktijk. Tenzij je echt in dat land aan het werk gaat, maar dan heb je aan zo'n semestertje lang niet genoeg natuurlijk.
Voor wat betreft levenservaring lijkt het me geweldig. Studeren kun je beter thuis doen.
Wow.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik post hier al een klein jaartje geloof ik. Zo rond vorig jaar juli.
Dat valt wel mee, gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was die ervaring toevallig van significante impact omdat je van een jaar of 20 op 0, naar 1 bent gegaan, wat bedpartners betreft?
Erik, hoe zag jouw studententijd er eigenlijk uit?quote:
Vergeet Svetlana en Milena niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Esmeralda's genoeg in deze wereld, dus.
Hoe werkt dit nou weer dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:53 schreef Tchock het volgende:
Kennismaken met buitenlandse rechtssystemen is trouwens wel echt leuk. Ben in Schotland naar een zitting geweest, fantastisch hoe het daar gaat.Ze hebben 300 advocates in het hele land die allemaal in hetzelfde gebouw in Edinburgh werken.
Febo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Erik, hoe zag jouw studententijd er eigenlijk uit?
Is ook leuk toch, zo'n kroketje eten.quote:
Je hebt solicitors, die alle werkzaamheden uitvoeren die je normaal gesproken aan advocaten zou toeschrijven buiten pleiten in een rechtszaal. Daar zijn er 10.000 van of zo, en zij behandelen alle zaken, hebben contact met cliënten en bereiden zittingen voor. Dan bellen ze een advocate, en alleen hij mag daadwerkelijk in een rechtszaal het woord voeren. Daar zijn er dus maar ongeveer 300 van, die werken in hetzelfde antieke gebouw in de stad. Ze hebben zelfs een eigen wijkje waar ze allemaal wonen.quote:
Die advocaten wonen door het hele land. Lekker forenzen.quote:
Klinkt als de gemiddelde EU-ambtenaar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die advocaten wonen door het hele land. Lekker forenzen.
Dus iemand bereidt al het werk voor, dumpt het bij iemand anders, en die mag het daadwerkelijk uitvoeren in de rechtszaal? Klinkt omslachtig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt solicitors, die alle werkzaamheden uitvoeren die je normaal gesproken aan advocaten zou toeschrijven buiten pleiten in een rechtszaal. Daar zijn er 10.000 van of zo, en zij behandelen alle zaken, hebben contact met cliënten en bereiden zittingen voor. Dan bellen ze een advocate, en alleen hij mag daadwerkelijk in een rechtszaal het woord voeren. Daar zijn er dus maar ongeveer 300 van, die werken in hetzelfde antieke gebouw in de stad. Ze hebben zelfs een eigen wijkje waar ze allemaal wonen.En een eigen bibliotheek en ga zo maar door. Is echt een statusberoep.
Is het ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus iemand bereidt al het werk voor, dumpt het bij iemand anders, en die mag het daadwerkelijk uitvoeren in de rechtszaal? Klinkt omslachtig.
Zijn de makkelijkste studies en vakken.quote:
Antropologie?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn de makkelijkste studies en vakken.
Ik denk oprecht dat Antropologie de meerderheid van de studenten zwaarder valt dan rechten.quote:
Klinkt als FOK!.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:02 schreef Tchock het volgende:
Je herkent domme mensen vaak aan het willen ordenen van onderwerpen die ze zelf niet begrijpen.
Nee, rechten.quote:
Betaalt ook slecht.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor jij mij niet zeggen, patatzak.quote:
Ja, en ondanks dat heeft Tchock mij qua posts al ingehaald.quote:
Tsk, tuurlijk niet. Het startsalaris van een rechtenstudent begint bij 5000 euro netto per maand, dat weet iedereen.quote:
Tsja.quote:
Jij hebt nog niet eens je middelbare school afgemaakt toch? Daar kunnen we ook over gaan zeiken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Ik zou er mijn bed niet voor uitkomen maar ik begrijp dat zoiets veel geld is voor een bioloog.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, tuurlijk niet. Het startsalaris van een rechtenstudent begint bij 5000 euro netto per maand, dat weet iedereen.
Beetje het einddoel van een beta, inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, tuurlijk niet. Het startsalaris van een rechtenstudent begint bij 5000 euro netto per maand, dat weet iedereen.
Ik weet het. Om moedeloos van te worden, al die prutsers die denken er een mening over te moeten hebben. Eindigt ook nooit, zodra je ergens meldt dat je rechten doet staan de vooroordelen en onderbuikgevoelens al weer klaar.quote:
Mij wel, jonge god.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor jij mij niet zeggen, patatzak.
Boehoe.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Om moedeloos van te worden, al die prutsers die denken ergens een mening over te hebben. Eindigt ook nooit, zodra je ergens meldt dat je rechten doet staan de vooroordelen en onderbuikgevoelens al weer klaar.
Maar goed, het is wel nuttig om te bepalen wie werkelijk niet de moeite waard is om mee te praten.
Rechtenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Om moedeloos van te worden, al die prutsers die denken er een mening over te moeten hebben. Eindigt ook nooit, zodra je ergens meldt dat je rechten doet staan de vooroordelen en onderbuikgevoelens al weer klaar.
Maar goed, het is wel nuttig om te bepalen wie werkelijk niet de moeite waard is om mee te praten.
Hoe denk je dat het was toen ik hier net begon met posten? Bioloog dit, geitenwollen sokken dan. Welkom in het hol van de leeuw.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Om moedeloos van te worden, al die prutsers die denken ergens een mening over te hebben. Eindigt ook nooit, zodra je ergens meldt dat je rechten doet staan de vooroordelen en onderbuikgevoelens al weer klaar.
Kan nooit minder betalen dat het startsalaris van assistent-accountant, lijkt mij.quote:
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet eens je middelbare school afgemaakt toch? Daar kunnen we ook over gaan zeiken.
Oh, ik heb het niet over hier. Ik weet dat jullie trollen. Maar er zijn ook veel mensen die dat niet doen. Vooral in het echte leven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het was toen ik hier net begon met posten? Bioloog dit, geitenwollen sokken dan. Welkom in het hol van de leeuw.
Ik denk van wel, assistent-accountants hebben de toekomst.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan nooit minder betalen dat het startsalaris van assistent-accountant, lijkt mij.
U zit nog op de havo?quote:
Hoezo, toen je begon met posten?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het was toen ik hier net begon met posten? Bioloog dit, geitenwollen sokken dan. Welkom in het hol van de leeuw.
Tuurlijk, wat jij wil. Zou ik jouw prostaat even onderzoeken dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo, toen je begon met posten?
Je doet toch nog steeds biologie?
Absolute goudhaantjes, die lui.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk van wel, assistent-accountants hebben de toekomst.
Accountants be like.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk van wel, assistent-accountants hebben de toekomst.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat jij wil. Zou ik jouw prostaat even onderzoeken dan?![]()
![]()
Correctie; drukte is van jan tot mei/jun.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Accountants zijn bijna klaar voor het jaar.
In maart de jaarrekeningen controleren en dan een jaar chillen.
Ik maak nu mijn VMBO-Kanker opleiding af en daarna MBO-2 opleiding afwassen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik maak nu mijn VMBO-Kanker opleiding af en daarna MBO-2 opleiding afwassen.
Fiscaal Recht -> Geld verdienen met geld afpakkenquote:
Succes bij het UWV.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Om moedeloos van te worden, al die prutsers die denken er een mening over te moeten hebben. Eindigt ook nooit, zodra je ergens meldt dat je rechten doet staan de vooroordelen en onderbuikgevoelens al weer klaar.
O. Excuses. Toch mooi een halfjaar werken en dan een halfjaar vrij.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Correctie; drukte is van jan tot mei/jun.
Geneeskundequote:Op woensdag 30 maart 2016 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil niemands prostaat onderzoeken. Dat is dan ook de reden geweest waarom ik geen geneeskunde ben gaan studeren.
Helaas, zo werkt dat niet (meer).quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
O. Excuses. Toch mooi een halfjaar werken en dan een halfjaar vrij.
Beetje als die lui die op een booreiland zitten.
Scheelt weerquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het UWV, dus dankjewel.![]()
Even zwaaien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het UWV, dus dankjewel.![]()
Ik zie Ramada.quote:
Ga een MSc in Speculantie halen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
Eigenlijk is het leven van een speculant het beste: een beetje meeliften op de economie en als het slecht gaat gewoon alle schuld afschuiven op Mark Rutte.
Woon ik ook een paar minuten vandaan. Voor een afgestudeerd socioloog is dat wel zo handig.quote:
Tuurlijk. Rijke tatta's van de overheid.quote:
Beter dan die in Leiden dan:quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tuurlijk. Rijke tatta's van de overheid.
Veel mensen hebben blijkbaar behoefte aan veel menselijk contact in hun werk. Ik zou er niet geschikt voor zijn, dan zal toch uiteindelijk zo'n patient eerder voor mij een nummertje worden dan een persoonquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
GeneeskundeDat daar zoveel hype voor is.
Laten we het er op houden dat ik in een opkomende buurt woon. Dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woon je aan de goede of slechte kant van de ring?
Ziekenhuizen meuren en zieke mensen zijn vies. Waarom je dat zou willen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Veel mensen hebben blijkbaar behoefte aan veel menselijk contact in hun werk. Ik zou er niet geschikt voor zijn, dan zal toch uiteindelijk zo'n patient eerder voor mij een nummertje worden dan een persoon
Akelig dicht bij mij.quote:
Dat moet dan in Oud-West zijn want aan Overtoomse Veld of Kolenkit is niets opkomends.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik in een opkomende buurt woon. Dan weet je genoeg.
Wat een eufemismen vandaag.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik in een opkomende buurt woon. Dan weet je genoeg.
Teveel House en Scrubs gekeken waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziekenhuizen meuren en zieke mensen zijn vies. Waarom je dat zou willen?
Dat lijkt me ook wel. Dat zal toch om eigen denkvermogen vragen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Antropologie de meerderheid van de studenten zwaarder valt dan rechten.
Polmeet in de Skyy Bar bij Andreas. Scheelt weer reistijd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Woon ik ook een paar minuten vandaan. Voor een afgestudeerd socioloog is dat wel zo handig.
Wanneer stort die huizenmarkt eens in?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles komt op.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet dan in Oud-West zijn want aan Overtoomse Veld of Kolenkit is niets opkomends.
Oeh daar wil ik wel eens heen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Polmeet in de Skyy Bar bij Andreas. Scheelt weer reistijd.
Als corporaties massaal hun grote hokken gaan lozen voor weinig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer stort die huizenmarkt eens in?
TV-shows hebben wel altijd veel invloed. Er zijn ook ouders die hun kinderen Khalisee hebben genoemd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Teveel House en Scrubs gekeken waarschijnlijk
Ken je niet betalen.quote:
Geen treinkaartje, da's pure winst.quote:
Ik las gisteren over een kind dat Feye Noord heet dus dan is Khalisee vrij normaal in vergelijkingquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
TV-shows hebben wel altijd veel invloed. Er zijn ook ouders die hun kinderen Khalisee hebben genoemd.
Wel vervelend dat je altijd moeten wachten op een depressie/recessie. Zou veel makkelijker zijn als de overheid woningen gratis maakt - 99.999quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als corporaties massaal hun grote hokken gaan lozen voor weinig.
Kan je 100 m2 oprapen voor 200k binnen de ring.
Dus even drukken op het corporatietuig.
De huizenmarkt is geen markt! - SP.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je altijd moeten wachten op een depressie/recessie. Zou veel makkelijker zijn als de overheid woningen gratis maakt - 99.999
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las gisteren over een kind dat Feye Noord heet dus dan is Khalisee vrij normaal in vergelijking
Ik ken het ook niet betalen, teveel troep gekocht.quote:
Ga eens wat nuttigs doen aub.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De huizenmarkt is geen markt! - SP.
Ananassap voor 3 euro. Dat heb je vast.quote:
Waarom?quote:
Had jij niet zo'n ontzettende kneuzenfout gemaakt bij zo'n vraag betreffende de totstandkoming van een overeenkomst?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doe het enkel om u ongeremd te kunnen beledigen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Heilwasser het volgende:
Dit rovershol modereren acht ik nuttig. Veel dank daarvoor.
Daar hebben wij het niet meer over.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n ontzettende kneuzenfout gemaakt bij zo'n vraag betreffende de totstandkoming van een overeenkomst?
Ik kan me niet voorstellen dat php zoiets zou kunnen doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n ontzettende kneuzenfout gemaakt?
Oh vertel?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n ontzettende kneuzenfout gemaakt bij zo'n vraag betreffende de totstandkoming van een overeenkomst?
Ze noemen php dan ook het brein.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat php zoiets zou kunnen doen.
Je hebt weer eens geen flauw benul waar je over praat. Opbrengst uit grondexploitaties is veel te belangrijk om grond, laat staan woningen gratis te maken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je altijd moeten wachten op een depressie/recessie. Zou veel makkelijker zijn als de overheid woningen gratis maakt - 99.999
Daar heb je al 6 jaar de tijd voor gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:20 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik moet nog 400 pagina's leren voor morgen maar ik ben te moe om te lezen daarom zit ik maar op FOK en lees ik jullie onzin
Borrelpraatretoriek, zou ik het willen noemen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt weer eens geen flauw benul waar je over praat. Opbrengst uit grondexploitaties is veel te belangrijk om grond, laat staan woningen gratis te maken.
Ziet er wel homosensueel uit, dus dacht dat het de SC-user moest aanspreken.quote:
En de liefste.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:25 schreef robin007bond het volgende:
Kosmo is een van de slimste bèta's op FOK! vind ik.
Mwah, de fout was op zich nog wel begrijpelijk (zie je propedeusestudentjes ook wel eens maken als ze inleiding overeenkomstenrecht niet halen). Ging over de vraag op welk moment een overeenkomst tot stand was gekomen, waarbij de aanvaarding van een aanbod per post was verzonden. Dan zit je dus met 3:37 lid 3.quote:
Ik weet er verder niets van maar kom er heel vaak langs en ziet er prachtig uit.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ziet er wel homosensueel uit, dus dacht dat het de SC-user moest aanspreken.
Voor hetero's is er Floor 17.
Gay.quote:Floor17 is een liefdesverhaal over eten en drinken.
Het is een beleving die u moet blijven ervaren.
Dit komt wel een beetje uit de lucht vallen zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:25 schreef robin007bond het volgende:
Kosmo is een van de slimste bèta's op FOK! vind ik.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, de fout was op zich nog wel begrijpelijk (zie je propedeusestudentjes ook wel eens maken als ze inleiding overeenkomstenrecht niet halen). Ging over de vraag op welk moment een overeenkomst tot stand was gekomen, waarbij de aanvaarding van een aanbod per post was verzonden. Dan zit je dus met 3:37 lid 3.
Php was vooral eigenwijs, ondanks mijn fantastisch uitgebreide uitleg waarom dat relevant was.
6 jaar geleden begon ik met de persoonsvorm hoorquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb je al 6 jaar de tijd voor gehad.
Ja, wat een flutuitzicht heb je dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet er verder niets van maar kom er heel vaak langs en ziet er prachtig uit.
Wel komisch dat ze adverteren met prachtig uitzicht over de stad, maar die glazen pui zit aan de verkeerde kant.
Enge beesten. Je weet nooit wanneer ze los gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zit hier vanmiddag op een pitbull te passen. Niet moe te krijgen, die beesten.
Kaas?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zit hier vanmiddag op een pitbull te passen. Niet moe te krijgen, die beesten.
Nou, full-time gewoon.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Enge beesten. Je weet nooit wanneer ze los gaan.
Maar dat heb je allemaal niet nodig met een socialistische overheid.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt weer eens geen flauw benul waar je over praat. Opbrengst uit grondexploitaties is veel te belangrijk om grond, laat staan woningen gratis te maken.
Tennisbal en een groot veld, ongeveer een uurtje dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, en?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar dat heb je allemaal niet nodig met een socialistische overheid.
Dan nog, ga jij voor ieder examen weer alle stof doornemen? Je hebt alles al een keer gehad hè.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
6 jaar geleden begon ik met de persoonsvorm hoor
Zal wel faalangst zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, ga jij voor ieder examen weer alle stof doornemen? Je hebt alles al een keer gehad hè.
Net al een tijd lang wezen rennen met dat beest.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tennisbal en een groot veld, ongeveer een uurtje dan.
Het antwoord op al uw problemen.quote:
Tja, oftewel ik heb het te lang geleden gehad om te herinneren of ik herinner het me gewoon niet meer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, ga jij voor ieder examen weer alle stof doornemen? Je hebt alles al een keer gehad hè.
Sportief hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Net al een tijd lang wezen rennen met dat beest.
En nog steeds energie? Echt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Net al een tijd lang wezen rennen met dat beest.
Idd. Gewoon lekker vrij nemen, een beetje gaan blowen met je vrienden en een dag voor het examen even de relevante samengevat examenbundel door gaan nemen. 8.2 gemiddelde moet dan te doen zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het moet wel vrouwen aantrekken, he?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Idd. Gewoon lekker vrij nemen, een beetje gaan blowen met je vrienden en een dag voor het examen even de relevante samengevat examenbundel door gaan nemen. 8.2 gemiddelde moet dan te doen zijn.
O ja. Daar lacht men altijd om totdat men zelf een keer in de juridische problemen komt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
Misschien toch maar een fax-apparaat aanschaffen.
Toen je daarna nog kon ''doen wat je leuk vind.''quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:36 schreef eriksd het volgende:
Het eindexamen. Ook alweer een eeuw geleden.
Je kan nog steeds doen wat je leuk vindt, zolang het maar een baan oplevert.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toen je daarna nog kon ''doen wat je leuk vind.''
Vindt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar het is wel irritant. En criminelen kunnen ook brieven sturen en faxen toch? Net zoals handtekeningen vervalsen op papier.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja. Daar lacht men altijd om totdat men zelf een keer in de juridische problemen komt.
Daar gaat die 8,2 voor Nederlands. Toch meer blowen dus.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt je hart, over de studie in september.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik quote in ieder geval niet een student Nederlandsquote:
Dat is dus niet waar. Er is niets dat de "rechtsgeldigheid" bindt aan de vorm. Ook letterpasta geplakt op een ansichtkaart is "rechtsgeldig". Alleen voor sommige stukken wordt een schriftelijke vorm vereist maar daarvoor is een e-mail ook goed, zo staat expliciet in 6:227a.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hm, de apotheek belde net terug met de mededeling dat een e-mail niet rechtsgeldig is, terwijl ze eerst aangaven dat iets ook per mail kan.
Ik heb voorgesteld om in de bijlage een ondertekende PDF op te sturen (digitaal ondertekend), maar ze wist niet zeker of dat mocht, dus liever toch per post.
Misschien toch maar een fax-apparaat aanschaffen.
Dat kan ook als user, echter.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik doe het enkel om u ongeremd te kunnen beledigen.
Voor straf met je tram over de snelweg. Zal die automobilisten leren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:42 schreef Tchock het volgende:
Mijn tram reed niet, blijkt er een auto op de trambaan te staanLekker.
Dat was inderdaad relaxed. Meest fantastische vond ik de "entreeweek" (soort van KEI-week, maar dan van de UvA) die om een of ander onduidelijke reden toen voor de volle 100% aansloot op wat ik in die tijd leuk vond.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:41 schreef Pokkelmans het volgende:
De zomervakantie na de eindexamens is wel de meest chille zomervakantie denkbaar.
Eén levensfase afgesloten, en het beeld van de volgende is enkel gebaseerd op geromantiseerde verhalen van babyboomers en propagandamateriaal van universiteiten.
Moet je toch even de assistent van de apotheek bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Er is niets dat de "rechtsgeldigheid" bindt aan de vorm. Ook letterpasta geplakt op een ansichtkaart is "rechtsgeldig". Alleen voor sommige stukken wordt een schriftelijke vorm vereist maar daarvoor is een e-mail ook goed, zo staat expliciet in 6:227a.
Hoe komen mensen toch bij dit soort kolder?
Heet hij echt zo? Kut ouders wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef GSbrder het volgende:
Wat vinden de SP'ers hier over Harry "billentikker" van Bommel in Paramaribo?
Geen idee. Geenstijl ligt er nu echt uit, dus ik heb geen andere vorm van betrouwbaar nieuws meer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef GSbrder het volgende:
Wat vinden de SP'ers hier over Harry "billentikker" van Bommel in Paramaribo?
Hij heet in het echt Dirty Harry.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heet hij echt zo? Kut ouders wel.
De assistent is een doos. Maar heel veel mensen denken dit. Hopen dat ze ooit eens een huis kopen met de gedachte dat dat toch niet bindend is per e-mail of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Moet je toch even de assistent van de apotheek bellen.
Artikel in de Privé. Dat moet goed zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen idee. Geenstijl ligt er nu echt uit, dus ik heb geen andere vorm van betrouwbaar nieuws meer.
Link?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Artikel in de Privé. Dat moet goed zitten.
De intro van mij was omsloten door een waas van een voorafgaande bandtour en een Lowlands afterparty. Ik kan me alleen nog herinneren dat we glansrijk eerste werden bij een speciaalbierproefwedstrijdje, en dat mijn fiets was gejat.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was inderdaad relaxed. Meest fantastische vond ik de "entreeweek" (soort van KEI-week, maar dan van de UvA) die om een of ander onduidelijke reden toen voor de volle 100% aansloot op wat ik in die tijd leuk vond.
Daarna begon het studeren en de ellende. Maar dat wist ik in de vakantie ervoor nog niet.
Wachten totdat Kaas- terug is, zodat hij antwoord kan geven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:50 schreef Tchock het volgende:
Hoe staat het met die Wassila Hachchi eigenlijk? Zag haar naam ineens ergens voorbij komen.
Bekeken. Heerlijk. Hier ken ik nog een ander verhaal van. Die Harry heeft inderdaad iets met gekke vrouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Artikel in de Privé. Dat moet goed zitten.
"Een beetje dom".quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bekeken. Heerlijk. Hier ken ik nog een ander verhaal van. Die Harry heeft inderdaad iets met gekke vrouwen.
Shit zeg, nemen ze de Telegraaflettertypen direct ocer bij Blendle?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Harry van Bommel: Ik heb die vrouw niet aangerand (Prive) - Blendle
Vertel hihi.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bekeken. Heerlijk. Hier ken ik nog een ander verhaal van. Die Harry heeft inderdaad iets met gekke vrouwen.
Vond dat eerlijk gezegd minder schokkend.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Shit zeg, nemen ze de Telegraaflettertypen direct ocer bij Blendle?
Volgens mij is dat wachtgeld genoeg om een gemiddelde crackverslaving in stand te houden?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:50 schreef Tchock het volgende:
Hoe staat het met die Wassila Hachchi eigenlijk? Zag haar naam ineens ergens voorbij komen.
Hij had in Jordanie ook een vrouw onheus bejegend.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Harry van Bommel: Ik heb die vrouw niet aangerand (Prive) - Blendle
SUPERSYMPATHIEK VAN ONS!1!1!quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat... had niet gehoeven, Blendle. Ik meen het. Kwam alleen naar het lettertype kijken.
Zie je wel dat het een figuur met een naar karakter is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Shit zeg, nemen ze de Telegraaflettertypen direct ocer bij Blendle?
LEKKER ANDERS MET ONS COMMERCIELE BEDRIJFJE #DWDDquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
WAT ZIJN WIJ TOCH EEN LEUK BEDRIJF11!!1
Je verwacht het niet. Pro-palestina en aanranding.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een figuur met een naar karakter is.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Pro-palestina en aanranding.
Ook echt dat je enkel kan kiezen voor de optie "supersympathiek".quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat... had niet gehoeven, Blendle. Ik meen het. Kwam alleen naar het lettertype kijken.
Ze zitten gewoon continu aan de xtc daar bij Blendle. Maar afgezien van de gebruikte terminologie een prima website.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook echt dat je enkel kan kiezen voor de optie "supersympathiek".Ik bepaal zelf wel wat ik er van vind.
Prima website, inderdaad. Zal wel het hipstergehalte zijn dat voor dergelijke kreten zorgt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon continu aan de xtc daar bij Blendle. Maar afgezien van de gebruikte terminologie een prima website.
Oh en dit is gewoon een OK-knop onder een mededeling, er valt niets te kiezen.
Voor wat of wie?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Iemand die nog 350 stuks aan leuke troep voor onder de 3 euro per stuk weet?
Zoek iets mooi gerelateerds, wellicht kunnen die moestuintjes van AH inspiratie bieden. Kweek leuke groenten als je eigen "biobrandstof", zijn vast bedrijven die dat in een leuk potje met logo aanbiedenquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Iemand die nog 350 stuks aan leuke troep voor onder de 3 euro per stuk weet?
Symposium over biofuels. Troep moet in de goodiebag. Zal voornamelijk voor studenten zijn.quote:
Briljant.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoek iets mooi gerelateerds, wellicht kunnen die moestuintjes van AH inspiratie bieden. Kweek leuke groenten als je eigen "biobrandstof", zijn vast bedrijven die dat in een leuk potje met logo aanbieden
Ik vind dat soort dingen leuk om te zoeken maar een doelgroep is wel handig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
nooit vragen, gewoon willekeurig wat roepen en gokken dat je goed zit.
Oké niets met batterijen dus want dat is super lame als je net over biofuels hebt gepraat.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Symposium over biofuels. Troep moet in de goodiebag. Zal voornamelijk voor studenten zijn.
Voor studenten geef je dan hennep in een potje, en dan niet verklappen dat het de variant zonder THC is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Symposium over biofuels. Troep moet in de goodiebag. Zal voornamelijk voor studenten zijn.
[..]
Briljant.
Ja, behoorlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké niets met batterijen dus want dat is super lame als je net over biofuels hebt gepraat.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor studenten geef je dan hennep in een potje, en dan niet verklappen dat het de variant zonder THC is.
Kun je puike touwen van produceren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor studenten geef je dan hennep in een potje, en dan niet verklappen dat het de variant zonder THC is.
http://www.happyseeds.nl/tag/relatiegeschenk/ helemaal eco-verantwoordquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.Het liefste iets groens of duurzaam.
[..]
Ziet er leuk uit, maar je moet er minimaal 500 afnemen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.geschenkmetver(...)intje-fairtrade.html
Nee, jij bent lekker nuttig gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ga wat nuttigs doen man, al die studenten hier.
Cardhouder van gerecycled materiaal? Hier maar 100 minimum.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar je moet er minimaal 500 afnemen.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
http://www.happyseeds.nl/tag/relatiegeschenk/ helemaal eco-verantwoord
Oké dan!quote:Een nieuw jaar, een nieuwe lente!
Happy Seeds wenst iedereen een prachtig kleurrijk 2013 toe.
Ik ben inderdaad lekker.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker nuttig gelukkig.
Ik zet hem er gewoon tussen en dan mag de commissie straks ja of nee zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cardhouder van gerecycled materiaal? Hier maar 100 minimum.
http://www.geschenkmetver(...)abag-fair-trade.html
Als je nog wat over hebt:quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zet hem er gewoon tussen en dan mag de commissie straks ja of nee zeggen.
Volslagen nutteloos maar wel schattig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:31 schreef 99.999 het volgende:
http://www.geluk.com/gelu(...)ersoonlijk-blik.html Ook lekker fout
Zoals het hoort bij relatiegeschenkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Volslagen nutteloos maar wel schattig.
Haha, grappig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:31 schreef 99.999 het volgende:
http://www.geluk.com/gelu(...)ersoonlijk-blik.html Ook lekker fout
Ook tof. Ik kwam echt op USB-sticks met logo uit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je nog wat over hebt:
http://www.greengiving.nl/groeipapier-bedrukken
Zoiets heeft mijn moeder een keer ergens van meegebracht. Papier met zaadjes er in verwerkt zodat je je visitekaartjes e.d. in de tuin kunt flikkeren.
of nog wat meer op biobrandstoffen gericht, iets met zonnebloemen http://www.geluk.com/plan(...)ikje-zonnebloem.html maar zoiets kan je zelf ook varianten op bedenken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, grappig.
[..]
Ook tof. Ik kwam echt op USB-sticks met logo uit.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:37 schreef Rezania het volgende:
http://www.geschenkmetver(...)-bio-degradable.html
Dit kost niks volgens hun, zal ik er 1000 bestellen?
Lijkt me stug.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd of users ook de moeite nemen om het stuk in mijn topic ook daadwerkelijk te lezen.
Ik heb het stuk in je topic gelezen, niet het hele artikel. Ik kan niet bedenken hoe ik erop zou moeten reageren, dus ik reageer maar niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd of users ook de moeite nemen om het stuk in mijn topic ook daadwerkelijk te lezen.
Klinkt als een stuk waarmee ik het eens kan zijn. Ik ga het vanavond lezen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, ik gebruik tampons om te bedrukken. Voorlopige is de enige print die we kunnen maken een soort donkerbruine vlek maar daar wordt aan gewerkt.quote:
Hoeft ook niet per se uit te draaien op een discussie. Vond het een aardig een artikel om met jullie te delen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het stuk in je topic gelezen, niet het hele artikel. Ik kan niet bedenken hoe ik erop zou moeten reageren, dus ik reageer maar niet.
Straks krijg je alsnog een dikke rekening.quote:
Prijs is vanwege de dagprijs op aanvraag staat er onder, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks krijg je alsnog een dikke rekening.Ik durf niet.
quote:een komkommer te laten graveren om zo uw relaties te verrassen met deze originele en gezonde give-away. De komkommer met logo zal zeker opvallen tijdens een beurs, evenement of opening. Een goede actie, om uw bedrijf op deze originele manier te promoten! Bij het graveren van de komkommer wordt een gedeelte van de schil verwijderd, in de vorm van uw logo! Uw logo is opvallend aanwezig op deze opvallende en gezonde give away! De komkommers met gravering zijn na levering ongeveer één tot twee weken houdbaar.
http://www.greengiving.nl/appels-met-logo/appel-met-logoquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prijs is vanwege de dagprijs op aanvraag staat er onder, dat zal het zijn.
Overigens:
http://www.greengiving.nl/bedrukte-etenswaren/komkommer-graveren
[..]
Hehe, dat artikel is van Jan Willem Duyvendak. De hoogleraar Sociologie aan de UvA.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per se uit te draaien op een discussie. Vond het een aardig een artikel om met jullie te delen.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:45 schreef Tchock het volgende:
Wow ik krijg - voor mijn begrippen - een kapitaal terug van de belastingdienst.
Denk niet dat de doelgroep het stuk gaat lezen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe, dat artikel is van Jan Willem Duyvendak. De hoogleraar Sociologie aan de UvA.
Zijn levenswerk is (naast Groenlinks stemmen) om het gebrek aan homo-acceptatie onder rechts Nederland onder het licht te brengen. Ben benieuwd wanneer de eerste sceptische reacties op zijn achtergrond binnenstromen.
Wel loonheffingsverklaring ingestuurd. Snap 't niet zo goed.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen studentenloonheffing aangezet zeker?
Ik krijg mijn brutoloon gewoon als netto gestoord door loonheffingskorting. Had jij dat niet?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel loonheffingsverklaring ingestuurd. Snap 't niet zo goed.
Is dat een komkommer met mijn naam er op of ben je blij me te zien?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
Maar echt, iedereen een komkommer geven, humor.
Nee, ze hebben wel loonbelasting ingehouden ondanks dat ze zeggen de heffingskorting toegepast te hebben. Die loonbelasting krijg ik nu dus terug.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg mijn brutoloon gewoon als netto gestoord door loonheffingskorting. Had jij dat niet?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat een komkommer met mijn naam er op of ben je blij me te zien?
Apart zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze hebben wel loonbelasting ingehouden ondanks dat ze zeggen de heffingskorting toegepast te hebben. Die loonbelasting krijg ik nu dus terug.
Ik chargeer natuurlijk. Maar het grootste deel van zijn werk richt zich op normen van in- en uitsluiting waarbij homoseksualiteit een belangrijke rol speelt. Niet heel erg verbazingwekkend aangezien hij zelf ook homoseksueel is en gemakkelijk vanuit die positie opereert. Tolerantie en acceptatie wordt in Nederland gemakkelijk met elkaar verward, terwijl voor "de homoseksueel" zelf daar een groot verschil tussen zit. Het is natuurlijk raar als jouw geaardheid gebruikt wordt door mensen die jouw toleren tegen een groep die zij niet accepteren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat de doelgroep het stuk gaat lezen.
Beetje schraal als dat zijn levensmissie is. Maar feit is natuurlijk wel dat homo-acceptatie minder wijdverspreid dan bepaalde lieden ons doen willen laten geloven. Ook is het een vrij recente ontwikkeling.
Ik denk niet dat het lukt maar stél dat, dan wil ik een nieuwe USB-stick. Ik betaal er gewoon voor.quote:
In de derde maand van het kwartaal zeker? Soms willen ze heel erg veel gaan inhouden als je in een periode te veel werkt en in anderen te weinig. Heb ik ook erg veel last van gehad (ik werkte in bepaalde seizoenen meer dan anderen).quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze hebben wel loonbelasting ingehouden ondanks dat ze zeggen de heffingskorting toegepast te hebben. Die loonbelasting krijg ik nu dus terug.
Ja, dat is inderdaad het geval. Heb er een paar maanden gewerkt en de rest van het jaar niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de derde maand van het kwartaal zeker? Soms willen ze heel erg veel gaan inhouden als je in een periode te veel werkt en in anderen te weinig. Heb ik ook erg veel last van gehad (ik werkte in bepaalde seizoenen meer dan anderen).
Je zou maar Eppo heten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:56 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/4238644/pleidooi-meer-kerels-klas.html
Zozo, een partij die eens voor de andere kant van het verhaal pleit.
“toen ik naar huis ging en Harry prettig weekend wilde wensen, trof ik hem neukend onder zijn bureau aan.”quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:55 schreef robin007bond het volgende:
http://www.koelman.com/2007/dirty-harry/
Als dit allemaal waar blijkt te zijn. Tsjonge.
Aangezien het schrijnende lerarentekort lijkt me élke nieuwe leraar goed nieuws, zonder te selecteren op geslachtquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:56 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/4238644/pleidooi-meer-kerels-klas.html
Zozo, een partij die eens voor de andere kant van het verhaal pleit.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:58 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
“toen ik naar huis ging en Harry prettig weekend wilde wensen, trof ik hem neukend onder zijn bureau aan.”
Ook goed weekend zeggen we dan!
Er is een soort van code dat dit niet in de openbaarheid komt tenzij het echt niet anders kan. Zoals bij een aangifte of diplomatieke rel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Moet wel zeggen dat al die verhaaltjes uit Telegraaf of Privé komen. Enkel dat ambassadeincident heb ik in andere media gezien.
Oké.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er is een soort van code dat dit niet in de openbaarheid komt tenzij het echt niet anders kan. Zoals bij een aangifte of diplomatieke rel.
Er zit natuurlijk ook wel wat partijbelang bij. Je wilt zelf als partij dit liever privé houden, daarnaast wordt het denk ik ook niet zo gewaardeerd als politici van andere partijen een politicus onderuit trekken met privé zaken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké.Vanwaar dat? Om privéleven van politici gescheiden te houden met het werk dat ze doen?
Dat sowieso ja. Of in ieder geval meer leraren die ook bètavakken kunnen geven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien het schrijnende lerarentekort lijkt me élke nieuwe leraar goed nieuws, zonder te selecteren op geslacht
Zal ik een banaanvraag indienen voor je?quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
Kut, ik kan posten. Maar ik moet doorwerken.
Optiefen, kloothommel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
Kut, ik kan posten. Maar ik moet doorwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |