SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
In theorie wel, maar daar zit de pijn wat hoog voor volgens de huisarts en hij lijkt gewoon nog netjes op z'n plek te zitten. Heb hem ook al bijna twee jaar (en daarvoor al vijf jaar de vorige), dus dan zou er ineens iets raars gebeurd moeten zijn...quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tink kan de buikpijn niet komen door de mirena?
Als ie nog op z'n plek zit dan lijkt het me ook sterkt idd. Sterkte ermee hopelijk helpen de medicijnen. Altijd buikpijn is niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar daar zit de pijn wat hoog voor volgens de huisarts en hij lijkt gewoon nog netjes op z'n plek te zitten. Heb hem ook al bijna twee jaar (en daarvoor al vijf jaar de vorige), dus dan zou er ineens iets raars gebeurd moeten zijn...
Ik dronk ook best veel cola en dacht dat ik het echt heel erg zou missen als ik daarmee zou stoppen, maar in het afgelopen jaar is het er bijna ongemerkt als gewoonte ingeslopen om vooral geen frisdrank te drinken en rara, ik mis het helemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef Susie het volgende:
25 paaseieren? No problemo hoor
Maar vanaf vandaag niet meerals in "ik ben begonnen".
Vanmorgen dus introductie gehad in de sportschool, was aardig aan het zweten en dat vind ik zelf altijd positief. Diverse krachttraining (zo noem ik het maar even) voor benen, borst, buik en rug en dan nog tussendoor crosstrainer en fietsen. De laatste 2 is dan 4 minuten, de overige apparaten 1 minuut, maar erg zwaarEn dan dus 2 keer het rondje.
Ik denk dat dit wel vol te houden is in ieder geval en daar gaat het om.
Gisteren mijn laatste cola-tje gedronken, dat doen we vanaf nu dus ook niet meer (ik dronk echt belachelijk veel cola).
Straks nog even een nieuwe weegschaal ophalen, dan heb ik eens duidelijkere cijfers. Nu een weegschaal die halve kilo's weegt, erg irritant.
Ooooooh, dan valt 100 gram reuze meequote:
Net zo belachelijk als jouw paaseitjesquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is belachelijk veel cola, susie?succes, en fijn dat het positief was in de sportschool!
Isa, 25 eitjes is ongeveer 190 gram
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het super leuk is om kleren die je niet meer paste gewoon aan te trekken zonder problemenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:21 schreef Susie het volgende:
En idd scheelt enorm veel suikers en daar doe ik het voor. Wil gewoon weer in leuke kleding passen enzo. Kast vol, niks past
ja idd. Met de kaartjes er nog aan verdimmequote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Shandaly het volgende:
En wel regelmatig passen he! Anders krijg je dat je weer eens iets probeert, en dan blijkt dat het je alweer te ruim zit... Goede moment gemist!
Yep ik pastte zondag een broek aan en daar moest ik niet mee springenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Shandaly het volgende:
En wel regelmatig passen he! Anders krijg je dat je weer eens iets probeert, en dan blijkt dat het je alweer te ruim zit... Goede moment gemist!
Herkenbaar +2quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Shandaly het volgende:
All Time Low. Laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen. In mijn geval ben ik begonnen bij 120 kilo, is mijn ATL (even opgezocht, ik wist het precieze getal niet meer) 71,2 kilo en weeg ik nu zo'n 74 kilo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:59 schreef DeLuna het volgende:
Van veel afkortingen kan ik nog wel wat maken maar wat is ATL?![]()
Pursies 2 kiloquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, ik kom er alleen nooit aan
Nee maar tof!moet je nog veel?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All Time Low. Laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen. In mijn geval ben ik begonnen bij 120 kilo, is mijn ATL (even opgezocht, ik wist het precieze getal niet meer) 71,2 kilo en weeg ik nu zo'n 74 kilo.
Ah. Als ik alle pogingen erbij haal dan is dat 66.6kg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All Time Low. Laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen. In mijn geval ben ik begonnen bij 120 kilo, is mijn ATL (even opgezocht, ik wist het precieze getal niet meer) 71,2 kilo en weeg ik nu zo'n 74 kilo.
Het wordt dus een helse tochtquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:03 schreef DeLuna het volgende:
Ah. Als ik alle pogingen erbij haal dan is dat 66.6kg.
Ik zie het al, een duivels getal.
Ik was tijdens mijn depressie wel extreem licht (in de 60 kg), dus dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Mijn Last Time Low was 83 kg en daar ben ik al voorbijquote:
Voor mij vooral. Ik ben vooral benieuwd of ik onder die 66.6 kan komen dit jaar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt dus een helse tochtNog niet duidelijk of dat voor jou of je omgeving op gaat.
Morgenochtend ben je vast lichterquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:28 schreef Susie het volgende:
Leuk zo'n nieuwe weegschaal, ben ik gewoon 2 kilo zwaarder op![]()
Goed, wel in de middag, dus morgenochtend nog een test (en ja, had kleren uit gedaan....)
gooi es een foto in de geheime chatquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was tijdens mijn depressie wel extreem licht (in de 60 kg), dus dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Mijn Last Time Low was 83 kg en daar ben ik al voorbij
Ja echt hè, serieus nog na het poepen nog een keer wegen...Ik doe datquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ochtendplas, ochtendpoeppie en opnieuw wegen
Ja hehe, wie nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Ja echt hè, serieus nog na het poepen nog een keer wegen...Ik doe dat
The first rule of de geheime chat is...quote:
Mag ook gewoon hier hequote:Op woensdag 30 maart 2016 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gooi es een foto in de geheime chat
Je hebt me niet zo lang geleden nog gezien!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil jou ook best in een geheime chat maar ik heb je geheime gegevens niet
oooooooooquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn naam eer aan doend heb ik vandaag deze twee beauties opgehaald:
[ afbeelding ]
Lijstje:
O vruchtenreep en een kapje pindakaas
L 500 g kwark appel-kaneel
T witte boterham met oude kaas
D broccoli-bloemkool-worteltjes met geitenkaas en hamreepjes
T 6 paaseitjes
Nog niet genoeg eigenlijk maar ik heb geen trek meer.
Scheelt me niets!quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt me niet zo lang geleden nog gezien!
Amateur. Ik deed +2.8 in 3 dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:34 schreef Negentiendertig het volgende:
Een week vakantie en een week ziek leverde me een whopping +3 ophad ook serieus moeite met het niet kunnen afwegen van m'n eten op vakantie.
Vanaf morgen dus weer netjes in het gareel.
Welkom, vanbeeksmall!
Wtf, hoe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:38 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Amateur. Ik deed +2.8 in 3 dagen.
Wat is er loos??quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me eigenlijk helemaal niet lekker om te gaan sporten
spierpijn, bloed uit mn doos, hoofdpijn, buikpijn. Meh. Misschien maar beter thuisblijven. Ik weet het niet.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
spierpijn, bloed uit mn doos, hoofdpijn, buikpijn. Meh. Misschien maar beter thuisblijven. Ik weet het niet.
Das het idee ja. Net nog even een goed uur geslapen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]onder een dekentje op de bank kruipen mag best een keertje.. morgen weer een dag.
Met eten verbrand je ook calorieënquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:33 schreef Rauw. het volgende:
Ging vanmorgen op de weegschaal staan om te zien hoeveel ik eigenlijk aangekomen was door het vreetfestijn van afgelopen weekend.
-1.4zei hij.
Nog 3.6 te gaan![]()
IJsbergsla met niks eten... verbrand je meer calorieën dan je binnenkrijgtquote:
Denk inderdaad dat m'n lichaam weer even wakkergeschrokken isquote:
yum!quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
IJsbergsla met niks eten... verbrand je meer calorieën dan je binnenkrijgt
Haha, nee ik was niet zwanger. Ben het ook niet btw. Nu dus maar aan de nieuwe medicatie begonnen. Moest daarvoor sowieso even testen, want medicatie is schadelijk tijdens zwangerschap...quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yum!
Was je nou zwanger trouwens?
Lonaade boog kan niet altijd gespannen zijn he!
dát kan ik nog niet beloven (soberso moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden), maar nooit meer een BMI van boven de 25 welquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Nooit meer boven de 70 komen, SQ
En mijn moeder, die nooit iets opmerkt of zegt (voorbeeld: mijn haar ging van knalrood naar hoog blond en geen woord hè) zei vanmorgen dat mijn kont een stuk kleiner was
+1 Het is ook mijn doel niet, maar als het goed gaat... Nee, neem mijzelf in de maling. Ik ga voor de 78 al eerste en als het nog lekker gaat, door naar 72. Dat was een prima gewicht voor mij.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan me zo niets voorstellen bij onder de 70
+1quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het helemaal niet ver weg is atm. Het voelt echt als bizar onhaalbaar
Ah bah, das ruk zeg. Ook niet motiverend lijkt mij? Voor mij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Ik sta dan ook al sinds half januari stil potdorie!
NJa.. ik stijg ook niet he.. dat is winst /glashalfvolquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:19 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah bah, das ruk zeg. Ook niet motiverend lijkt mij? Voor mij in ieder geval niet.
Mja, das inderdaad ook positief. Maar als je eigenlijk nog wil afvallen lijkt het mij wel frustrerend.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa.. ik stijg ook niet he.. dat is winst /glashalfvol
ik ken het gevoel welquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het helemaal niet ver weg is atm. Het voelt echt als bizar onhaalbaar
quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ken het gevoel welMaar wie weet ooit...
dan ben jij twee centimeter langer dan ikquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Onder de 70 zit er hier ook niet in. Maar met 72 heb ik wel een groen bmi. Ik zie wel hoe ver ik kom
Oeh, goeie!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa.. ik stijg ook niet he.. dat is winst /glashalfvol
Ik heb met 78 al een groen BMI. Of eigenlijk al met 80quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Onder de 70 zit er hier ook niet in. Maar met 72 heb ik wel een groen bmi. Ik zie wel hoe ver ik kom
Lange!quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb met 78 al een groen BMI. Of eigenlijk al met 80(als 24,9 groen is). Das pas chill
Jup, in de aankomen-versie is het bmi minder gunstig voor kleinmensch.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ach eendje, het andere voordeel: je hoeft minder af te vallen voor 1 BMI-punt dan vanyel
En sleutelsgefeliciteerd! Moet er veel gebeuren?
Zoiets jaquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Vijf dagen stuccen in je woonkamer? Heb je een balzaal?
Spannend hoor, leuke tijden zijn het
Wij krijgen ze morgenquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:01 schreef douche-eendje het volgende:
Maar vandaag de sleutels van ons huis gekregendus dieet de komende weken, Mwah.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ach eendje, het andere voordeel: je hoeft minder af te vallen voor 1 BMI-punt dan vanyel
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Vijf dagen stuccen in je woonkamer? Heb je een balzaal?
Spannend hoor, leuke tijden zijn het
Het maakt mij echt niet uit hoe lang hij bezig is. Hij heeft meerdere huizen van familieleden gedaan, als mn woonkamer straks ook zo strak is als die zijn, graag.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]Dat wilde ik ook net vragen. Mijn hele huis moet straks gestuct, mag hopen dat daar geen 5 dagen per kamer voor staat.
Jij moet niks toch, uitbesteed?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Is ook waar.
Maar ik moet straks 5 kamers plus een uitbouw. Dat wordt dan wel heel lang. Aan de andere kant zijn dat geen 5 balzalen
Hier bij 75 in het groen, maar dat lijkt nog heeeeeel erg ver weg. Eerst maar eens onder de 100. In het huidige tempo gaat dat nog wel een paar weken duren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
nee, we doen maar alsof, maar om half vijf is het nog zo lekker rustig op kantoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al heus half 10 in NL??????
Ik zit nog in een heuse Speakeasy (Google) bier te drinken hier![]()
oooh onder de grondquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ergens onder de grond iig. Zonder hulp van locals hadden we het niet gevonden. Ze hebben wrsch wel een vergunning
Dude, gewoon van genieten!quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:07 schreef DeLuna het volgende:
Mijn weegschaal doet ook aan 1 april. Dinsdag was ik nog 73.1 en nu denkt ie dat ik 71.9 ben.Denken dat ik hier intrap
quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, gewoon van genieten!
Ik was maandag 71,4 en donderdag 69,8, alles kan.
Mutedfaith kwam zelfs drie kilo aan in 1 dag
wij hadden een bier excursie met 4 brouwerijen en ik weet niet hoeveel biertjes vanaf 1 uur vanmiddag , en wij zijn nu nog de hardcore groepquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh onder de grondZo heb ik in NYC toen eens een jazzcafé gevonden ergens in een kelder in een zijstraat van een zijstraat van een zijstraat, dat was echt fantastisch *memories*
Heh... er komt dus nog een eindsprint in onze fitbit challenge?quote:
Oei schouder uit de komquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:53 schreef Keshet het volgende:
Klinkt erg tof MoBlo!
Succes met klussen en verhuizen dames! Ik vind het toch altijd wel stressen!
Hier met 87kg een BMI in het groen.Daar zit ik nu nog wel een stukje vanaf.
Afgelopen woensdag voor het eerst weer wat aan krachttraining kunnen doen. Mijn schouder is in december uit de kom gegaan en daar heb ik een secundaire frozen shoulder aan over gehouden.
Rechts heb ik nauwelijks kracht en nauwelijks beweeglijkheid dus het trainen moet echt heel voorzichtig. Met links kan ik gewoon trainen; ik ben van de zomer vast zo'n Popeye qua biceps.![]()
)
Lijstje voor vandaag:
Ontbijt: Overnight oats met banaan
Lunch: Yoghurt, muesli en banaan
Avondeten: Geen idee nog (Iets met groentes en aardappelen in ieder geval)
Sport: Vanavond 10-15km wandelen
quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Heuj uft! Long time no see!
Veel nieuwe aanwas weer, lentekriebels?
In 2017 weer een zomerquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dan ben ik hopeloos verloren.
+1quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een summer body heb gehad
Ik heb er elk jaar één... alhoewel, de Nederlandse zomers zijn niet altijd even geweldig...quote:How to have a summer body:
1. Wait for summer
2. Have a body
Deze week?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:47 schreef Lonaa het volgende:
Overigens kwam ik 5 kg aan in 1 week. Ook wel knap toch?
Lichamen ook niet...quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:44 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb er elk jaar één... alhoewel, de Nederlandse zomers zijn niet altijd even geweldig...
Yup.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:11 schreef Shandaly het volgende:
Lange vrouwen!![]()
Schouder uit de kom klinkt wel heel pijnlijk...
[..]
Heh... er komt dus nog een eindsprint in onze fitbit challenge?
Hier een 'slechte' week... moe, chagrijnig, honger, vicieus cirkeltje... hopelijk komend weekend doorbreken met de vooruitzichten op wat beter lente-weer.
quote:Het gebruik van SweatSense is eenvoudig: je houdt gewoon je tracker binnen 15 centimeter van het probleemgebied. Als je tracker-band kotsgroen wordt, betekent dit dat je momenteel een vieze geur uitstoot en dat je menselijk contact moet vermijden totdat je de dichtstbijzijnde douche hebt gevonden.
Kom ik over een week of 6 op terug, nadat ik mij een 10 dagen heb laten gaan op vakantie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:47 schreef Lonaa het volgende:
Overigens kwam ik 5 kg aan in 1 week. Ook wel knap toch?
Jij moet natuurlijk ook veel verder lopen voor 10.000 stappenquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:58 schreef Keshet het volgende:
[..]
Yup.![]()
En ik heb mezelf als doel gesteld vanaf nu elke dag die 10.000 stappen te halen. Wees gewaarschuwd.
Ik heb me afgelopen woensdag ook ingeschreven voor de challenge op de sportschool (zelfde keten als Isa). Ik ga voor 60x in 100 dagen. Dat is ambitieus genoeg op het moment.
En ja SQ, die lengte klopt.
60/70 kilo wegen is voor mij dan ook niet echt haalbaar.
Ninja-edit: Bij 70kg is mijn bmi 20.Niet te doen dus voor mij.
Bizar danquote:
Truc: Samen wandelen met kleiner persoon... onwillekeurig pas je toch je stappen aanquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk ook veel verder lopen voor 10.000 stappen
Sowieso.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snel, geef je hoermonen de schuld!
En poep! Het is ook altijd poepquote:
Vanavond treed ik op met mijn bandjequote:
oh leuk! Wat spelen jullie?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vanavond treed ik op met mijn bandjeOptreden, showtje, gig, hoe je 't wilt noemen
Klereherriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:53 schreef Artoo het volgende:
KlereherrieBeetje punk, beetje grungy, vooral veel lawaai.
Mooie armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
CowbellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Nooouuu zo hard is het niet haha. Geen met0l, wel gitaren en baardenquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik kan wel tegen wat herrie, ik ging vroeger naar grindcore concertenzal straks eens luisteren!
Haha thanks!quote:
KLUNK KLUNK KLUNK NEEDS MORE COWBELLquote:
Sowieso, cowbellquote:
ik hou er van als ik met 1 leesteken de complete context van een post om kan gooienquote:
Ik had liever gehad dat het zo was ja, met die kommaquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou er van als ik met 1 leesteken de complete context van een post om kan gooien
[..]
Herrie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twentse herrie![]()
Het is inderdaad heerlijk buiten... Keshet, ik heb er nog 6k bijgezet voor deze week
Mama van Lars & Femke
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo 3 uur gewandeld. Dus ik zit al bijna op de 20k stappen vandaag
Lekkerrquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klinkt als een tof bandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Kom ik aan met mijn 1,5 uurquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Haha! Thanks! Als ik mijn spierballen flex zie ik er potentiëel wel stoer uit, of zoquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
Artoo! Je ziet er veel te schattig uit voor wat je produceert![]()
Babe!
Oh, je zit ongewenst thuis? Lijkt me lasting. Gelukkig is het wel lekker weer om naar buiten te gaan, beter dan dat koude, grauwe weer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ook goed toch?
Ik zou willen dat ik er de tijd niet voor had negentiendertig
Ja, maar niet zo indrukwekkendquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Ja, maar niet zo indrukwekkend
Wil wel steeds verder gaan wandelen, genoeg mooie routes hier in de omgeving.
Bij mij komen ze onder een bepaald gewicht heel erg in beeld op de voorkant van mijn schouders zeg maarquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg, ik heb steeds meer van die ranzige aderen over mijn armen lopen. Is dat door afvallen of ouderdom?
Ik heb dit nog nooit gehoord eigenlijk... De droge plekken dan. De kou wel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb opeens overal (ellebogen, voorkant enkels, handen) droge plekken op mijn huid. Kan dat door t afvallen komen?
Ik heb t ook veel sneller koud. Maar das logisch.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
* DancingPhoebe vinkt tussendoel af
en dat is?quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
* DancingPhoebe vinkt tussendoel af
Prima toch!quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat is?
De streak bleef idd bij twee dagen, vanmorgen 70,1 maar dat vind ik voor de tijd van de maand, na frietjes, geen shock
Netjes!quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat is?
De streak bleef idd bij twee dagen, vanmorgen 70,1 maar dat vind ik voor de tijd van de maand, na frietjes, geen shock
Vet veel calorieën over voor pizza vanavond!quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:50 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook tuindag. De tering. Voortuin waar al jaren niks aan gedaan is afgraven en betegelen.
4 uur lang bikkelen en zweten, maar mooi begin gemaakt. Wel vergeten te lunchen.
Die gedachte heb ik wel gehad ja.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Vet veel calorieën over voor pizza vanavond!
Eet eens een lekkere kapsalon. En dan maandag weer netjes.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:24 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik doe een telloos weekend. Even kijken of dat mijn lijf weer in afvalmodus wil zetten.
Dat zijn de betere ontvoeringen!quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:10 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag 'ontvoerd' naar RotterdamGeen tellen, wel veel wandelen.
quote:Op zondag 3 april 2016 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, toch +1,1 kado gekregen. Toch geen groen BMI forever.
Bummer..quote:Op zondag 3 april 2016 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, toch +1,1 kado gekregen. Toch geen groen BMI forever.
quote:Op zondag 3 april 2016 09:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan mijn spijkerrokkie weer aan![]()
![]()
Wel ook een kilo er bij op vanochtend, maar dat is vast al dat water wat ik gisteren gedronken heb*dorstig type*
Ik vond nog een foto van de vorige periode dat hij pastequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2016 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond nog een foto van de vorige periode dat hij pasteZit momenteel nog een tikje strakker, was toen ook nog net ff 3 kilo lichter dan nu. Maar het past
Zo ontzettend leuk als kleren weer passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon gisteren weer een leuke riem om. Wel op het eerste gaatje, maar het zat daar prima
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 3 april 2016 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ontzettend leuk als kleren weer passen
Ik kon gisteren weer een leuke riem om. Wel op het eerste gaatje, maar het zat daar prima
Ja, daar heb ik ook een hele stapel vanquote:Op zondag 3 april 2016 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
nice!! Ik moet hier riemen verkleinen geloof ik.. kom gaatjes te kort
Ik heb zo'n tang. Super handigquote:Op zondag 3 april 2016 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een hele stapel vanOp het werk met een priem en hamer heel onelegant gaatjes in geslagen
Maar was maar tijdelijk bedoeld.
Dat ziet er vast netter uitquote:
Mijn hardloopbroeken rekken lekker mee dus dat past primaquote:Op zondag 3 april 2016 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er vast netter uit
En ja, sportkleren die weer passenIk heb nog een hardloopbroek en sportbh die nog net niet passen. Nog even een paar kilo geduld, maar komt vast ook wel goed.
Wij hebben ook echt keihard tuingebikkeld gisteren. Lunch weliswaar niet overgeslagen, maar 's avonds te moe om echt te eten...quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:50 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook tuindag. De tering. Voortuin waar al jaren niks aan gedaan is afgraven en betegelen.
4 uur lang bikkelen en zweten, maar mooi begin gemaakt. Wel vergeten te lunchen.
Dat ken ik ja.. Al ben ik inmiddels op het punt dat alles te groot is, zelfs mijn backpack en wandelschoenen. Dat was wel even heel zuur. Ga ze binnenkort maar even op marktplaats zetten.quote:Op zondag 3 april 2016 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Het fijnste vind ik stiekem nog dat mijn outdoorkleding allemaal weer begint te passen. Dat is duur spul
Hu? Je schoenen ook ja?quote:Op maandag 4 april 2016 08:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.. Al ben ik inmiddels op het punt dat alles te groot is, zelfs mijn backpack en wandelschoenen. Dat was wel even heel zuur. Ga ze binnenkort maar even op marktplaats zetten.
Voor Amerikanen en restaurants daar is aardappel een groente. Ook in de vorm van patat en chips (! ja, dat kreeg ik vaak bij een lunch). Dus je kan daar niet zeggen dat je geen groente bij je vlees kreeg, want die functie vervult je patatquote:Op maandag 4 april 2016 03:37 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wat is groente eten hier lastig als je op reis bentof echt gezond....
het is prachtig en geweldig, maar eetgewijs is het wel sneu.
Ja, die kloppen gewoon niet meer. Tipje: designeroutlet in Roermond heeft veel winkels met wandelschoenen. Mijn vriend heeft ze jaaaren verkocht en kan dus prima zelf adviseren. Scheelde uiteindelijk dik ¤ 100 op een paar Hanwag's.quote:Op maandag 4 april 2016 08:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu? Je schoenen ook ja?![]()
Maar idd, zonde.. Ik moet eigenlijk nieuwe maar stel het nog even uit. Duur!En moet ook nieuwe hardloopschoenen.. die eerst maar..
http://84thand3rd.com/2015/01/12/mushroom-falafel/quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Donderdag: Ik wil iets nieuws proberen. Falafel bijvoorbeeld.
Lonaa en d'r mushroomsquote:Op maandag 4 april 2016 10:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
http://84thand3rd.com/2015/01/12/mushroom-falafel/
zal ik m'n man es inschakelen?quote:This recipe is made in a food processor, if you don’t have one you can still make them — provided your chopping arm is up to it.
quote:vegetarian // vegan // gluten-free // dairy-free // soy-free // nut-free
En het is ook lekker.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lonaa en d'r mushroomsZiet er prima uit, thanks!
En lol:
[..]
zal ik m'n man es inschakelen?
gelukkig is het ook:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heb je al dat slechte eten dan bij je?
Klinkt wel als een geniale workout. Hopelijk geen regen op je kop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
ah, dus je bent letterlijk suikertante aan het spelen
quote:Op maandag 4 april 2016 10:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
http://84thand3rd.com/2015/01/12/mushroom-falafel/
Roermond is zo ver rijden dat ik beter de volle prijs hier in de buurt kan betalen vrees ikquote:Op maandag 4 april 2016 09:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, die kloppen gewoon niet meer. Tipje: designeroutlet in Roermond heeft veel winkels met wandelschoenen. Mijn vriend heeft ze jaaaren verkocht en kan dus prima zelf adviseren. Scheelde uiteindelijk dik ¤ 100 op een paar Hanwag's.
Wat heb je voor maat? Heb dus nog een paar Timberland GTX wandelschoenen in 39 staan
Ja ho! Dat was wel een oude foto!! Ben daar dicht in de buurt, maar er zit nog net ff wat meer spek op mijn benen momenteelquote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag een prachtig onderlichaam van SunnySlanke hottie!
Ik heb jarenlang gedoe gehad met wandelschoenen kopen en de knaldure schoenen die ik had waren vreselijk. Maar door Sunny heb ik Hanwag ontdekt en die lopen dus echt super! Ik draag ze heel veel en denk er aan om een tweede set aan te schaffen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Roermond is zo ver rijden dat ik beter de volle prijs hier in de buurt kan betalen vrees ikMocht ik er ooit in de buurt zijn...
Ik heb maat 39.. maar ik zweer bij Hanwag. Die passen nagenoeg altijd. Andere merken zijn of aan de voorkant, of aan de achterkant, of in z'n totaliteit altijd te breed/wijd.
quote:Op maandag 4 april 2016 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Roermond is zo ver rijden dat ik beter de volle prijs hier in de buurt kan betalen vrees ikMocht ik er ooit in de buurt zijn...
Ik heb maat 39.. maar ik zweer bij Hanwag. Die passen nagenoeg altijd. Andere merken zijn of aan de voorkant, of aan de achterkant, of in z'n totaliteit altijd te breed/wijd.
Ik heb smalle hielen en brede voorvoeten. Voor mij dus ook Hanwagquote:Op maandag 4 april 2016 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gedoe gehad met wandelschoenen kopen en de knaldure schoenen die ik had waren vreselijk. Maar door Sunny heb ik Hanwag ontdekt en die lopen dus echt super! Ik draag ze heel veel en denk er aan om een tweede set aan te schaffen.
/eindereclamespot
+1!quote:Op maandag 4 april 2016 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Zoete aardappeltaart, dat klinkt bijzonder en aangezien ik dol ben op zoete aardappels ook best lekker! Staat er een recept online?
Vanaf wanneer raden jullie het trouwens aan om wandelschoenen te kopen?quote:Op maandag 4 april 2016 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gedoe gehad met wandelschoenen kopen en de knaldure schoenen die ik had waren vreselijk. Maar door Sunny heb ik Hanwag ontdekt en die lopen dus echt super! Ik draag ze heel veel en denk er aan om een tweede set aan te schaffen.
/eindereclamespot
quote:Op maandag 4 april 2016 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Zoete aardappeltaart, dat klinkt bijzonder en aangezien ik dol ben op zoete aardappels ook best lekker! Staat er een recept online?
Heb hem hier pas gepost... Even zoeken hoor.quote:
Het is avondeten voor twee personen voor twee dagen en bestaat onder meer uit het in plakken snijden van twee grote zoete aardappels en een hoop champignons. Normaal doe ik helemaal niks meer na het avondeten, dus dit is toch een uurtje extra staan, door de keuken lopen enz. Geen sport, wel extra tov anders. En ik wilde het wel in m'n lijstje zetten, omdat ik de neiging heb nogal over mijn eigen grenzen heen te gaan. Zo neem ik me iig niet voor om 'nog even in de tuin aan de slag te gaan' zonder daarbij rekening te houden met het extra koken. Snappie?quote:Op maandag 4 april 2016 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
taart bakken als beweging? Da's een moderne twist
Altijd... Ik mis anders steun aan mijn enkels en voeten en heb bovendien graag droge voeten. Loop ook veel op het strand (met de vlieger) en wil dan graag droge voeten. Je hebt verschillende types schoenen ik heb een B-schoen bijvoorbeeld, maar de meeste mensen hebben aan A/B genoeg voor een boswandelingetje. Ik niet, ik loop daarvoor met vriendlief te veel in de Ardennen en op 'ruig' terreinquote:Op maandag 4 april 2016 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanaf wanneer raden jullie het trouwens aan om wandelschoenen te kopen?
Loop nu nog gewoon op mijn gympen (niet zo handig als we de bossen in gaan)
Ik had Meindl's gekocht, maar heb ze teruggebracht nadat ik de Hanwag's vond. Ze waren voor mij aan de achterkant eigenlijk te breed, maar het beste wat ze bij Bever hadden (na twee keer een paar uur in de winkel doorgebracht te hebben). Uiteindelijk bij Fjallraven in Roermond dus geslaagd.quote:Op maandag 4 april 2016 13:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik loop op Meindl's want erg brede voet en hoge wreef.
En goede schoenen zijn zeker een aanrader!
Dees! https://personalbodyplan.com/blog/post/eiwitrijke-tiramisu,3124quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 14:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dees! https://personalbodyplan.com/blog/post/eiwitrijke-tiramisu,3124
Alleen maak ik 'm met 150g magere kwark + 150g Optimel vla want ik heb geen vanille wheyEn ik gebruik iets meer bescheiden cacaopoeder, zo'n halve theelepel.
Die behoefte had ik nou sowieso al niet, maar goed.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef Tink89 het volgende:
Nike mooier dan een wandelschoen? Oh my... wij moeten echt nooit samen gaan winkelen. Ach, wandelschoenen aan hebben is wat mij betreft net als hardlopen en bijna elke andere vorm van sport: het ziet er bij helemaal niemand charmant uit
En nu ga ik een chocolaatje eten. Toedeloe!
De maissoep klinkt lekker! Heb je een receptje?quote:Op maandag 4 april 2016 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar weer eens een lijstje
O: Senoble kwark met eat natural noten en zaden muesli
L: 2 desemboterhammen met boter en truffelkaas
T: snacktomaten
D: spicy maissoep met kidneybonen
T: cappuccino, stroopwafel?
Gewoon van AH, het is een werkdag dus doe lekker simpelquote:Op maandag 4 april 2016 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De maissoep klinkt lekker! Heb je een receptje?
Heb ik niks op tegenquote:Op maandag 4 april 2016 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon van AH, het is een werkdag dus doe lekker simpel![]()
http://www.ah.nl/allerhan(...)soep-met-kidneybonen
De GTX? Dan is het namelijk wel heul goedkoop jaquote:Op maandag 4 april 2016 11:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb smalle hielen en brede voorvoeten. Voor mij dus ook HanwagHeb de Tatra Lady voor ¤ 128 in Roermond gescoord. Heerlijk!
Ik vind de Tatra's anders dikke prima er uitzien hoor! Ik vind wandelschoenen sowieso altijd wel ok, beetje stoer, prima!quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef Tink89 het volgende:
Nike mooier dan een wandelschoen? Oh my... wij moeten echt nooit samen gaan winkelen. Ach, wandelschoenen aan hebben is wat mij betreft net als hardlopen en bijna elke andere vorm van sport: het ziet er bij helemaal niemand charmant uit
En nu ga ik een chocolaatje eten. Toedeloe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |