Bij elk shot in Zeist had hij een volledige baard, daarbuiten niet. Makkelijk zatquote:
Vaak komt er ook wel weer een of andere juridische term voorbij die hij zeer begrijpelijk uitlegt (natrekking een paar weken geleden bijvoorbeeld). Ik snap ze wel gezien mijn achtergrond, maar ik vind het wel mooi dat op deze manier recht een stuk toegankelijker gemaakt wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Mr. Visser zijn klungeligheid had altijd wel wat, maar ik vind Reid ook een prima Rijdende Rechter. Legt de uitspraak kort en bondig uit en iedereen snapt hem. Prima vervanger voor Visser.
Zeker.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Meester Reid groeit ook zichtbaar in z'n rol, en lijkt het ook leuk te vinden om een beetje advocaat van de duivel te spelen. Grappig hoe hij tijdens de hoorzitting meneer halfbaard een beetje zat te voeren en uit de tent te lokken, wat laatstgenoemde niet eens door leek te hebben.
De punchline kan zeker beterquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Zeker.
Al vind ik het 'Dit is mijn uitspraak en zo zit het.' toch vrij zwak vergeleken met 'En daar moet u het mee doen.'
Had dan iets gedaan in de trant van:
"Dit is mijn uitspraak, succes verder!" Ofzo.
Weet trouwens iemand welk muziekstuk van Tsjaikovski gespeeld werd toen ze in dat huisje naar die schilderijen stonden te kijken?
Ofquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien iets als "Dit is mijn uitspraak, de zaak is afgedaan" of "Dit is mijn uitspraak, de zaak is gesloten"?
Nee, hij was naar eigen zeggen echt de laatste die mensen met nazi's zou vergelijken. Behalve als ķe boos is, natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:15 schreef Coritchando het volgende:
Geweldig, die vent leefde echt in een waan
Keihard roepen dat je ze nooit voor nazi e.d. hebt uitgemaakt, en dan komen er ineens mail op tafel met mooie roze lijntjes en is het stil. haha.
Jaaa, maar dan *armgebaren doet* moet het errruiiit!quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, hij was naar eigen zeggen echt de laatste die mensen met nazi's zou vergelijken. Behalve als ķe boos is, natuurlijk
Aan hemzelf ligt het niet, hij is gewoon zichzelf. Alleen komt er dan zo'n irritant SBS-sausje overheen met eindeloze flashbacks, inzoomen met de camera en dramatische achtergrondmuziek.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:14 schreef djkoelkast het volgende:
Visser doet het leuk op SBS, alleen de cameravoering is vrij beroerd (vaak onscherp), het programma duurt veel te lang en die achteraf opgenomen tussenstukjes zijn irritant. (mensen achteraf geļnterviewd in de tuin en dat er dan tussenmonteren).
Die Brand voegt ook niet echt iets toe.
Dat is de nieuwe afsluiter van Meester Vissert.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien iets als "Dit is mijn uitspraak, de zaak is afgedaan" of "Dit is mijn uitspraak, de zaak is gesloten"?
Ik vond het 'en daar moet u het mee doen' altijd zo'n mooie sneer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'daar zult u het mee moeten doen' impliceert dat hetgeen Meester Visser heeft besloten wellicht niet de juiste uitspraak is, maar ja hij heeft het gezegd en geen zin om de zaak nog een keer te bekijken, dus het kan niet meer worden veranderd dus u zult het er maar mee moeten doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik vond het 'en daar moet u het mee doen' altijd zo'n mooie sneer.'Zo zit het' is te lieflijk vind ik.
Zulke mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen en doorgestuurd naar een gezondheidsinstelling'. Ze zetten die man keihard voor gek en iedereen zal hem uitlachen.quote:
De RR zit er vol mee, die oude tandeloze visser, koningin Fabiola, etcquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen en doorgestuurd naar een gezondheidsinstelling'.
Geen slecht woord over dedoden......quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De RR zit er vol mee, die oude tandeloze visser, koningin Fabiola, etc
Nooit gezien!quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De RR zit er vol mee, die oude tandeloze visser, koningin Fabiola, etc
Wie was dat!?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je probeert mij te beflikkeren!
Je kunt "en daar zult u het mee moeten doen" ook opvatten als zijnde dat de uitspraak bindend is en er geen mogelijkheid is om in beroep te gaan. Hoe het zou kunnen betekenen dat de uitspraak wellicht onjuist is, dat kan ik er niet in teruglezen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
'daar zult u het mee moeten doen' impliceert dat hetgeen Meester Visser heeft besloten wellicht niet de juiste uitspraak is, maar ja hij heeft het gezegd en geen zin om de zaak nog een keer te bekijken, dus het kan niet meer worden veranderd dus u zult het er maar mee moeten doen.
'en zo zit het' impliceert dat de uitspraak de enige juiste beslissing is en en weloverwogen is.
Alleen als hij de bijbehorende zonnebril gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2016 06:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of
"Dit is mijn uitspraak, deal with it."
Ah, vandaar dat het me al ergens bekend voorkwamquote:Op woensdag 30 maart 2016 10:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe afsluiter van Meester Vissert.
Dat spannende muziek bij het bekendmaken dat er ook ratten zaten was nog het ergst.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Aan hemzelf ligt het niet, hij is gewoon zichzelf. Alleen komt er dan zo'n irritant SBS-sausje overheen met eindeloze flashbacks, inzoomen met de camera en dramatische achtergrondmuziek.
Verkeerde topic: TV / Mr. Frank Visser doet Uitspraak #3 1,2 m kijkers, SBS heeft een hitquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:14 schreef djkoelkast het volgende:
Visser doet het leuk op SBS, alleen de cameravoering is vrij beroerd (vaak onscherp), het programma duurt veel te lang en die achteraf opgenomen tussenstukjes zijn irritant. (mensen achteraf geļnterviewd in de tuin en dat er dan tussenmonteren).
Die Brand voegt ook niet echt iets toe.
quote:Als de zon gaat schijnen wordt iedereen vrolijk. Behalve mevrouw Leeflang. Voor haar begint dan haar grootste irritatie. Zij heeft namelijk kunststof platen besteld bij Willie van den Heuvel voor haar overkapping in de tuin. Als de zon erop schijnt komt er een oranje gloed tevoorschijn. Mevrouw Leeflang vindt dit lelijk en eist dat Van den Heuvel het probleem oplost. Maar Willie vindt dat hij niks met mevrouw Leeflang te maken heeft. Niet zij, maar haar klusjesman heeft de platen besteld. Hij had dit kunnen weten én moet het dus oplossen. Rijdende Rechter meester John Reid komt naar Wijchen en laat zijn licht over de platen schijnen.
Zit je ook te wachten op de voetbal?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie een spotje voor de Rijdende Rechter, dat belooft weer een topshow
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op de voetbal?
ik had het ook niet doorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuke aflevering, en veel beter dan die sensatieshow die mr. Visser nu bij SBS6 opvoert, en waar ze het hele scala aan geluidseffecten opentrekken om het nog ergens op te doen lijken. (Er is een rattenhol gevonden. Close-up van geschokt kijkende mevrouw. Aanzwellende Psycho-achtige vioolmuziek op de achtergrond)
Meester Reid groeit ook zichtbaar in z'n rol, en lijkt het ook leuk te vinden om een beetje advocaat van de duivel te spelen. Grappig hoe hij tijdens de hoorzitting meneer halfbaard een beetje zat te voeren en uit de tent te lokken, wat laatstgenoemde niet eens door leek te hebben.
Die halve baard was gordelroos zoals hij ook vertelde later in de studio.quote:Op zondag 3 april 2016 11:53 schreef Loll het volgende:
[..]
ik had het ook niet door![]()
Wel een aparte vent een halve baard idd en een neus piercing
quote:Uit je plaat gaan
Als de zon gaat schijnen wordt iedereen vrolijk. Behalve mevrouw Leeflang. Voor haar begint dan haar grootste irritatie. Zij heeft namelijk kunststof platen besteld bij Willie van den Heuvel voor haar overkapping in de tuin. Als de zon erop schijnt komt er een oranje gloed tevoorschijn. Mevrouw Leeflang vindt dit lelijk en eist dat Van den Heuvel het probleem oplost. Maar Willie vindt dat hij niks met mevrouw Leeflang te maken heeft. Niet zij, maar haar klusjesman heeft de platen besteld. Hij had dit kunnen weten én moet het dus oplossen. Rijdende Rechter meester John Reid komt naar Wijchen en laat zijn licht over de platen schijnen.
Matig typisch sbs nuquote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Eens kijken hoe meester Visser het eraf brengt op SBS
Teveel toneelstukjes. Echt een sbs programma idd. Dat einde was echt tenenkrommend, net als de telefoongesprekjesquote:
Ik vond de tweede aflevering eigenlijk beter als de eerste, maar het is een typisch SBS programma geworden inderdaad. Jammer, al blijf ik het denk ik nog wel even kijken (ik denk ook niet dat Frank Visser nog 10 seizoenen gaat doen. 1, 2 max)quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Teveel toneelstukjes. Echt een sbs programma idd. Dat einde was echt tenenkrommend, net als de telefoongesprekjes
Scheer dan niks als dat niet kan vanwege je gordelroos (of je hele baard als het op het kale stuk onder een laag tv-makeup zat)quote:Op zondag 3 april 2016 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die halve baard was gordelroos zoals hij ook vertelde later in de studio.
In de studio had hij ook een hele baard.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:20 schreef marzman het volgende:
[..]
Scheer dan niks als dat niet kan vanwege je gordelroos (of je hele baard als het op het kale stuk onder een laag tv-makeup zat)
En dezelfde zonlicht expert als toen met die zonnepanelen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef OProg het volgende:
Volgens Maurice de Hond heeft de klusjesman het in ieder geval gedaan.
Dit.quote:
Neuh.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent nog mooi op tijd. Niets gemist
quote:
Brabanders miepen over een verkeerde kunststof plaat die door iemand besteld zou zijn. Zit een witte streep in geloof ikquote:
Leeflang zal ze hetenquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Brabanders miepen over een verkeerde kunststof plaat die door iemand besteld zou zijn. Zit een witte streep in geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |