Gedoogpartner geweest, heeft dus geholpen dat het kabinet er nog zit?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:46 schreef Eufonie het volgende:
Normaliter heb ik niks met D66 en Pechtold, maar deze avond doet hij het goed.
Ja, want die uitnodigingen zijn uiteraard ook allemaal 'high urgent'quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
Dus ze moesten die melding van Turkije onvertaald uit de uitnodigingen om te eten voor diplomaten vissen?
Zal wel Facebook zijn, waar je tussen de uitnodigingen en allerlei shit moet zoeken naar nieuws.quote:
Heeft die dat niet dan, al is het evt schriftelijk volgende week of een keer?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:36 schreef Oom_Agent het volgende:
Niks over de KMAR bekend. En Rutte maar zeggen dat vd Steur daar antwoord op heeft.
Ja joh, gewoon urgente intell tussen de poll of het Chinees of pizza wordt die avond...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
Dus ze moesten die melding van Turkije onvertaald uit de uitnodigingen om te eten voor diplomaten vissen?
Is wel heel erg eigenaardig. Joh, dat moeten we eigenlijk aanpassen, dat werkt zo niet. Nee, echt niet joh?quote:
Wrs zijn die urgenter idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:52 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja, want die uitnodigingen zijn uiteraard ook allemaal 'high urgent'
Je zou toch verwachten dat er buiten dat ook een ander lijntje voor urgentere zaken is op een ambassade, niet?quote:
Naja, het gevangenis wezen krijgt voor 3.000 cellen minder werk de aankomende jaren. We hebben het hier over staatsgevaarlijke extremistische potentiële ploflims. 2 per cel en je hebt ruimte zat.quote:
Geschorst tot volgende weekquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:54 schreef Geralt het volgende:
Is dit nog bezig? Ik kom net pas thuis van mn werk en heb niks kunnen volgen.
Kan iemand me even kort bijpraten?
Eerste termijn is net afgelopen, debat geschorst voor een week. Vergadering voor vandaag gesloten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:54 schreef Geralt het volgende:
Blaat Blaat Blaat, volgende week verder....!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:54 schreef Geralt het volgende:
Yep je hebt niks inhoudelijks gemist!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:54 schreef Geralt het volgende:
Lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:53 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat er buiten dat ook een ander lijntje voor urgentere zaken is op een ambassade, niet?
Vreemd dat daar geen vraag over kwam. Als dat wel het geval is en Turkije daar geen gebruik van heeft gemaakt, dan is het een heel ander verhaal. Er zit ook nog een militair attaché enzo. Nou ja, ik vind het een vreemd verhaal.quote:
Oh dan ben ik een herhaling aan het kijken denk ik op NPO politiek?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eerste termijn is net afgelopen, debat geschorst voor een week. Vergadering voor vandaag gesloten.
Normaal werd er gebeld, maar dat is geen formele afspraak op papier bekende vd Steur toen Pechtold daarover doorvroeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:57 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Vreemd dat daar geen vraag over kwam. Als dat wel het geval is en Turkije daar geen gebruik van heeft gemaakt, dan is het een heel ander verhaal.
Ow ok, dankje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eerste termijn is net afgelopen, debat geschorst voor een week. Vergadering voor vandaag gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |