quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
Hij had toch ook een lichte hersenschudding?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cillessen stelde zich aan. Met een brandcar van het veld af gaan voor een gebroken neus. Wat een matennaaier.
Hebben vrienden van mij ook wel eens gehad. Heb ze echter nooit per brancard het veld of sporthal uit zien gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had toch ook een lichte hersenschudding?
Heeft Engeland zichzelf verslagen?quote:Bij tegenstander Engeland zal het in ieder geval niet aan de vorm liggen. Sinds het fatale WK 2014 in Brazilië (groepsfase raus) werd er alleen van Spanje verloren in een oefenduel. In de EK kwalificatie werd er 30 uit 10 gehaald. Volle score dus, dat is lekker. Ploegen als Zwitserland, Engeland, Letland, Schotland, San Marino en topper Estland werden over de knie gelegd.
Dat geloof ik direct.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:27 schreef Rabieluh het volgende:
Over 20 jaar bij Andere Tijden sport komt naar buiten wat voor pleurislul Huntelaar wel niet was.
Ik denk dat de reden dat Depay speelt is dat hij ervaring heeft met het Engelse voetbal.....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Liever Van Aanholt dan een Willems uit vorm.
En Memphis, hou toch op.
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat ik m'n idool GGMM hier net zag posten?
Veltman en Janssenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Liever Van Aanholt dan een Willems uit vorm.
En Memphis, hou toch op.
Waterreus keek zelden een wedstrijd van Atletico, gaf hij te kennen toen hij Atletico - PSV moest analyseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Waterreus is nooit in de Kuip geweest zegt hij net.
JAJAJA IK BEN BLAUWWWWWWWWquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergis ik me nou of heb je promotie gemaakt?
If so, gefeliciteerd!
Ik ben trots op je jochiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
JAJAJA IK BEN BLAUWWWWWWWW
ONZ / Ik heb een kleurtje!
tot 1 april trouwens
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://fok.zevkiselim.nl/crew/?type=user
Waarom staat Jojoortje er niet tussen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat alleen ik en Rubbereend worden erkent als ex-VBLmods
En terecht.
Hier gaat wat misquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En terecht.
Laatste update: 2015-02-01 16:25quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom staat Jojoortje er niet tussen?
Hey alles kan in het voetbal hequote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:37 schreef Bolasie het volgende:
Janssen gaat scoren vandaag, ik voel het.
Jojoortje is al sinds de middeleeuwen geen mod meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laatste update: 2015-02-01 16:25
Moet er iets geüpdatet worden? Stuur een PM naar zarGon.
Dan komt er een standbeeld in Oost-Souburg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Danny Blind neemt ons gewoon allemaal in de maling. Nu kut presteren en dan straks vanaf september ineens alles winnen tot en met de finale van WK 2018.
Wel de ultieme troll inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Danny Blind neemt ons gewoon allemaal in de maling. Nu kut presteren en dan straks vanaf september ineens alles winnen tot en met de finale van WK 2018.
Huntelaar kan er geen kut meer van. Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:39 schreef franklop het volgende:
Huntelaar moet gewoon terug naar Ajax komen, als die clausule inderdaad klopt.
Dan staat ie wel basis natuurlijk met Blind als coach
Wie anders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Je eigen zoon aanvoerder maken, Danny Blind doet het
Als Kuyt er meer dan tien kan maken dan scoort Huntelaar er minstens 20.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar kan er geen kut meer van. Lekker laten gaan.
Janssen krijgt de voorkeur omdat Huntelaar er op de training 500 inschiet iddquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Kuyt er meer dan tien kan maken dan scoort Huntelaar er minstens 20.
Hou toch op manquote:
De subsidie Deen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Kenneth Perez moet naar een gesticht
overschatten bedoel je.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet hem niet onderschatten....
*erkendquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En terecht.
Dat slaat op een gegeven moment om in een soort adoratie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leer het wel steeds meer waarderen.
Geen. Ogenschijnlijk wel een stroopwafel in de loop van de partij.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk bij hem altijd aan een eendenbek
Nou nouquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
Pure chocolade is voor de laagste vorm van menselijk leven.
De complexe smaak van pure chocolade is te moeilijk voor zo'n simpel figuur als jij bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
Pure chocolade is voor de laagste vorm van menselijk leven.
goede zin maat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De complexe smaak van pure chocolade is te moeilijk voor zo'n simpel figuur als jij bent.
Wat voor bier?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Ik open vast een biertje om het wat dragelijker te maken.
Duidelijk dat laatste.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet niet wat erger is, pure chocolade of namaak-kitkats van de Aldi.
Paul Gascoigne ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Ik open vast een biertje om het wat dragelijker te maken.
Die heb ik lang niet gehad, maar idd dingen zijn lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haal bij de Aldi altijd Knoppers. Die dingen zijn lekker.
Die staat ermee op, gewoon klokje rond bezopen, de fuck.quote:
Kijk je voor robbe?quote:
Kasteel bierquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nu een jupiler, later op de avond een kasteel tripel.
Maar door dat koekje in die kitkat proef je de goorheid van die vreselijke melkchocolade wel minder. Derhalve toch een redelijk concept.quote:
Opperkleurder is extreem kritisch als het op bier aan komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen goeie? Ik probeer deze voor 't eerst.
Nee, is echt heel matig speciaalbier.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen goeie? Ik probeer deze voor 't eerst.
We zijn het dus eens. Dit moment koester ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet gehad, maar idd dingen zijn lekker
Ik probeer de mensen hier wat smaak bij te brengen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Opperkleurder is extreem kritisch als het op bier aan komt.
Dankjequote:
Ik bid voor Robben.quote:
Dankje DPquote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geeft niet, we zijn je wel een beetje gewend.
Wat een geweldig gifje!quote:
Dat witte deel van die koekjes zijn goddelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haal bij de Aldi altijd Knoppers. Die dingen zijn lekker.
Meestal als er iets klikt vraag ik de dame om een nummer, je kan het me DMen, kunnen we verder whatsappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn het dus eens. Dit moment koester ik.
Niks mis mee natuurlijk. Wat zijn je aanraders qua tripels?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik probeer de mensen hier wat smaak bij te brengen.
die teamquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit, de beste speler van die team.
Regelmatig in de basisquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
Die Afellay he.. Krijgt hij nog speelminuten bij z'n club of wah?
Ja. Ik voel dan tintelingen daar benedenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat witte deel van die koekjes zijn goddelijk.
Niks geks aan. Is en blijft een oefen interland waar je nieuwe dingen kan/mag proberenquote:
Redelijk. Dit baseer ik op dat ik hem soms zie voorbij komen op MotD.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
Die Afellay he.. Krijgt hij nog speelminuten bij z'n club of wah?
Ja.quote:
Maar het duurde bij ons zes jaar voordat er iets ging klikken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meestal als er iets klikt vraag ik de dame om een nummer, je kan het me DMen, kunnen we verder whatsappen.
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:56 schreef RipCity het volgende:
Lol dat kleine negertje heeft een Kardashian-Ass
Van de goed verkrijgbare moet je Karmeliet eens proberen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk. Wat zijn je aanraders qua tripels?
Dit is dan ook niet het echte volkslied van ons Nederland maar het lied van het koningshuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef RipCity het volgende:
We staan alweer met 1-0 achter na volkslied.
Teletoetersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef Ties02 het volgende:
Goed spandoek
Good luck in France, we stay at home
6 jaar te lang dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar het duurde bij ons zes jaar voordat er iets ging klikken.
Barazite is de aanvoerder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
prima speler voor het nationaal IS elftal.
Samen met Barazite
Oké.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Ik voel dan tintelingen daar beneden
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaan wij vandaag JUICHEN voor Oranje, Rickert?
Imponerend voor de tegenstanderquote:
Dat blijft wel mijn favoriet. Ik hoor vaak dat de smaak opeens enorm gaat tegenvallen na verloop van tijd, ik drink hem echter nog regelmatigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van de goed verkrijgbare moet je Karmeliet eens proberen.
Steek iemand neer en ren dan heel hard weg.quote:
Op ITV Rooney!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op FS1 hebben we Vincent Schildkamp.
Hey die had ik laatst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van de goed verkrijgbare moet je Karmeliet eens proberen.
Dat is de specialiteit van nike.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk lelijke shirts van Nike.
Welke positie speel je? Snel, voordat het begint.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi tenue wel waar we in spelen.
Afellay spreekt geen Nederlands en Willems is zo dik dat je zijn lippen niet ziet bewegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay, Promes en Willems zingen niet mee. Goed dat Depay en Bazoer meededen. Volkslied van de Engelsen stond ook niet bol van de passie. Tot zover mijn analyse.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi tenue wel waar we in spelen.
Mooi tenue. Had alleen de sokken een andere kleur gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk lelijke shirts van Nike.
Het vorige Engelse shirt was veel beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is de specialiteit van nike.
omdat iedereen daar lacht.quote:
Waar kan ik heenquote:
Omdat iedereen daar lacht?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
Lol, houden ze de Belgische vlag omhoog.
Die Engelsen weten niet eens waar Cruijff vandaan komt.![]()
Wil niet wonen in Koeweit want Koeweit dat is mij te heetquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar kan ik heen
Ik kan niet naar Duitsland
Kan niet naar Duitsland daar zijn ze zo streng
Waar kan ik heen
Ik kan niet naar chili
Kan niet naar chili
Want daar doen ze zo eng
Langer dan vrijdag in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ja leukquote:
De minuut stilte is voor Brussel, de 14de minuut voor Cruyff.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk Nap.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
mijn tv is kapot jongens, geen geluid meer.
Welkom, eerste keer hier?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:02 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
De minuut stilte is voor Brussel, de 14de minuut voor Cruyff.
Was je weer eens sneller?quote:
Hoi, ik ben GGMM.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:02 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:02 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
HEeft de keeper een helm op?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk ik. Uitgoals tellen dubbel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |