Mijn reactie over de koran was sarcastisch, dat had je wel door toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ook. Vaak kun je met deze vraag erachter komen dat de anti Wilders mensen niet heel principieel zijn.
Het is wel grappig om te zien, die fractieleiders hebben van tevoren allemaal punten bedacht om Wilders weer eens aan te vallen maar het lukt ze voor geen meter. Roemer, Klaver, Buma, DENK, wat een lulletjes zijn het. Waar zijn de echte politici tegenwoordig...quote:
Dat neem ik hem niet kwalijk. Hij krijgt de meest bizarre interrupties van mensen die doen alsof ze onnozel zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, Wilders had geen antwoord iig.
Joh...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn reactie over de koran was sarcastisch, dat had je wel door toch?
wat wil je van een pabo student?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef Infection het volgende:
Roemer is ook weer zo'n figuur die totaal niet serieus over komt. Alleen al de manier waarop hij praat.
Precies. Fascisme en Islam hebben erg veel vergelijkingen met elkaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wilders noemt het rijtje op: Communisme, fascisme, islam![]()
De islam hoort in het rijtje foute ideologieėn thuis.
Wilders zegt het ook hardop: "Hetzelfde riedeltje, dat je een kwartier geleden hebt voorbereid"quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:07 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien, die fractieleiders hebben van tevoren allemaal punten bedacht om Wilders weer eens aan te vallen maar het lukt ze voor geen meter. Roemer, Klaver, Buma, DENK, wat een lulletjes zijn het. Waar zijn de echte politici tegenwoordig...
http://mens-en-samenlevin(...)er-dan-je-denkt.htmlquote:Neus aanraken
De neus raak je aan wanneer je een gevoel van angst of onbehagen wil verdringen. In sommige gevallen ben je ongerust dat je een leugen zal gaan vertellen of dat de toehoorder in je gedachtenwereld kan binnendringen.
werken de andere fractievoorzitters net zo hard aan meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:08 schreef Oud_student het volgende:
Het zou toch over Brussel gaan?
Wat gaat het kabinet doen?
Nu is het weer de Grote Wilders Show
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:08 schreef Falco het volgende:
Wilder zit telkens aan zijn neus
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)er-dan-je-denkt.html
Busted
Gast, "mens en samenleving" is een idiote website welke op eenzelfde niveau als kwakzalverij ligt. Geloof je ook in horoscopen, of?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:08 schreef Falco het volgende:
Wilder zit telkens aan zijn neus
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)er-dan-je-denkt.html
Busted
Klopt!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk dus niet, maar als ik het verslag hier zo lees is mijn vermoeden alweer bevestigd: er zit een stelletje totale incompetente idioten in de Kamer...
er waren ook goede Duitsers in de WO IIquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Oh man nu de CU die maar weer eens Aboutaleb er bij haalt als voorbeeld van een goede moslim
Ik acht die kneuzenclub van Wilders ertoe in staatquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen ze geen motie van wantrouwen tegen het Belgische kabinet indienen btw?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |