Ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben jij voor de legalisatie van Mein Kampf?
Welke informatie? Men wist toch al eerder dat ze betrokken waren bij de aanslagen in Parijs?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:marloesl twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 17:48:02Volgens de Belgische politie heeft NL op 17 mrt niet gemeld dat de FBI informatie had over de broers El Bakraoui. Vd Steur zegt van wel. reageer retweet
Ja. En ik ben tegen een verbod op de koran. Het zijn slechts boeken, die voor educatieve doeleinden gelezen moeten kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben jij voor de legalisatie van Mein Kampf?
Joden zijn niet intolerant. Ook niet in de WO2.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zegt Kuzu nou weer?
Werd voor WO2 over Joden gezegd dat we intolerant moesten zijn tegen intoleranten?
Nee, lijkt me ook niet, dus wat bedoelde hij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Joden zijn niet intolerant. Ook niet in de WO2.
Kuzu/Ozturk? Geen idee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook niet, dus wat bedoelde hij dan?
Ik ook. Vaak kun je met deze vraag erachter komen dat de anti Wilders mensen niet heel principieel zijn.quote:
Nieuwe informatie over die broersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Welke informatie? Men wist toch al eerder dat ze betrokken waren bij de aanslagen in Parijs?
Nazisme is niet verboden en gedachten verbieden is net zo achterlijk als boeken verbranden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja. En ik ben tegen een verbod op de koran. Het zijn slechts boeken, die voor educatieve doeleinden gelezen moeten kunnen worden.
Maar wel voor een verbod op de islam, net zoals het nazisme verboden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |