alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterreinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef chufi het volgende:
Toe maar ... De dienstfiets is niet meer genoeg? Of is dit voor de pakjes
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterrein
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....quote:
Als het maar hangt !quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....
En van mijn gitaren stond al een hele tijd in het 'rommelhok' hier, die had in na mijn verhuizing niet meer opgehangen zoals het hoort, nu had ik afgelopen week een setje nieuwe snaren gekocht die ik er nu op aan het zetten ben (heb even peukpauze) en als die erop zitten kan het ding weer hier in de woonkamer voor het grijpen hangen, dat zal de baardaap leuk vinden.quote:
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
van alles..... en een man met 1 been ...
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Het is gewoon gemengd daaro, maar hij is was wel de enige man vandaag, buiten dequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Hij doet tóch aardig meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...
En wat was je prijsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
Dan heeft het ook hard geregendquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het heeft hier inmiddels zoveel geregend en nog, dat de duivenstront die op balkon lag weer weggespoeld is.
Dat ook.quote:
Mag hier ook wel ff flink stortregenen, ik zag dat er buiten op de rand vet veel duivenpoep zit... Nou anders doe ik het wel met de hogedruk-spuitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook.
En het onweer breekt ook los nu.
ja belachelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijk
Dan: Pattex.quote:
Kun je nagaan als ie géén benen had gehad. /Freek de Jongequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ie géén benen had gehad. /Freek de Jonge![]()
nope, is een bedrijfsautoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je er ook stilletjes boodschappen mee doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nope, is een bedrijfsauto [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar staat een paal voor de deur ♫ ♪ ♫ ♪ ja ja, een paal voor de deur ♫ ♪ ♫ ♪
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nope, is een bedrijfsauto [ afbeelding ]
dan val je van het eiland afquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijden
dat zijn veel rondjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijden
Sja, dat is triest. Had mijn opa ook, door een boerenkar zonder verlichting. Daar reden ze met een vrachtwagen vol op en omdat zijn been klem kwam te zitten raakte hij het kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
toch best wel erg ... die man is nog geen 40 jaar, ongeluk![]()
meisje is iets van 20 jaar schat ik, van haar fiets gereden ...
kan je zomaar gebeuren
zijn werkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet de postbode er dan mee? Verkopen?
Een verloop stekker bestellen bij Conrad.nl.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:23 schreef sacha het volgende:
maar goed, de paal doet het niet want de stekkers passen niet
hou op, schei uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een verloop stekker bestellen bij Conrad.nl.
Je bestelt gewoon een nieuwe bedrijfsauto met de juiste stekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een verloop stekker bestellen bij Conrad.nl.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bestelt gewoon een nieuwe bedrijfsauto met de juiste stekker
Da's mooi klotenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat is triest. Had mijn opa ook, door een boerenkar zonder verlichting. Daar reden ze met een vrachtwagen vol op en omdat zijn been klem kwam te zitten raakte hij het kwijt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]écht hè...
komt hier laatst een bedrijf het hang- en sluitwerk nalopen en de sloten veranderen, hele voordeur er uit, hele sloten bende er uit gesloopt, past de rotzooi die dat bedrijf bij zich heeft niet op mijn oude meuk...
krijgen alle postbodes van die autootjes? of alleen bij jou daaro?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:47 schreef sacha het volgende:
[..]
daar worden de bodes hier veelste moe van
8 meter! Het zou je dood zijn. Wel een behoorlijke bikkel dus die vader van je!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's mooi kloten![]()
Mijn Pa werkte vroeger bij de NDSM, toen hadden ze een luik open laten staan, pleurde ie
zo 8 meter het ruim in![]()
Voet en een stuk verbrijzeld , moest er eigenlijk af, maar wilde hij niet, heeft ie ook niet
gedaan, heeft járen gekost..... eerst met een stok lopen en later weer gewoon, maar wel
áltijd pijn in zijn been, ging ie erover wrijven dat is het enige waar je het aan kon merken.
Die was keihard en niet alleen voor zichzelf
dat is de BV Nederland Fann, heeft niets met mijn woonplaats te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
het lijkt daar af en toe wel een eeuw achter te lopen
die voet en dat been waren pikzwart weet ik nogquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
8 meter! Het zou je dood zijn. Wel een behoorlijke bikkel dus die vader van je!
ow....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is de BV Nederland Fann, heeft niets met mijn woonplaats te maken
Gadverdamme zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
die voet en dat been waren pikzwart weet ik nogik was toen iets van 12 jaar, af en toe
kwam de dokter aan dat been ruiken
één van de eerste in Nederland, uiteindelijk zal dit landelijk zijn maar dan bestaat postnl allang niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
krijgen alle postbodes van die autootjes? of alleen bij jou daaro?
Dus jullie lopen vóór!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]
één van de eerste in Nederland, uiteindelijk zal dit landelijk zijn maar dan bestaat postnl allang niet meer
jezus...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus waar hoorruiken of het al rot was ofzo
zo zag het er ook uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is het, maar het klinkt gewoon goor.
Jullie worden nog beroemd strakkies, komt vast in de krant, of staat het er al in?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen zien![]()
ook een deel PR natuuk
plaatselijke suffertje, straks de personeelsbladen...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie worden nog beroemd strakkies, komt vast in de krant, of staat het er al in?
ik hou wel van plaatselijke suffertjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
plaatselijke suffertje, straks de personeelsbladen...
#lekkerbelangrijk
zo dat is al 15x op de T drukken in 1 zinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja suffie, als ik er héél goed op let en 3x op de t druk dan doet de t het wel...
dat duurde ook evenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
zo dat is al 15x op de T drukken in 1 zin
Even goed op d kop houden en op de tafel slaan... Of is het de laptop?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat duurde ook evenmaar ik geloof dat ik de kruimel eruit heb daar
![]()
er zijn nog wel meer letters die af en toe weigeren, dus ik ga straks wel peuteren
Laptop.... dus dan moet alles los, maar ht lukt wel weer aardig...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Even goed op d kop houden en op de tafel slaan... Of is het de laptop?
peuteren naar letters?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat duurde ook evenmaar ik geloof dat ik de kruimel eruit heb daar
![]()
er zijn nog wel meer letters die af en toe weigeren, dus ik ga straks wel peuteren
reservevoedsel?quote:
Met wie maak je nou weer ruzie?quote:
panty over de stofzuigerborstel en gaan!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Laptop.... dus dan moet alles los, maar ht lukt wel weer aardig...
even vragen aan die Griek of ik zijn panty mag lenenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
panty over de stofzuigerborstel en gaan!
een was netje kan ookquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
even vragen aan die Griek of ik zijn panty mag lenen![]()
ik heb helemaal geen panty's meer geloof ik![]()
mischien ligt er nog een verwaalde in de kast
Dat scheelt weer in een noodvoorraad kruimels aanleggenquote:
Vandaag had je nog de laatste bij de V&D kunnen bemachtigen!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
even vragen aan die Griek of ik zijn panty mag lenen![]()
ik heb helemaal geen panty's meer geloof ik![]()
mischien ligt er nog een verwaalde in de kast
Daarvoor ha je toch niet in de rij staan... Ik haal ze altijd bij de Hemaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag had je nog de laatste bij de V&D kunnen bemachtigen!
draag jij ze ook ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor ha je toch niet in de rij staan... Ik haal ze altijd bij de Hema
Hema heeft jouw maat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor ha je toch niet in de rij staan... Ik haal ze altijd bij de Hema
Panty aan en zuigen......quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
draag jij ze ook ?![]()
is en goeie tip van Sas, ga ik straks proberen, ik heb er eentje gevonden, was nog ingepakt,
een zwarte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Panty aan en zuigen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat Sjoef zo groot geschapen is?quote:
ik droom er altijd vanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Sjoef zo groot geschapen is?
quote:
Heb je goed gekeken?quote:
Winderig of regenachtig?quote:
kijkt naar buiten.quote:
ik zou er op kunnen gaan zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
Ik ga niet vragen wat je al met een elektrieken paal kunt
Nee ik drink Tquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Fanns T, mar denk nu dat ze een wijntje doet
druk op dat andere knopje dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
Blauwe knop gevonden <> maar die doet niets
Had ze die panty maar moeten gebruikenquote:
ik moe he nog doen, ik had ne geen zin, en nu ligt er eentje te pittenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ze die panty maar moeten gebruiken
af en toe heb je wel meer dan 1 tquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moe he nog doen, ik had ne geen zin, en nu ligt er eentje te pitten
ja datquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ze die panty maar moeten gebruiken
is dat de modknop?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat![]()
ik druk wel 10 keer per dag op de blauwe knop...
Ik dacht dat we ons zo netjes gedroegenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat![]()
ik druk wel 10 keer per dag op de blauwe knop...
Een toetsenbord kost ook zoveel niet als het echt niet meer wilquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]en soms weigert een andere letter
zal wel goed zijn
het is mijn laptop, k ga geen nieuwe laptop kopen omdat er een paar kruimels inzittenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Een toetsenbord kost ook zoveel niet als het echt niet meer wil
*keuken overhoop gaat halen*quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
Het zijn beschuitjes me hagelslag geworden en nog een kop hee
Kun je ook een toetsenbord aanhangenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
het is mijn laptop, k ga geen nieuwe laptop kopen omdat er een paar kruimels inzitten
Nee hoor, heeft mijn zoon ook gedaan, vind hij makkelijker met gamen.quote:
ow..... ik vind he stomquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft mijn zoon ook gedaan, vind hij makkelijker met gamen.
ow.... die ligt hhier ook nog ergens te verstoffenquote:
De mijne heb ik aan de @@p verkochtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... die ligt hhier ook nog ergens te verstoffen![]()
klotedingenelefoons ook om op te internetten, vind ik helemaal niks............
Nee wij hebben een ABOquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
Iemand zit op tweedehand te zoeken naar beelden krijgen jullie ook al die advertentie's ?
Een ouderwetse PCquote:
Had je maar een halfjaartje genomen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik miste die advertenties merk in nu
Ja, jij gelooft echt Sjoef dat ik een tablet zou hebben vlak na dat ik vertel een heul mooi toetsenbord te hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... me zo'n groot scherm en een los toetsenbord, hadden wij ook ''vroeger''
Typt beter dan zo'n tablet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat best wel slepen zo regelmatig met de trein
volgens mij heb jij alleen een jas in een rein gepostquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, jij gelooft echt Sjoef dat ik een tablet zou hebben vlak na dat ik vertel een heul mooi toetsenbord te hebben?
Ooit nog eens gepost bij show je bureau ofzo.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat best wel slepen zo regelmatig met de trein
Dat was die andere, in de oude 40+ was er ook zo'n soort topic, of was het je werkplek?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij heb jij alleen een jas in een rein gepost
Ja die trein post staat me nog wel bij, maar wat er op tafel stond?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij heb jij alleen een jas in een rein gepost
ow... link vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Jezus beeld klein beetje beschadigt en zonder handen![]()
wel een leuk beeldje vrder
van die Fokplek? nee dat is mijn Fokplekquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was die andere, in de oude 40+ was er ook zo'n soort topic, of was het je werkplek?
Das best een grotequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... link vergeten![]()
http://www.2dehands.be/hu(...)beeld-283812992.html
Maar in de oude 40+ heette dat dus anders, je werkplek, of je bureau ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
van die Fokplek? nee dat is mijn Fokplek
Dit staat of stond bij mn schoonouders..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lampje
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit staat of stond bij mn schoonouders..vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lampje![]()
ik snap je niet, maar da geeft niequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:51 schreef sacha het volgende:
ik ga slapen, in de 14e minuut!
zo niet, dan wachten jullie maar
ah..........quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze geeft zichzelf nog 20 minuten of zo... Johan God
Johan...quote:
Meer dan 7 is het hier in de binnenlanden nooit geweest,quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Missie orgel mislukt
Windkracht 11 godverdomme
Missies moet je ook niet ondernemen met de Paasdagenquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Missie orgel mislukt
Windkracht 11 godverdomme
Ga je nu gelovig doen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Missies moet je ook niet ondernemen met de Paasdagen
ik zou kijn yamaha d85 ophalenquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Missies moet je ook niet ondernemen met de Paasdagen
Zo ging dat vroeger.... Ik heb dan wel niets heiligs maar wel nog 1 van pa/opa en die van een oom.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst mijn eigenste, dan 1 opa, daarna de andere en Maria om het heilig te maken.
Wow daar zitten meer toetsen op dan jaren van mij jou en PP samen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door chufi op 30-03-2016 00:56:50 ]
ja he, echt een fantastisch ding, maar rijden met een aanhanger was even geen optiequote:Op woensdag 30 maart 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow daar zitten meer toetsen op dan jaren van mij jou en PP samen..
[ afbeelding ]
Ja dat kan ik me voorstellen.. Komend weekend wordt het vast beter weerquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja he, echt een fantastisch ding, maar rijden met een aanhanger was even geen optie
In paardentrailer zetten en geen probleem .quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja he, echt een fantastisch ding, maar rijden met een aanhanger was even geen optie
Trekt die geur dan niet in het hout?quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In paardentrailer zetten en geen probleem .
De stront ja of gaat de hogedrukspuit er elke keer doorquote:Op woensdag 30 maart 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Na een rit maak je ding schoon.
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De stront ja of gaat de hogedrukspuit er elke keer door
Jij bent de expert en OK, Symph weet er vast ook wel wat vanaf met zn paardrijdende dochter...quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is de beste methode met een Westfalia trailer en voorkomt besmettingen met ziektes enzo.
doordraaien, omdraaienquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik keer op dat eiland komen draaien?
dat zal ik even aan bas vragenquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die duinen kunnen wel wat bas hebben toch?
Overdrijven is ook een vak, het staat nog gewoon op YT.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu wordt gelijk Hilversum plat gegooid
Is YT niet in Hilversum dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, het staat nog gewoon op YT.
Is van google en die doen nogal panisch over paar tieten wanneer het om adverteren gaat.quote:
Ik zocht er niet eens bewust op, het zat gewoon ineens in de uitzending.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zoeken bij hun mag wel .. Hypocriete Amerikanen zijn het ook
quote:
wat een rot uitzichtquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:09 schreef sacha het volgende:
weer zo'n klote uitzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Hee zo'n meertje heeft dat andere eiland ook alquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:09 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt verdorie wel bij mij om de hoek.....quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:09 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt verdorie wel bij mij om de hoek.....''jaloers op iedereen is nu''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit meertje heet ijsbaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee zo'n meertje heeft dat andere eiland ook al
Is er bij jou in de buurt dan niet zo'n soort plekkie?quote:
jawel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is er bij jou in de buurt dan niet zo'n soort plekkie?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt verdorie wel bij mij om de hoek.....kom er zo weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Da's een park, ik bedoelde 'vrije' natuur.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:16 schreef FANN het volgende:
http://www.amsterdam-atho(...)n-in-amsterdam-noord
Nee, vrijer dan dit krijg je het niet hieroquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een park, ik bedoelde 'vrije' natuur.
Zit wel een groot wakquote:
Het is beter dan niks, als het er maar rustig is dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, vrijer dan dit krijg je het niet hiero
Tis mooiquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is beter dan niks, als het er maar rustig is dan.
Heb er toevallig 2 in huis.quote:
Bikini aan en je Friese doorlopers eronderquote:
Fixed.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Bikini aan en je Friese doodlopers eronder
Killed itquote:
Moet ik dat zeker ook weer fixen.....quote:
Ga je gangquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dat zeker ook weer fixen.....
Waarom vraag je dan of je het moet fixen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat het aan Pixie over.
Pixje kan dat veel beter.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of je het moet fixen?
Je kan het gewoon niet zelf zeker
sterkte alvastquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
De lapo komt in zicht, wordt het dadelijk weer dringen voor de liefhebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |