alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterreinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef chufi het volgende:
Toe maar ... De dienstfiets is niet meer genoeg? Of is dit voor de pakjes
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterrein
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....quote:
Als het maar hangt !quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....
En van mijn gitaren stond al een hele tijd in het 'rommelhok' hier, die had in na mijn verhuizing niet meer opgehangen zoals het hoort, nu had ik afgelopen week een setje nieuwe snaren gekocht die ik er nu op aan het zetten ben (heb even peukpauze) en als die erop zitten kan het ding weer hier in de woonkamer voor het grijpen hangen, dat zal de baardaap leuk vinden.quote:
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
van alles..... en een man met 1 been ...
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Het is gewoon gemengd daaro, maar hij is was wel de enige man vandaag, buiten dequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Hij doet tóch aardig meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...
En wat was je prijsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
Dan heeft het ook hard geregendquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het heeft hier inmiddels zoveel geregend en nog, dat de duivenstront die op balkon lag weer weggespoeld is.
Dat ook.quote:
Mag hier ook wel ff flink stortregenen, ik zag dat er buiten op de rand vet veel duivenpoep zit... Nou anders doe ik het wel met de hogedruk-spuitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook.
En het onweer breekt ook los nu.
ja belachelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijk
Dan: Pattex.quote:
Kun je nagaan als ie géén benen had gehad. /Freek de Jongequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ie géén benen had gehad. /Freek de Jonge![]()
nope, is een bedrijfsautoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je er ook stilletjes boodschappen mee doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nope, is een bedrijfsauto [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar staat een paal voor de deur ♫ ♪ ♫ ♪ ja ja, een paal voor de deur ♫ ♪ ♫ ♪
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nope, is een bedrijfsauto [ afbeelding ]
dan val je van het eiland afquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijden
dat zijn veel rondjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijden
Sja, dat is triest. Had mijn opa ook, door een boerenkar zonder verlichting. Daar reden ze met een vrachtwagen vol op en omdat zijn been klem kwam te zitten raakte hij het kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
toch best wel erg ... die man is nog geen 40 jaar, ongeluk![]()
meisje is iets van 20 jaar schat ik, van haar fiets gereden ...
kan je zomaar gebeuren
zijn werkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet de postbode er dan mee? Verkopen?
Een verloop stekker bestellen bij Conrad.nl.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:23 schreef sacha het volgende:
maar goed, de paal doet het niet want de stekkers passen niet
hou op, schei uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een verloop stekker bestellen bij Conrad.nl.
Je bestelt gewoon een nieuwe bedrijfsauto met de juiste stekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een verloop stekker bestellen bij Conrad.nl.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bestelt gewoon een nieuwe bedrijfsauto met de juiste stekker
Da's mooi klotenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat is triest. Had mijn opa ook, door een boerenkar zonder verlichting. Daar reden ze met een vrachtwagen vol op en omdat zijn been klem kwam te zitten raakte hij het kwijt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]écht hè...
komt hier laatst een bedrijf het hang- en sluitwerk nalopen en de sloten veranderen, hele voordeur er uit, hele sloten bende er uit gesloopt, past de rotzooi die dat bedrijf bij zich heeft niet op mijn oude meuk...
krijgen alle postbodes van die autootjes? of alleen bij jou daaro?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:47 schreef sacha het volgende:
[..]
daar worden de bodes hier veelste moe van
8 meter! Het zou je dood zijn. Wel een behoorlijke bikkel dus die vader van je!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's mooi kloten![]()
Mijn Pa werkte vroeger bij de NDSM, toen hadden ze een luik open laten staan, pleurde ie
zo 8 meter het ruim in![]()
Voet en een stuk verbrijzeld , moest er eigenlijk af, maar wilde hij niet, heeft ie ook niet
gedaan, heeft járen gekost..... eerst met een stok lopen en later weer gewoon, maar wel
áltijd pijn in zijn been, ging ie erover wrijven dat is het enige waar je het aan kon merken.
Die was keihard en niet alleen voor zichzelf
dat is de BV Nederland Fann, heeft niets met mijn woonplaats te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
het lijkt daar af en toe wel een eeuw achter te lopen
die voet en dat been waren pikzwart weet ik nogquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
8 meter! Het zou je dood zijn. Wel een behoorlijke bikkel dus die vader van je!
ow....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is de BV Nederland Fann, heeft niets met mijn woonplaats te maken
Gadverdamme zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
die voet en dat been waren pikzwart weet ik nogik was toen iets van 12 jaar, af en toe
kwam de dokter aan dat been ruiken
één van de eerste in Nederland, uiteindelijk zal dit landelijk zijn maar dan bestaat postnl allang niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
krijgen alle postbodes van die autootjes? of alleen bij jou daaro?
Dus jullie lopen vóór!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]
één van de eerste in Nederland, uiteindelijk zal dit landelijk zijn maar dan bestaat postnl allang niet meer
jezus...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus waar hoorruiken of het al rot was ofzo
zo zag het er ook uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is het, maar het klinkt gewoon goor.
Jullie worden nog beroemd strakkies, komt vast in de krant, of staat het er al in?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen zien![]()
ook een deel PR natuuk
plaatselijke suffertje, straks de personeelsbladen...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie worden nog beroemd strakkies, komt vast in de krant, of staat het er al in?
ik hou wel van plaatselijke suffertjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
plaatselijke suffertje, straks de personeelsbladen...
#lekkerbelangrijk
zo dat is al 15x op de T drukken in 1 zinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja suffie, als ik er héél goed op let en 3x op de t druk dan doet de t het wel...
dat duurde ook evenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
zo dat is al 15x op de T drukken in 1 zin
Even goed op d kop houden en op de tafel slaan... Of is het de laptop?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat duurde ook evenmaar ik geloof dat ik de kruimel eruit heb daar
![]()
er zijn nog wel meer letters die af en toe weigeren, dus ik ga straks wel peuteren
Laptop.... dus dan moet alles los, maar ht lukt wel weer aardig...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Even goed op d kop houden en op de tafel slaan... Of is het de laptop?
peuteren naar letters?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat duurde ook evenmaar ik geloof dat ik de kruimel eruit heb daar
![]()
er zijn nog wel meer letters die af en toe weigeren, dus ik ga straks wel peuteren
reservevoedsel?quote:
Met wie maak je nou weer ruzie?quote:
panty over de stofzuigerborstel en gaan!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Laptop.... dus dan moet alles los, maar ht lukt wel weer aardig...
even vragen aan die Griek of ik zijn panty mag lenenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
panty over de stofzuigerborstel en gaan!
een was netje kan ookquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
even vragen aan die Griek of ik zijn panty mag lenen![]()
ik heb helemaal geen panty's meer geloof ik![]()
mischien ligt er nog een verwaalde in de kast
Dat scheelt weer in een noodvoorraad kruimels aanleggenquote:
Vandaag had je nog de laatste bij de V&D kunnen bemachtigen!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
even vragen aan die Griek of ik zijn panty mag lenen![]()
ik heb helemaal geen panty's meer geloof ik![]()
mischien ligt er nog een verwaalde in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |