alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterreinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef chufi het volgende:
Toe maar ... De dienstfiets is niet meer genoeg? Of is dit voor de pakjes
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterrein
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....quote:
Als het maar hangt !quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....
En van mijn gitaren stond al een hele tijd in het 'rommelhok' hier, die had in na mijn verhuizing niet meer opgehangen zoals het hoort, nu had ik afgelopen week een setje nieuwe snaren gekocht die ik er nu op aan het zetten ben (heb even peukpauze) en als die erop zitten kan het ding weer hier in de woonkamer voor het grijpen hangen, dat zal de baardaap leuk vinden.quote:
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
van alles..... en een man met 1 been ...
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Het is gewoon gemengd daaro, maar hij is was wel de enige man vandaag, buiten dequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Hij doet tóch aardig meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...
En wat was je prijsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
Dan heeft het ook hard geregendquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het heeft hier inmiddels zoveel geregend en nog, dat de duivenstront die op balkon lag weer weggespoeld is.
Dat ook.quote:
Mag hier ook wel ff flink stortregenen, ik zag dat er buiten op de rand vet veel duivenpoep zit... Nou anders doe ik het wel met de hogedruk-spuitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook.
En het onweer breekt ook los nu.
ja belachelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijk
Dan: Pattex.quote:
Kun je nagaan als ie géén benen had gehad. /Freek de Jongequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ie géén benen had gehad. /Freek de Jonge![]()
nope, is een bedrijfsautoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je er ook stilletjes boodschappen mee doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nope, is een bedrijfsauto [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar staat een paal voor de deur ♫ ♪ ♫ ♪ ja ja, een paal voor de deur ♫ ♪ ♫ ♪
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nope, is een bedrijfsauto [ afbeelding ]
dan val je van het eiland afquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijden
dat zijn veel rondjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 500 km prive op de eiland valt er echt niet te rijden
Sja, dat is triest. Had mijn opa ook, door een boerenkar zonder verlichting. Daar reden ze met een vrachtwagen vol op en omdat zijn been klem kwam te zitten raakte hij het kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
toch best wel erg ... die man is nog geen 40 jaar, ongeluk![]()
meisje is iets van 20 jaar schat ik, van haar fiets gereden ...
kan je zomaar gebeuren
zijn werkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet de postbode er dan mee? Verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |