SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Over de sleutelhangers heb ik niks gehoord. Bedenk ik me nu pas. Zijn die verkocht op de marktquote:Ze doet de sleutelhangers en de foto's En de groep doet ook niks voor haar, dus waarom zou ze iets voor de groep moeten doen?
Slaap wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Veel stream plezier nog met zijn allen........Morgenvroeg gaat het wekkertje weer.......
We zijn al zo diep gevallen dat we al lyrisch worden van een bikini, terwijl de RLS's in andere landen strak staan van de mooie chicks en hunks in adam- en evakostuum.quote:
Truste.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Veel stream plezier nog met zijn allen........Morgenvroeg gaat het wekkertje weer.......
De opbrengs van de foto's viel weer tegen( Dodootje was nergens te vinden) en van opbrengs van sleutelhangers nóóóit meer wat gehoord...quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze doet de sleutelhangers en de foto's En de groep doet ook niks voor haar, dus waarom zou ze iets voor de groep moeten doen?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Over de sleutelhangers heb ik niks gehoord. Bedenk ik me nu pas. Zijn die verkocht op de markt
quote:
Verkoopcijfers wil ik horenquote:
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusinessquote:Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De opbrengs van de foto's viel weer tegen( Dodootje was nergens te vinden) en van opbrengs van sleutelhangers nóóóit meer wat gehoord...
En intussen eet,drinkt, doucht, make-upt en luiwammes ze zich van gemeenschapsgeld
Dus de volgende keer open je wel zelf?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]had het niet door.
[..]
Verkoopcijfers wil ik horen
aaaw shut upquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusiness
Heeft ze weer aan de drank gezeten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gina weer over ik wil Utopiaan van het jaar worden.
Weer dat hulpbehoevende kleine meisje uithangen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat was nog zwijmelen. Hier erger ik me alleen maar aan. Zo nep.
Ik geef direct toe dat Regie richting TemptationTopia aan het werken isquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusiness
Geen idee geluid uitgezet. Ik word moe van die typmachine.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ze weer aan de drank gezeten.
Dat viel BQ ook al op. En het klopt ook wel.quote:
Af en toe. Ze hadden het er van de week al over, maar toen stelden ze het geloof ik uit vanwege werk aan de douche of zo.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Sport Do wel vaker s'avonds,of wil ze Bas bij Romy uit de buurt hebben?
Gister heb ik haar wel over sporten gehoord. "Maar ik wil niet in de avond sporrrten hooowr"quote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Scheten laten, ruften, stinkkut hebben, chique hoor.quote:
En geen goede neusquote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Scheten laten, ruften, stinkkut hebben, chique hoor.
Echte dame die Do. Daar moet je ook echt goede smaak voor hebben om dat te waarderen.
Alsof er 40 jaar tussen zit qua leeftijdquote:
Ze was tijdens de markt volkomen afwezig, "corebusiness"? het is een trutquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal niet gezien ik heb cees wel horen klagen over doquote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze was tijdens de markt volkomen afwezig, "corebusiness"? het is een trut
ze moeten wakker blijven tot 12uur dan is ban jarigquote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Bas en Do nu nog aan het sporten.. da's niet normaal die wil Bas idd niet in de buurt van Roompje hebben
Do had allang aan haar droogneukshow met Bas moeten zijn
Een wijsheid die staat als een huis. En laten we eerlijk zijn, wijs is ze!!quote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef markvanrinsum het volgende:
vickey de ene heeft meer eten nodig dan de ander
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal niet gezien ik heb cees wel horen klagen over do
Voor die Erisereenjarighoerahoerahoera van 10 sec?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ze moeten wakker blijven tot 12uur dan is ban jarig
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:20 schreef kkka3 het volgende:
Gina: ik ken niet pokuruh. Ik hield altijd de mannuh gezeldschap
laten we daar maar over ophouden, ze heeft niet de gun factor, zoals Mark die ook niet hadquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gina weer over ik wil Utopiaan van het jaar worden.
En Brallo haalt de flessen rivella en thee tevoorschijn en ze slempen door tot de vroege ochtend?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal streams uit om 12 uur die boom rukker is jarig dan
Nee idd.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:23 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
laten we daar maar over ophouden, ze heeft niet de gun factor, zoals Mark die ook niet had
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
Heej... heeft ze een kledingstukje van Dodo geleend?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog aan het teruglezen, maar Romy is dus een vriendin van Gio ?
Staat ze mee op de foto ja...maar zag dat ze wel meer Utopianen bij haar vrienden heeft staanquote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
yep gaa de FB Topic kijkenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ze was bij hem in bed hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Staat ze mee op de foto ja...maar zag dat ze wel meer Utopianen bij haar vrienden heeft staan
Dan kon ze in plaats van sporten ook meteen daarmee beginnenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Bas en Do nu nog aan het sporten.. da's niet normaal die wil Bas idd niet in de buurt van Roompje hebben
Do had allang aan haar droogneukshow met Bas moeten zijn
Nah, als dat de enige foto's van die 2 samen zijn ...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest even vergelijken met haar bikini.. maar er is duidelijk verschil
Dit, valt goed op hequote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef lonneberga het volgende:
ligen ze dann op de vloer? op FB zeggen 50 van 70 ze is van hem de vriendinquote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, als dat de enige foto's van die 2 samen zijn ...
En ik zie helemaal geen bed.
wanneer gaat bjorn ?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Laat die mensen zelf uitzoeken wie wat gaat doen als je weg bent, kutbjorn.
Taken moeten verdeeld worden door Koning Bjornquote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Laat die mensen zelf uitzoeken wie wat gaat doen als je weg bent, kutbjorn.
FB Topicquote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Oostenrijks pervers gokje?
Hoop ik ook, maar vrees dat het toch Cemal wordt. Cemal had het er afgelopen vrijdag al over dat maandag een nieuw zou komen. Hij versprak zich. Het was iig niet de bedoeling dat wij dat hoorden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Romy een knap ding hoor!! ze heeft ook iets weg van Vanessa Paradis in haar jongere jaren. Maar ik vind het saai als ze bij Cemal eindigt, zien we alleen een wipje onder de dekens elke dag. Ze moet iets bij Bas gaan losmaken! Do voelt dat ze Bas steeds meer kwijt gaat raken aan een knappe meid en uiteindelijk neukt Bas Romy in de Caravan. Heeeeeerlijk laat dat gebeuren![]()
![]()
.
Rob en Ben vanmiddag in de zon " Hoe lang denk je dat het stand houdt Bas en Do nu zij binnen is gekomen" Ben" houdt geen stand" en samen lachen . Team Romyvind haar echt mooi dus ik sop ook mee met de mannen hier
Kan wel een loungebank ergens zijn. Misschien had ze sowieso een leuke avond en was Gio daar waar zij was.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ligen ze dann op de vloer? op FB zeggen 50 van 70 ze is van hem de vriendin
quote:
Zo doorzicht ook Do aan het sporten nu he, die heeft even een blik geworpen op Romys lichaam vanmiddagquote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar vrees dat het toch Cemal wordt. Cemal had het er afgelopen vrijdag al over dat maandag een nieuw zou komen. Hij versprak zich. Het was iig niet de bedoeling dat wij dat hoorden.
je kunnt wel lezen staat in FB Topicquote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan wel een loungebank ergens zijn. Misschien had ze sowieso een leuke avond en was Gio daar waar zij was.
Maar het is off topic.
Dat lichaam van Romy ziet er idd beter uit, vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zo doorzicht ook Do aan het sporten nu he, die heeft even een blik geworpen op Romys lichaam vanmiddag
Gewoon lekker met Cemal gaan bumsen. Saaier dan de Bas en Do streams zal het niet worden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar vrees dat het toch Cemal wordt. Cemal had het er afgelopen vrijdag al over dat maandag een nieuw zou komen. Hij versprak zich. Het was iig niet de bedoeling dat wij dat hoorden.
Romy maak Bas ff helemaal gek en Do helemaal nog meer kut onzekerquote:Op maandag 28 maart 2016 23:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat lichaam van Romy ziet er idd beter uit, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |