Weer dat hulpbehoevende kleine meisje uithangen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat was nog zwijmelen. Hier erger ik me alleen maar aan. Zo nep.
Ik geef direct toe dat Regie richting TemptationTopia aan het werken isquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusiness
Geen idee geluid uitgezet. Ik word moe van die typmachine.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ze weer aan de drank gezeten.
Dat viel BQ ook al op. En het klopt ook wel.quote:
Af en toe. Ze hadden het er van de week al over, maar toen stelden ze het geloof ik uit vanwege werk aan de douche of zo.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Sport Do wel vaker s'avonds,of wil ze Bas bij Romy uit de buurt hebben?
Gister heb ik haar wel over sporten gehoord. "Maar ik wil niet in de avond sporrrten hooowr"quote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Sport Do wel vaker s'avonds,of wil ze Bas bij Romy uit de buurt hebben?
Scheten laten, ruften, stinkkut hebben, chique hoor.quote:
En geen goede neusquote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Scheten laten, ruften, stinkkut hebben, chique hoor.
Echte dame die Do. Daar moet je ook echt goede smaak voor hebben om dat te waarderen.
Alsof er 40 jaar tussen zit qua leeftijdquote:
Ze was tijdens de markt volkomen afwezig, "corebusiness"? het is een trutquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusiness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |