SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Over de sleutelhangers heb ik niks gehoord. Bedenk ik me nu pas. Zijn die verkocht op de marktquote:Ze doet de sleutelhangers en de foto's En de groep doet ook niks voor haar, dus waarom zou ze iets voor de groep moeten doen?
Slaap wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Veel stream plezier nog met zijn allen........Morgenvroeg gaat het wekkertje weer.......
We zijn al zo diep gevallen dat we al lyrisch worden van een bikini, terwijl de RLS's in andere landen strak staan van de mooie chicks en hunks in adam- en evakostuum.quote:
Truste.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Veel stream plezier nog met zijn allen........Morgenvroeg gaat het wekkertje weer.......
De opbrengs van de foto's viel weer tegen( Dodootje was nergens te vinden) en van opbrengs van sleutelhangers nóóóit meer wat gehoord...quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze doet de sleutelhangers en de foto's En de groep doet ook niks voor haar, dus waarom zou ze iets voor de groep moeten doen?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Over de sleutelhangers heb ik niks gehoord. Bedenk ik me nu pas. Zijn die verkocht op de markt
quote:
Verkoopcijfers wil ik horenquote:
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusinessquote:Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De opbrengs van de foto's viel weer tegen( Dodootje was nergens te vinden) en van opbrengs van sleutelhangers nóóóit meer wat gehoord...
En intussen eet,drinkt, doucht, make-upt en luiwammes ze zich van gemeenschapsgeld
Dus de volgende keer open je wel zelf?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]had het niet door.
[..]
Verkoopcijfers wil ik horen
aaaw shut upquote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze voorziet mij en een aantal andere COSsers met goede smaak van aangename streams. En dat is haar corebusiness
Heeft ze weer aan de drank gezeten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gina weer over ik wil Utopiaan van het jaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |