Dit, valt goed op hequote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Sport Do wel vaker s'avonds,of wil ze Bas bij Romy uit de buurt hebben?
ligen ze dann op de vloer? op FB zeggen 50 van 70 ze is van hem de vriendinquote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, als dat de enige foto's van die 2 samen zijn ...
En ik zie helemaal geen bed.
wanneer gaat bjorn ?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Laat die mensen zelf uitzoeken wie wat gaat doen als je weg bent, kutbjorn.
Taken moeten verdeeld worden door Koning Bjornquote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Laat die mensen zelf uitzoeken wie wat gaat doen als je weg bent, kutbjorn.
FB Topicquote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Oostenrijks pervers gokje?
Hoop ik ook, maar vrees dat het toch Cemal wordt. Cemal had het er afgelopen vrijdag al over dat maandag een nieuw zou komen. Hij versprak zich. Het was iig niet de bedoeling dat wij dat hoorden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Romy een knap ding hoor!! ze heeft ook iets weg van Vanessa Paradis in haar jongere jaren. Maar ik vind het saai als ze bij Cemal eindigt, zien we alleen een wipje onder de dekens elke dag. Ze moet iets bij Bas gaan losmaken! Do voelt dat ze Bas steeds meer kwijt gaat raken aan een knappe meid en uiteindelijk neukt Bas Romy in de Caravan. Heeeeeerlijk laat dat gebeuren![]()
![]()
.
Rob en Ben vanmiddag in de zon " Hoe lang denk je dat het stand houdt Bas en Do nu zij binnen is gekomen" Ben" houdt geen stand" en samen lachen . Team Romyvind haar echt mooi dus ik sop ook mee met de mannen hier
Kan wel een loungebank ergens zijn. Misschien had ze sowieso een leuke avond en was Gio daar waar zij was.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ligen ze dann op de vloer? op FB zeggen 50 van 70 ze is van hem de vriendin
quote:
Zo doorzicht ook Do aan het sporten nu he, die heeft even een blik geworpen op Romys lichaam vanmiddagquote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar vrees dat het toch Cemal wordt. Cemal had het er afgelopen vrijdag al over dat maandag een nieuw zou komen. Hij versprak zich. Het was iig niet de bedoeling dat wij dat hoorden.
je kunnt wel lezen staat in FB Topicquote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan wel een loungebank ergens zijn. Misschien had ze sowieso een leuke avond en was Gio daar waar zij was.
Maar het is off topic.
Dat lichaam van Romy ziet er idd beter uit, vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zo doorzicht ook Do aan het sporten nu he, die heeft even een blik geworpen op Romys lichaam vanmiddag
Gewoon lekker met Cemal gaan bumsen. Saaier dan de Bas en Do streams zal het niet worden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar vrees dat het toch Cemal wordt. Cemal had het er afgelopen vrijdag al over dat maandag een nieuw zou komen. Hij versprak zich. Het was iig niet de bedoeling dat wij dat hoorden.
Romy maak Bas ff helemaal gek en Do helemaal nog meer kut onzekerquote:Op maandag 28 maart 2016 23:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat lichaam van Romy ziet er idd beter uit, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |