met zuid-korea die geholpen werden door de officialsquote:
Nou niet dagelijks in ieder gevalquote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij dit niet dagelijks doet
Daar doel ik op ja. Hoezo moet je me idioot noemen?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met zuid-korea die geholpen werden door de officials
Wat een idioot dit
Spanje en Azzurri er beide uitgefloten. Zo opzichtig ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met zuid-korea die geholpen werden door de officials
Wat een idioot dit
Ik peins er niet overquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
We gaan zometeen naar TV / Het Familiediner #9 Ze zegt dat ik een narcist ben inschakelen
Nee we gaan Freek kijken.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
We gaan zometeen naar TV / Het Familiediner #9 Ze zegt dat ik een narcist ben inschakelen
Hoe laat begint de show? Verder is er toch weinig geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Ties02 komt helaas niet, die heeft te kennen gegeven het programma niet zo leuk te vindenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Ties is niet wies.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties02 komt helaas niet, die heeft te kennen gegeven het programma niet zo leuk te vinden
Niet echt.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Had ik mijn tijd nuttiger kunnen besteden dan aan 1300 topics over VI?
Jij niet, ik wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
ja die keeperquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar doel ik op ja. Hoezo moet je me idioot noemen?
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
En de voorspelling dat mortaxx digibeet blijkt te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op een twitteraccount staan de legendarische woorden: Ties02 is gek
Niets is belangrijker dan iets anders.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Mortaxx is een held.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de voorspelling dat mortaxx digibeet blijkt te zijn.
Zelf geeft hij zijn kat de schuld.
Je moet onderweg blijven.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders.
Ik zal kijken of ik hem hier kan lokkenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd liever altijd alles bij hetzelfde.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders.
Ik mis hemquote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil hij getroost wordenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij had vanmorgen problemen met zijn telefoon.
Ik ben een beetje jaloers.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben hem ontmoet.
Wij vonden dat erg leuk.
We gaan woensdag eten, je bent welkomquote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers.
Ik zou Paxcon namelijk ook willen ontmoeten.
Posten er chicks op FOK?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Er is ook al een chick aanwezig in het familiedinertopic
(misschien lokt dit nog mensen)
Ik zou dan alleen lichtelijk nerveus zijn over wat ik moet drinken aangezien ik natuurlijk niet voor casual hoop uitgemaakt te wordenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers.
Ik zou Paxcon namelijk ook willen ontmoeten.
Dit.quote:
Heb al een godinquote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Er is ook al een chick aanwezig in het familiedinertopic
(misschien lokt dit nog mensen)
In Groningen zeker?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan woensdag eten, je bent welkom
Misschien heeft ze een pittig kapsel, dat weet ik nietquote:
Jammer dat het op een woensdag isquote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan woensdag eten, je bent welkom
Of is het een vent van 50, zoals de meeste vrouwen op internetquote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een pittig kapsel, dat weet ik niet
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen lichtelijk nerveus zijn over wat ik moet drinken aangezien ik natuurlijk niet voor casual hoop uitgemaakt te worden
Dat sluit ik ook nooit uitquote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of is het een vent van 50, zoals de meeste vrouwen op internet
Petjes en capuchons, mij niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liep jij mee van de week?
Misschien vrijdag.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opperkleurder moet nog eens op bedevaart naar de koffer
Oh, gezelligquote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ook direct. Ik ga vrijdag al naar Groningen.
Ene zegt Freek ene zegt Familiediner. We schakelen naar beide en dan maken we een keuzequote:
Dan ben je echt lang onderweg.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gaan rechtstreekse treinen Den Haag - Groningen
quote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gaan rechtstreekse treinen Den Haag - Groningen
Gezelligquote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ook direct. Ik ga vrijdag al naar Groningen.
Maar ik kan Freek niet aanhorenquote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ene zegt Freek ene zegt Familiediner. We schakelen naar beide en dan maken we een keuze
Die is mij welbekend.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met moeder de vrouw naar een tentoonstelling over Bo Wie?
Johan Derksen over The Stones, Cruijff en Oranjequote:
bedankt hansquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen over The Stones, Cruijff en Oranje
Toen afgelopen week bekend werd dat Johan Cruijff niet meer onder ons is, zat Johan Derksen net in het vliegtuig. Hij was onderweg naar Cuba, waar hij een concert van The Rolling Stones zou bijwonen. Derksen ging daar niet alleen heen als toeschouwer, maar zat ook in de organisatie die de Stones naar Cuba haalde.
Vanavond vertelt Derksen over dit bijzondere avontuur, maar staat hij ook stil bij het bezoekje van de nabestaanden van Johan Cruijff aan het stadion van FC Barcelona. En we bespreken met hem het optreden van het Nederlands elftal, dat vanavond op Wembley tegen Engeland speelt.
Pauw 29 maart 2016, 23:00 - 00:00 uur
Kijken dus
Zeg, tong 80, ben jij niet van ongeveer dezelfde leeftijd als Hans Kraay jr.? Ik zit net te denken, er is namelijk een grote overeenkomst tussen Kraay in VI en tong80 op FOK.quote:
Ik ben 53. Kraaij heeft wel hier in Bommel gewoont.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zeg, tong 80, ben jij niet van ongeveer dezelfde leeftijd als Hans Kraay jr.? Ik zit net te denken, er is namelijk een grote overeenkomst tussen Kraay in VI en tong80 op FOK.
Volledig vanuit het niets ook. Beetje rare situatie was hetquote:
Volgend seizoen Bert van Oostveen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Volgende keer Albert Verlinde? ... Wilfred nodigt ook alleen maar vijanden van VI uit in zijn show. Straks zit Bert van der Veer er nog.
Hans is ongeveer van jouw leeftijd misschien, jaartje ouder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 53. Kraaij heeft wel hier in Bommel gewoont.
Freek wil weer eens aandacht.quote:
Jezus, ik dacht even dat je een foto van een lijk postte.quote:
Ik schaam me dat ik mezelf niet kon bedwingen om te klikken, maar ik verklaar jou als hoofdschuldige Oliver!quote:
Pics van de schaamlippen van je vrouw!quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje heeft betere lippen!
Ik zal eens ff door ons fotoarchief gaan...en helaas voor jou met lippen bedoel ik daadwerkelijk de lippen op haar mond...veel voller en ze hoeft ze niet te tuiten...wat een genot!quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Pics van de schaamlippen van je vrouw!
Met photoshop kom je een heel eind...quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zal eens ff door ons fotoarchief gaan...en helaas voor jou met lippen bedoel ik daadwerkelijk de lippen op haar mond...veel voller en ze hoeft ze niet te tuiten...wat een genot!
De Alexander Klöpping van youtubequote:
Ben je klaar met je machogebral?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zal eens ff door ons fotoarchief gaan...en helaas voor jou met lippen bedoel ik daadwerkelijk de lippen op haar mond...veel voller en ze hoeft ze niet te tuiten...wat een genot!
Ideale dag iddquote:
Tegenwoordig is bijna niets gezondquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, is dat wel gezond zo'n zak chips?
wegspoelen met warm waterquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Versgebakken calamaris! Beter alternatief...quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna niets gezond
neequote:Op vrijdag 1 april 2016 15:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
MORTAXX! Kijk je vanavond ook mee?![]()
Heel ongezond maar dat maakt het extra lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alles wat slecht is lijkt lekkerderquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel ongezond maar dat maakt het extra lekker
Ja, idd. Dan wil je het juistquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles wat slecht is lijkt lekkerder
Wat ben jij slecht Lav.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel ongezond maar dat maakt het extra lekker
Uiteraard. Ik ben er nog niet over uit welke. Misschien ga ik wel voor Doritos net als iemand anders hierboven.quote:
Met een dipsaus?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik voor Naturel Chips van Lays
Ik word er zo moe van Wim Kieftquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Dat wordt haasten voor Genee, DWDD is klaar rond 19:50 in Amsterdam en om 20:30 moet ie aan tafel zitten in Hilversum.
Ik vond hem goedquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:07 schreef RipCity het volgende:
Simon's 1 april grap
http://www.voetbalinside.(...)degradatie-fc-twente
Je moet er iets voor over hebben als je zo graag met je ijdele hoofd op tv wil.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Dat wordt haasten voor Genee, DWDD is klaar rond 19:50 in Amsterdam en om 20:30 moet ie aan tafel zitten in Hilversum.
Kieft voegt iets toequote:Op vrijdag 1 april 2016 17:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Kieft, niks mis mee.
lekker hoor zo een plaatje niets mis meequote:Op vrijdag 1 april 2016 17:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Kieft, niks mis mee.
minuutje stilte voor de uitzending jongonstwitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 17:45:10Helaas moeten wij melden dat verslaggever @JanDirkStouten vertrekt bij RTV Rijnmond https://t.co/ZNAGPRQD3B reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Kieft is altijd goed. Dat wordt weer genieten, het is lekker warm dus broekie mag uit.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:43 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb vernomen dat Paxcon VI een beetje saai vindt
Iemand anders, iemand anders? Ik heb wel jarenlang als linksback bij Veendam de sterren van de hemel gespeeld, maar toen zat jij nog in de box.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben er nog niet over uit welke. Misschien ga ik wel voor Doritos net als iemand anders hierboven.
Dat is wel vreemd. Al bekend wat ie gaat doen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Pascalus het volgende:
minuutje stilte voor de uitzending jongonstwitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 17:45:10Helaas moeten wij melden dat verslaggever @JanDirkStouten vertrekt bij RTV Rijnmond https://t.co/ZNAGPRQD3B reageer retweet
Hij wordt stunt double van zanger Rinusquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Al bekend wat ie gaat doen?
waardeloos x3quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Pascalus het volgende:
Hopelijk kan Onlogisch dit bericht goed verwerken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jezus, ik dacht even dat je een foto van een lijk postte.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Pascalus het volgende:
xD !twitter:_GGM__ twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 20:02:25@RijnmondSport @JanDirkStouten Hij heeft z'n afscheidstaart helemaal in z'n eentje opgegeten zeker? xD reageer retweet
Eens.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Matig GGMM.
Je bent nog niet in topvorm vandaag.
Je hebt gelijk Scrummie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Matig GGMM.
Je bent nog niet in topvorm vandaag.
Ik geef je alle tijd die je nodig bent.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Scrummie.
Geef me een half uurtje, dan ben ik in topvorm, beloofd.
*hebtquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geef je alle tijd die je nodig bent.
De Frontpage lezenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Haha, en dan lees je dit:
'Taalnazi's zijn hufters'
Ze zal toch wel een Playboy special doen voor het EK of voor de Olympische Spelen? Ze is zoveel veranderd sinds de laatste keer in 2014.quote:
Het schijnt dat hij Utopia wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:43 schreef Ties02 het volgende:
Die jongen is niet goed bij z´n appelquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij Utopia wel leuk vindt.
We moeten hem helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij Utopia wel leuk vindt.
Iemand die weet wat hier eerst stond?quote:
Ik heb vernomen dat Paxcon het familiediner wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:43 schreef Ties02 het volgende:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties informeerde ons dat jij VI haat dus ga maar weg
WATquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat je een uitzending van Utopia prefereert
Dat is altijd van 19:30-20:00quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat je een uitzending van Utopia prefereert
Wat moeten ze dan doen? een pop neerzetten?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel mooi dat ze ook echt zijn stoel leeglaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |