In je eentje?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zit weer in de auto, linkje naar de volgende locatie gooi ik zo online
Duurt lang..!quote:Op maandag 28 maart 2016 19:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zit weer in de auto, linkje naar de volgende locatie gooi ik zo online
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:30 schreef Maanvis het volgende:
GVD ligt dat ding nu ALWEER 20 minuten in Deventer weg te rotten
Voorspelbaarquote:Op maandag 28 maart 2016 19:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik ben onderweg naar Woeste Hoeve, ETA: 19:49. Open om te antwoorden of de rit te bekijken. http://waze.to/smrnlTFDAySlhuwrl1
Bijna daarquote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Tecumseh het volgende:
Wie brengt 'm weer naar de goede kant van de ijssel?
Het bord van Joppe is hier.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wauw, Nijnja terug, boertie terug en tig verplaatsingen verder. Geniaal. It's like old times
Maareh, ik ben druk bezig met wiki's (OP is up to date). Ik heb de locaties van Joppe en Bathmen nog nodig
Dank!quote:Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef Tecumseh het volgende:
Het bord van Joppe is hier.
Het bord van Bathmen is hier.
Lokatie in Joppe https://goo.gl/maps/ojuRjjZaPyC2quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wauw, Nijnja terug, boertie terug en tig verplaatsingen verder. Geniaal. It's like old times
Maareh, ik ben druk bezig met wiki's (OP is up to date). Ik heb de locaties van Joppe en Bathmen nog nodig
Of de goede kant van de Veluwenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Tecumseh het volgende:
Ik blijf niet bezigquote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Tecumseh het volgende:
stinkslootquote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Tecumseh het volgende:
Mijn ritjes hebben er standaard minimaal 10quote:Op maandag 28 maart 2016 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg... er zitten 7 mensen mee te loeren...
De grote vraag is alleen hoeveel er straks bij de stokmeet aanwezig zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg... er zitten 7 mensen mee te loeren...
Welke stokmeet? Kom ik als VIP? Als 'master verplaatser'?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:59 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
De grote vraag is alleen hoeveel er straks bij de stokmeet aanwezig zijn
We dachten dat je als groot recordhouder niet naar zo'n simpele meet zou willen. Dus je bent niet uitgenodigd.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Welke stokmeet? Kom ik als VIP? Als 'master verplaatser'?
Oke, nu word ik misselijk van mezelf
Komende week heb ik geen auto dus weinig kans dat ik wat ga doen
2..quote:Op maandag 28 maart 2016 20:59 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
De grote vraag is alleen hoeveel er straks bij de stokmeet aanwezig zijn
Top, hoef ik geen excuus te zoeken om er niet te zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We dachten dat je als groot recordhouder niet naar zo'n simpele meet zou willen. Dus je bent niet uitgenodigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Eigenlijk gewoon heel midden Nederland. Wij zijn nog steeds recordhouderquote:Op maandag 28 maart 2016 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze kant van Nederland kan dat tenminste
quote:Op maandag 28 maart 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Nee, we hadden er 5 op een dag. Deze plaatsing wordt 6
Evenaring van het 24u record.
Zeker, weer gewoon in Zuid Hollandquote:Op maandag 28 maart 2016 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En er is nog ruimte voor een zevende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |