Wat we niet hebben gezien bestaat niet, bovendien mogen ze Snyder wel ontslaanquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet in het DCEU past, tenzij ze bereid zijn een film als flashback te vertellen; er is al een Robin omgekomen door de Joker, juist naar voorbeeld van die verhaallijn. Volgens Snyder is dat ongeveer tien jaar voor BvS gebeurd.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]De film is al uit, dan hoeven we geen spoiler tags meer te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, wie gaat er nou in dit topic zitten als je de film nog niet gezien hebtdat is niet slim.
We hebben de gebeurtenissen niet gezien, maar wel een herinnering eraan:quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat we niet hebben gezien bestaat niet,
Hij is zo'n beetje de leader of the pack voor het DCEU, dus dat zal niet snel gebeuren.quote:bovendien mogen ze Snyder wel ontslaan
Buitenflikkeren en vervangen door Geoff Johns.quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:17 schreef Breuls het volgende:
Hij is zo'n beetje de leader of the pack voor het DCEU, dus dat zal niet snel gebeuren.
Geoff Johns is een baas, maar sinds hij in 2011 zo enthousiast was over de Green Lantern-film neem ik zijn mening met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Buitenflikkeren en vervangen door Geoff Johns.
Wut...quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geoff Johns is een baas, maar sinds hij in 2011 zo enthousiast was over de Green Lantern-film neem ik zijn mening met een korreltje zout.
En mensen zullen waarschijnlijk toch blijven gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:52 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, zolang Snyder een miljard in de bios kan ophalen maakt het niet uit al is de RT-scrore min honderd. Alleen 250 budget en 200 marketing zal de opbrengst vooral komen van sponsordeals en dvd/stream, etc, ze moeten 900 ophalen om break even te draaien
Ik weet niet of het niet uitmaakt zolang dit een miljard kan binnen halen. Uiteindelijk moest dit wel dé film worden, jarenlang opbouwen naar een film met voor het eerste de 2 grote namen samen op het scherm en zelfs samen in de titel. Dit was de buitengewoon gehypte blockbuster die een hele franchise moest lanceren, iets waar men al erg lang op zat te wachten (zoals Avengers of The Force Awakens), iets wat met toekomstige films moeilijk te overtreffen zal zijn omdat die geen jarenlange anticipatie hebben om op te bouwen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:52 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, zolang Snyder een miljard in de bios kan ophalen maakt het niet uit al is de RT-scrore min honderd. Alleen 250 budget en 200 marketing zal de opbrengst vooral komen van sponsordeals en dvd/stream, etc, ze moeten 900 ophalen om break even te draaien
Zou een fanpleaser zijn. En net als fanfiction werkt dat op papier soms goed maar als film werkt dat vaak niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:14 schreef SunChaser het volgende:
A death in the family zou goed verfilmd kunnen worden, is ook met superman, en de joker en een van de Robins
Om eerlijk te zijn vind ik de noodzaak tot samenwerking in DCEU beter te begrijpen dan in MCU.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:10 schreef Unites het volgende:
DC probeert gewoon Marvel na te doen, maar zonder fatsoenlijke opbouw. Waar Marvel pas na tig films komt met 'Civil War', zet DC film twee daar al voor in. Dat werkt gewoon niet. Ze hadden beter eerst gewoon een paar losse films erbij kunnen maken, waarin het hele politieke verhaal er rondom heen werd opgebouwd en waarbij steeds een beetje werd gehint naar Lex Luthor, die als grote pion achter die hele clash staat. Denk ik dan...
Volgens mij is hij wel degene die alles op touwtjes zet, toch?quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de noodzaak tot samenwerking in DCEU beter te begrijpen dan in MCU.
Daarnaast is in de DCEU Luthor niet de grote tegenstander...
In de MCU komen ze bij elkaar voor een samenwerking waar nog geen doel voor was vastgesteld maar met Avengers pas zicht op kwam, waarna Hydra daar nog eens bij kwam.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel degene die alles op touwtjes zet, toch?
En wat betreft je eerste opmerking: dat kun je nog helemaal niet weten in het geval van 'Civil War'.
Er mag van mij best geknokt worden, maar ik zou hem graag sporen en lijntjes zien volgen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mee eens. Kom maar eens met een échte World's Greatest Detective-film.
Het brengt echt wel geld op, de 200m marketing is deels gewoon accountantswerk, ze kopen bv zendtijd bij zichzelf in, dus kost ze niks maar ze kunnen wel de winst laag houden, een studio lijdt op papier het liefst verliesquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet uitmaakt zolang dit een miljard kan binnen halen. Uiteindelijk moest dit wel dé film worden, jarenlang opbouwen naar een film met voor het eerste de 2 grote namen samen op het scherm en zelfs samen in de titel. Dit was de buitengewoon gehypte blockbuster die een hele franchise moest lanceren, iets waar men al erg lang op zat te wachten (zoals Avengers of The Force Awakens), iets wat met toekomstige films moeilijk te overtreffen zal zijn omdat die geen jarenlange anticipatie hebben om op te bouwen.
Is een miljard dan genoeg? Dan bedoel ik niet voor deze film zelf maar in 't kader van de gehele franchise. Als BvS "slechts" een miljard opbrengt en bij wijze van spreken net uit de kosten geraakt, kan DC dan films van veel minder aansprekende figuren als Aquaman van een monsterbudget voorzien en vertrouwen dat die ook wel zullen aanslaan? Avengers zorgt ervoor dat men met Ant-Man zijn eigen ding kon doen, TFA voorziet een relaxtere sfeer voor Rogue One, maar BvS neemt op deze manier weinig druk weg, want het blijft spannend en afwachten of 't wel gaat lukken.
qquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=superman2015.htm
Inmiddels al bijna 600 miljoen $ binnengeharkt.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=deadpool2016.htm
Deadpool 750 miljoen $.
BvS gaat er heus wel overheen.
En dat in een zaal waar maar 12 mensen zaten? Ga dan een betere plek zoekenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaze zat al door alle previews heen te praten, trok vlak voor de filmpje nog een blikje red bull open..
mijn vriendin had al stoelen geruild met mij omdat ze zag dat ik er moeite mee had..
Daarna bleef ze in het eerste kwartier van de film overal doorheen praten..toen snauwde ik een keer dat ze der mond moest houden. Toen was het gelukkig vrij stil.
Zal met 12 mensen? Hoe kom je daarbij? De zaal zat vol.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En dat in een zaal waar maar 12 mensen zaten? Ga dan een betere plek zoeken
Alleen Deadpool budget 50, BvS 250quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=superman2015.htm
Inmiddels al bijna 600 miljoen $ binnengeharkt.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=deadpool2016.htm
Deadpool 750 miljoen $.
BvS gaat er heus wel overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |