Ik sta van enkele kranten iig niet bepaald te kijken dat er negatieve recensies uit rollen want die hebben een reputatie zure recensenten te sturen zo lijk het, maar ik meen serieus dat een groot deel óf vooringenomen is óf niet op heeft gelet. Ik ben nog geen kritiek gehoord die niet aangesneden wordt in de film en dus als slecht opletten genoteerd kan worden danwel vooral subjectief op smaak genoteerd staatquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:46 schreef SunChaser het volgende:
Dus al die professionele recensenten die verantwoordelijk zijm voor een RT score van 28 procent snappen er niks van en moeten maar een andere baan zoeken?
Van de 100 onafhankelijke recencenten vind 72 het een slechte film, dus ergens zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik sta van enkele kranten iig niet bepaald te kijken dat er negatieve recensies uit rollen want die hebben een reputatie zure recensenten te sturen zo lijk het, maar ik meen serieus dat een groot deel óf vooringenomen is óf niet op heeft gelet. Ik ben nog geen kritiek gehoord die niet aangesneden wordt in de film en dus als slecht opletten genoteerd kan worden danwel vooral subjectief op smaak genoteerd staat
Prima, maar subjectief als de pest. De score die het krijgt doet aan c-films denken en daar zit het wel ver boven. En omdat het dan niet voldoet aan alle verwachtigen schrijven ze dan lage scores toe, lager dan de film neutraal zou verdienen. Dat is in mijn ogen niets minder dan afreageren. Das hip, trekt lezers/pageviews en schreeuwt lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van de 100 onafhankelijke recencenten vind 72 het een slechte film, dus ergens zal het wel kloppen
Het is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk waarom deze film maar 28% heeft, toch niet in vergelijking met andere films waarop je vergelijkbare kritiek kan hebben. Uiteindelijk is dit een overambitieuze superheldenfilm waarin men te veel wil doen (te veel opzet, te veel personages, te veel plotjes, te weinig tijd), waarna het geheel bezwijkt onder de ambities. Vergelijkbare superheldenfilms zitten allemaal rond 50-60% op RT, een cijfer wat me ook voor BvS accurater lijkt en niet geheel toevallig ook de regio is waar Man of Steel eindigde.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van de 100 onafhankelijke recencenten vind 72 het een slechte film, dus ergens zal het wel kloppen
Omdat de toon van de film gewoon geen goed evenwicht heeft. Plus 250 miljoen budget telt ook meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk waarom deze film maar 28% heeft, toch niet in vergelijking met andere films waarop je vergelijkbare kritiek kan hebben.
Let's agree to disagree.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 06:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Het ging niet om die 1% kans, het ging om het dooie gemak waarmee die stad platgelegd werd in een relatief simpel gevecht wat Bruce zag gebeuren, dus wat als hij met opzet dingen gaat slopen? Dat wil hij het hoofd kunnen bieden ondanks dat Superman alleen goede dingen probeert te doen.
Dat de gemeenschappelijke moedersnaam werkt om Bruce los te krijgen is redelijk plausibel te noemen. De beste man is verknipt genoeg om in naam van zijn ouders de stad veiliger te maken, dan moet de naam van een der ouders wel iets triggeren me dunkt.
Dit is dan weer een beetje jammer. En het doet er ook niet toe. Ik zou geen kaartje gekocht hebben als ik de film vooraf al wilde bekritiseren, het zijn juist de punten die ik heb opgenoemd die het een slechte film maken. Jij draait het om, alsof eerst de conclusie wordt getrokken en ik er daarna argumenten bij gezocht zou hebben.quote:Wellicht moet je maar gewoon geen films meer kijken. Want dit soort redenaties kan ik op elke film loslaten, vooral als ik ze kut vind.
Die mensen zijn zuur en/of hebben niet goed opgeletquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Past wellicht beter bij je idd...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:05 schreef SunChaser het volgende:
De twee minutentrailer van de Lego Batman is beter dan de drie uur BvS
In de comics word ook ooit gezegd, dat Perry White een te goede journalist was om niet te weten dan Clark kent superman was..., word goed neergezetquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond Irons wel een mooi cynische Alfred neerzetten maar bovenal was Fishburne eindelijk eens goed gebruikt als Perry White: snedig, denigrerend maar hart op de juiste plek.
En Gordon te goed een rechercheur om niet te weten dat Batman Bruce Wayne is. Hush.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In de comics word ook ooit gezegd, dat Perry White een te goede journalist was om niet te weten dan Clark kent superman was..., word goed neergezet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]Ja, want het was nog niet al veel eerder genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En Gordon te goed een rechercheur om niet te weten dat Batman Bruce Wayne is. Hush.
Nah. Hoewel het lekker weglas zou dat een greatest-hits film worden en dat boeit me niet zozeer. Nieuwe verhaallijnen zoals ze met Court of Owls hebben neergezet zijn IMO veel interessanter en ik hoop dat de nieuwe stand-alone film ook zich meer richt op de speurneus die een spoor uitloopt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Hush is inderdaad ook wel eentje die ze mogen verfilmen,
Mee eens. Kom maar eens met een échte World's Greatest Detective-film.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah. Hoewel het lekker weglas zou dat een greatest-hits film worden en dat boeit me niet zozeer. Nieuwe verhaallijnen zoals ze met Court of Owls hebben neergezet zijn IMO veel interessanter en ik hoop dat de nieuwe stand-alone film ook zich meer richt op de speurneus die een spoor uitloopt.
Ik denk dat die niet in het DCEU past, tenzij ze bereid zijn een film als flashback te vertellen; er is al een Robin omgekomen door de Joker, juist naar voorbeeld van die verhaallijn. Volgens Snyder is dat ongeveer tien jaar voor BvS gebeurd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:14 schreef SunChaser het volgende:
A death in the family zou goed verfilmd kunnen worden, is ook met superman, en de joker en een van de Robins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |