Geen idee ik weet wel dat dat die kartonnen zooi vastliep. Tapes kon je knippen tot het blinkertjequote:Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Recyclen was simpel, dat is met tapes en diskettes al stuk lastiger.
EN nu ben je er nachten mee bezigquote:Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vond het toen maar tijdverspilling dat gedoe.
Ik heb onwijs trek in thee. Tijd om te gaan slapen.quote:
Ik krijg meestal slaap en ga naar bed.. Maar slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb onwijs trek in thee. Tijd om te gaan slapen.
Ik stel het nog even uit en heb een bakkie thee gezet. Ik word oudquote:Op maandag 28 maart 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg meestal slaap en ga naar bed.. Maar slaap lekker
Ik kijk nog even een nieuwe seriequote:Op maandag 28 maart 2016 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel het nog even uit en heb een bakkie thee gezet. Ik word oud
Dat trek ik niet meer.quote:
Ik heb vinyl liggen voor morgen.quote:Op maandag 28 maart 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn gelukkig korte afleveringen.. Maar niet je ding
5 en 6quote:Op maandag 28 maart 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. De aflevering vn vndaag is nog niet online....Morgen waarschijnlijk
Soury's vinyl is ook digitaal.. Een Mick Jagger productie dat dan weer wel..quote:Op maandag 28 maart 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai zelden nog vinyl, ben lui en vanaf PC is handiger.
Die Mick Jagger vind ik een eng ventjequote:Op maandag 28 maart 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury's vinyl is ook digitaal.. Een Mick Jagger productie dat dan weer wel..
Ach die gaat binnenkort ook de pijp wel uit.. Maar het is dus een TV-serie als je het nog niet wistquote:Op maandag 28 maart 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Mick Jagger vind ik een eng ventje
Heb een trailer gezien, vond het gelijk al niks.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die gaat binnenkort ook de pijp wel uit.. Maar het is dus een TV-serie als je het nog niet wist
Tis natuurlijk een gespeeld iets.. Dat heb je met TV en Filmquote:Op maandag 28 maart 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een trailer gezien, vond het gelijk al niks.
Duh, dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een gespeeld iets.. Dat heb je met TV en Film
Well leuk voor de muziek en zo.. maar dat is 11.22.63 ook wel maar dat speelt dan weer 10 jaar vroegerquote:
Meubels Oh nee paardendagquote:Op maandag 28 maart 2016 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik ga pitten, komt drukke dag aan.
Dit jaar verder op de planning om te proberen.. Flaked... People vs OJ Simpson...[quote]quote:Op maandag 28 maart 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Well leuk voor de muziek en zo.. maar dat is 11.22.63 ook wel maar dat speelt dan weer 10 jaar vroeger
Ja er is idd verschil.. Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 02:36 schreef FANN het volgende:
Ik had vandaag een échte fles Baileys gekocht, man man wat is dat lekker![]()
niet te vergelijken met die nepzooi![]()
één glaasje was genoeg![]()
truste mensen
Dat spul is niet te zuipen....quote:Op maandag 28 maart 2016 02:36 schreef FANN het volgende:
Ik had vandaag een échte fles Baileys gekocht, man man wat is dat lekker![]()
niet te vergelijken met die nepzooi![]()
één glaasje was genoeg![]()
truste mensen
héérlijk manquote:Op maandag 28 maart 2016 04:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul is niet te zuipen....
Maar als het jou smaakt, gewoon drinken.....![]()
Die gebruikte we uiteindelijk op de tribune als confetti.quote:
Zat er geen afstandsbediening bij?quote:Op maandag 28 maart 2016 09:36 schreef FANN het volgende:
die opbergkast zit inelkaar, maar voor die handvaten moet je zeker gaatjes boren?
https://www.bouwmarkttota(...)_v4ssCFUSVGwodyagIYw
staat nergens hoe dan moetzitten ook geen plekjes in zodat je kan zien wáár die gaten nou precies moeten
De handvaten zitten er wel bij, met schroefjes? Dan gewoon ergens wat gaatjes maken of met seconden lijm vastplakkenquote:Op maandag 28 maart 2016 09:41 schreef FANN het volgende:
Die kast is wel overal minstens 50 eurois toch een koopje dan voor 25 euro
dat wel, alleen die handvaten moeten er nog op
ja, wél schroefjes en ook handvaten, maar geen gaatjes in de deur, dus wordt boren, doetquote:Op maandag 28 maart 2016 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De handvaten zitten er wel bij, met schroefjes? Dan gewoon ergens wat gaatjes maken of met seconden lijm vastplakken
Zal vast wel lukkenquote:Op maandag 28 maart 2016 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, wél schroefjes en ook handvaten, maar geen gaatjes in de deur, dus wordt boren, doet
die Griek wel, hoop ik tenminste
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/handvatten-handvatenquote:Op maandag 28 maart 2016 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Handvaten en handvatten.
Een subtiel verschil...![]()
Ik vind het goed.quote:Op maandag 28 maart 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/handvatten-handvaten
quote:Op maandag 28 maart 2016 10:41 schreef sacha het volgende:
écht zo'n dag dat je denkt, vandaag ga ik een monitor en een telefoon kopen
De handvaten zitten eropquote:Op maandag 28 maart 2016 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Handvaten en handvatten.
Een subtiel verschil...![]()
Even uitmeten en boren maar!
Of zitten de booraanwijzingen misschin aan de binnenkant van de kastdeurtjes?
Ik wilde al niks zeggen, want het is zeer ongewoonlijk dat je bij een bouwpakket, dat nota bene een plastic klik-systeem is, nog zelf gaten zou moeten gaan boren.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
De handvaten zitten erop
er zaten toch wel dingetjes dat je kon zien waar de gaatjes moeten![]()
die Griek is een beetje scheel, ik zag ze wél![]()
ik hoop het voor sjoefquote:Op maandag 28 maart 2016 11:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen aangespoelde auto's naar huis slepen?
Nah... je moest wél de gaatjes boren, maar er zat wel een deukje zeg maar zodat je kon zien waarquote:Op maandag 28 maart 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde al niks zeggen, want het is zeer ongewoonlijk dat je bij een bouwpakket dat nota bene een plastic klik-systeem is nog zelf gaten zou moeten gaan boren.
Daar heb je geen boor voor nodig daar kom je met een schroefje en een beetje druk zo doorheen.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... je moest wél de gaatjes boren, maar er zat wel een deukje zeg maar zodat je kon zien waar
de schroefjes moesten![]()
geen boor gebruikt hier hoor, hij heeft die schroefjes gewoon door de deur heen gemept met een hamer
na erdoorheendrukken ging nog nét niet, maar een paar tikken met de hamer was genoegquote:Op maandag 28 maart 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb je geen boor voor nodig daar kom je met een schroefje en een beetje druk zo doorheen.
Dat noemen ze in de volksmond een 'hamer-monteur'.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
na erdoorheendrukken ging nog nét niet, maar een paar tikken met de hamer was genoeg![]()
maar tis een mooi kassieben ik wél blij mee
er hangen hier wel meer dingen aan de muur, die eigenijk vastgezet hadden moeten worden metquote:Op maandag 28 maart 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat noemen ze in de volksmond een 'hamer-monteur'.
ik zal de Postbode zeggen dat zijn hobby een mooie titel heeftquote:Op maandag 28 maart 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat noemen ze in de volksmond een 'hamer-monteur'.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
er hangen hier wel meer dingen aan de muur, die eigenijk vastgezet hadden moeten worden met
schroeven, die schroef zit er dan wel, maar is in de muur gemept met een hamer, dus als het los
moet heb je een probleem![]()
Help, mijn man is een klutser is het hier
Klinkt beter dan prutser, toch?quote:Op maandag 28 maart 2016 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de Postbode zeggen dat zijn hobby een mooie titel heeft
dat is hamer terreurquote:Op maandag 28 maart 2016 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de Postbode zeggen dat zijn hobby een mooie titel heeft
Bij Sas thuis zal het wel de Heer des Huizes zijn en de Vrouw zonder Hamer.quote:
hier moest ik even over nadenken, maar ik heb hem doorquote:Op maandag 28 maart 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Sas thuis zal het wel de Heer des Huizes zijn en de Vrouw zonder Hamer.
Kom op.....quote:Op maandag 28 maart 2016 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
hier moest ik even over nadenken, maar ik heb hem door![]()
het duurde even
oh... maar dat is hier ook het geval dus troost jequote:Op maandag 28 maart 2016 12:56 schreef sacha het volgende:
[..]
boren doet ie ook graag, om z'n snoeren door alle muren te poeren![]()
langs cv buizen enzo
Wist je dat daar kabelgeleiding systemen voor in de handel zijn?quote:Op maandag 28 maart 2016 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar dat is hier ook het geval dus troost je![]()
die boxen die hier bij de tafel hangen daar achter zit een gat in de muur en de draden hangen in de gangkast tussen de jassen![]()
en hier en daar hangt er ook een draad door de hal langs de WC naar de slaapkamer allemaal
d.m.v. gaten in de muur en stevig plakband![]()
écht handig
Ja, heb ik ook wel eens gezegd, maar daar past niet alles in zegt iequote:Op maandag 28 maart 2016 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat daar kabelgeleiding systemen voor in de handel zijn?
wist jij dat er draadloze systemen zijn?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat daar kabelgeleiding systemen voor in de handel zijn?
Je hebt verschillende maten, en wat Shoef zegt, er bestaat ook klittenband om op sommige plaatsen de boel te bundelen..quote:Op maandag 28 maart 2016 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel eens gezegd, maar daar past niet alles in zegt ie![]()
Hier bij de tafel lagen héle bossen, écht héle trossen van die kabels en stekkerdozen gewoon,
toen heeft ie een plank laten zagen op maat bij de gamma, in de kleur van de muur geverft en
tegen de tafel geplakt, daar ligt alles nu achter, je ziet er niks meer van, best geniaal eigenlijk
Nah... ik vind het wel goed zoquote:Op maandag 28 maart 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maten, en wat Shoef zegt, er bestaat ook klittenband om op sommige plaatsen de boel te bundelen..
Ik wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:03 schreef sacha het volgende:
[..]
wist jij dat er draadloze systemen zijn?
wifi in de slaapkamer doet het vaak niet, allerlei dingetjes gekocht om het te verhelpen maar niks noppes nadaquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik toch zomaar een sprinkler installatie
Als het nu dor de stroomleidingen zou zijn gegaan had je misschien geen postbode meerquote:Op maandag 28 maart 2016 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik toch zomaar een sprinkler installatie
Had die Griek een keer met een lamp ophangenquote:Op maandag 28 maart 2016 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het nu dor de stroomleidingen zou zijn gegaan had je misschien geen postbode meer
als mijn tante een l*l had gehad dan was het mijn oom geweestquote:Op maandag 28 maart 2016 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het nu dor de stroomleidingen zou zijn gegaan had je misschien geen postbode meer
quote:Op maandag 28 maart 2016 13:08 schreef sacha het volgende:
[..]
als mijn tante een l*l had gehad dan was het mijn oom geweest
Hey, er is een dooie vent gevonden op de Overslaghof in Amsterdam-Noord.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als ik een L.L had gehad dan........
la maar
mijn Postbode heeft een aantal lampen vervangen door het Philips hue systeem omdat hij de bestaande dimmer niet snaptquote:Op maandag 28 maart 2016 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Had die Griek een keer met een lamp ophangenmeteen alle stoppen door en hij kreeg
een fikse stroomschoot, nu hangt de oude lamp er weer![]()
la maar zitten dan
Dan kon je zelfs staand zeikenquote:Op maandag 28 maart 2016 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als ik een L.L had gehad dan........
la maar
ow......... ik weet niet eens waar dat isquote:Op maandag 28 maart 2016 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, er is een dooie vent gevonden op de Overslaghof in Amsterdam-Noord.
Zit ie nu aldoor met zn mobiel de lampen te bespelen?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:11 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Postbode heeft een aantal lampen vervangen door het Philips hue systeem omdat hij de bestaande dimmer niet snapt
http://www.parool.nl/amst(...)rdam-noord~a4271224/quote:Op maandag 28 maart 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... ik weet niet eens waar dat is![]()
ga je de ink hier neer zetten of moet ik zelf zoeken
hou op schei uit, hier zijn de lampen op afstandsbediening, maar dat werkt soms niet, moet het weer ge herprogrameerd worden, iedere keer gehannesquote:Op maandag 28 maart 2016 13:11 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Postbode heeft een aantal lampen vervangen door het Philips hue systeem omdat hij de bestaande dimmer niet snapt
quote:Op maandag 28 maart 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/amst(...)rdam-noord~a4271224/
Hij had iig zijn hoofd nog.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]ook misschien iemand die met zijn dronken hoofd zijn huis niet kon vinden
Had ie voor mij gedaan toen ik zo ziek wasquote:Op maandag 28 maart 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben nog niet te lui om even handmatig het licht aan en/of uit te klikken.
dat kan alleen als je de hele set koopt maar dat had ik nog maar drie keer verteldquote:Op maandag 28 maart 2016 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit ie nu aldoor met zn mobiel de lampen te bespelen?
eigenlijk heb je 2 kinderen Sasquote:Op maandag 28 maart 2016 13:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kan alleen als je de hele set koopt maar dat had ik nog maar drie keer verteld
Wat kan ie wel goed?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kan alleen als je de hele set koopt maar dat had ik nog maar drie keer verteld
de hue of de Postbode?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kan ie wel goed?
Ik heb een paar van deze , die kun je ook met afstand bedienen en schakelen en zo..
ondertussen gehaktbal etend, liggend faceboekend op de bankquote:Op maandag 28 maart 2016 13:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook flink bulken. En dat tegelijkertijd.
doe die Griek hier met kaasfonduequote:Op maandag 28 maart 2016 13:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ondertussen gehaktbal etend, liggend faceboekend op de bank
Begint hier nu wat te regenen, beetje wind was er vanochtend.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
doe die Griek hier met kaasfondue![]()
Komt er een héél lang verlengsnoer vanuit de keuken naar de huiskamer, tafeltje naast de
bank, languit TV kijken en ondertussen kaasfondue vreten![]()
en die lucht
Ik ben het gewendquote:
zie, die van jou is ook goed in multitaskingquote:Op maandag 28 maart 2016 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben het gewendhij ligt nu half TV te kijken met tafeltje naast zich bord daar staat
een schaal met afbakbroodjes, 5!bord met feta met daaroverheen een goedje van olijfolie heeft ie op zijn buik gezet en vreten maar
ja joh, die kan héél veel tegelijkquote:Op maandag 28 maart 2016 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
zie, die van jou is ook goed in multitasking
En daar krijg jij niks van?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben het gewendhij ligt nu half TV te kijken met tafeltje naast zich bord daar staat
een schaal met afbakbroodjes, 5!bord met feta met daaroverheen een goedje van olijfolie heeft ie op zijn buik gezet en vreten maar
Ik lust geen Feta en ik heb net mijn Groene Smoothie opquote:
Dus gewoon 2 aparte huishoudensquote:Op maandag 28 maart 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust geen Feta en ik heb net mijn Groene Smoothie op![]()
Wij eten best verschillend hier, ook verschillende tijden
Dat doet dan weer afbreuk aan het geheel.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:48 schreef FANN het volgende:
oh en een glas alcohol vrij bier zie ik staan
Mja, voor jou welquote:Op maandag 28 maart 2016 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat doet dan weer afbreuk aan het geheel.
Kan ook niet als je naar je werk moet. En het is sowieso ietwat aan de vroege kant ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, voor jou welmaar ik ben blij dat ie niet om 1 uur 's middags aan het échte bier
zit, wat ie nooit drinkt trouwens
Kaarsje erbij en knallen maar.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:00 schreef FANN het volgende:
Vanavond eten we hetzelfde, en zelfde tijd, spaghetti is al afgesproken
klokken gelijk?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:00 schreef FANN het volgende:
Vanavond eten we hetzelfde, en zelfde tijd, spaghetti is al afgesproken
ik faceboek die van mij altijdquote:Op maandag 28 maart 2016 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]tijd staat nog niet vast, zodra ik honger krijg ga ik zeuren,want hij ging het maken
wat is niks doen voor jou?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:11 schreef FANN het volgende:
Ik kan een heleboel dingen verzinnen die ik eigenlijk moet doen, maar ik heb er geen zin in![]()
ik denk dat ik gewoon helemaal niks doe vandaag
tja beetje niksenquote:
dat bedoel ikquote:Op maandag 28 maart 2016 14:16 schreef sacha het volgende:
ik kijk al een half uur naar een berg was en er gebeurt helemaal niets
Langer blijven kijken.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:16 schreef sacha het volgende:
ik kijk al een half uur naar een berg was en er gebeurt helemaal niets
paaseitjes schilderen, ook een leuke bezigheidquote:
zit je weer op Sas d'r Facebook?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van de postbode of zijn die niet echt
voor wie moet die badkamer schoon?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
tja beetje niksenbeetje fokken beetje slapen
![]()
In elk geval niet de badkamer schoonmaken wat eigenlijk wel moet
Nog minder?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:11 schreef FANN het volgende:
Ik kan een heleboel dingen verzinnen die ik eigenlijk moet doen, maar ik heb er geen zin in![]()
ik denk dat ik gewoon helemaal niks doe vandaag
quote:Op maandag 28 maart 2016 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog minder?
Je gaat aan de beademing liggen?
ik heb geen idee wat de Postbode op feestboek pleurt sjoefquote:Op maandag 28 maart 2016 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van de postbode of zijn die niet echt
quote:Op maandag 28 maart 2016 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog minder?
Je gaat aan de beademing liggen?
Goh.. de was in de machine stoppen en er weer uit halen, zoveel werk is dat ook nietquote:Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de hele was gedaan, en gisteravond de plee een beurt gegeven.
quote:Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
gisteravond de plee een beurt gegeven.
Ontbijt van gisterenquote:Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat de Postbode op feestboek pleurt sjoef
vergeet de cursus 'hoe druk ik op een knopje' nietquote:Op maandag 28 maart 2016 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Goh.. de was in de machine stoppen en er weer uit halen, zoveel werk is dat ook niet
Ik heb geen droger, ook niet nodig, maar ik moet dus wel ophangen en daarna vouwen en weer in de kast pleuren.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Goh.. de was in de machine stoppen en er weer uit halen, zoveel werk is dat ook niet
Dat zijn jouw fantasieën, niet de mijne.quote:
Jij komt ermee dat je het toilet een beurt gaf, niet ik. Wilde net vragen of het hard klotste.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw fantasieën, niet de mijne.
quote:Op maandag 28 maart 2016 14:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij komt ermee dat je het toilet een beurt gaf, niet ik. Wilde net vragen of het hard klotste.
Nu moet ik zeker uit gaan leggen dat ik een schoonmaakbeurt bedoel, jeetje.....quote:Op maandag 28 maart 2016 14:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij komt ermee dat je het toilet een beurt gaf, niet ik. Wilde net vragen of het hard klotste.
Nee hoor, je mag gewoon in je eigen vertrouwde wereldje blijven plakken en hoeft mij niets uit te leggen.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker uit gaan leggen dat ik een schoonmaakbeurt bedoel, jeetje.....
heeft ie gewoon foto's van een paasontbijt gejat en op zijn FB gezet?quote:
Ach....quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag gewoon in je eigen vertrouwde wereldje blijven plakken en hoeft mij niets uit te leggen.
Kijk eens aan, slim is ie ook nog.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft ie gewoon foto's van een paasontbijt gejat en op zijn FB gezet?![]()
Ik heb trouwens koffie gemaakt en die troep van die Griek afgewassen
dat was méér dan genoeg arbeid voor vandaag
anders staat die troep daar vanavond nog naast zijn bank en ik kan daar slecht tegenquote:Op maandag 28 maart 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk eens aan, slim is ie ook nog.
Ik bedoelde die van dat 'gejatte' paasontbijt Fann.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
anders staat die troep daar vanavond nog naast zijn bank en ik kan daar slecht tegen
ohquote:Op maandag 28 maart 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van dat 'gejatte' paasontbijt Fann.
daar is feestboek toch voor, laten zien wat een fantaaaaaastisch leven je wel hebt...quote:Op maandag 28 maart 2016 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft ie gewoon foto's van een paasontbijt gejat en op zijn FB gezet?![]()
Dus als ik ook FB neem krijg ik ook een fantastisch leven ?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef sacha het volgende:
[..]
daar is feestboek toch voor, laten zien wat een fantaaaaaastisch leven je wel hebt...
Jij weet.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef sacha het volgende:
[..]
daar is feestboek toch voor, laten zien wat een fantaaaaaastisch leven je wel hebt...
Darom post ik ook bijna nooitquote:Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja joh, op feestboek ben je heel knap en rijk, en heb een geweldige vent met een grote auto....quote:Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus als ik ook FB neem krijg ik ook een fantastisch leven ?
In gaat schrijven
alles klopt ook gewoon bijnáquote:Op maandag 28 maart 2016 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, op feestboek ben je heel knap en rijk, en heb een geweldige vent met een grote auto....
tikkaarten? hmmmmmmmmmquote:Op maandag 28 maart 2016 14:44 schreef sararaats het volgende:
bij ponskaarten denk ik aan tikkaarten op het werk.
verdorie ja nu je het zegt.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:45 schreef FANN het volgende:
[..]
tikkaarten? hmmmmmmmmmhet zijn kaartjes met gaatjes
ah.... gegoogeldquote:Op maandag 28 maart 2016 14:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik post één maal per jaar voor light it up blue
Heb ik les in gehad én diplomaquote:
Dan heb je nog heel wat te lezen....quote:Op maandag 28 maart 2016 15:18 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Driehonderd-zoveel van die boekjes aangeschaft...
Allemaal verschillende
Zonde, daar kon je destijds leuk extra mee verdienen als secretaresse, toch?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik les in gehad én diplomamaar nooit gebruikt
dus alles weer vergeten
![]()
alleen mijn naam weet ik nog steeds te schrijven in steno
ja telex had ponskaartjes van die gelequote:Op maandag 28 maart 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook een diploma voor Steno Nederlands en ook voor Engels. Ponsbandjes maakte ik op mijn werk op de telex.
En het ziekenhuis had vroeger ook ponskaarten
Ja, dat is eigenlijk niet eens zo gek lang geleden.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik had het nooit nodig in de banen die ik had n op een gegeven moment hadden ze van die kleinequote:Op maandag 28 maart 2016 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde, daar kon je destijds leuk extra mee verdienen als secretaresse, toch?
Nee volgens mij tot zo'n jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk niet eens zo gek lang geleden.
van die plastic dingen bedoelen jullie, zo groot als een pinpas?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee volgens mij tot zo'n jaar of 10 geleden.
Dat wist ik van de gele ook nietquote:Op maandag 28 maart 2016 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]ik wist niet eens dat die ook bestonden
Ja, die met die opgedrukte lettersquote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
van die plastic dingen bedoelen jullie, zo groot als een pinpas?
of iets anders?
Marktplaatsquote:Op maandag 28 maart 2016 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb je nog heel wat te lezen....
Bij de kringloop vandaan?
Mijn RWW uitkering ging via de ponskaart.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook een diploma voor Steno Nederlands en ook voor Engels. Ponsbandjes maakte ik op mijn werk op de telex.
Mij niet bekendquote:Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die met die opgedrukte letters
[ afbeelding ]
ah..... ja die ken ik wel, ik heb er zelfs nog wel eentje liggen geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die met die opgedrukte letters
[ afbeelding ]
Probeer het anders eens aan te kaarten via Twitter. Zijn ze doorgaans niet zo heel dol op. Was ook de oplossing met Aegon hier.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds mijn geld niet terug van die klote Planet Sport![]()
al bijna een maand nu
Ik heb Nikes, op de label staat maat 40 (Nikes vallen kleinquote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef FANN het volgende:
Wie hebben er hier Nike schoenen?
Kan het zijn dat je bijvoorbeeld bij al je Nike's maat 39 hebt staan 25 cm op het label
en dat bij een andere Nike schoen maat 40 25 cm?
rare vraag misschien, maar ik snap die maten van Nike niet altijd
Inderdaad, of Facebook (toch maar ff een account aanmaken Fannquote:Op maandag 28 maart 2016 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Probeer het anders eens aan te kaarten via Twitter. Zijn ze doorgaans niet zo heel dol op. Was ook de oplossing met Aegon hier.
Jep, dat werkt echt lekker vlot op die manier. Iedereen leest mee, dus ze kunnen er niet langer onderuit. Klachtenkompas werkt ook erg goed!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, of Facebook (toch maar ff een account aanmaken Fann)
Mijn dochter had laatst een klacht op de Facebook van Tele2 gezet n.a.v. een onbevredigend telefoongesprek met hun klantenservice. Binnen een dag was het opgelost
Ja ze vallen veel kleiner, ik heb eigenlijk maat 37, maar door mijn steunzolen maat 38 maarquote:Op maandag 28 maart 2016 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Nikes, op de label staat maat 40 (Nikes vallen klein), ook staat er 25,5 cm.
Ik wacht nog héél even af, ze hadden een mail gestuurd dat het overgemaakt zou worden en ze vroegen, voor de 35ste keerquote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, dat werkt echt lekker vlot op die manier. Iedereen leest mee, dus ze kunnen er niet langer onderuit. Klachtenkompas werkt ook erg goed!
In bijgaande tabel van Nike zie ik dat bij heren maat 40 25 cm is en bij dames is maat 40 25,5 cm.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ze vallen veel kleiner, ik heb eigenlijk maat 37, maar door mijn steunzolen maat 38 maar
al mijn Nike's zijn maat 39.
Maar nu staat op alle labels in mijn schenen 25 cm en ik had mooie gezien en daar stond een maattabel bij, en daar was 25 cm maat 40, dus dat snap ik niet![]()
Maar ik heb al een mail gestuurd om te vragen hoe dat zit, ik ben benieuwd of ik ook antwoord krijg, wél naar Nike zelf gemaild
Oh, het is dus afhankelijk van het bedrag. Als ze dat bij die tent ook weten zullen ze het wel blijven rekken. Vervelende dingen zijn dat en het kost je een berg tijd, plus de ergernis erbij.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wacht nog héél even af, ze hadden een mail gestuurd dat het overgemaakt zou worden en ze vroegen, voor de 35ste keermijn iban code enzo, terwijl ik met ideal heb betaald, dus dat hebben ze allemaal al
![]()
Die mail had ik gekregen een dag nadat ik ze een mail had gestuurd en had gezegd dat ik mijn rechtsbijstandverzekering ging inschakelen, met een copytje naar mijn rechtsbijstandverzekering natuurlijk zodat ze konden zin dat het çht zo was, staat ook in de mail dat er een copy naar de verzekering ging, dat was woensdag dat ik die mail kreeg, maar ja, Pasen zit er tussen, dus als
dat geld morgen niet op mijn rekening staat, ga ik even verder kijken wat te doen, ik krijg wel
rechtsbijstand via mijn verzekering in de vorm van juridisch advies, het bedrag is te klein anders
handelen zij alles af, maar dit keer niet.....
Nee, maat 39 dames is 25 cmquote:Op maandag 28 maart 2016 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In bijgaande tabel van Nike zie ik dat bij heren maat 40 25 cm is en bij dames is maat 40 25,5 cm.
https://www.basketballdir(...)sketballschoenen.jpg
Heb je je kast vol staan met mannenschoenen?
Boven de 250 euro ofzoiets en de schenen waren 80 euroquote:Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is dus afhankelijk van het bedrag. Als ze dat bij die tent ook weten zullen ze het wel blijven rekken. Vervelende dingen zijn dat en het kost je een berg tijd, plus de ergernis erbij.
Sja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Boven de 250 euro ofzoiets en de schenen waren 80 euro![]()
maar die wil ik wél graag terug
Ik ga effe rustenquote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat kan ik me voorstellen.
Linux opwaarderen. Schietgebedje doet.
Dat heet toch 'bankdrukken'?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
zo simpel is dat niet hoor, heb jij je Master bankzitten?
Ik heb antwoordquote:Op maandag 28 maart 2016 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Nikes, op de label staat maat 40 (Nikes vallen klein), ook staat er 25,5 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen maat 39 is uitverkocht![]()
quote:
Oh trouwens mijn leraar Nederlands was een van der Horst. Broertje van Henk die in Farce Majeure zat. Misschien weet ze dat nogquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb antwoordik moest foto's van de labels sturen, hebben ze wel snel en netjes
uitgezocht daar![]()
Bedankt voor het toezenden van de foto's.Waarom koop je niet in de winkel. Dat gezeik met maten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen maat 39 is uitverkochtIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat deze niet te koop zijn in de winkelquote:Op maandag 28 maart 2016 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom koop je niet in de winkel. Dat gezeik met maten.
Das mafquote:Op maandag 28 maart 2016 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat deze niet te koop zijn in de winkel
Justins?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:47 schreef Soury het volgende:
Ik beken. Deze via internet (Engeland) dames maten niet te koop [ afbeelding ]
Timberlakes
Net zo niet sexy Timberlands uiteraardquote:
Ik zie dat het niet je uitgaansschoenen zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo niet sexy Timberlands uiteraard![]()
Dat zijn een paar toffequote:Op maandag 28 maart 2016 21:40 schreef sacha het volgende:
ik heb net een paar Emma veiligheidslaarzen van iemand over kunnen nemen voor weinig!![]()
met handvatten Fann!
ja! dan kan ik op ramkoers!quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helmpje en een paar schoenen erbij en je bent klaar.
die ook maar mijn tuin overall ookquote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
die sexy blauwe van je Ava?![]()
deze lichtblauwe is ook best tof hoor
Wat een luxe dat je dat kan zeggen.quote:
Ja en als het dan morgen ook weer zover is, is het weekend weer gauw bereiktquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een luxe dat je dat kan zeggen.
Heb je een elektrieken auto dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
zijn ze de halve ochtend bezig een laadpaal voor de elektrieken auto te plaatsen, past de stekker niet![]()
en het is nog niet eens 1 april!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |