Geen idee ik weet wel dat dat die kartonnen zooi vastliep. Tapes kon je knippen tot het blinkertjequote:Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Recyclen was simpel, dat is met tapes en diskettes al stuk lastiger.
EN nu ben je er nachten mee bezigquote:Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vond het toen maar tijdverspilling dat gedoe.
Ik heb onwijs trek in thee. Tijd om te gaan slapen.quote:
Ik krijg meestal slaap en ga naar bed.. Maar slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb onwijs trek in thee. Tijd om te gaan slapen.
Ik stel het nog even uit en heb een bakkie thee gezet. Ik word oudquote:Op maandag 28 maart 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg meestal slaap en ga naar bed.. Maar slaap lekker
Ik kijk nog even een nieuwe seriequote:Op maandag 28 maart 2016 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel het nog even uit en heb een bakkie thee gezet. Ik word oud
Dat trek ik niet meer.quote:
Ik heb vinyl liggen voor morgen.quote:Op maandag 28 maart 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn gelukkig korte afleveringen.. Maar niet je ding
5 en 6quote:Op maandag 28 maart 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. De aflevering vn vndaag is nog niet online....Morgen waarschijnlijk
Soury's vinyl is ook digitaal.. Een Mick Jagger productie dat dan weer wel..quote:Op maandag 28 maart 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai zelden nog vinyl, ben lui en vanaf PC is handiger.
Die Mick Jagger vind ik een eng ventjequote:Op maandag 28 maart 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury's vinyl is ook digitaal.. Een Mick Jagger productie dat dan weer wel..
Ach die gaat binnenkort ook de pijp wel uit.. Maar het is dus een TV-serie als je het nog niet wistquote:Op maandag 28 maart 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Mick Jagger vind ik een eng ventje
Heb een trailer gezien, vond het gelijk al niks.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die gaat binnenkort ook de pijp wel uit.. Maar het is dus een TV-serie als je het nog niet wist
Tis natuurlijk een gespeeld iets.. Dat heb je met TV en Filmquote:Op maandag 28 maart 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een trailer gezien, vond het gelijk al niks.
Duh, dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een gespeeld iets.. Dat heb je met TV en Film
Well leuk voor de muziek en zo.. maar dat is 11.22.63 ook wel maar dat speelt dan weer 10 jaar vroegerquote:
Meubels Oh nee paardendagquote:Op maandag 28 maart 2016 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik ga pitten, komt drukke dag aan.
Dit jaar verder op de planning om te proberen.. Flaked... People vs OJ Simpson...[quote]quote:Op maandag 28 maart 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Well leuk voor de muziek en zo.. maar dat is 11.22.63 ook wel maar dat speelt dan weer 10 jaar vroeger
Ja er is idd verschil.. Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 02:36 schreef FANN het volgende:
Ik had vandaag een échte fles Baileys gekocht, man man wat is dat lekker![]()
niet te vergelijken met die nepzooi![]()
één glaasje was genoeg![]()
truste mensen
Dat spul is niet te zuipen....quote:Op maandag 28 maart 2016 02:36 schreef FANN het volgende:
Ik had vandaag een échte fles Baileys gekocht, man man wat is dat lekker![]()
niet te vergelijken met die nepzooi![]()
één glaasje was genoeg![]()
truste mensen
héérlijk manquote:Op maandag 28 maart 2016 04:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul is niet te zuipen....
Maar als het jou smaakt, gewoon drinken.....![]()
Die gebruikte we uiteindelijk op de tribune als confetti.quote:
Zat er geen afstandsbediening bij?quote:Op maandag 28 maart 2016 09:36 schreef FANN het volgende:
die opbergkast zit inelkaar, maar voor die handvaten moet je zeker gaatjes boren?
https://www.bouwmarkttota(...)_v4ssCFUSVGwodyagIYw
staat nergens hoe dan moetzitten ook geen plekjes in zodat je kan zien wáár die gaten nou precies moeten
De handvaten zitten er wel bij, met schroefjes? Dan gewoon ergens wat gaatjes maken of met seconden lijm vastplakkenquote:Op maandag 28 maart 2016 09:41 schreef FANN het volgende:
Die kast is wel overal minstens 50 eurois toch een koopje dan voor 25 euro
dat wel, alleen die handvaten moeten er nog op
ja, wél schroefjes en ook handvaten, maar geen gaatjes in de deur, dus wordt boren, doetquote:Op maandag 28 maart 2016 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De handvaten zitten er wel bij, met schroefjes? Dan gewoon ergens wat gaatjes maken of met seconden lijm vastplakken
Zal vast wel lukkenquote:Op maandag 28 maart 2016 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, wél schroefjes en ook handvaten, maar geen gaatjes in de deur, dus wordt boren, doet
die Griek wel, hoop ik tenminste
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/handvatten-handvatenquote:Op maandag 28 maart 2016 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Handvaten en handvatten.
Een subtiel verschil...![]()
Ik vind het goed.quote:Op maandag 28 maart 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/handvatten-handvaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |