Het is jouw meningquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:20 schreef ReisT het volgende:
Waarom zou je 'm in de knoop in Zwolle willen?
Lekker doorrijden vind ik bij zo'n trein belangrijker dan op papier strakke aansluitingen bieden.
Deventer->Zwolle-Amsterdam niet vaak, omdat je of net achter de knoop komt, of er net voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Pimpel heeft diverse keren via Deventer->Zwolle gereden zonder tijdsverlies.
en die rijden vanaf morgen niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:05 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het hoofdkantoorvervoer af, waarbij er tourincars van Juijn en van Fraassen de werknemers van NS in elk geval 's middags van het Moreelsepark naar Den Bosch brengen.
Ze staan altijd vreselijk in de weg en ik heb er nog nooit iemand in zien zitten.
Hier een foto van gisteren op Utrecht CS van zo'n bus:
[ afbeelding ]
Ja, in de tijd van een geplande stop van 8 minuten in Deventer en eentje van 7 minuten in Apeldoorn. Zo kan ik het ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Pimpel heeft diverse keren via Deventer->Zwolle gereden zonder tijdsverlies.
Op Amsterdam-Amersfoort(v.v.) is het behoorlijk snel. In Amersfoort is de top eigenlijk net te lang en mag wel wat korter. De aankomsttijd is nog steeds gebaseerd op de gelijkvloerse kruising (en max 40) ipv de ongelijkvloerse kruising en met 70/80 binnen kunnen komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:51 schreef boriq het volgende:
Was het probleem ook niet met Hengelo -> Amsterdam dat de ICB of de sprinter uit Amsterdam voor de rode op de vrije baan kwam te staan, wat dan levensgevaarlijk is?
Aan wie denk je dat Talbot is verkocht?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik lees net dat bombardier/siemens de slt mogen opknappen in de werkplaats aachen.
Maar talbot is een tijdje geleden toch verkocht?
Talbot is verzelfstandigd als Talbot Services GmbH en vervreemd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Aan wie denk je dat Talbot is verkocht?
Iig, daar zitten waarschijnlijk nog steeds de mensen die SLT gebouwd hebben, zo vreemd is het nietquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Talbot is verzelfstandigd als Talbot Services GmbH en vervreemd.
Nee dat is inderdaad niet vreemd(al is hun grootste productie nu de elektrische scooter), maar ik vind het wel vreemd dat bombardier/siemens er voor kiezen om de boel daar te huren terwijl ze zelf ruimte genoeg hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Iig, daar zitten waarschijnlijk nog steeds de mensen die SLT gebouwd hebben, zo vreemd is het niet
Het is lekker dichtbij. Wellicht stond er zelfs in contract dat ze het daar moeten doen, volgens mij werken er een hoop NL'se mensen bij Talbot Aachen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad niet vreemd(al is hun grootste productie nu de elektrische scooter), maar ik vind het wel vreemd dat bombardier/siemens er voor kiezen om de boel daar te huren terwijl ze zelf ruimte genoeg hebben.
Als het goed is heeft siemmens ook nog genoeg personeel met slt kennis.
Ongeveer 56% ja, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is lekker dichtbij. Wellicht stond er zelfs in contract dat ze het daar moeten doen, volgens mij werken er een hoop NL'se mensen bij Talbot Aachen.
Een NewHolland tractor, aldus een deskundige. Schijnen vrij hard te kunnnentwitter:groningenhc twitterde op donderdag 31-03-2016 om 13:28:41Treinverkeer @NS_online Zoetermeer - Gouda v.v. plat door versperring op een overweg. check ns.nl https://t.co/EaK8k9SWjo reageer retweet
quote:
Dat is niet alleen mijn mening. Een andere reden is dat er (terecht) wordt geadviseerd minstens een kwartier overstaptijd te rekenen als je overstapt op een internationale trein die niet vaak rijdt. Kortere overstappen op de Pimpel worden ook niet getoond in de reisplanner.quote:
Dat tricky gedoe heb je nu ook met de overstappen in Zwollequote:Op donderdag 31 maart 2016 16:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is niet alleen mijn mening. Een andere reden is dat er (terecht) wordt geadviseerd minstens een kwartier overstaptijd te rekenen als je overstapt op een internationale trein die niet vaak rijdt. Kortere overstappen op de Pimpel worden ook niet getoond in de reisplanner.
Zit die trein precies in de knoop, dan is het kiezen uit een overstap van een paar minuten, of ruim een half uur.
Dat bedoel ik met dat het probleem gelijk blijft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:28 schreef ReisT het volgende:
Ja, maar als dat misgaat hoef je niet 2 uur te wachten op de volgende trein.
En je kan overstappen vermijden door een half uur eerder of later te reizen.
Riep u mij?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef dennistd het volgende:
Even onze trekkerexpert erbij roepen:
[..]
Het enige wat ik zie is dat het een drieasser is, maar als het zwaartepunt hoog ligt, leg je die ook wel op zijn kantje.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die halen idd een behoorlijke snelheid, maar om een dergelijke kar die er achter hangt op zijn kant te leggen is wel eea nodig.
Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik lees net dat bombardier/siemens de slt mogen opknappen in de werkplaats aachen.
Maar talbot is een tijdje geleden toch verkocht?
In het 'Mehrzweckabteil' komt een toilet en rolstoelplaatsen en extra grote treeplanken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat moet er aan gebeuren dan? Dat spul is nog geen 5 jaar op de baan? Kan Nedtrain dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |