SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De DLR is dan ook wel een erg tof systeemquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat kon in Londen 20 jaar geleden al met de DLR, maar ach.
Het is te doen, maar wel met de nodige overstappen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:44 schreef Prins_Pils het volgende:
Mijn beste vriend gaat als alles goed gaat vóór de zomer een maand naar Berlijn op stage. Of ik de laatste drie weken ook meewil. Ja tuurlijk, we waren sowieso al van plan daar samen eens heen te gaan
Wordt dan wel tantoe skeer QdL'en. Dat moet in een dag toch wel te doen zijn he? Want volgens mij heb je wel vreselijk lange overstappen onderweg. Eens uitzoeken..
Als je in je eentje reist is een QdL-ticket duurder dan een op tijd geboekt IC-ticket. QdL kost € 44, IC Berlijn heb je vanaf € 39.quote:(nee, ik kan me op zo'n korte termijn de IC niet veroorloven, maar met Fernbussen gaan is wel de laatste optie tenzij dat écht spotgoedkoop is en zonde-geld als ik dat niet doe.)
Vanaf Bentheim nu tijdelijk al voor €19 zelfsquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is te doen, maar wel met de nodige overstappen.
[..]
Als je in je eentje reist is een QdL-ticket duurder dan een op tijd geboekt IC-ticket. QdL kost € 44, IC Berlijn heb je vanaf € 39.
Lekker laten lopen. Moet je je maar niet afsluiten van de buitenwereld met je oordoppenquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:20 schreef Salatrel het volgende:
Mensen met oordopjes en spoorwijzigingen. Het blijft toch een mooie combinatie... zeker zo tegen einde dienstregeling
En de bus lijkt in dit geval niet goedkoper te zijn. Als ik bij Flixbus zoek naar Deventer - Berlijn vind ik niks, zoek ik op Hengelo - Berlijn dan krijg ik overdag een paar reizen met overstap in Groningen voor... € 39. Er gaat wel een rechtstreekse nachtbus, maar dat moet je ook maar net willenquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:54 schreef dennistd het volgende:
Zelfs voor komende woensdag is het €19-tarief nog beschikbaar, en zelfs op normale tijden: 9.28u en 11.28u uit Bentheim. Komt wel €17 bij voor Deventer-Bentheim met 40% korting, maar anders moet je ook naar Enschede. Met de IC dus €36, terwijl QdL je (44+6,70=) €50,70 zou kosten
Eeh... wat?quote:
Heel veel, noem er twee Bilbao en London.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:12 schreef R-K het volgende:
Wat zijn dan, naast steden in Duitsland, Brussel, Lille, Parijs en Luxemburg, steden met interessant OV in Europa?
Londen, Budapest, Wenenquote:Op zaterdag 2 april 2016 08:12 schreef R-K het volgende:
Wat zijn dan, naast steden in Duitsland, Brussel, Lille, Parijs en Luxemburg, steden met interessant OV in Europa?
Hebben ze Kassel en Karlsruhe tegenwoordig naar buiten Duitsland verplaatst?quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Kassel/Karlsruhe. Stadstedelijke tram die de periferie in rijdt. Geweldige integratie aldaar tussen het regionale verkeer dat ze naar het centrum wilde krijgen.
Ja foutje dit dat ninja Edit zus en zoquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Hebben ze Kassel en Karlsruhe tegenwoordig naar buiten Duitsland verplaatst?
Zürich, Luzern, Salzburg, Rome.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:12 schreef R-K het volgende:
Skeer is IJslandse yoghurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop