Huh wat, ze zijn daar toch al vreselijk lang bezig? En het gaat nog vet lang duren voor het klaar is?quote:De werkzaamheden voor de aanleg van het derde spoor in Duitsland starten op zaterdag 16 april en gaan een half jaar duren.
De route is niet korter, niet sneller en zeker niet betrouwbaarder met al dat enkelspoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De route is korter en kan wel eens sneller zijn als ze die trein in een goed rijpad kunnen fietsen. En het is natuurlijk prestige van Zwolle ten koste van met name Apeldoorn
Even snel op dit moment, als er harder gereden kan worden zelfs iets sneller.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De route is niet korter, niet sneller en zeker niet betrouwbaarder met al dat enkelspoor.
Oh ja, dat had tot halverwege de zeventiende eeuw een argument kunnen zijn ja. Hoewel. Deventer en ook Zutphen hebben hetzelfde excuus. Wanneer wordt Apeldoorn - Zutphen - Hengelo elektrisch eigenlijk? Dat is namelijk WEL korter dan via Deventer.quote:
Dat was tot 1910 ook de hoofdroutequote:Op donderdag 31 maart 2016 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat had tot halverwege de zeventiende eeuw een argument kunnen zijn ja. Hoewel. Deventer en ook Zutphen hebben hetzelfde excuus. Wanneer wordt Apeldoorn - Zutphen - Hengelo elektrisch eigenlijk? Dat is namelijk WEL korter dan via Deventer.
Ja, dat is altijd hmmquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
als er harder gereden kan worden zelfs iets sneller.
De werkzaamheden in Zevenaar zelf duren zo kortquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:16 schreef Prins_Pils het volgende:
Spoorpro schrijft over de lijn Zevenaar-Oberhausen:
[..]
Huh wat, ze zijn daar toch al vreselijk lang bezig? En het gaat nog vet lang duren voor het klaar is?
De Pimpel heeft diverse keren via Deventer->Zwolle gereden zonder tijdsverlies.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd hmm
Ben trouwens wel benieuwd wat je dan aan het vergelijken bent in de huidige situatie![]()
Het is jouw meningquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:20 schreef ReisT het volgende:
Waarom zou je 'm in de knoop in Zwolle willen?
Lekker doorrijden vind ik bij zo'n trein belangrijker dan op papier strakke aansluitingen bieden.
Deventer->Zwolle-Amsterdam niet vaak, omdat je of net achter de knoop komt, of er net voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Pimpel heeft diverse keren via Deventer->Zwolle gereden zonder tijdsverlies.
en die rijden vanaf morgen niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:05 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het hoofdkantoorvervoer af, waarbij er tourincars van Juijn en van Fraassen de werknemers van NS in elk geval 's middags van het Moreelsepark naar Den Bosch brengen.
Ze staan altijd vreselijk in de weg en ik heb er nog nooit iemand in zien zitten.
Hier een foto van gisteren op Utrecht CS van zo'n bus:
[ afbeelding ]
Ja, in de tijd van een geplande stop van 8 minuten in Deventer en eentje van 7 minuten in Apeldoorn. Zo kan ik het ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Pimpel heeft diverse keren via Deventer->Zwolle gereden zonder tijdsverlies.
Op Amsterdam-Amersfoort(v.v.) is het behoorlijk snel. In Amersfoort is de top eigenlijk net te lang en mag wel wat korter. De aankomsttijd is nog steeds gebaseerd op de gelijkvloerse kruising (en max 40) ipv de ongelijkvloerse kruising en met 70/80 binnen kunnen komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:51 schreef boriq het volgende:
Was het probleem ook niet met Hengelo -> Amsterdam dat de ICB of de sprinter uit Amsterdam voor de rode op de vrije baan kwam te staan, wat dan levensgevaarlijk is?
Aan wie denk je dat Talbot is verkocht?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik lees net dat bombardier/siemens de slt mogen opknappen in de werkplaats aachen.
Maar talbot is een tijdje geleden toch verkocht?
Talbot is verzelfstandigd als Talbot Services GmbH en vervreemd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Aan wie denk je dat Talbot is verkocht?
Iig, daar zitten waarschijnlijk nog steeds de mensen die SLT gebouwd hebben, zo vreemd is het nietquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Talbot is verzelfstandigd als Talbot Services GmbH en vervreemd.
Nee dat is inderdaad niet vreemd(al is hun grootste productie nu de elektrische scooter), maar ik vind het wel vreemd dat bombardier/siemens er voor kiezen om de boel daar te huren terwijl ze zelf ruimte genoeg hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Iig, daar zitten waarschijnlijk nog steeds de mensen die SLT gebouwd hebben, zo vreemd is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |