Wat was je stil vandaag.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is moderator van FOK! en Eindredactie FrontPage.
Mijn ene oma is drie weken op vakantie en de ander heb ik afgelopen week nog op visite gehad voor mijn verjaardag.quote:
Timmm wil weten of je oma's wel een beetje lekker zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ene oma is drie weken op vakantie en de ander heb ik afgelopen week nog op visite gehad voor mijn verjaardag.
Een date? Of heb je het over je rechterhand?quote:Op maandag 28 maart 2016 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
Fokker89 had een date...
Fokker89 is niet wijs.
Teveel eieren gegeten?quote:Op maandag 28 maart 2016 02:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn dienst die duurde van 8.30-22.00 maar dus uren uitliep. Mensen hebben veel zorg nodig met Pasen, blijkbaar.
Nee een echte date, mijn rechterhand deed niet echt mee.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een date? Of heb je het over je rechterhand?
Nou, door jou wil ik anders ook wel verzorgd worden.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn dienst die duurde van 8.30-22.00 maar dus uren uitliep. Mensen hebben veel zorg nodig met Pasen, blijkbaar.
quote:Op maandag 28 maart 2016 02:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, door jou wil ik anders ook wel verzorgd worden.
Mooi zo, wegwezen.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef Peunage het volgende:
Ik had jullie nog verteld over mijn emigratieplannen naar de Filipijnen toch? Nou, plan is versneld. Ga over +- 1 maand
Penage en ik kennen elkaar van pleintje.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een haat en nijd op Tweede Paasdag.
Wat doe jij nou weer gaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een haat en nijd op Tweede Paasdag.
Wat vind je van de singel?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef Peunage het volgende:
Ik had jullie nog verteld over mijn emigratieplannen naar de Filipijnen toch? Nou, plan is versneld. Ga over +- 1 maand
Niet doenquote:Op maandag 28 maart 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Collega, moeder van 3 kinderen... tjah, idk.
Alsof je de kanaaltunnel wil penetreren dusquote:Op maandag 28 maart 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar is ze een beetje lekker?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet zo positief.quote:
Hoi Timmmmmquote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof je de kanaaltunnel wil penetreren dus
Dit soort posts moeten wij straks een hele week gaan missen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof je de kanaaltunnel wil penetreren dus
Ik heb vooral een hekel aan kinderen, die doet ze dan maar weg hoor.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet zo positief.
Wordt timmmmmm een week geband?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten wij straks een hele week gaan missen.
Gewoon een ultimatum stellen, jou of de kinderen. Dan kiest ze vast jou.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan kinderen, die doet ze dan maar weg hoor.
Dat denk ik ook ja!quote:Op maandag 28 maart 2016 17:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon een ultimatum stellen, jou of de kinderen. Dan kiest ze vast jou.
Hoe ziet ze er uit? Heb je een fotootje?quote:
Haha, ja vast wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit? Heb je een fotootje?
Ja, maar die ga ik hier natuurlijk niet posten.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit? Heb je een fotootje?
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat vraag ik me altijd nog meer af, als er iets naars gebeurt met de overoverovergrootvader van Frans Bauer.
Alleen de UI-politie mag lokquoten.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:35 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zat gewoon te rommelen in dat topic.![]()
Deed ik bij Henk ook altijd, als ik hem wou lokquoten.
Ja maar ik doe al de juridische administratie...quote:Op maandag 28 maart 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen de UI-politie mag lokquoten.
Waarvan? Van deze SC?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar ik doe al de juridische administratie...
Shit.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan kun je me vast vertellen hoeveel UI's inmiddels zijn aangenomen?
Veilingdag houden.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Peunage het volgende:
Dus aangezien ik naar het buitenland verhuis, hoe kom ik van mijn inboedel af en houd ik er nog een vliegticket aan over? Alles los verkopen?
Wat heb je allemaal te koop?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Peunage het volgende:
Dus aangezien ik naar het buitenland verhuis, hoe kom ik van mijn inboedel af en houd ik er nog een vliegticket aan over? Alles los verkopen?
LED TV + tafel, 2 banken, salontafel, keukentafel + 4 stoelen, bureau, koelkast, oven, mini-oven, magnetron, bed.quote:
Foto's graag.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
LED TV + tafel, 2 banken, salontafel, keukentafel + 4 stoelen, bureau, koelkast, oven, mini-oven, magnetron, bed.
Hopelijk fikt je huis straks (niet) afquote:Op maandag 28 maart 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Het heeft hier zo hard gewaaid dat mijn CV-ketel in storing ging ivm een "kapotte ventilator" .. Dus ik dacht; kapotte ventilator in je moeder en heb dat ding gewoon weer opgestart. Nu doet hij het gewoon weer. #MacGyver
Ik denk dat je brandpreventie wel aan mij kan overlaten.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hopelijk fikt je huis straks (niet) af
Je liet gewoon een windje zekerquote:Op maandag 28 maart 2016 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat je brandpreventie wel aan mij kan overlaten.
Dat ding is ook helemaal niet kapot. Het komt door de wind, die stond net even verkeerd en was vrij krachtig.. daardoor is die ventilator gaan draaien op een moment dat dat niet hoeft en dan denkt die ketel dat er iets niet goed is en gaat dus in storing.
Er zijn soms bedrijven die dat graag in 1x opkopen. Soms ook gewoon personen.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Peunage het volgende:
Vertrouw mij nou gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders weten of het leuk is?
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd met mijn reet tegen een afvoerkanaal aan.
Wel netjes.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd met mijn reet tegen een afvoerkanaal aan.
Ja, nog 1 minuutje ochtend was het ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Neem een voorbeeld aan mij. Ik postte in de ochtend.
Heeft ze gestemd?quote:
Goed hè?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, nog 1 minuutje ochtend was het ja.
Nee, niet gestemd.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft ze gestemd?
Hoe is het eigenlijk met haar moestuintje?
Nee joh, geen idee op wie ik zou moeten stemmen.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, niet gestemd.
Wel wat moestuintjes gedaan.
Die etalage gaat ze volgend in elkaar knutselen. Wedden dat ik moet helpen dan.
Heb jij wel gestemd?
En dat dan in een vierkante vorm....quote:Op maandag 28 maart 2016 21:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had nog even gedacht om een Marco Verhoef UI te maken!
Al die tijd was ik weg. Maar zelfs de dood is tijdelijk. Virtueel althans.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Maar waar was je al die tijd, Webschip?
Elfletterig en specularium waren erg ongerust.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Al die tijd was ik weg. Maar zelfs de dood is tijdelijk. Virtueel althans.
Uiteraard.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat dan in een vierkante vorm....
Uiteraard voel ik me nu zeer vereerd!quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elfletterig en specularium waren erg ongerust.
Ik ook hoor!quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel meer users.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
minstensquote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten wij straks een hele week gaan missen.
Zeker weten.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En Yoki heeft je natuurlijk ook gemist.
Nou op dat punt was ik bijna wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou ook zoiets hebben....Zo van zou ie...je weet wel.
terecjt. hopen dat er snel iemand doodgaat ofzoquote:Op maandag 28 maart 2016 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
Harry vindt dit helemaal niks, al die liefde.
En jij al helemaal niet, natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
terecjt. hopen dat er snel iemand doodgaat ofzo
Nu je dit zegt draai ik het liedje "We Don't Need Another Hero Seal and Jencarlos - The Passion"quote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou op dat punt was ik bijna wel ja.![]()
Des te mooier dat jij even binnenvalt.
Maar we weten nog steeds niet waarom je nou zo lang weg was. Gewoon FOK! een beetje beu of persoonlijke problemen?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik heb jullie ook gemist.
Hij is wel zo ongeveer een kleine god geworden. Forumgoddelijk. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
Harry vindt dit helemaal niks, al die liefde.
quote:Op maandag 28 maart 2016 22:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nu je dit zegt draai ik het liedje "We Don't Need Another Hero Seal and Jencarlos - The Passion"
Jawel, de USA-versie.
Ja. Fucking duur. Vansaag nog lekker 75 euroaf mogen tikken om een koffer mee te nemen. Meteen aan de bedelstafquote:
Inderdaad gewoon beu. Zoiets van....het is geweest, zo van het was leuk geweest. Maar passe.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar we weten nog steeds niet waarom je nou zo lang weg was. Gewoon FOK! een beetje beu of persoonlijke problemen?
Dan vlieg je zeker niet via Brussel?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Fucking duur. Vansaag nog lekker 75 euroaf mogen tikken om een koffer mee te nemen. Meteen aan de bedelstaf
Beetje net als drank, met mate.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon beu. Zoiets van....het is geweest, zo van het was leuk geweest. Maar passe.
Maar dan blijkt dat dit maar gewoon tijdelijk is. Ik heb meerdere keren getwijfeld.
Maar fok blijkt gewoon wel leuk.
Ja interessant.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon beu. Zoiets van....het is geweest, zo van het was leuk geweest. Maar passe.
Maar dan blijkt dat dit maar gewoon tijdelijk is. Ik heb meerdere keren getwijfeld.
eindhovenquote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan vlieg je zeker niet via Brussel?
Vooral omdat die dikke hazeswanabee mensem graag oorkanker geeft.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:09 schreef Webschip het volgende:
The Passion - liedjes uit de usa-versie waren veel leuker.
Hij speelde die rol niet slecht.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral omdat die dikke hazeswanabee mensem graag oorkanker geeft.
Ja wij vliegen meestal via Brussel vanwege hoger toegestane gewichten.quote:
Er is niet zo veel veranderd. Harry is nu FA.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nu Kees nog!quote:Op maandag 28 maart 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niet zo veel veranderd. Harry is nu FA.
Ik hen natuurlijk gewoon niet gekeken. Pasion is voor mensen die thuisblijven voor Boer zoekt Vrouw. De Snavelaars van deze wereldquote:Op maandag 28 maart 2016 22:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij speelde die rol niet slecht.
Alleen Arie Boomsma had het beter gekund.
Binnenkort nog meer gewicht.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja wij vliegen meestal via Brussel vanwege hoger toegestane gewichten.
Natuurlijk niet als ik naar Spanje ga of zo, dan liever via 16hoven.
Pasion?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hen natuurlijk gewoon niet gekeken. Pasion is voor mensen die thuisblijven voor Boer zoekt Vrouw. De Snavelaars van deze wereld
Lanzarotequote:Op maandag 28 maart 2016 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja wij vliegen meestal via Brussel vanwege hoger toegestane gewichten.
Natuurlijk niet als ik naar Spanje ga of zo, dan liever via 16hoven.
Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef anonymoussie het volgende:quote:
Harry vindt dit ook. Die is groot fan.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij speelde die rol niet slecht.
Alleen Arie Boomsma had het beter gekund.
quote:Op maandag 28 maart 2016 22:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki ligt gewoon goed in de markt.
Fatima toch.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Binnenkort nog meer gewicht.
hehehehehehehe.
quote:
Ik heb 1,2,3,4 bitches in huis.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het was trouwens geen grap hoor.
Nee, moet zo slapen, dus hij ligt mooi in Emmeloord.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rij maar even hierheen, gaan we lekker gek doen.
Oke....quote:Op maandag 28 maart 2016 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #217 Woeste Hoeve, Apeldoorn (Spockjuh_)
Yasmin wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit natuurlijk echt helemaal niemand
Hier klopt helemaal niks van.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Draadstaal, wat was dat ongrappig zeg.
Want?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Overdag werken is best wel vermoeiend trouwens.
Komt wel goed uit dat ze in Spanje binnen 48 uur moeten cremeren of begraven, anders krijg je eerst nog zo'n hele optocht.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Cruijff bij Pauw is ook vermoeiend. Ik ben er wel weer klaar mee
Misschien moet je ook niet elke dag frituren.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat niet. Nu helemaal gesloopt.
Frituur helemaal niet elke dagquote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je ook niet elke dag frituren.
Af en toe afwisselen met Domino'squote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je ook niet elke dag frituren.
Toevallig laatst daar wel besteld. Pasta was niet te vreten maar de beignets met chocolade waren gruwelijk.quote:
Echt niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik klaar ben met werk liggen jullie allang op jullie kussen te kwijlen.
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig wel, dan ben je ook gewoon wakker als de zon schijnt.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Pauw is wel echt dramatisch vandaag. Eerst wéééééér Cruijffgejank, nu lekker over 30 jaar geleden praten
Ik loop meestal stage tot half 2, 2. Dus half 3, 3 thuis. Slaap ik een uurtje later. Je hebt geluk, slaap ik dan al netquote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja als jullie standaard om 5 uur gaan slapen...
Met Janmaat had Yasmin hier nooit kunnen posten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Pauw is wel echt dramatisch vandaag. Eerst wéééééér Cruijffgejank, nu lekker over 30 jaar geleden praten
Waar loop je zo laat stage dan?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik loop meestal stage tot half 2, 2. Dus half 3, 3 thuis. Slaap ik een uurtje later. Je hebt geluk, slaap ik dan al net
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met Janmaat had Yasmin hier nooit kunnen posten.
Waar loop je stage in het holst van de nacht?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik ga lekker posten waar ik stage loop
In een hotelquote:Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar loop je stage in het holst van de nacht?
En vrouwen met snorrenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die had een hekel aan Turken en Ruud Gullit.
Gelukkig niet. Ik ben allang blij als ik naar huis kan johquote:Op maandag 28 maart 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Word je nooit een kamertje in getrokken door een of andere hete oma?
Ach, als ik van 9 tot 5 op een kantoor zou moeten zitten, zou ik allang voor de trein gesprongen zijnquote:
K geloof dat je daar niet eens zoveel voor nodig hebtquote:Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, als ik van 9 tot 5 op een kantoor zou moeten zitten, zou ik allang voor de trein gesprongen zijn
Nu duurt dat een paar maanden langer.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, als ik van 9 tot 5 op een kantoor zou moeten zitten, zou ik allang voor de trein gesprongen zijn
Met een beetje geluk blaast iemand eindhoven airport opquote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu duurt dat een paar maanden langer.
Moeten we nu lachen?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
d4v1d
Lijkt me wel een leuke 1-aprilgrap.
Of dat jij weer de normale kleur blauw krijgt en je vlammetjes-UI terugneemt. Dat dat hele FA-schap gewoon een grap was.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
d4v1d
Lijkt me wel een leuke 1-aprilgrap.
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of dat jij weer de normale kleur blauw krijgt en je vlammetjes-UI terugneemt. Dat dat hele FA-schap gewoon een grap was.
Enige leuke was de snackbar met Jopie en die anderequote:
quote:
Nee hoorquote:
Mag jij nu ook al niet meer bepalen wat je op tv ziet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk Mad Men verder kijken. Maar heeft 3FM ook nog een afterparty.
Nee, een rapper. Als je dat 50 keer binnen 3 minuten zegt dan heb je een hit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Word je nu weer een beetje lithium?
Behalve voetbal natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag jij nu ook al niet meer bepalen wat je op tv ziet?
Je hebt geen ene kut meer te vertellen, Wibi.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve voetbal natuurlijk.
Ik denk dat er binnenkort nog een tv bij komt.
Dus naast een babykamer ook een mancave in elkaar vouwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve voetbal natuurlijk.
Ik denk dat er binnenkort nog een tv bij komt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, een rapper. Als je dat 50 keer binnen 3 minuten zegt dan heb je een hit.
Nou eerder uitbreiden van de mancave.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus naast een babykamer ook een mancave in elkaar vouwen?
Dus je hebt nu een mancave maar daar staat geen tv inquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou eerder uitbreiden van de mancave.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt geen ene kut meer te vertellen, Wibi.
Ja maar geen smart. En vrij klein vergeleken met wat er beneden staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een mancave maar daar staat geen tv in
Efteling heeft elke maand een uitbreiding van zijn mancave.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou eerder uitbreiden van de mancave.
Mag je ook al niet meer bij d'r in bed dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:27 schreef anonymoussie het volgende:
Er moet ook een bed komen, aangezien de warme zomernachten zonder nachtsport.
Heb ik weer wat gemist?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Efteling heeft elke maand een uitbreiding van zijn mancave.
Tuurlijk wel joh.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je ook al niet meer bij d'r in bed dan?
Gaat een lange zomer voor je worden dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh.
Slechts uit voorzorg. Als het irritant heet wordt in bed in de zomer bijv. zonder zelfs maar te nachtsporten.
Ik heb ook een logeerbed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat een lange zomer voor je worden dan.
Wel lekker klassiek, den man en vrouw die apart slapen, krijg je ook geen gerotzooi in de slaapkamerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook een logeerbed.
Maar het idee van een echte eigen 2e bed staat mij bijzonder goed aan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker klassiek, den man en vrouw die apart slapen, krijg je ook geen gerotzooi in de slaapkamer
Trustenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga mijn bed trouwens maar eens opzoeken
We zijn hier met zijn allen straks live bij het moment dat Wibi zijn testikels definitief kwijtraakt.quote:
Gevonden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga mijn bed trouwens maar eens opzoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat dit gebeurt, is de dag dat een verschijning van aliëns het RTL4 Nieuws haalt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn hier met zijn allen straks live bij het moment dat Wibi zijn testikels definitief kwijtraakt.
Cruijff?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Als je mijn muziekcollectie als onderdeel van mijn mancave beschouwt, dan klopt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Efteling heeft elke maand een uitbreiding van zijn mancave.
Zeker allemaal covers van Imagine.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je mijn muziekcollectie als onderdeel van mijn mancave beschouwt, dan klopt het.
Ik heb ergens een cd van Lennon liggen waar Imagine op staat. Verder heb ik er geen enkele cover van in m'n bezit. Vooral erg veel cd-singles uit de jaren 90 liggen hier stof te vangen.quote:
Gewoon negeren. Ik heb op de avond van de aanslagen in Brussel ook niet naar Pauw gekeken. Je weet al precies wat voor geneuzel je kunt verwachten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:05 schreef Webschip het volgende:
Met andere woorden: ik ben als de dood als een BN-er dood gaat.
Heel voorspelbaar allemaal. En helemaal als BN-ers over vluchtelingen beginnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Ik heb op de avond van de aanslagen in Brussel ook niet naar Pauw gekeken. Je weet al precies wat voor geneuzel je kunt verwachten.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heel voorspelbaar allemaal. En helemaal als BN-ers over vluchtelingen beginnen.
Dienstbaar sowieso. Waakzaam zo nu en dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:10 schreef Webschip het volgende:
Is de UI-politie nog waakzaam en dienstbaar?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dienstbaar sowieso. Waakzaam zo nu en dan.
Helaas nemen weinig mensen de UI's aan die de UI-politie fabriceert.
Dat laatste is natuurlijk doodzonde.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dienstbaar sowieso. Waakzaam zo nu en dan.
Helaas nemen weinig mensen de UI's aan die de UI-politie fabriceert.
Jouw UI is zo'n beetje het begin geweest van wat de UI-politie is gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk doodzonde.
Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn UI. Deze staat er al heel lang. Misschien maakt dat nog wat goed
Soms zegt hij zinnige dingen, soms ook niet. Het is net zoiets als Specularium, zeg maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker als ene "prof.mr.dr.ir." de Vries (hij weet echt alles) zich uitspreekt.
Welk topic zaten die inquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met dat extra effect er doorheen of niet?
Als je maar van die van mij af blijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:16 schreef Specularium het volgende:
Nou ik merk het alweer hoor, Webstengel en Henk gaan zo aan elkaars billetjes zitten.
Ik erger me altijd dood aan zijn moreel opdringerig betweterig toontje. Nog daargelaten wat voor absurde bedragen hij krijgt voor zijn soms wel erg voorspelbare inbreng.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms zegt hij zinnige dingen, soms ook niet. Het is net zoiets als Specularium, zeg maar.
Jij bent 13 ofzo. Is verboden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je maar van die van mij af blijft.
Ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik erger me altijd dood aan zijn moreel opdringerig betweterig toontje. Nog daargelaten wat voor absurde bedragen hij krijgt voor zijn soms wel erg voorspelbare inbreng.
Merk ik hier enige jaloezie?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:16 schreef Specularium het volgende:
Nou ik merk het alweer hoor, Webstengel en Henk gaan zo aan elkaars billetjes zitten.
Zijn arrogante kop is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker als ene "prof.mr.dr.ir." de Vries (hij weet echt alles) zich uitspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |