Wat was je stil vandaag.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is moderator van FOK! en Eindredactie FrontPage.
Mijn ene oma is drie weken op vakantie en de ander heb ik afgelopen week nog op visite gehad voor mijn verjaardag.quote:
Timmm wil weten of je oma's wel een beetje lekker zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ene oma is drie weken op vakantie en de ander heb ik afgelopen week nog op visite gehad voor mijn verjaardag.
Een date? Of heb je het over je rechterhand?quote:Op maandag 28 maart 2016 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
Fokker89 had een date...
Fokker89 is niet wijs.
Teveel eieren gegeten?quote:Op maandag 28 maart 2016 02:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn dienst die duurde van 8.30-22.00 maar dus uren uitliep. Mensen hebben veel zorg nodig met Pasen, blijkbaar.
Nee een echte date, mijn rechterhand deed niet echt mee.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een date? Of heb je het over je rechterhand?
Nou, door jou wil ik anders ook wel verzorgd worden.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn dienst die duurde van 8.30-22.00 maar dus uren uitliep. Mensen hebben veel zorg nodig met Pasen, blijkbaar.
quote:Op maandag 28 maart 2016 02:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, door jou wil ik anders ook wel verzorgd worden.
Mooi zo, wegwezen.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef Peunage het volgende:
Ik had jullie nog verteld over mijn emigratieplannen naar de Filipijnen toch? Nou, plan is versneld. Ga over +- 1 maand
Penage en ik kennen elkaar van pleintje.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een haat en nijd op Tweede Paasdag.
Wat doe jij nou weer gaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een haat en nijd op Tweede Paasdag.
Wat vind je van de singel?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef Peunage het volgende:
Ik had jullie nog verteld over mijn emigratieplannen naar de Filipijnen toch? Nou, plan is versneld. Ga over +- 1 maand
Niet doenquote:Op maandag 28 maart 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Collega, moeder van 3 kinderen... tjah, idk.
Alsof je de kanaaltunnel wil penetreren dusquote:Op maandag 28 maart 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar is ze een beetje lekker?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet zo positief.quote:
Hoi Timmmmmquote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof je de kanaaltunnel wil penetreren dus
Dit soort posts moeten wij straks een hele week gaan missen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof je de kanaaltunnel wil penetreren dus
Ik heb vooral een hekel aan kinderen, die doet ze dan maar weg hoor.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet zo positief.
Wordt timmmmmm een week geband?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten wij straks een hele week gaan missen.
Gewoon een ultimatum stellen, jou of de kinderen. Dan kiest ze vast jou.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan kinderen, die doet ze dan maar weg hoor.
Dat denk ik ook ja!quote:Op maandag 28 maart 2016 17:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon een ultimatum stellen, jou of de kinderen. Dan kiest ze vast jou.
Hoe ziet ze er uit? Heb je een fotootje?quote:
Haha, ja vast wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit? Heb je een fotootje?
Ja, maar die ga ik hier natuurlijk niet posten.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit? Heb je een fotootje?
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat vraag ik me altijd nog meer af, als er iets naars gebeurt met de overoverovergrootvader van Frans Bauer.
Alleen de UI-politie mag lokquoten.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:35 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zat gewoon te rommelen in dat topic.![]()
Deed ik bij Henk ook altijd, als ik hem wou lokquoten.
Ja maar ik doe al de juridische administratie...quote:Op maandag 28 maart 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen de UI-politie mag lokquoten.
Waarvan? Van deze SC?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar ik doe al de juridische administratie...
Shit.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan kun je me vast vertellen hoeveel UI's inmiddels zijn aangenomen?
Veilingdag houden.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Peunage het volgende:
Dus aangezien ik naar het buitenland verhuis, hoe kom ik van mijn inboedel af en houd ik er nog een vliegticket aan over? Alles los verkopen?
Wat heb je allemaal te koop?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Peunage het volgende:
Dus aangezien ik naar het buitenland verhuis, hoe kom ik van mijn inboedel af en houd ik er nog een vliegticket aan over? Alles los verkopen?
LED TV + tafel, 2 banken, salontafel, keukentafel + 4 stoelen, bureau, koelkast, oven, mini-oven, magnetron, bed.quote:
Foto's graag.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
LED TV + tafel, 2 banken, salontafel, keukentafel + 4 stoelen, bureau, koelkast, oven, mini-oven, magnetron, bed.
Hopelijk fikt je huis straks (niet) afquote:Op maandag 28 maart 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Het heeft hier zo hard gewaaid dat mijn CV-ketel in storing ging ivm een "kapotte ventilator" .. Dus ik dacht; kapotte ventilator in je moeder en heb dat ding gewoon weer opgestart. Nu doet hij het gewoon weer. #MacGyver
Ik denk dat je brandpreventie wel aan mij kan overlaten.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hopelijk fikt je huis straks (niet) af
Je liet gewoon een windje zekerquote:Op maandag 28 maart 2016 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat je brandpreventie wel aan mij kan overlaten.
Dat ding is ook helemaal niet kapot. Het komt door de wind, die stond net even verkeerd en was vrij krachtig.. daardoor is die ventilator gaan draaien op een moment dat dat niet hoeft en dan denkt die ketel dat er iets niet goed is en gaat dus in storing.
Er zijn soms bedrijven die dat graag in 1x opkopen. Soms ook gewoon personen.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Peunage het volgende:
Vertrouw mij nou gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders weten of het leuk is?
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd met mijn reet tegen een afvoerkanaal aan.
Wel netjes.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd met mijn reet tegen een afvoerkanaal aan.
Ja, nog 1 minuutje ochtend was het ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Neem een voorbeeld aan mij. Ik postte in de ochtend.
Heeft ze gestemd?quote:
Goed hè?quote:Op maandag 28 maart 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, nog 1 minuutje ochtend was het ja.
Nee, niet gestemd.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft ze gestemd?
Hoe is het eigenlijk met haar moestuintje?
Nee joh, geen idee op wie ik zou moeten stemmen.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, niet gestemd.
Wel wat moestuintjes gedaan.
Die etalage gaat ze volgend in elkaar knutselen. Wedden dat ik moet helpen dan.
Heb jij wel gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |