Dat bedoel ik! Die van mij let dan weer hélemaal niet op aanbiedingen, maar die vergeet de koffiequote:Op zondag 27 maart 2016 14:18 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft laatst 20 potten sperziebonen gekocht want was in de aanbieding
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Sas plakt nog even 2 posts na de lapo.
Blijft moeilijk...
Jij hebt toch geen tuin?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die van mij let dan weer hélemaal niet op aanbiedingen, maar die vergeet de koffie
en de eieren, maar niet de snoeizooi
wij vreten die zooi uit een pot niet eensquote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die van mij let dan weer hélemaal niet op aanbiedingen, maar die vergeet de koffie
Stuur je 'm weg voor een pak koffie, komt 'ie thuis met een heggenschaar...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur je 'm weg voor een pak koffie, komt 'ie thuis met een heggenschaar...
Sperziebonen uit potquote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wij vreten die zooi uit een pot niet eens
snoeigoed, snoepgoed bedoel ik, snoeien en snaaien, zo noem te dat toch?quote:
Witte bonen in tomatensaus kun je lastig vers krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wij vreten die zooi uit een pot niet eens
Als de Bonduelle 2 voor de prijs van 1 in de bonus is neem ik ook een hele tas vol mee, die dingen zijn jaren houdbaar.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
snoepgoed noem ik vaak snoeigoedquote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur je 'm weg voor een pak koffie, komt 'ie thuis met een heggenschaar...
Ja, kruiden...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
snoeigoed, snoepgoed bedoel ik, snoeien en snaaien, zo noem te dat toch?![]()
Ik heb wel een paar moestuintjes liggen van de AH trouwens, vorig jaar gaf ik ze aan mijn zus
maar misschien ga ik ze nu zelf wel kweken, zijn dat kruiden eigenlijk?
Er staat niks op
Ja, na die tip van Sas doe ik dat ookquote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de Bonduelle 2 voor de prijs van 1 in de bonus is neem ik ook een hele tas vol mee, die dingen zijn jaren houdbaar.
die zou nog kunnen maar ik heb nu een plank vol huismerk zooi, in geval van oorlog denk ikquote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de Bonduelle 2 voor de prijs van 1 in de bonus is neem ik ook een hele tas vol mee, die dingen zijn jaren houdbaar.
Een zakje broccoli?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, na die tip van Sas doe ik dat ook![]()
Wij lusten ook nog eens vaak niet dezelfde groente en ik eet makkelijk zo'n zakkie broccoli in
mijn eentje
Hoeren en snoeren, daar heb ik weleens van gehoordquote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
snoeigoed, snoepgoed bedoel ik, snoeien en snaaien, zo noem te dat toch?![]()
Ik heb wel een paar moestuintjes liggen van de AH trouwens, vorig jaar gaf ik ze aan mijn zus
maar misschien ga ik ze nu zelf wel kweken, zijn dat kruiden eigenlijk?
Er staat niks op
Supermarktoorlog...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:26 schreef sacha het volgende:
[..]
die zou nog kunnen maar ik heb nu een plank vol huismerk zooi, in geval van oorlog denk ik
Ik doe dat met allerlei spul dat langer houdbaar is, heb altijd voorraad en vers haal ik om de 4 dgn.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, na die tip van Sas doe ik dat ook![]()
Wij lusten ook nog eens vaak niet dezelfde groente en ik eet makkelijk zo'n zakkie broccoli in
mijn eentje
zijn ook écht niet lekker hoorquote:
zakje uit de diepvries, 3 minuten koken en klaar is keesquote:Op zondag 27 maart 2016 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zakje broccoli?
Niet uit een aardewerken pot?
Bloemkool heb ik ook meestal uit de vriezerquote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
zakje uit de diepvries, 3 minuten koken en klaar is kees
Wij doen dat ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe dat met allerlei spul dat langer houdbaar is, heb altijd voorraad en vers haal ik om de 4 dgn.
ook door de Postbode gekocht zekerquote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef sacha het volgende:
[..]
in de vriezer liggen 60 loempia's in geval van oorlog
Lont er in en knallen maar...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef sacha het volgende:
[..]
in de vriezer liggen 60 loempia's in geval van oorlog
Ook dat, want dat lust die Griek ook niet zo graag, dus eet ik dat hele zakkie leegquote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bloemkool heb ik ook meestal uit de vriezer
Daar moet je indd voor oppassen, gebeurt me heel af en toe met spul dat achteraan in de kast staat, ik let er tegenwoordig ook beter op, wel voorraad maar niet overdrijven.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen dat ook.
Gooien we het een jaar na die datum weer weg...
Door mijn smoothie wél, maar voor normaal eet ik altijd á la créme, maar ik heb nu ookquote:
Die datum op een blik of pot groente zegt weinig.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet je indd voor oppassen, gebeurt me heel af en toe met spul dat achteraan in de kast staat, ik let er tegenwoordig ook beter op, wel voorraad maar niet overdrijven.
die bonduelle zakken zijn écht handigquote:Op zondag 27 maart 2016 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik koop nooit groente uit de diepvries.
Ben ik nu raar?
We kopen meestal alles uit de koelvitrine, niet uit de diepvries.quote:
Marktplaats en dan in de buurt zoeken.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kopen meestal alles uit de koelvitrine, niet uit de diepvries.
Kleine porties, anders gooien we helft weg en dat is zonde voor de kindertjes in Afrika en zo...
Maar belangrijker, waar kan ik vandaag een monitor en een telefoon kopen?
Is de MediaMarkt dicht?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kopen meestal alles uit de koelvitrine, niet uit de diepvries.
Kleine porties, anders gooien we helft weg en dat is zonde voor de kindertjes in Afrika en zo...
hier, is aangespoeldquote:Op zondag 27 maart 2016 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OKquote:Op zondag 27 maart 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Goede vrijdag: 10.00 - 18.00 uur
1e Paasdag: gesloten
2e Paasdag: 12.00 - 18.00 uur
gegoogeld
oe, dat is minder!quote:Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een verse, de telefoon van mw. MM heeft het vanmorgen begeven...
daar zou ik geen mobiel kopenquote:
Vrijdagavond was de Jumbo gesloten en heb ik bij de Turk een lekker flesje wijn gehaaldquote:Op zondag 27 maart 2016 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus...
Bij de Turk haal ik hooguit een brood, groente of vlees, verder helemaal niks.
de koele blauwequote:Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een verse, de telefoon van mw. MM heeft het vanmorgen begeven...
voetbal?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:35 schreef just me het volgende:
wat een toestanden in Brussel![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ig-uit-de-hand.dhtml
Maar morgen kun je in de winkel terechtquote:Op zondag 27 maart 2016 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen geen post, 2e paasdag.
Kut feestdagen...
Ja, dat gaan we dan ook maar doen.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar morgen kun je in de winkel terecht
Dat blowen is levensgevaarlijk.quote:Doodgereden Duitser A28 was verward door joint...
Dat vind je toch leuk, denk ik je een plezier te doen.....quote:Op zondag 27 maart 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zet je nooit het hele bericht neer?nu moet ik weer googelen
ik had het snell gevondenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind je toch leuk, denk ik je een plezier te doen.....
Ik heb ooit wel eens over de Ring gefiets, was korterquote:Op zondag 27 maart 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
kenonne hij liep gewoon op de snelweg, dan was ie wel goed van het padje af
Dat niet alleen, ik denk op de camping, en dan, niet teveel blowen, maar teveel zuipen, en dan 1 blowen, je niet lekker voelen en naar buiten lopen omdat dat beter is en dan met je verdwaasde kop de snelweg op....quote:
Had je toen ook een joint in je mik? of een borrel teveel?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens over de Ring gefiets, was korter
Handige dingen, hoef je ook niet te schroeven en watervast.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:44 schreef FANN het volgende:
http://www.spotta.nl/winkel/dirk/folder
Kunstof opbergkast gekocht bij Dirk voor 25 eurovoor op het balkon,
nu ligt alles op een tafeltje, bananan, kiwi's, tomaten, appels en de hele zooi,
heb ik deze zomer geen last meer van de rottige fruitvliegjes en die muizen
Een borrel teveel volgens mij... Was ergens een feest in het clubhuis van een roeivereniging helemaal in Oost ... Gelukkig was er geen hond op straatquote:Op zondag 27 maart 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je toen ook een joint in je mik? of een borrel teveel?
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handige dingen, hoef je ook niet te schroeven en watervast.
oi........quote:Op zondag 27 maart 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Een borrel teveel volgens mij... Was ergens een feest in het clubhuis van een roeivereniging helemaal in Oost ... Gelukkig was er geen hond op straat
Ben uiteindelijk nog altijd thuisgekomen, soms een dag te laat, maar wel thuis.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Een borrel teveel volgens mij... Was ergens een feest in het clubhuis van een roeivereniging helemaal in Oost ... Gelukkig was er geen hond op straat
dan lag je toch niet laveloos op straat hoop ik?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk nog altijd thuisgekomen, soms een dag te laat, maar wel thuis.
Zoiets heb ik ook maar voor andere rotzooi ipv eten .. Maar wel goedkoopquote:Op zondag 27 maart 2016 18:44 schreef FANN het volgende:
http://www.spotta.nl/winkel/dirk/folder
Kunstof opbergkast gekocht bij Dirk voor 25 eurovoor op het balkon,
nu ligt alles op een tafeltje, bananan, kiwi's, tomaten, appels en de hele zooi,
heb ik deze zomer geen last meer van de rottige fruitvliegjes en die muizen
Niet 'op straat'.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
dan lag je toch niet laveloos op straat hoop ik?
hij kost ergens anders het dubbelequote:Op zondag 27 maart 2016 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook maar voor andere rotzooi ipv eten .. Maar wel goedkoop
dat hoeft ook niet, als je met je dronken hoofd je huis niet meer kan vinden lig je al snel een nachtje in een portiek denk ikquote:
Dan heb ik dus een redelijk goede automatische piloot.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, als je met je dronken hoofd je huis niet meer kan vinden lig je al snel een nachtje in een portiek denk ik
goed hè, de rest is een shitzooiquote:Op zondag 27 maart 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een mooi schoon leghokje heeft jouw kip
Ik kom ook altijd thuis ... Als ik niet ergens anders ben blijven hangenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een redelijk goede automatische piloot.
blijven hangen nog welquote:Op zondag 27 maart 2016 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd thuis ... Als ik niet ergens anders ben blijven hangen
Ik ben ook bezig met een bord... Smakelijkquote:Op zondag 27 maart 2016 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
blijven hangen nog wel![]()
ik krijg net een bord eten onder mijn neus dus ik ga even eten
kunnen je tandjes dat aan?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met een bord... Smakelijk
heb jij wel eens kippenpoep gezien?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
owdat is dan weer jammer
maar ik denk dat het wel meevalt daar bij jou ....
Eén ei is geen ei. Ik mocht de verse bij mijn opa uit het hok halen.quote:
Zeker wetenquote:
Moet?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zet je nooit het hele bericht neer?nu moet ik weer googelen
Oh dear gaan we weerquote:
Een petitie foutloos schrijven is ook moeilijk...quote:Petitie
Wij
Fans van de legende Johan Cruijff die hem het laatste eerbetoon willen bewijzen.
constateren
Het laatste eerbetoon dat we Johan Cruijff kunnen bewijzen is het veranderen van de naam "Amsterdam ArenA" naar "Johan Cruiff Stadion".
en verzoeken
Verander de naam van de "Amsterdam ArenA" naar "Johan Cruijff Stadion"
Je moet nietsquote:
Ach, dat kan oot gebeuren...quote:Op zondag 27 maart 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Een petitie foutloos schrijven is ook moeilijk...
Nee, moeten is dwang.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet niets![]()
Is het nog gelukt met de telefoon?
Ik zou het met handschoenen aanpakkenquote:Op zondag 27 maart 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we niet weer, mevrouw de manipuleerster...
Ik heb het woord moeten geschrapt uit mijn vocabulaire.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, moeten is dwang.
Daarom mijn vraag...
Er is vandaag op electronica zaken gebied niks open, dus mw. MM is ook vanavond nog niet bereikbaar.
Morgen weer...
Wat is de noodzaakquote:Op zondag 27 maart 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, moeten is dwang.
Daarom mijn vraag...
Er is vandaag op electronica zaken gebied niks open, dus mw. MM is ook vanavond nog niet bereikbaar.
Morgen weer...
Op Schiphol zit vast wel een electronica toko, maar dan heb je een beperkte keuze en betaal je de hoofdprijs.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het woord moeten geschrapt uit mijn vocabulaire.
Zit er op Schiphol geen telecom winkel?
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op zondag 27 maart 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Schiphol zit vast wel een electronica toko, maar dan heb je een beperkte keuze en betaal je de hoofdprijs.
Pas achter de douane heb je meer keus en wat voordeel, maar om nou eerst een ticket te boeken om daar te komen gaat me wat te ver...
Het is niet haar frustratie, maar die van mij.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebbenMaar wat je zegt, pas achter de douane heb je meer keuze.
Ik kan me de frustratie van Mw. wel voorstellen, als ik iets wil wil ik het meteen en al helemaal als het om een kapotte telefoon gaat
Morgen weer een dagquote:Op zondag 27 maart 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet haar frustratie, maar die van mij.
We zouden al eerder een andere aanschaffen, maar daar kwam steeds wat tussen...
Nou relax dan en denk dat je 20 bent en die zaken best wel kunnen wachten, al ga ik compleet uit mijn stekker zonder internet. Plus een aanval toen mijn mobiel raar deed gisterquote:Op zondag 27 maart 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen.
Ik heb in het ergste geval ook 112 op mijn telefoon zitten...
Alles kan wachten, maar ik was in de veronderstelling dat vandaag alles ook wel open zou zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou relax dan en denk dat je 20 bent en die zaken best wel kunnen wachten, al ga ik compleet uit mijn stekker zonder internet. Plus een aanval toen mijn mobiel raar deed gister
Beterquote:Op zondag 27 maart 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles kan wachten, maar ik was in de veronderstelling dat vandaag alles ook wel open zou zijn.
Hele dagplan naar de Filistijnen...
Een honkbalwedstrijd die er niet was, vrouw zonder telefoon, het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles kan wachten, maar ik was in de veronderstelling dat vandaag alles ook wel open zou zijn.
Hele dagplan naar de Filistijnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prio 1, code oranjequote:Op zondag 27 maart 2016 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een honkbalwedstrijd die er niet was, vrouw zonder telefoon, het moet niet gekker worden.
Zinloos gebeld en weinig te knuppelen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een honkbalwedstrijd die er niet was, vrouw zonder telefoon, het moet niet gekker worden.
Die is wel geinigquote:
Hier een mooie regenboog boven het water, zomertijd......quote:Op zondag 27 maart 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
Een eerste zomertijd avondzon valt ook al in het water
[ afbeelding ]
Ik krijg net een opsporings sms ivm met een overval hier in de buurtquote:Op zondag 27 maart 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zinloos gebeld en weinig te knuppelen.
Volgend jaar maar weer met Pasen op vakantie...
Waar moet je je melden?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg net een opsporings sms ivm met een overval hier in de buurt
Chufi met zijn pakjesquote:Op zondag 27 maart 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Overval op wat trouwens? Alles is dicht!
Burgernet, wist niet dat die sms'jes verzonden...quote:Op zondag 27 maart 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
0800-0011
Maar zo hoor je weken niets en nu 2 op een paaszondag
Is je pizza er al? Of op de Lidl? Stond er verder niet bijquote:Op zondag 27 maart 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Waterpijpcafe?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Krijg je toch een andere kijk opquote:
Ik moet soms toch wel, en dan heel nodig.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet niets![]()
Is het nog gelukt met de telefoon?
Je zou ook kunnen zeggen dat je behoefte hebtquote:Op zondag 27 maart 2016 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet soms toch wel, en dan heel nodig.
Wees blij de prostaat kan opspelenquote:Op zondag 27 maart 2016 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet soms toch wel, en dan heel nodig.
Klinkt netter, maar het is toch niet de behoefte, het is meer dat ik dan ook echt moet.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat je behoefte hebt
Joh wat fijnquote:Op zondag 27 maart 2016 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt netter, maar het is toch niet de behoefte, het is meer dat ik dan ook echt moet.
Nou jah, moet niet maar dan ben ik nieuwsgierig naar de rest van het verhaalquote:
Ik heb weleens kippen gevangen, dat was niet voor watjes.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, moet niet maar dan ben ik nieuwsgierig naar de rest van het verhaal![]()
en ja Sas, ik heb wel eens kippenpoep gezien, dat is vrij smerig![]()
Een buurmeisje vroeger drie huizen verderop had een kippenhok, over de gehele lengte
van de tuin en die hielp ik wel eens met schoonmaken, kon aardig meuren ook trouwens
Nee, niet als het bij zo'n dinges is waar Chufi heeft gewerktquote:Op zondag 27 maart 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb weleens kippen gevangen, dat was niet voor watjes.
Ik mocht de kippen aan hun poten van de legbatterij naar de uitloopzone brengen.. 5 stuks per handquote:Op zondag 27 maart 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet als het bij zo'n dinges is waar Chufi heeft gewerkt![]()
In Griekenland in dat dorp hadden ze ook kippen, Opaatje van 90 jaar kreeg ze wel te pakken
hoormaar die was ook niet bepaald zachtzinnig met die beestjes
ja, dat bedoel ik zo'n legbatterij, dat weet ik nog dat je dat verteldequote:Op zondag 27 maart 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht de kippen aan hun poten van de legbatterij naar de uitloopzone brengen.. 5 stuks per hand
Was bij een boer waar ik toen stond en ging wel ff meehelpen om 2 kippenschuren leeg te ruimen.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet als het bij zo'n dinges is waar Chufi heeft gewerkt![]()
In Griekenland in dat dorp hadden ze ook kippen, Opaatje van 90 jaar kreeg ze wel te pakken
hoormaar die was ook niet bepaald zachtzinnig met die beestjes
Cru werkje, maar betaalde goed voor een puber..quote:Op zondag 27 maart 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik zo'n legbatterij, dat weet ik nog dat je dat vertelde
Die kippen in Griekenland liepen door het hele dorpquote:Op zondag 27 maart 2016 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was bij een boer waar ik toen stond en ging wel ff meehelpen om 2 kippenschuren leeg te ruimen.
Daar kreeg wel spijt van, die krengen vlogen overal heen.
*btw ze konden wel naar buiten daar, maar toen even niet.
Je ken er 4 tegelijk in 1 hand pakken.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Cru werkje, maar betaalde goed voor een puber..
dan ga ik toch liever bollen pellenquote:Op zondag 27 maart 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Cru werkje, maar betaalde goed voor een puber..
dat was érg veel geld toenquote:Op zondag 27 maart 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het was een ochtendje werk en 100 gulden verdiend of zo
Dan was je aardig goed want niet snel genoeg is wieberen.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het was een ochtendje werk en 100 gulden verdiend of zo
De ochtend begon waarschijnlijk al erg vroeg.quote:
Was de buurboer van een vriend van me waar ik toen logeerde en ze hadden even wat extra hulpkrachten nodig...quote:Op zondag 27 maart 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan was je aardig goed want niet snel genoeg is wieberen.
euros of guldens?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
Ik verdiende 15 euro voor een hele zaterdag al 14 jarige, kon ik de ovens schoonmaken
Ik was erg goed in hooiwagens stapelen.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was de buurboer van een vriend van me waar ik toen logeerde en ze hadden even wat extra hulpkrachten nodig...
Ha ha ik ook toen ik op de rem trapte. Hooien 40 gulden for fuck sakequote:Op zondag 27 maart 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was erg goed in hooiwagens stapelen.
Dat deed ik dan bij die vriend en trekker rijden, maar daar kreeg ik dan meestal weer niets voor.. Gratis bammetjes tussen de middagquote:Op zondag 27 maart 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was erg goed in hooiwagens stapelen.
27 ben je toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]zo kan je het ook opvatten, dan was ik nog niet zo héél lang geleden een puber
kreeg je toch 5 gulden meer dan ikquote:Op zondag 27 maart 2016 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg als 15-jarige 20 gulden voor een zaterdag in de slagerij, dat vond ik best veel.
Serieus, dat krijg je vandaag amperquote:Op zondag 27 maart 2016 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg als 15-jarige 20 gulden voor een zaterdag in de slagerij, dat vond ik best veel.
Heeft u ook varkenspootjes?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Nog nooit gehoordquote:
Paardenmest erg goed voor de rozen.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:16 schreef sacha het volgende:
kippenmest is goed voor de tuin in het voorjaar
quote:
Het is me inderdaad vaker gevraagd.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje de standaard slagersgrap?
Misschien wat eeuwen geleden, maar toch...
Tijgerpoep is goed om katten uit je tuin te houdenquote:Op zondag 27 maart 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paardenmest erg goed voor de rozen.
Waar schep je dat? Artis?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijgerpoep is goed om katten uit je tuin te houden
Ik doe het met leeuwenstront, er zitten geen tijgers meer in Artis...quote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Konijnenkeutel ook heb ik wel eens gehoord, maar ik weet niet of dat waar is hoor, datquote:Op zondag 27 maart 2016 22:16 schreef sacha het volgende:
kippenmest is goed voor de tuin in het voorjaar
En wolvenstront houdt speurhonden op afstand.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:
Keutels = mestquote:Op zondag 27 maart 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Konijnenkeutel ook heb ik wel eens gehoord, maar ik weet niet of dat waar is hoor, dat
vertelde die man waar ik met mijn vriendinnetje altijd het konijnenhok ging schoonmaken.
Dan moesten we alles op een hoop achter in de tui gooien, dat werd ook mest zei hij.
Toen ik een weekje ziek was en mijn vriendinnetje ook niet was gaan kijken zijn ze allemaal doodgevrorengeen eten geen drinken en één poepzooi en daar lagen ze tussen, die klojo
had niet eens de moeite genomen om dat hok af te dekken met die vrieskou
Dat wet jij dan weer met je verledenquote:Op zondag 27 maart 2016 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wolvenstront houdt speurhonden op afstand.
Of een weekje ziekquote:Op zondag 27 maart 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keutels = mest
Triest dat de mest uiteindelijk overleden is...
Wat een treurig verhaal weer.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Konijnenkeutel ook heb ik wel eens gehoord, maar ik weet niet of dat waar is hoor, dat
vertelde die man waar ik met mijn vriendinnetje altijd het konijnenhok ging schoonmaken.
Dan moesten we alles op een hoop achter in de tui gooien, dat werd ook mest zei hij.
Toen ik een weekje ziek was en mijn vriendinnetje ook niet was gaan kijken zijn ze allemaal doodgevrorengeen eten geen drinken en één poepzooi en daar lagen ze tussen, die klojo
had niet eens de moeite genomen om dat hok af te dekken met die vrieskou
Nou, was vrij traumatisch voor een 8 jarigequote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een treurig verhaal weer.
*btw, pierenmest is het allerbest.
Ik zat op school om de hoek en had een pasquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook bekenden daar werken of sneakte je 's nachts naar binnen?
Da's ook eeuwen geleden.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat op school om de hoek en had een pas
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt maar ik weet het.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook eeuwen geleden.
Kreeg je het van Ale of...?
Ik krijg van vrienden die er nu nog werken elk jaar een zak leeuwenstront, te goor om aan te pakken. Wie is Ale![]()
Maar het werkt wel tegen de buurkatten...
Ik vind hont echt stom. Maar die van mij vond mensen poep wel ok. Niet zo fijn met junks in het Vondelparkquote:Op zondag 27 maart 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
mijn honten eten graag konijnen- en paardenpoep
Ah...quote:Op zondag 27 maart 2016 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt maar ik weet het.
Auwquote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef sacha het volgende:
en mijn rooie hond eet graag schelpdieren met schelp en al
Ik zat vaker bij Eik en Lindequote:Op zondag 27 maart 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Officieel doet Artis niks, maar als je de weg weet kan je zelfs alpaca wol krijgen...
Uhh ja ok, dan stik je vanzelfquote:Op zondag 27 maart 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
alle mensen met een leveraandoening schelpdieren mét schelp eten
Mijn school zat er tegenover we zijn wel eens geroepen uit het raam door een leraar waar we bleven.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zomer's best te doen.
Ik ging meestal naar café Waterlooplein een stukje verderop...
heb je wel een blender nodig met een sterke motorquote:
En de groene komt er weer uitquote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je wel een blender nodig met een sterke motor![]()
maar is dat écht zo? is dat goed voor je lever dan?
nee GEK!quote:Op zondag 27 maart 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je wel een blender nodig met een sterke motor![]()
maar is dat écht zo? is dat goed voor je lever dan?
Neequote:
Pfff...quote:Op zondag 27 maart 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
Had ik morgen toch bijna een paar schelpen in mijn smoothie gesmeten![]()
maar ik heb het gelukkig niet aan mijn lever
Op de PM laan?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn school zat er tegenover we zijn wel eens geroepen uit het raam door een leraar waar we bleven.
Top school en tijd
Ja er schuin tegenover (tegenover eik en linde dus) De kleuter opvang zat ernaast daar is Ed van Thijn nog over de schutting gered van de Duitsers. Hij kwam langs op schoolquote:Op zondag 27 maart 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de PM laan?
Ik ken daar de Hollandsche Schouwburg...
Zat jij daar op school?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er schuin tegenover (tegenover eik en linde dus) De kleuter opvang zat ernaast daar is Ed van Thijn nog over de schutting gered van de Duitsers. Hij kwam langs op school
rooie hond heeft een aangeboren lever afwijking en bijbehorende epileptische aanvallen, volgens de dierenarts is het een wonder dat rooie hond nog leeftquote:
Ja het was een pedagogische academie met HAVO top dus klas 4 en 5. Daar heb ik mijn havo diploma gehaaldquote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat jij daar op school?
Was het uberhaupt een school?
If so, dan wist ik dat niet eens...
nou ja, wie weet?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
rooie hond heeft een aangeboren lever afwijking en bijbehorende epileptische aanvallen, volgens de dierenarts is het een wonder dat rooie hond nog leeft![]()
rooie hond heeft een schelp- en schaaldieren fetisj, mossels, kokkels en oesters vreet ie, zoekt ie en verorbert ie met schelp en schaal![]()
mijn simpele zielen conclusie: als je een leveraandoening hebt moet je schaal- en schelpdieren eten...
Ik ben wel op die binnenplaats geweest met al die namen en zo.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een pedagogische academie met HAVO top dus klas 4 en 5. Daar heb ik mijn havo diploma gehaald
https://www.google.nl/map(...)0!3e2!7i13312!8i6656quote:Op zondag 27 maart 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel op die binnenplaats geweest met al die namen en zo.
Wacht even, daar heeft mijn zus ook op school gezeten.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)0!3e2!7i13312!8i6656
Dat gebouw met de blauwe deuren was mijn school. Het kleine blauwe deurtje de ingang.
Hollandsche Schouwbrug zit er tegenover, ik dacht dat het een gebouw was toen ik er voor het eerst kwam. Maar het is een gedenk plek
Nee tegenoverquote:Op zondag 27 maart 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, daar heeft mijn zus ook op school gezeten.
Bij Carlo Boszhard in de klas...
Ik begreep het al niet, nu wel.
Dat is naast Eik en Linde...
Daar ooit bijna een fietser overreden met een volgeladen busje.... Mijn collega reed een transporter busje met iets van 3 miljoen (nieuwprijs) aan oude netwerk apparatuur. Tis dat ie niet zo hard reed (wat ie normaal wel deed) en nog net op tijd kon stoppen.....quote:Op zondag 27 maart 2016 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)0!3e2!7i13312!8i6656
Dat gebouw met de blauwe deuren was mijn school. Het kleine blauwe deurtje de ingang.
Hollandsche Schouwbrug zit er tegenover, ik dacht dat het een gebouw was toen ik er voor het eerst kwam. Maar het is een gedenk plek
Ja dat gebouw lijk nu een kinderopvang of zoquote:Op zondag 27 maart 2016 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tegenoverIk had googel vanuit eik en linde dus vanuit daar kijk je
Ik reed er een paar weken geleden nog langs. Ziet er uit als een kunstenaars opvang, maar dat is het zelfdequote:Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gebouw lijk nu een kinderopvang of zo
Ik ben in de war met dat café op de hoek Middenlaan/Parklaan.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tegenoverIk had googel vanuit eik en linde dus vanuit daar kijk je
Dat blauwe gebouw was een Blijf Van Mijn Lijf-huis.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gebouw lijk nu een kinderopvang of zo
Op de Streetview zie je 2 grote groene kunstof transport dingen staan op wielen.. Dat zie je wel vaker bij opvang of kleuterscholenquote:Op zondag 27 maart 2016 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reed er een paar weken geleden nog langs. Ziet er uit als een kunstenaars opvang, maar dat is het zelfde
Ik zie dit https://www.dekleinewerel(...)plantage-middenlaan/quote:Op zondag 27 maart 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blauwe gebouw was een Blijf Van Mijn Lijf-huis.
Misschien nog, kom er niet vaak meer langs...
Het zou kunnen maar dat weet ik niet Het was jaren tachtigquote:Op zondag 27 maart 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in de war met dat café op de hoek Middenlaan/Parklaan.
Ben weer bij...
Heb jij ook gelijk met Carlo op school gezeten?
Op de foto word er nog hard aan gewerkt. Is het er nog want mooiquote:Op zondag 27 maart 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zat op deze school vroeger.
[ afbeelding ]
Later werd het dit, gelukkig na mijn tijd.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto word er nog hard aan gewerkt. Is het er nog want mooi
Wel met Ellen Pieters.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in de war met dat café op de hoek Middenlaan/Parklaan.
Ben weer bij...
Heb jij ook gelijk met Carlo op school gezeten?
Die sarcastische smile was er toen al.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet ik googlen, want anders zegt het me niets... He je bent niet eens blond
De mijne is nu een museumquote:Op maandag 28 maart 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij nog wel.
http://bsjeannedarc.nl/
Ik weet dat ze Maxima was in kospijkers en meerdere typjes en ze deed veel meer. Ze staat niet in de spotlightsquote:
Het is wel een leuke foto,quote:Op maandag 28 maart 2016 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat ze Maxima was in kospijkers en meerdere typjes en ze deed veel meer. Ze staat niet in de spolights
Van mijn zus ook, vandaar...quote:Op zondag 27 maart 2016 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar dat weet ik niet Het was jaren tachtig
Berlijn met muur en al nogquote:
Ik wist toen al dat ze wat in de showbis ging doen. Super talentvol.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die had je al eens laten zien.
Leuk mens, lijkt me...
Er zaten daar volgens mij nog wel meer van die Crea Bea types op school.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist toen al dat ze wat in de showbis ging doen. Super talentvol.
Heb je dat behang achter haar gezien?quote:Op maandag 28 maart 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En nu je haal je behang van de muren, waar is het mis gegaan?
Wat grappig. Het was een toffe school dat weet ik wel. Met plezier er naar toe. Dan wil je ook wel je best doen, behalve als het mooi weer was en de pauze bij eik en linde liep ietwat uitquote:Op maandag 28 maart 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zaten daar volgens mij nog wel meer van die Crea Bea types op school.
Namen weet ik niet meer, maar mijn zus vertelde wel eens wat...
Na 23 jaar IT is behang een opluchtingquote:Op maandag 28 maart 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En nu je haal je behang van de muren, waar is het mis gegaan?
Ik vind het nog wel meevallen, handige kleur ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dat behang achter haar gezien?
Dan zou ik het ook wel weten wat ik later wilde gaan doen...
Duits jaren 70 behangquote:Op maandag 28 maart 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen, handige kleur ook.
Ik zat ruim 20 jaar in het papiermaken, zag het niet meer zitten in die bedrijfstak.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 23 jaar IT is behang een opluchting
Eigenlijk deed ik hetzelfde, Nu sloop ik het soms letterlijk van de murenquote:Op maandag 28 maart 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat ruim 20 jaar in het papiermaken, zag het niet meer zitten in die bedrijfstak.
Toen er PC's kwamen en internet stond de afdeling IT altijd gelijk bij mij wanneer er wat gehakt was.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ik hetzelfde, Nu sloop ik het soms letterlijk van de muren
Ik was er voor de PC's alquote:Op maandag 28 maart 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen er PC's kwamen en internet stond de afdeling IT altijd gelijk bij mij wanneer er wat gehakt was.
Ik zat begin 80er jaren ook al achter een terminal te programeren in Pascal op een grote computer en programmas in ponskaart batches..quote:Op maandag 28 maart 2016 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er voor de PC's al [ afbeelding ]
Die ponskaarten heb ik één twee keer gebruikt. Voor de Courant van de dag.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat begin 80er jaren ook al achter een terminal te programeren in Pascal op een grote computer en programmas in ponskaart batches..
Dat ik voor het eerst met een muis moest werken vond ik dat echt vreselijk. Dood eng. Normaal moest ik alles intikken en dat was goedquote:
Een hele stapel ponskaarten voor 1 Sinus grafiekje.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ponskaarten heb ik één twee keer gebruikt. Voor de Courant van de dag.
Leuk en toen ?quote:
yep, laatste van 4 vrije dagen alweer. De tijd vliegtquote:
Ja en ik moest een simpel programmaatjes schrijven maar elke keer testen nieuw stapeltjequote:Op maandag 28 maart 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een hele stapel ponskaarten voor 1 Sinus grafiekje.
Ik heb het al eens eerder verteld, maar de collega een hartverzakking bezorgen om net te doen alsof je struikelt met zo'n bak op volgorde kaarten. Maar dan met legequote:Op maandag 28 maart 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een hele stapel ponskaarten voor 1 Sinus grafiekje.
Ze waren er nog even, gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2016 00:46 schreef Koen66 het volgende:
jemig, ponskaarten heb ik als levenslange IT-er nooit meegemaakt.
Ben ik dan zoveel jonger
5 jaar, maar wanneer begon jequote:Op maandag 28 maart 2016 00:46 schreef Koen66 het volgende:
jemig, ponskaarten heb ik als levenslange IT-er nooit meegemaakt.
Ben ik dan zoveel jonger
Nachten mee doorgebracht. En het was koudquote:Op maandag 28 maart 2016 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze wel erg frequent opgehangen:
[ afbeelding ]
Zie foto even terugquote:Op maandag 28 maart 2016 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze wel erg frequent opgehangen:
[ afbeelding ]
Wind in your hair en gaanquote:Op maandag 28 maart 2016 00:55 schreef Soury het volgende:
Maaandag nacht was hel, speurders. 23 tapes op en koude zaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |