Dat bedoel ik! Die van mij let dan weer hélemaal niet op aanbiedingen, maar die vergeet de koffiequote:Op zondag 27 maart 2016 14:18 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft laatst 20 potten sperziebonen gekocht want was in de aanbieding
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Sas plakt nog even 2 posts na de lapo.
Blijft moeilijk...
Jij hebt toch geen tuin?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die van mij let dan weer hélemaal niet op aanbiedingen, maar die vergeet de koffie
en de eieren, maar niet de snoeizooi
wij vreten die zooi uit een pot niet eensquote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die van mij let dan weer hélemaal niet op aanbiedingen, maar die vergeet de koffie
Stuur je 'm weg voor een pak koffie, komt 'ie thuis met een heggenschaar...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur je 'm weg voor een pak koffie, komt 'ie thuis met een heggenschaar...
Sperziebonen uit potquote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wij vreten die zooi uit een pot niet eens
snoeigoed, snoepgoed bedoel ik, snoeien en snaaien, zo noem te dat toch?quote:
Witte bonen in tomatensaus kun je lastig vers krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wij vreten die zooi uit een pot niet eens
Als de Bonduelle 2 voor de prijs van 1 in de bonus is neem ik ook een hele tas vol mee, die dingen zijn jaren houdbaar.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
snoepgoed noem ik vaak snoeigoedquote:Op zondag 27 maart 2016 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur je 'm weg voor een pak koffie, komt 'ie thuis met een heggenschaar...
Ja, kruiden...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
snoeigoed, snoepgoed bedoel ik, snoeien en snaaien, zo noem te dat toch?![]()
Ik heb wel een paar moestuintjes liggen van de AH trouwens, vorig jaar gaf ik ze aan mijn zus
maar misschien ga ik ze nu zelf wel kweken, zijn dat kruiden eigenlijk?
Er staat niks op
Ja, na die tip van Sas doe ik dat ookquote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de Bonduelle 2 voor de prijs van 1 in de bonus is neem ik ook een hele tas vol mee, die dingen zijn jaren houdbaar.
die zou nog kunnen maar ik heb nu een plank vol huismerk zooi, in geval van oorlog denk ikquote:Op zondag 27 maart 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de Bonduelle 2 voor de prijs van 1 in de bonus is neem ik ook een hele tas vol mee, die dingen zijn jaren houdbaar.
Een zakje broccoli?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, na die tip van Sas doe ik dat ook![]()
Wij lusten ook nog eens vaak niet dezelfde groente en ik eet makkelijk zo'n zakkie broccoli in
mijn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |