De gebeurtenissen van afgelopen tijd laat zien dat terroristen zich eenvoudig verplaatsen tussen landen en dat er nog wel wat schort aan de uitwisseling van gegevens tussen die diensten. Die uitwisseling moet beter en dat kan door beter samen te werken tussen de diensten maar eventueel ook door een nieuwe dienst op te richten die juist daar op gericht is.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende: [..] En waarom zouden we niet zonder kunnen. Welke feiten dwingen ons er toe en worden met die dienst opgelost?
Alleen voor de linksen zodat we ze van hun malle ideeën af kunnen helpen.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Anderhalf jaar dienstplicht leek me ook best wel een toffe ervaring eigenlijk, al ben ik er geen voorstander van om dat voor iedereen in te voeren.
Gewoon alles uitbesteden naar Interpol. Die weten wel een beetje hoe het werkt.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van afgelopen tijd laat zien dat terroristen zich eenvoudig verplaatsen tussen landen en dat er nog wel wat schort aan de uitwisseling van gegevens tussen die diensten. Die uitwisseling moet beter en dat kan door beter samen te werken tussen de diensten maar eventueel ook door een nieuwe dienst op te richten die juist daar op gericht is.
Ik krijg bij Dumpert en Youtube de hele tijd reclame voor een verkort officierstraject. Kennelijk zijn ze aan het werven nu.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik was m'n halve jeugd helemaal idolaat van het Korps Mariniers en ging tweejaarlijks naar de open dag. Wist jarenlang zeker dat ik erbij wilde en op m'n 18e was dat opeens voorbij. Al kijk ik af en toe nog steeds stiekem naar de vacatures voor een verkort officierstraject na een bachelor/master.
En bij jou zouden ze er misschien wat fatsoenlijke muzieksmaak in kunnen rammen.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen voor de linksen zodat we ze van hun malle ideeën af kunnen helpen.
Insert John Lennon quote.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Maar Janneke, je bent dus nu een WO-wiskundestudie in retail en uiteindelijk in onderwijs beland? Best een interessant verhaal eigenlijk waar ik op een meet graag eens meer over zou horen.
Het probleem was niet dat er geen kanaal was om informatie te delen. Dus waarom zou men nog een kanaal ineens wel gaan gebruiken?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van afgelopen tijd laat zien dat terroristen zich eenvoudig verplaatsen tussen landen en dat er nog wel wat schort aan de uitwisseling van gegevens tussen die diensten. Die uitwisseling moet beter en dat kan door beter samen te werken tussen de diensten maar eventueel ook door een nieuwe dienst op te richten die juist daar op gericht is.
Officier zeedienst lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik krijg bij Dumpert en Youtube de hele tijd reclame voor een verkort officierstraject. Kennelijk zijn ze aan het werven nu.
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Officier zee(veer)dienst lijkt me wel iets voor jou.
Lijkt mij leuk. Als het maar een groot of snel schip is. Zo'n fregat dat met 40 knopen door de golven klieft is een machtig gezicht.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Officier zeedienst lijkt me wel iets voor jou.
Zal wel de Donald-Duck-variant worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:46 schreef Rezania het volgende:
Kaas in zo'n matrozenpakje, dat moet ik zien.
Yes, daar dacht ik zeker aan.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal wel de Donald-Duck-variant worden.
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal wel de Donald-Duck-variant worden.
Sneuquote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Janneke141 het volgende:
Wielrenner verdwaalt in E3 Harelbeke, team neemt maatregelen
Beetje lastig lezen met die lap reclame erover.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Janneke141 het volgende:
Whehequote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Janneke141 het volgende:
Óóit...quote:Op zondag 27 maart 2016 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Insert John Lennon quote.
Maar reken niet op mij bij de meet. Je zult het met de online Janneke moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |