Dat weet ik, levert geen studiepunten op. Eerste generatie.....quote:Op zondag 27 maart 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je, het boeit me eigenlijk niks.
Ik doe juist best veel shit naast mijn studie die geen studiepunten oplevert.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat weet ik, levert geen studiepunten op. Eerste generatie.....
Erik luistert enkel 80s.quote:
Je gaat komen en dan blij zijn? Iewl.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erik luistert enkel 80s.
JEANNYYYYY!!! van Falco vindt hij vast tof.
--
Ik kan btw niet meer quoten nu (bovenstaande had ik toevallig al getypt), maar ik wil wel komen en blij zijn is goed.
Graag gedaan Kaas.quote:
Ja, die heb ik wel 1000x geluisterd ja. Chille tekst, lekker rammen op de drums en goede clip.quote:
Zegt hij jesus? Ik dacht altijd she says she.quote:
Je moet ook alleen de progressieve fase van Genesis luisterenquote:
Flink spraakgebrek, wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt hij jesus? Ik dacht altijd she says she.
Waar denk je dat het nummer over gaat, noorderlicht?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:28 schreef Rezania het volgende:
Wat een gare christenclip trouwens. Lekker braaf heen en weer bewegen.
Luister maar vanaf 0:50, kan best ja toch?quote:
Gayseks met Allah, sowieso.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar denk je dat het nummer over gaat, noorderlicht?
Heb toevallig net deze parel opstaan:quote:Op zondag 27 maart 2016 00:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je moet ook alleen de progressieve fase van Genesis luisteren
Beetje jammer dat het hele album nog niet op Spotify staat. Is eigenlijk wel één van de beste.quote:
Dan mis ik denk ik de lol van het volwassen worden. Ik pak een biertje en begin om 21 uur met muziek luisteren op Soundcloud. En dan kom je wel eens wat meesterwerken tegen, en ja, dan ben ik enthousiast.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:19 schreef eriksd het volgende:
Laat ik het zo zeggen: in een of andere doorgesnoven feesthal snap ik nog wel dat je dit soort herrie nodig hebt, maar thuis op je kamer om 04:00 - kom nou zeg. Beetje volwassen worden gaarne.
Vuurzuurd achter de geraniums zitten en klagen op het internet is ook geen drol aan.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan mis ik denk ik de lol van het volwassen worden. Ik pak een biertje en begin om 21 uur met muziek luisteren op Soundcloud. En dan kom je wel eens wat meesterwerken tegen, en ja, dan ben ik enthousiast.
Ik heb twee joints en nog wat XTC over. Extra jammer dat ik niet kan komen.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n zin om te blowen nu.
Kan je het filmpje nou niet kijken omdat je al schijtende met je smartphone op de plee zit en (bijna) over je datalimiet heen bentquote:Op zondag 27 maart 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker met dat scheldende jochie aan de telefoon? Schitterend is die.
Ja, best jammer.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb twee joints en nog wat XTC over. Extra jammer dat ik niet kan komen.
Nee genoeg data elke maand nu (4000 MB), maar lig in bed en wil niemand wakker maken.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan je het filmpje nou niet kijken omdat je al schijtende met je smartphone op de plee zit en (bijna) over je datalimiet heen bent?
Haha.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan je het filmpje nou niet kijken omdat je al schijtende met je smartphone op de plee zit en (bijna) over je datalimiet heen bent?
Insinuerende dat je hele bed vol met kerels ligt...quote:Op zondag 27 maart 2016 00:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee genoeg data elke maand nu (4000 MB), maar lig in bed en wil niemand wakker maken.
SPOILER: Great titsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Sorry, ik had je reactie echt over het hoofd gezien.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik zie vooral een toename van productiekosten. Qua harmonieuze diepgang zit je bij beiden op een totaal diepte punt. Waarbij de eerste twee nummers nog wat melodie hadden heeft dat pilldriver helemaal niets. Dan is het tweede nummer wat je aanhaalde nog wel interessant qua donkere atmosferische geluiden er onderdoor maar blijft teveel hetzelfde om mij 5 minuten te kunnen boeien.
Eerste twee nummers zijn trouwens qua luistermuziek wel echt slecht, maar dat geldt eigenlijk voor de complete dance-scène. Wat je eigenlijk hoort in zo'n refrein bij die nummers is een kick drum gelaagd met een vervormde bass, met een simpel melodietje er overheen en dat veelvuldig herhalen. Enig andere opvulling of creative uitspatting ontbreekt en wordt opgevuld door de gebrekkige instrumentatie zo hard te slopen met een compressor dat men het hele frequentiespectrum vult.
Zal wel leuk zijn om op te stampen, maar luisteren naar mijn idee niet.
Wil je het weten?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Insinuerende dat je hele bed vol met kerels ligt...
Ik heb nieuwe.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:35 schreef Rezania het volgende:
Huh maar Kaas, je had toch laatst geblowt? Hoe kan je dan nog twee joints hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |