Waarom kom jij steeds met dit soort poeptopics?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom hoeft Erdogan z'n weelderige haardos niet te bedekken?
niks verleidelijks aanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom hoeft Erdogan z'n weelderige haardos niet te bedekken?
als je de andere kant op wil kijken heb ik daar geen problemen mee. En je mag je DM's bij je houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Diepgaand topic dit. Ik doe nu even de Turkse tv aan en zie nul hoofddoekjes op alle grote zenders.
islam=achteruitgang, dat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beat hoven, wat wil je met dit inhoudsloze topic precies?
Welke kant op? Zijn hoofddoekjes verplicht in Turkije?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
als je de andere kant op wil kijken heb ik daar geen problemen mee. En je mag je DM's bij je houden.
Interessante mening, nog nooit gelezen hier, bedankt TS voor deze prachtige foto's.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
islam=achteruitgang, dat waarschijnlijk.
islam is vooruitgangquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
islam=achteruitgang, dat waarschijnlijk.
nee maar er zijn altijd mensen die dat doenquote:
Je zou eerst bij hem moeten zijn; DM's op deze manier openbaar maken om een wit voetje te halen bij andere users is kinderachtig. Hij loopt hier lang genoeg mee om te weten wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als er ook maar iets Turks buiten de lijnen kleurt.
Deze bewaren we voor het nageslachtquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:35 schreef zG. het volgende:
[..]
Je zou eerst bij hem moeten zijn; DM's op deze manier openbaar maken om een wit voetje te halen bij andere users is kinderachtig. Hij loopt hier lang genoeg mee om te weten wat wel en niet mag.
Niet dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Erdogan is een baas ,lekker boeiend wat Nederlanders (het westen) van hem denken.
Ga zo door Erdogan de Moslims wereldwijd staan achter je
Ah, weer je trucje toepassen, anderen dingen in de mond leggen die iets Turks kunnen impliceren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ga jou niet de les lezen over DM over een onderwerp hier. Dat men in Turkije journalisme wil censureren prima, maar dit is Nederland en dit is Fok.
Kun je mij uitleggen hoe het mogelijk is dat je pro-Atatürk bent en tegelijkertijd anti-Erdoğan kan zijn, terwijl het allebei despoten zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ga jou niet de les lezen over DM over een onderwerp hier. Dat men in Turkije journalisme wil censureren prima, maar dit is Nederland en dit is Fok.
Harunquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
HARUN
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
Letterlijk een afstammeling van de enige echte profeet Mohammed (pbuh)
Ik vind het allemaal primaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beathoven heeft last van identiteitsproblematiek. Hij moet constant bevestigen hoe geïntegreerd hij wel niet is en dat moet ook altijd ten koste van anderen. Het is zo pathologisch geworden dat hij mij in de mond legt dat hij geen kritiek op Erdoğan zou mogen hebben.
Nu vinden ze je allemaal een leukerd , hoop dat je er blij mee bent.
Meer van deze.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
HARUN
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
nog 2 berichten van je
----------
Hallo mensen ik wil jullie via deze weg nog de groetjes doen
--------
Dit is namelijk schijnbaar een doorgeefluik van een leugenachtig iemand met identiteitsproblematiek die anderen mensen met dubieuze niet kloppende onzin onderuit moet halen om te worden geaccepteerd
--------------------------------------------------------------
Sorry kosmo, ik heb geen idee wat er in je omgaat maar het is allemaal eenrichtingsverkeer met hersenspinsels..
Schijnt dat andere Turken niet willen dat jij als Turk een andere waarheid ziet dan jij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
nog 2 berichten van je
----------
Hallo mensen ik wil jullie via deze weg nog de groetjes doen
--------
Dit is namelijk schijnbaar een doorgeefluik van een leugenachtig iemand met identiteitsproblematiek die anderen mensen met dubieuze niet kloppende onzin onderuit moet halen om te worden geaccepteerd
--------------------------------------------------------------
Sorry kosmo, ik heb geen idee wat er in je omgaat maar het is allemaal eenrichtingsverkeer met hersenspinsels..
Ik wordt er melancholisch van, zulke foto's van zulke mooie sma's, als ik me bedenk hoe ze niet op hun waarde worden geschat in de islamitische machokoeltoer.quote:
Allemaal één groot complot van Turkiyemspor inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zand in de ogen strooi gedrag hier met die picca's. Dan wordt toppa gesloten en hoppa turkiyem heeft weer censuur bereikt.
Jij zegt 't!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Allemaal één groot complot van Turkiyemspor inderdaad.
Inderdaad, even inloggen met een kloon en dan een klacht plaatsen in het feedbacktopic en het slotje is een feit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zand in de ogen strooi gedrag hier met die picca's. Dan wordt toppa gesloten en hoppa turkiyem heeft weer censuur bereikt.
Exact. Maar dit topic is iig veilig opgeslagen nu. Als je zin hebt in een rechtszaak hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Inderdaad, even inloggen met een kloon en dan een klacht plaatsen in het feedbacktopic en het slotje is een feit.
TS lokt zelf een slot uit door de policy te schenden hoor, maar wat mij betreft kan het topic gewoon openblijven, mooie diepgaande OP ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Inderdaad, even inloggen met een kloon en dan een klacht plaatsen in het feedbacktopic en het slotje is een feit.
Een rechtszaak tegen een mogelijke mod die er een slot op gooit?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Exact. Maar dit topic is iig veilig opgeslagen nu. Als je zin hebt in een rechtszaak hoor ik het graag.
Ik wilde dit echt net typen. De tering hey ik heb opblaaspoppen gezien die overtuigender levend vrouwmens nadeden dan deze wijven.quote:
Dit is NWS, niet POL. En dat Erdogan een conservatieve eikel is weten we allang. Mij interesseert meer waarom Turkije vorig jaar in één van de 40 uitwijzingen naar Nederland van de normale procedure afweek zodat de diensten in Nederland en België er pas van hoorden toen de man al verdwenen was. En of er van de 39 andere gevallen iemand in verband gebracht is met (het voorbereiden van) aanslagen in Europa. Indien dat niet het geval is wordt de rol van Turkije wel erg verdacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Geen haat op islamieten ( de doorsnee fatsoenlijke dan), maar Erdolf is gewoon een mongooltje en de blinde Turken die hem steunen net zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef PSVCL het volgende:
Mooi om te zien die haat voor Erdogan van de Islamhatertjes.
Dan weet je zeker dat ie goed bezig is ,.. go Erdogan!!
iedereen die niet achter ome erdogan staat haat de islam uiteraardquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef PSVCL het volgende:
Onzin, het zijn vooral de laaggeschoolde moslims in Turkije en delen van Europa die achter deze corrupte dictator staan. Met af en toe een verdwaalde hoogopgeleide, maar die heb je bij Wilders ook. Alleen komt Wilders er vergeleken met Erdogan nog goed vanaf.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Erdogan is een baas ,lekker boeiend wat Nederlanders (het westen) van hem denken.
Ga zo door Erdogan de Moslims wereldwijd staan achter je
Go ERDOGAN !quote:Op zondag 27 maart 2016 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Onzin, het zijn vooral de laaggeschoolde moslims in Turkije en delen van Europa die achter deze corrupte dictator staan. Met af en toe een verdwaalde hoogopgeleide, maar die heb je bij Wilders ook. Alleen komt Wilders er vergeleken met Erdogan nog goed vanaf.
Kopvodjes zouden niet moeten toegestaan in het onderwijs.quote:Op zondag 27 maart 2016 08:02 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/NRvMCjtLuuRiSs18iTzhebFj62U=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)15234.jpg]afbeelding[/url] ]
En dat maakt jou dus geen haar beter dan mensen die een hoofddoek verplicht willen stellen in het onderwijs.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kopvodjes zouden niet moeten toegestaan in het onderwijs.
Vertel eens, wie zouden de Turken moeten volgen volgens jou?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat Erdogan een megalomaniac, narcist en uiteindelijk netto negatieve leider van Turkije is lijkt mij evident.
Dat een groot deel van de Turken de nieuwe pasha tot aan de poorten van de afgrond wil volgen ook, het zij zo.
Dat is het vervelende van iemand als Erdogan of Putin etc er is weinig levensvatbare oppositie daar capabele mensen zich liever niet kapot laten maken en zich buiten de politiek houden, je zou het dus in die zin moeten zoeken in de academische of zakelijke wereld, wellicht is een ronde tafel de best keuze op de korte termijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:37 schreef zG. het volgende:
[..]
Vertel eens, wie zouden de Turken moeten volgen volgens jou?.
Onder leiders die de wetenschap niet verketterden ging het prima, de kennis en uitvindingen in Islamitische gouden eeuw staan bij mij hoger aangeschreven dan de kennis die Grieken in Romeinen nalieten. In de medische wereld, de astronomie en kennis van de aarde. Er was zelfs een wetenschapper die al de eerste stappen in de evolutietheorie maakte.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
islam is vooruitgang
paar eeuwen geleden althans, maar de potentie is er!
Op zich heb je gelijk maar de situatie van Turkije is totaal niet te vergelijken met die van een stabiel en economisch gezond land. Turkije is omsingeld door instabiele landen en daarnaast heb je ook het Koerdische probleem.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van iemand als Erdogan of Putin etc er is weinig levensvatbare oppositie daar capabele mensen zich liever niet kapot laten maken en zich buiten de politiek houden, je zou het dus in die zin moeten zoeken in de academische of zakelijke wereld, wellicht is een ronde tafel de best keuze op de korte termijn.
Een sterke leider heb je niet zo hard meer nodig als je een goed functionerende raad hebt.
Zo wat een veroordeling (en betutteling..)quote:Op maandag 28 maart 2016 11:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Met nagellak zwaaien? Lekker homofoob en misogyn wel van je.
Wereldmacht?? qua etnische zuiveringen daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 28 maart 2016 19:05 schreef Desmosedici het volgende:
Hoofddoek was verboden in scholen en overheidsgebouwen. Nu mogen de burgers zelf kiezen. Eigenlijk hebben ze meer vrijheid. Erdogan wil van Turkije weer een wereldmacht maken (wat Turkije nu ook is), groot gelijk heeft ie. Maar een machtig Islamitisch land kunnen de westerlingen niet hebben, vinden ze niet leuk.
Keuze is onzin, ken je het lijstje met kledingvoorschriften een beetje?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:05 schreef Desmosedici het volgende:
Hoofddoek was verboden in scholen en overheidsgebouwen. Nu mogen de burgers zelf kiezen.
Daar gaat je conclusie, jammer.quote:Eigenlijk hebben ze meer vrijheid. Erdogan wil van Turkije weer een wereldmacht maken (wat Turkije nu ook is), groot gelijk heeft ie. Maar een machtig Islamitisch land kunnen de westerlingen niet hebben, vinden ze niet leuk.
Mashallah zustersquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
Ten eerste was het geen minister, en ten tweede is ze terecht, meteen, uit de partij gezet. Het was de voorzitter van een lokale vrouwenafdeling van de partij.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo wat een veroordeling (en betutteling..)
Leg Erdogan ook eens langs die maatstaf van je, eens kijken waar we dan uitkomen. Wat vind jij eigenlijk van deze Turkse minister en haar doodsverwensing na de aanslag?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:31 schreef zG. het volgende:
.
Grijpen naar de tijd van Atatürk.... Ik wil niet veel zeggen, maar als je de manier van reageren van Atatürk prima vindt, kun je weinig fout vinden aan Erdoğan.
Verder, de periode net vóór Erdoğan werd onder andere gekenmerkt door het niet toelaten van meisjes/vrouwen met een hoofddoek op scholen en universiteiten. Want tja, dat is geen conservatisme en dus geen onderdrukking en dus prima, of zo.
Wat?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:05 schreef Desmosedici het volgende:
Hoofddoek was verboden in scholen en overheidsgebouwen. Nu mogen de burgers zelf kiezen. Eigenlijk hebben ze meer vrijheid. Erdogan wil van Turkije weer een wereldmacht maken (wat Turkije nu ook is), groot gelijk heeft ie. Maar een machtig Islamitisch land kunnen de westerlingen niet hebben, vinden ze niet leuk.
Waarom is het je partij niet en ben je tegenstander?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ten eerste was het geen minister, en ten tweede is ze terecht, meteen, uit de partij gezet. Het was de voorzitter van een lokale vrouwenafdeling van de partij.
Check je feiten eerst, meneer de homofobe Turk.
En breng mij niet in de positie dat ik de AKP moet 'verdedigen' omdat je gewoon onzin praat, het is niet mijn partij en ben tegenstander.
Bijna niet te geloven dit voor mij. Ik heb er ook over gelezen uiteraard, maar als je dan die wereld vandaag de dag ziet. Ongelooflijk...quote:Uitendelijk hebben we daar in de moderne tijd praktisch meer mee gedaan dan het eerste. De Islam was toen nog iets waar Christenen jaloers op waren en dit ook in hun verslagen noteerden, het was een wereld voor vrijdenkers. Nu wordt het door nieuwe conservatieve leiders als een zwartekousengemeenschap behandeld en wordt er helemaal geen beredeneren meer toegepast, iets dat in het huis van de wijsheid, in Baghdad, op de kaart gezet is. De Islam van tegenwoordig is grotendeels gekaapt door mensen met een gebrek aan intellect. Maar gelukkig zijn er ook wel goede voorbeelden
In de tijd voordat de islam echt groot werd was juist het midden-oosten een voorbeeld voor de wereld qua ontwikkeling op veel gebieden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven dit voor mij. Ik heb er ook over gelezen uiteraard, maar als je dan die wereld vandaag de dag ziet. Ongelooflijk...
Vandaag de dag is het een gedrocht waar niemand met gezond verstand mee zal willen ruilen lijkt me zo. Echt gekaapt door barbaren, zwakbegaafden en psychopaten idd...
Erdogan heeft aangegeven dat PKK terroristen zijn omgebracht. Hij heeft het nergens over Koerden gehad. Wat een walgelijke verdraaiing van de feiten. Welk doel dient dit? Waarom wordt er zo opzichtig gelogen?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Erdogan ging er vandaag ook nog prat op dat hij Koerden aan het uitroeien was. De geschiedenis herhaalt zich. Eerst de Armenen nu de Koerden.
Erdogan: 'Turkije slacht Koerden'
De joden zien ook de ster van Betlehem boven Istanbul bungelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
HARUN
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
Nee nee, volgens de "we zijn echt niet zo" turks-nationalistische goedpraters is dit natuurlijk gewoon weer verdraaid en is het allemaal niet zo bedoeld!quote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef spiritusbus het volgende:
Turkije is een ordinaire bananenrepubliek inmiddels
http://www.nu.nl/algemeen(...)-satire-erdogan.html
Ja, ik weet het. En er schijnt zelfs nog een relatief liberale periode te zijn geweest ook tijdens de periode van de Islam. Voordat Al Ghazali met z'n boek op de proppen kwam zetten. Het boek dat min of meer een einde heeft gemaakt aan het openstaan voor wetenschap en het oorzaak-gevolg principe, en plaats maakte voor inshaAllah.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
In de tijd voordat de islam echt groot werd was juist het midden-oosten een voorbeeld voor de wereld qua ontwikkeling op veel gebieden.
Toen kwam het sprookjesboek en zoals dat ook gebeurde bij andere geloven kwam daarmee de achteruitgang.
Erdogan maakt geen onderscheidt tussen Koerden want hij bestempelt de YPG ook als een terroristische organisatie. Na de aanslagen in Ankara werd meteen naar de YPG gewezen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Erdogan heeft aangegeven dat PKK terroristen zijn omgebracht. Hij heeft het nergens over Koerden gehad. Wat een walgelijke verdraaiing van de feiten. Welk doel dient dit? Waarom wordt er zo opzichtig gelogen?
Ik ben anti-Erdogan, maar dit slaat nergens op.
Erdogan had het over de PKK, niet over de Koerden. Een groot deel van zijn achterban bestaat uit Koerden. Miljoenen Koerden stemmen op Erdogan. De YPG is opgericht door de PKK. Ze beschouwen allebei Öcalan als hun leider. Jij weet er dus helemaal geen flikker vanaf.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Erdogan maakt geen onderscheidt tussen Koerden want hij bestempelt de YPG ook als een terroristische organisatie. Na de aanslagen in Ankara werd meteen naar de YPG gewezen.
Waarom zijn het hoeren? Omdat ze geen hoofddoek om hebben? Hahahaha, dikke faal.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
deze dames hoeren lijken me meer van de Balkan afkomstig dan van Anatolië, of niet?
Dat ben je al maar je ontkent het.quote:
Zij is een dame uit Servie.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
deze dames hoeren lijken me meer van de Balkan afkomstig dan van Anatolië, of niet?
Als je in Nederlandse dorpen in de Verenigde Staten gaat kijken zie je ook mensen met paard en wagen en zonder elektriciteit leven. Die leven nog precies zoals ze daar ooit aan land gekomen zijn. Misschien is dat met de Turken in Nederland ook zo, die zijn altijd achterlijk gebleven en in het verleden blijven hangen terwijl Turkije zelf is gemoderniseerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Diepgaand topic dit. Ik doe nu even de Turkse tv aan en zie nul hoofddoekjes op alle grote zenders.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef polderturk het volgende:
Het nieuwe Turkije. Turkije heeft twee gezichten. Een deel is conservatief en een deel is verwesterd. Dit is altijd zo geweest. Zelfs tijdens het Ottomaanse rijk.
Demet Akalin, luister ik vaak in de auto.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef polderturk het volgende:
Het nieuwe Turkije. Turkije heeft twee gezichten. Een deel is conservatief en een deel is verwesterd. Dit is altijd zo geweest. Zelfs tijdens het Ottomaanse rijk.
quote:De Turkse regering is gegriefd door een satirisch programma op de Duitse publieke omroep. De Duitse ambassadeur is dinsdag op het ministerie van Buitenlandse Zaken ontboden.
Vermoedelijk gaat Turkije bij deze bijeenkomst formeel protest aantekenen tegen het programma, meldde Spiegel Online maandag.
In een aflevering van Extra 3 op 17 maart werd in een liedje met de titel "Erdowi, Erdowo, Erdogan" de draak gestoken met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. In het twee minuten durende liedje ging het over het paleis dat Erdogan aan de Bosporus heeft laten bouwen. Ook werd de toenemende persbreidel in Turkije aangesneden.
Van kritiek op zijn persoon of de omgang met journalisten moet Erdogan weinig hebben. Zo stoorde hij zich enorm aan buitenlandse diplomaten die zaterdag de eerste procesdag tegen de journalisten Can Dündar en Erdem Gül bijwoonden en daarover twitterden.
Ze is een toppertje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Demet Akalin, luister ik vaak in de auto.![]()
![]()
Kunnen we hier in NL niet een soort elke dag Erdo satirisch stukje maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:11 schreef Infection het volgende:
Turkije roept Duitsland op het matje na satire over Erdogan
[..]
Waarom vragen aan anderen? Doe het zelf dan als je er tijd voor over hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kunnen we hier in NL niet een soort elke dag Erdo satirisch stukje maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:31 schreef TeenWolf het volgende:
Kijk Erdogan maakt ook zijn fouten, maar het blijft ook een mens. Na hem zal de echte leider van Turkije komen en die is dit topic gepasseerd(!)Peter Jan Rens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erdogan en z'n AKP noemen het 'Nieuw Turkije' met hun Yeni Turkiye. Dat bedenk ik niet zelf. De term werd ergens 2-3 jaar geleden geintroduceert door hem. Nieuw Turkije is de AKP koers.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef polderturk het volgende:
Ik ben blij met Nederland en de meeste Nederlanders hoor. Politiek gezien gezien mogen ze wel iets socialer zijn naar de inwoners ervan en mogen sommigen wat minder zwart/wit denken over moslims, maar in mijn directe omgeving kunnen Nederlanders (die me echt kennen) het ontzettend goed met me vinden en komen ook vaak op bezoek bij me en omgekeerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef Chasingrainbows het volgende:
Kijk al die Turken die hun landje komen verdedigenmaar zelf wel in Nederland blijven wonen.
1950? Nee ietsje jonger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Als NL ineens Friezen gaat afslachten niet, toch, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben blij met Nederland en de meeste Nederlanders hoor. Politiek gezien gezien mogen ze wel iets socialer zijn naar de inwoners ervan en mogen sommigen wat minder zwart/wit denken over moslims, maar in mijn directe omgeving kunnen Nederlanders (die me echt kennen) het ontzettend goed met me vinden en komen ook vaak op bezoek bij me en omgekeerd.
Maar stel jij woont in Australie, zal jij dan Nederland niet verdedigen als mensen het afzeiken? Vast wel, iedereen zal dat wel doen, niks raars aan.
Volgens mij zeikt niemand echt de mensem zelf af, alleen doorgedraaide mensen zoals Erdogan en zijn maatjes. Maar het valt me gewoon op, nooit is er een topic over islamitische landen zonder dat er ineens mensen zijn om compleet het tegenovergestelde te komen zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben blij met Nederland en de meeste Nederlanders hoor. Politiek gezien gezien mogen ze wel iets socialer zijn naar de inwoners ervan en mogen sommigen wat minder zwart/wit denken over moslims, maar in mijn directe omgeving kunnen Nederlanders (die me echt kennen) het ontzettend goed met me vinden en komen ook vaak op bezoek bij me en omgekeerd.
Maar stel jij woont in Australie, zal jij dan Nederland niet verdedigen als mensen het afzeiken? Vast wel, iedereen zal dat wel doen, niks raars aan.
Afslachten van de pkk bedoel, ja da's waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als NL ineens Friezen gaat afslachten niet, toch, denk ik.
Haat voor de pkk ja.Koerden zijn lieve mensen, die haten de pkk ook.Velen moeten maandelijks geld aan hen verplicht betalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef Chasingrainbows het volgende:
@teenwolf wel veel haat voor zo'n 'vredelievend' volk zoals jullie altijd zeggenzwak ook om die ezel erbij toe te voegen, de rest van je land doet het dan met schapen of wat?
Dat klopt wel zo ongeveer in hele groffe lijnen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Weinig kaas gegeten van Turkey, maar klopt het dat we het land grofweg kunnen verdelen in drie stukken? Blauw: vooruitstrevend, oranje: conservatief en groen koerdische meerderheid / achtergestelde regio door de Turkse regering.
[ afbeelding ]
Aha, wat een eenvoudig plaatje aan een nitwit niet al kan duidelijk maken. Allemaal in een oogopslag. Prachtig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat klopt wel zo ongeveer inderdaad.
Je comment zegt genoeg. Laat deze discussie maar zitten jo. Ga maar verder met mensen haten die jou niks fout doen, jouw geld gaat er niet naar toe en je hebt niet in de gaten dat je gehersenspoeld bent door programma's en nieuws die je kijkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Haat voor de pkk ja.Koerden zijn lieve mensen, die haten de pkk ook.Velen moeten maandelijks geld aan hen verplicht betalen.
Spiegeltje spiegeltje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:31 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Je comment zegt genoeg. Laat deze discussie maar zitten jo. Ga maar verder met mensen haten die jou niks fout doen, jouw geld gaat er niet naar toe en je hebt niet in de gaten dat je gehersenspoeld bent door programma's en nieuws die je kijkt.
Maar ik moet wel zeggen ik vind die blondine rechts wel mooi. Alleen ben ik bang als al dat make up weg gaat er niet zoveel meer overblijftquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
HARUN
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
De meeste mensen in Turkije zijn laagopgeleid en sommige zelfs ongeletterd. Via een beweging van ultra-nationalisme kan je die mensen makkelijk een 'trots' aanpraten, waarbij uiteraard Erdogan de man is die hun 'trots' zal verdedigen. Werkt ook zo over de grens. Veel Turken in Nederland hebben een IQ beduidend lager dan 100, zijn onbereisd, en zitten veelal in een uitkering. Sociaal gezien leven ze teruggetrokken in de Turkse gemeenschap met schotel-TV en al.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef perezoso het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zo nationalistisch uit, beetje eng, beetje ziek.
Mag allemaal van jou? Fijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:27 schreef Homey het volgende:
[..]
De meeste mensen in Turkije zijn laagopgeleid en sommige zelfs ongeletterd. Via een beweging van ultra-nationalisme kan je die mensen makkelijk een 'trots' aanpraten, waarbij uiteraard Erdogan de man is die hun 'trots' zal verdedigen. Werkt ook zo over de grens. Veel Turken in Nederland hebben een IQ beduidend lager dan 100, zijn onbereisd, en zitten veelal in een uitkering. Sociaal gezien leven ze teruggetrokken in de Turkse gemeenschap met schotel-TV en al.
Mag allemaal natuurlijk maar mij lijkt het nogal vervelend om een in een land te wonen terwijl je hart zo duidelijk elders ligt. Dan ga je toch verhuizen? Als ik zo gefascineerd ben door Brazilie of zo, ga ik toch ook moeite doen om die kant op te trekken?
Dat komt omdat je dat in Nederland niet gewend bent. Men gaat hier niet met duizenden (laat staan honderdduizenden) de straat op om te protesteren tegen de regering.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef perezoso het volgende:
[ afbeelding ]
En, oh, de foto die je hebt gepost eh... Dat waren protesten tegen Erdoğan (en zijn regering), en vóór het republiek (en secularisme). Dus exact datgene wat men hier het liefst ziet. Ik zeg dit om nogmaals duidelijk te maken dat de Turkse vlag losstaat van een partij of de politieke oriëntatie. Om het begrijpelijk voor je te maken: de Turkse vlag is een beetje zoals... alcohol op carnaval en Koningsdag en andere dagen. Weet je wel, dan is het plotsklaps heel normaal om los te gaan op alcohol (hey, een dagje feest, zuipen zullen we!); daar is dan weer wel begrip voor omdat het bekend is, waardoor het niet vreemd is, waardoor het 'okay' is. Dat soort uitbundig drinkgedrag zie je niet als eng of ziek, omdat je het kent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:55 schreef zarGon het volgende:
Nationalisme... Is wel één onderwerp dat altijd wel genoemd wordt als het om Turken gaat. Dat woord heeft een negatieve connotatie in Nederland en in het Nederlands. Het wordt als iets slechts gezien. Iets extreems. In Turkije daarentegen is het iets vanzelfsprekend en heeft het juist een positieve bijklank.
Nationalisme hoort mijns inziens te zijn zoals jaloezie in een relatie. Ook een woord dat een negatieve betekenis heeft, maar alsnog hoort te bestaan in een relatie. Maar niet te weinig en niet te veel, want dat is slecht. Er is bepaalde hoeveelheid jaloezie die je kunt zien als 'gezonde jaloezie'. Zonder die gezonde jaloezie vind ik een relatie toch iets missen.
En gezien Nederlanders geen nationalisme kennen, is elke kleine beetje al te veel. Zo zie ik bijvoorbeeld de Nederlandse vlag echt te weinig op straat, terwijl je het in Turkije echt overal tegenkomt. Nederlanders zullen zoiets onzinnig vinden, terwijl Turken op deze manier samenhang creëeren en die vlag overal gewoon prachtig vinden. Men is er trots op. Ook het woord 'trots' in deze context zal men weinig begrijpen in Nederland, want men relativeert op een andere manier. 'Waarom zou je trots zijn op iets waar je geen invloed op had en hebt?' zul je dan horen.
Nederlanders zijn nuchter en zijn rationeel. Turken daarentegen benaderen het gevoelsmatig.
Zijn we daar ook weer over uit. Jij wil dus dat een soort erdolf alle westerse vrijheden fuckt met islamconservatyfus. Allah is het enige wat telt voor je, de rest is onzin. Voor vrijheden voor mensen, journalisten en andersdenkenden is geen plaats.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef PSVCL het volgende:
Inderdaad. Onderdrukken van minderheden, oppakken en belachelijke straffen geven aan criticasters, journalisten wegstoppen die het niet eens zijn met de regering en wegzetten als terroristen. Voor miljoenen een overdadig paleis bouwen, terwijl dat geld juist ten goede had moeten komen aan gezondheidszorg en onderwijs is de armere gebieden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef spiritusbus het volgende:
Turkije is een ordinaire bananenrepubliek inmiddels
http://www.nu.nl/algemeen(...)-satire-erdogan.html
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef perezoso het volgende:
[ afbeelding ]
Erdo is ook gewoon een lul natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Leuk hoe de anti-Erdogan protesten worden gebruikt om uit te drukken dat Erdogan niet oké is.
Als dat zijn supporters zijn, is het fout. Als dit zijn tegenstanders zijn, is dat ook fout. Hij veroorzaakt namelijk met zijn gedrag en manier van dictator spelen, indirect dit soort gevoelens en onrusten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Leuk hoe de anti-Erdogan protesten worden gebruikt om uit te drukken dat Erdogan niet oké is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |