quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Hopelijk doet hij rustig en hij is er nog tijdens het songfestival.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
TJAPTJOEP!!!
Nu wordt de wedstrijd toch nog leuk!
Zoals gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
0 - 10, middenveld van Nederland is nog aardig met opkomende talenten maar defensie en aanval is totaal geen wereldklasse (meer).
Elke speler in Franse selectie zou bij Nederland direct in basis staan behalve Mandanda/Costil
Stiekem is het Danny Blindquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is die tjaptjoep steeds snel unbanned
Aanval is de beste verdediging.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef Keyos het volgende:
Met vijf man achterin houd je wel de pot dicht gelukkig.
Wat lul je, vrije trap en kornert. Niks met veldspel van doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef Keyos het volgende:
Met vijf man achterin houd je wel de pot dicht gelukkig.
Zoals elk kaar zit deze in ajax a1 en jong ajax.quote:
Erger zou ik vinden als je het volledige bedrag voor "dit" neergetelt hadquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef iBenny het volgende:
Je zal je kaartje maar hebben gekocht via Vakantieveilingen
Clasie speelt wekelijks in de Premier Leaguequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom toch Luuk de Jong, Clasie en Promes.
Sarcasm much.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat lul je, vrije trap en kornert. Niks met veldspel van doen.
Er is een nieuw banbeleid of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is die tjaptjoep steeds snel unbanned
Ontslagen worden op basis van een oefenwedstrijd zou ik vrij bijzonder vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef Wazaaaaa het volgende:
Hopelijk wordt dit gewoon 0-10.
Kan die Blind ophoeren.
Jordi en Mariska zijn in verwachting.quote:
De Jong kan er gewoon geen klote vanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef falling_away het volgende:
Heeft de Jong wel al een bal onder controle gehad? jezus zeg
Ik snap echt geen REET van deze zin.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zoals elk kaar zit deze in ajax a1 en jong ajax.
Jawelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mandanda had dit ook niet gestopt
Heeft je TV het begeven?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet bekennen dat de SBS stream een minuut achterloopt
Iets met druppel en emmer, hoop ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ontslagen worden op basis van een oefenwedstrijd zou ik vrij bijzonder vinden.
Ik ben bij mijn oudersquote:
aka dikke tongen busquote:
Waarom toch Danny Blindquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom toch Luuk de Jong, Clasie en Promes.
Verstandige ouders heb je eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
En die hebben tegenwoordig maar 1 tv. En zij kijken een of andere detective.
Commissaris Witse op NPO1 zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
wil je impliceren dat het een g-elftal is?quote:
GROOT STERK ATLETISCHquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Van Dijk kan totaal niks hè.moet je alleen eens opletten hoe laag hij springt
zelf ontslag nemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af wat Danny Blind moet doen om ontslagen te worden.
Een druppel en een emmer bestaan niet bij oefenwedstrijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Iets met druppel en emmer, hoop ik.
Dan raad ik tienkamp aanquote:
Witse > Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
Dat hoef ik niet te doen, dat doen ze zelf al.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je impliceren dat het een g-elftal is?
Nou nou, dat is een genottelijke seriequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ze zijn geen paupers die Nederlandse detectives kijken.
George Gently ofzoiets.
Beetje respect voor de topscorer van Dagestanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef bombmannl het volgende:
Promes mag van mij terug de Bijlmer in
Kan dit bevestigen. Heb ervaring met G-tjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te doen, dat doen ze zelf al.
Ze zijn zeer groot liefhebber van Britse detectives.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, dat is een genottelijke serie
Overigens is het Vlaams
Ties heeft er kijk opquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn zeer groot liefhebber van Britse detectives.
Net als Ties02.
Welke positie speel je?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan dit bevestigen. Heb ervaring met G-tjes.
Jij hebt wel eens betere gifjes gepostquote:
Er zit een tactische gedachte achterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: de graafschap speelt beter dan Nederland
Uitgedrukt in goals niet nee, uitgedrukt in vermaak des te meer.quote:
Anders komt dat stadion iet volquote:
Payet en ik vergeven het je.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je sarcasme niet begreep..
Tot het overlijden van JC waren er überhaupt iets van 30.000 kaarten verkochtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Anders komt dat stadion iet vol
mua, volgend jaar gewoon weer WK korfbal.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef TLC het volgende:
Het eerst volgende toernooi waaraan Oranje wellicht kan gaan meedoen is pas over 4 jaar in 2020![]()
Ik ben aan het sparen op mijn spaarkaart.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens betere gifjes gepost
Promesing shotquote:
Eerste en laatste kans.quote:
Stijn en ik vinden dit leukquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
mua, volgend jaar gewoon weer WK korfbal.
Hollandquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Confetti het volgende:
Hoor die kutkinderen Johan roepen![]()
Waar zijn de mannen?
FC Utrecht stijl.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Confetti het volgende:
Waar zijn de mannen?
*hier. De meute uit te lachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Confetti het volgende:
Waar zijn de mannen?
Wat voor vermaak brengt Janssen buiten INZET en alles? Het gaat om meer dan alleen Janssen waardoor hij succes heeft bij AZ.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Uitgedrukt in goals niet nee, uitgedrukt in vermaak des te meer.
Dat bedoelde je?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben gewoon geen wereldklasse talenten meer
Klopt. En toch vinden Ajax en Feyenoord hun jeugdopleiding zo goed, maar het is allemaal stront.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben gewoon geen wereldklasse talenten meer
Kun je nagaan hoe goed Ajax wel niet moet zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben PSV gewend.
Da's nog 3 niveaus beter dan dit
Bijna net zo goed als Barcelonaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben PSV gewend.
Ik vind het wel mooi om die kerel te zien debuteren. Gun het hem wel. Er staat toch geen flikker op het spelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor vermaak brengt Janssen buiten INZET en alles? Het gaat om meer dan alleen Janssen waardoor hij succes heeft bij AZ.
VV Capelle is beter dan ditquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben PSV gewend.
De persoon die dat heeft gezegd moet waarschijnlijk dement zijn.quote:
Niet eens voor Juvegoden juichen tsssquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk dat ik voor Frankrijk ga zijn, Frankrijk of Polen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben PSV gewend.
Ja.. vandaar stranden alle aanvallen bij de jong die weer eens alle ballen 10 meter van zijn voet laat afspringen... net als psv - ajax.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben PSV gewend.
Eens,quote:
Je bent een fokker, dus je kunt niet eens van bilquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Nou ik kan straks weer veilig zonder condoom van bil.
Alleen als het om het eggie gaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is nu die baas van van oostveen
Die riep toch vanaf nu moeten we alles winnen![]()
![]()
Ik hoop 11 keer.quote:
Dat was niet Van Oostveen die dat zeiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is nu die baas van van oostveen
Die riep toch vanaf nu moeten we alles winnen![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Voor Veltman is het verstandig dat ie heel z,n leven bij Ajax blijft .
Prima voetballer voor in de Eredivisie welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Of spelen bij New York City.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Op Fok kan allesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent een fokker, dus je kunt niet eens van bil
Ik hoop 12. Tijd dat Blind gewisseld word.quote:
Nuff saidquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima voetballer voor in de Eredivisie wel
Lekker blijven meehobbelen tegen de lamme en de blinde , hoger moet ie niet komenquote:
Ferademingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
We hebben een box to box speler nodig ala Fer
Ik zal jou eens met 18-0 inmaken met FIFA 16.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Met Fifa 16 zal ik Oranje met 18-0 afmaken
jij ook!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SORRY
Alsnog gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Die gaat het in een Europese competitie niet maken, maar prima voor Ajaxquote:
Maar goed ook. Anders krijgen we 3 kansloze wedstrijden voorgespiegeld.quote:
Die is in topvorm iddquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef Pascalus het volgende:
Hopelijk komt Karsdorp er nog in, dan gaan we echt lachen.
Moet je wel een defensie hebben om op te kunnen leunenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Nederland laat zich slachten op de counter. Wij moeten het counterende team zijn.
En slechter dan Kaasdorpquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef Groby het volgende:
Zijn janmaat, vd wiel, verhaegh en tete nou allemaal slechter dan veltman
Wow.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal jou eens met 18-0 inmaken met FIFA 16.
Janmaat is geblesseerdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef Groby het volgende:
Zijn janmaat, vd wiel, verhaegh en tete nou allemaal slechter dan veltman
bazoerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong is ook een goeie speler voor de eredivisie.
Er is werkelijk NIEMAND die de eredivisie serieus kan nemen.
Blind snapt niet hoe Van Gaal 5-3-2 speelde, hoe lang heeft die mafsjaak wel niet kunnen zien van dichtbij hoe het moet?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Nederland laat zich slachten op de counter. Wij moeten het counterende team zijn.
Oke ik dacht dat vd wiel de laatste weken wel aardig speeldequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd
Tete is geblesseerd
Dat hadden we in brazile ook niet echt. Het gaat niet om 5 of 4 verdedigers maar om de spelopvatting. We vervallen gelijk weer in balbezit ipv gelijk het doel zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je wel een defensie hebben om op te kunnen leunen
Van der Wiel wordt praktisch weggepest bij PSG. Niemand neemt hem serieus daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat vd wiel de laatste weken wel aardig speelde
Aan de memes lag het niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat vd wiel de laatste weken wel aardig speelde
Redelijk ver weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
WK 2018 mogen we gewoon vergeten ook
Blind zijn 532 balbezitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Blind snapt niet hoe Van Gaal 5-3-2 speelde, hoe lang heeft die mafsjaak wel niet kunnen zien van dichtbij hoe het moet?
Met alle geblesseerden erbij moet je nog wel een acceptabel team kunnen formerenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
WK 2018 mogen we gewoon vergeten ook
Robben is er nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met alle geblesseerden erbij moet je nog wel een acceptabel team kunnen formeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |