quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
En dan elke tegenstander verkrachtenquote:--------------- Lloris -----------------
Sagna-Koscielny-Varane-Evra
------- Pogba ----- Matuidi -------
------------- Payet -------------------
Coman ---- Griezy ----- Martial
Onzin, sissoko, gignac, giroud..zit nog vrij veel middelmaat tussen. Cabaye ook. Speelt superslecht bij pellesquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
0 - 10, middenveld van Nederland is nog aardig met opkomende talenten maar defensie en aanval is totaal geen wereldklasse (meer).
Elke speler in Franse selectie zou bij Nederland direct in basis staan behalve Mandanda/Costil
Die 4-1quote:
Eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een logische opstelling dit keer. Dat dit kan met Danny Blind.
preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Jivis het volgende:
Jordy Clasie verkiezen boven Baaszoer, come on.
Mandanda nooit zien keepen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
0 - 10, middenveld van Nederland is nog aardig met opkomende talenten maar defensie en aanval is totaal geen wereldklasse (meer).
Elke speler in Franse selectie zou bij Nederland direct in basis staan behalve Mandanda/Costil
als je makkelijk geld wilt verdienen...handicap frankrijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:53 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De verwachte opstelling vanavond. Nog even wachten op de bevestiging.
Ik zei niks over Jasper, maar Mandanda is een behoorlijk keepertje, dus zo zeker zou het niet zijnquote:
Meh, op oefenwedstrijden zou ik nooit betten. Je weet maar nooit met wat voor instelling die gasten spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:57 schreef edward_v het volgende:
[..]
als je makkelijk geld wilt verdienen...handicap frankrijk.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Jivis het volgende:
Jordy Clasie verkiezen boven Baaszoer, come on.
Zo'n goed team en dan met Jallet op RB moeten spelenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:53 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De verwachte opstelling vanavond. Nog even wachten op de bevestiging.
Ze missen alleen goeie backs en een echte 10. Net niet goed genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef Bolasie het volgende:
Als ik bondscoach was van Les Bleus zou ik met deze selectie zo spelen:
[..]
En dan elke tegenstander verkrachtenKanté misschien ook wel in de basis zetten, maar dat is wel lastig met al die geweldenaren daar.
Payet is een geweldige 10. Geen absolute wereldtop, maar valt zeker niet uit de toon op dat middenveld.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze missen alleen goeie backs en een echte 10. Net niet goed genoeg.
Op het EK ga ik wel van ze genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik het vorige WK ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het EK ga ik wel van ze genieten
Dat viel ietwat tegen ja. Toch kijk ik in het algemeen wel uit naar het EKquote:
Ik niet. Veel te veel aids landen. Vanaf de kwartfinales hoef je eigenlijk pas in te schakelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat viel ietwat tegen ja. Toch kijk ik in het algemeen wel uit naar het EK
Van Cambuur-Graafschap kan ik ook genieten dus dat moet wel lukken. Al zullen er helaas genoeg kutwedstrijden tussen zitten jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te veel aids landen. Vanaf de kwartfinales hoef je eigenlijk pas in te schakelen.
Leukste WK in tijden joh. Alleen de ko-fase viel wat tegen, maar dat zijn maar 16 van de 64 wedstrijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik zei ging even om Frankrijk. Het WK als geheel genoot ik zeker vanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leukste WK in tijden joh. Alleen de ko-fase viel wat tegen, maar dat zijn maar 16 van de 64 wedstrijden.
De kwaliteiten van de landen bepaalt niet per se hoe leuk het is om naar te kijken. Ik ga gewoon alles proberen te kijken, zoals ieder toernooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te veel aids landen. Vanaf de kwartfinales hoef je eigenlijk pas in te schakelen.
Ohja nu zie ik hetquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik zei ging even om Frankrijk. Het WK als geheel genoot ik zeker van
Bijlmer Arena? Strandvliet? Duivendrecht?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef Aiciu het volgende:
He heet die ene metrohalte ook alweer bij de Arena?
Strandvliet. Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijlmer Arena? Strandvliet? Duivendrecht?
De meeste backs zijn niet zo heel bijzonder nee, vind Kurzawa wel een goede maar zit niet in de selectie. Een echte 10 heb je zeker wel met Payet, wat mij betreft dé aankoop van het seizoen in de PL.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De selectie van Frankrijk is echt goed, vooral veel goede, jonge spelers. Het probleem is echter dat die gasten totaal niet met elkaar kunnen spelen, al lijkt dat laatste tijd wel iets beter te worden. Eigenlijk is het ook maar een vreemdelingenlegioen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon het tv'tje aan en genieten van voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De selectie van Frankrijk is echt goed, vooral veel goede, jonge spelers. Het probleem is echter dat die gasten totaal niet met elkaar kunnen spelen, al lijkt dat laatste tijd wel iets beter te worden. Eigenlijk is het ook maar een vreemdelingenlegioen natuurlijk.
Of ze dé favoriet zijn voor het EK zou ik echt niet weten, ze hebben natuurlijk thuisvoordeel maar die druk wordt echt groot. Wel één van de favorieten imo.
Precies. Dat er kut wedstrijden zijn kan me echt geen reet schelen, het blijft een EK waar we om de 4 jaar van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon het tv'tje aan en genieten van voetbal
Kwaliteit is voor mij absoluut niet doorslaggevend voor de aantrekkelijkheid van een wedstrijd. Speelt wel mee natuurlijk, maar absoluut niet het belangrijkste voor mijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies. Dat er kut wedstrijden zijn kan me echt geen reet schelen, het blijft een EK waar we om de 4 jaar van kunnen genieten.
Ik ga er dus gewoon voor zitten voor wedstrijdjes als Albanië - Roemenië of Noord-Ierland - Oekraïne.
Jij hebt te veel vrije tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies. Dat er kut wedstrijden zijn kan me echt geen reet schelen, het blijft een EK waar we om de 4 jaar van kunnen genieten.
Ik ga er dus gewoon voor zitten voor wedstrijdjes als Albanië - Roemenië of Noord-Ierland - Oekraïne.
Utopiaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:02 schreef YazooW het volgende:
Zijn er nog serieus mensen die kijken naar die Utopia onzin?
Sjezus.quote:
Paxcon is groot fan heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sjezus.
Zijn dat nu van die fanboys die op Fok terecht zijn gekomen of zijn dat gewoon Fokkers die graag naar Utopia kijken?
Het gaat om kracht, gedrevenheid en level-uppen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:05 schreef YazooW het volgende:
En jij van Gangelen! Jij komt niet eens langs de Pewter City Gym!
Weerzinwekkende kutomroep ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
SBS voelt weer eens he-le-maal aan hoe het niet moet
Te moeilijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
SBS6 kennende komt er weer een prijsvraag van hoeveel goals Cruijff voor Oranje heeft gemaakt
Welk nummer droeg cruijf?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
SBS6 kennende komt er weer een prijsvraag van hoeveel goals Cruijff voor Oranje heeft gemaakt
Misschien je schotel even bijdraaien danquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef CrashO het volgende:
Ik merk nu al dat die stream minimaal 4 minuten achter loopt.. zucht. TV met pauper beeld maar aanslingeren dan..
Hallonquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie dat Joezi daar post. Iets anders had ik ook niet verwacht.
Zouden ze er ook een passende prijs bij hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Hoe veel interlands heeft Johan gespeeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Moeilijk, ik wil graag 50/50quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welk nummer droeg cruijf?
A: 10
B: 14
C: 7
Ik heb alleen analoog via de kabelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien je schotel even bijdraaien dan
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoe veel interlands heeft Johan gespeeld?
A. 14
B. 48
C. 2000
SMS nu naar 4045 en maak kans op kaarten voor de volgende oefeninterland!
Voordeel van analoog is dan wel weer dat die over het algemeen enkele seconden voorloopt op digitaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb alleen analoog
NOS 1, 2 en 3 wel in HD... Moest die troep nu echt naar SBS
Domino Day, wat een genotquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Ik mis toch wel de SMS-vraag met de dominostenen van Domino Day, dat was echt geweldig.
Kan ik 14 keer eerder gaan juichen wanneer Frankrijk scored met hun B teamquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voordeel van analoog is dan wel weer dat die over het algemeen enkele seconden voorloopt op digitaal.
Hij vindt het gewoon leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:11 schreef YazooW het volgende:
Zou Heitinga die centen nou echt nodig hebben die hij verdiend met het analyseren?
#teamHuismusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Ik mis toch wel de SMS-vraag met de dominostenen van Domino Day, dat was echt geweldig.
Ik heb eigenlijk ook geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is een VBL-er...ik post eigenlijk alleen in het VI-topic.
Buiten VBL post ik alleen in het darts topicquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is een VBL-er...ik post eigenlijk alleen in het VI-topic.
Jij vond darten geen sport.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Buiten VBL post ik alleen in het darts topic
Je hoeft darten geen sport te vinden om het te kijken toch? Ik vind het ook geen echte sport, zit tussen spel en sport inquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Buiten VBL post ik alleen in het darts topic
Dat vind ik nog steeds niet. Maar het is een genot om naar te kijken.quote:
Telt een goal van Frankrijk voor 2?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen flauw idee
Meestal zitten de topics van het Nederlands Elftal vol met volk dat ik nooit in VBL (of SPT for that matter) zie, al kan dat ook aan mij liggne uiteraard
Jazeker, want die spelen uit. Tevens vraag ik me af of Van Nistelrooij nog invaltquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Telt een goal van Frankrijk voor 2?
Ondertussen heeft iedereen wel zijn zegje gedaan, al snap ik de aandacht nog welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:17 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben hier wel een beetje klaar mee eigenlijk
Sensatie Drama TV maken van een saaie wedstrijd. Toch een skill van SBSquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:17 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben hier wel een beetje klaar mee eigenlijk
Ik vind hem een minder goede coach.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja Danny Blind is nog de bondscoach
HET PROGRAMMA WAAR HEEL NEDERLAND HET OVER HEEFT!!!1111!!11!!!111111quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Het volgende HILARISCHE SPELPROGRAMMA
SBS
Tijd om het eens over de wedstrijd te hebben zeg, jeetjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel een beetje overdreven al dat Cruyff gedoe
mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen
Ik vind dat hij wel deze aandacht verdient.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog geen 200.000 kijkers waarschijnlijk, maar goedquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
HET PROGRAMMA WAAR HEEL NEDERLAND HET OVER HEEFT!!!1111!!11!!!111111
Dat boeit niemandquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tijd om het eens over de wedstrijd te hebben zeg, jeetje
Die wedstrijd boeit niemand.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die had ook niet gespeeld moeten worden, walgelijk zo vlak na zijn dood. Stel die flutpot gewoon uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Johan is nu al een hoopje as, Hans.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
Die lelijke beton bak is zijn naam niet eens waard. Johan zal zich omdraaien in zijn graf
Jij hebt gewoon een hekel aan Barcelonaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dag René. Ik heb gewoon niet zo veel met fok buiten VBL om. Jij wel?quote:
Ohja crematie. Goeie keuze wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan is nu al een hoopje as, Hans.
Naar FOX zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef GGMM het volgende:
Als SBS de Amsterdam ArenA nog één keer de Cruijff ArenA noemt schakel ik.
Dan snap je er niks van.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-8 zou wel mooie hommage zijn als afscheid voor Cruijffquote:
Niet echt, nee. Al is het vrij vermakelijk soms.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dag René. Ik heb gewoon niet zo veel met fok buiten VBL om. Jij wel?
Gastquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
Die lelijke beton bak is zijn naam niet eens waard. Johan zal zich omdraaien in zijn graf
En aan Ajax en ik heb heel weinig met Cruyff ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan Barcelona
Kan dat als je gecremeerd bent?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
0-2quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Niemand die heeft over het feit dat er 7 PSVers erbij zit?
PSV > Ajax
Doe dan 0-14quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
0-8 zou wel mooie hommage zijn als afscheid voor Cruijff
Dat is toch ook niet belangrijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En aan Ajax en ik heb heel weinig met Cruyff ja.
Ik kan zijn genialiteit niet ontkennen maar op dit moment is het de grote cruyff show ipv 'het is belangrijk dat we hier een resultaat boeken'
Ja dat bedoel ik, ik snap heel goed dat NOS gisteren een extra lange eerbetoon uitzending had en dat we tijdens de 14e minuut effe stil horen te zijn maar je kunt ook iets te ver gaan met je cRUYFF aRENa etc etcquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap je er niks van.
Al is hetgeen wat SBS nu doet natuurlijk vrij genant.
Bedoel je dat ze het stadion zo willen gaan noemen of dat SBS dat nu al doet?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik snap heel goed dat NOS gisteren een extra lange eerbetoon uitzending had en dat we tijdens de 14e minuut effe stil horen te zijn maar je kunt ook iets te ver gaan met je cRUYFF aRENa etc etc
Klopt.quote:
Terecht toch? Wie de fuck geeft er iets om het resultaat vanavond?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En aan Ajax en ik heb heel weinig met Cruyff ja.
Ik kan zijn genialiteit niet ontkennen maar op dit moment is het de grote cruyff show ipv 'het is belangrijk dat we hier een resultaat boeken'
Dat SBS dat doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze het stadion zo willen gaan noemen of dat SBS dat nu al doet?
Mwa, het is neit zo heel gek om een stadion te vernoemen naar iemand die Nederland op de kaart heeft gezet qua voetbal en de grootste Nederlandse voetballer allertijden is.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik snap heel goed dat NOS gisteren een extra lange eerbetoon uitzending had en dat we tijdens de 14e minuut effe stil horen te zijn maar je kunt ook iets te ver gaan met je cRUYFF aRENa etc etc
Geen dank.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan even je mening komt geven hier.
Dan zijn wij het, zoals zo vaak overigens, weer eens met elkaar eensquote:
Als het stadion op de lange termijn Cruyff ArenA gaat heten zou ik dit terecht vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het is neit zo heel gek om een stadion te vernoemen naar iemand die Nederland op de kaart heeft gezet qua voetbal en de grootste Nederlandse voetballer allertijden is.
Maar om op het op deze wijze te forceren is vrij genant.
WE MOETEN ER GEWOON VOOR ZORGEN DAT WE VANAF NU ELKE WEDSTRIJD GAAN WINNEN!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Terecht toch? Wie de fuck geeft er iets om het resultaat vanavond?
Weet ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha nee hoor, zelfs na de wedstrijd was ik direct realistisch
Ik ben zo weer weg, dus deze rol moet ik aan iemand anders overgeven. Helaas is niemand in staat om dat niveau te bereiken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
TomPSV is er![]()
Die gaat zo weer sneren uitdelen waar niemand van terug heeft!
Misschien verliest hij zelfs een weddenschap, wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
TomPSV is er![]()
Net zoals hij geen Ajax UI heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
TomPSV is er![]()
Ik niet. Ik heb een teringhekel aan dat belachelijke hoofdlettergebruik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het stadion op de lange termijn Cruyff ArenA gaat heten zou ik dit terecht vinden.
Heb jij Mr. Visser doet uitspraak nog gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien verliest hij zelfs een weddenschap, wie zal het zeggen
oke dat cRUYFF aRENa hoeft inderdaad niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een teringhekel aan dat belachelijke hoofdlettergebruik.
Cruijff Arena, prima.
Is daar al een uitzending van geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij Mr. Visser doet uitspraak nog gezien?
De persoon die het RIP Cruijff topic heeft geopend is er!quote:
Dat zou bijzonder knap zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij Mr. Visser doet uitspraak nog gezien?
28 maart de eerste showquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is daar al een uitzending van geweest?
Gewoon definitief, dat zou mooi zijn.quote:
Ik vind Arena maar een matige benoeming.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een teringhekel aan dat belachelijke hoofdlettergebruik.
Cruijff Arena, prima.
Nieuwe nummer 1 van FOK!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De persoon die het RIP Cruijff topic heeft geopend is er!
Deze man heeft meer bijgedragen aan VBL dan anderen in 600.000 posts.
Dat sowieso, ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Arena maar een matige benoeming.
Tien keer liever ''Johan Cruijff Stadion''.
Dit ja, het is geen Basketballquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, geen flauw idee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is daar al een uitzending van geweest?
Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind Arena sowieso niet zo'n mooie naam voor een voetbalstadion.
Veel beter, ik geloof daar alleen niet in.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, dat zei Stijn ook al.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De persoon die het RIP Cruijff topic heeft geopend is er!
Deze man heeft meer bijgedragen aan VBL dan anderen in 600.000 posts.
20:45quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
maar heb je ook antwoord op mijn vraag oh grote GGMM, waardige nummer 2 van VBL?
De Oogaids Arena.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
het San Johanquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
Gaat nl naar het ek als ze van Frankrijk winnen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danny Blind
Kunnen we het weer gewoon over Johan hebben?
Alleen als ze meer uitdoelpunten scoren, want die tellen dubbel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
Het EK van 2020quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
Jeetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Een paar 100 Nederlanders vandaag ja.
Nee, naar Engeland. Als ze verliezen ook trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
Jij komt je zolder nog niet af Hansquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Wat gebeurde er toen? Toen zat ik immers in het Frits Philips Stadionquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Jan-Joost toch een walgelijk figuur.
Niets bereikt nog de ondergrens die op 20 maart werd overschreden, maar goed.
Een Amerikaanse maffiafiguur krijgt een nieuwe identiteit en wordt in Noorwegen gedropt. Comedyserie vooral. Als je echt kwaliteit wil zien moet je overigens The Wire kijkenquote:
hoezo? wat deed hij toen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Jan-Joost toch een walgelijk figuur.
Niets bereikt nog de ondergrens die op 20 maart werd overschreden, maar goed.
Pratenquote:
Jammer dat er in 2020 geen gasland isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Misschien moeten wij ook zo'n EK organiseren, dan hoeven we geen kwalificatie te spelen
Nederland doet niet aan omkoping dus een kansloze zaakquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Misschien moeten wij ook zo'n EK organiseren, dan hoeven we geen kwalificatie te spelen
respect aan de naberstaanden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een paar 100 Nederlanders vandaag ja.
Polen heeft dan toch ook een stadion?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat er in 2020 geen gasland is
Doen we al in 2020. Voor 1/13e deelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk dan ook de zender waar Oldenburger geen commentaar geeftquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Oldenburger gaat Klaasen en Clasie constant door elkaar halen, ik voel het.
Wie is Klaasen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Oldenburger gaat Klaasen en Clasie constant door elkaar halen, ik voel het.
Oei, ik maakte een spelfoutje.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Polen heeft dan toch ook een stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |