quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
En dan elke tegenstander verkrachtenquote:--------------- Lloris -----------------
Sagna-Koscielny-Varane-Evra
------- Pogba ----- Matuidi -------
------------- Payet -------------------
Coman ---- Griezy ----- Martial
Onzin, sissoko, gignac, giroud..zit nog vrij veel middelmaat tussen. Cabaye ook. Speelt superslecht bij pellesquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
0 - 10, middenveld van Nederland is nog aardig met opkomende talenten maar defensie en aanval is totaal geen wereldklasse (meer).
Elke speler in Franse selectie zou bij Nederland direct in basis staan behalve Mandanda/Costil
Die 4-1quote:
Eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een logische opstelling dit keer. Dat dit kan met Danny Blind.
preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Jivis het volgende:
Jordy Clasie verkiezen boven Baaszoer, come on.
Mandanda nooit zien keepen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
0 - 10, middenveld van Nederland is nog aardig met opkomende talenten maar defensie en aanval is totaal geen wereldklasse (meer).
Elke speler in Franse selectie zou bij Nederland direct in basis staan behalve Mandanda/Costil
als je makkelijk geld wilt verdienen...handicap frankrijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:53 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De verwachte opstelling vanavond. Nog even wachten op de bevestiging.
Ik zei niks over Jasper, maar Mandanda is een behoorlijk keepertje, dus zo zeker zou het niet zijnquote:
Meh, op oefenwedstrijden zou ik nooit betten. Je weet maar nooit met wat voor instelling die gasten spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:57 schreef edward_v het volgende:
[..]
als je makkelijk geld wilt verdienen...handicap frankrijk.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:37 schreef Jivis het volgende:
Jordy Clasie verkiezen boven Baaszoer, come on.
Zo'n goed team en dan met Jallet op RB moeten spelenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:53 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De verwachte opstelling vanavond. Nog even wachten op de bevestiging.
Ze missen alleen goeie backs en een echte 10. Net niet goed genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef Bolasie het volgende:
Als ik bondscoach was van Les Bleus zou ik met deze selectie zo spelen:
[..]
En dan elke tegenstander verkrachtenKanté misschien ook wel in de basis zetten, maar dat is wel lastig met al die geweldenaren daar.
Payet is een geweldige 10. Geen absolute wereldtop, maar valt zeker niet uit de toon op dat middenveld.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze missen alleen goeie backs en een echte 10. Net niet goed genoeg.
Op het EK ga ik wel van ze genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik het vorige WK ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het EK ga ik wel van ze genieten
Dat viel ietwat tegen ja. Toch kijk ik in het algemeen wel uit naar het EKquote:
Ik niet. Veel te veel aids landen. Vanaf de kwartfinales hoef je eigenlijk pas in te schakelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat viel ietwat tegen ja. Toch kijk ik in het algemeen wel uit naar het EK
Van Cambuur-Graafschap kan ik ook genieten dus dat moet wel lukken. Al zullen er helaas genoeg kutwedstrijden tussen zitten jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te veel aids landen. Vanaf de kwartfinales hoef je eigenlijk pas in te schakelen.
Leukste WK in tijden joh. Alleen de ko-fase viel wat tegen, maar dat zijn maar 16 van de 64 wedstrijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik zei ging even om Frankrijk. Het WK als geheel genoot ik zeker vanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leukste WK in tijden joh. Alleen de ko-fase viel wat tegen, maar dat zijn maar 16 van de 64 wedstrijden.
De kwaliteiten van de landen bepaalt niet per se hoe leuk het is om naar te kijken. Ik ga gewoon alles proberen te kijken, zoals ieder toernooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te veel aids landen. Vanaf de kwartfinales hoef je eigenlijk pas in te schakelen.
Ohja nu zie ik hetquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik zei ging even om Frankrijk. Het WK als geheel genoot ik zeker van
Bijlmer Arena? Strandvliet? Duivendrecht?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef Aiciu het volgende:
He heet die ene metrohalte ook alweer bij de Arena?
Strandvliet. Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijlmer Arena? Strandvliet? Duivendrecht?
De meeste backs zijn niet zo heel bijzonder nee, vind Kurzawa wel een goede maar zit niet in de selectie. Een echte 10 heb je zeker wel met Payet, wat mij betreft dé aankoop van het seizoen in de PL.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De selectie van Frankrijk is echt goed, vooral veel goede, jonge spelers. Het probleem is echter dat die gasten totaal niet met elkaar kunnen spelen, al lijkt dat laatste tijd wel iets beter te worden. Eigenlijk is het ook maar een vreemdelingenlegioen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon het tv'tje aan en genieten van voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De selectie van Frankrijk is echt goed, vooral veel goede, jonge spelers. Het probleem is echter dat die gasten totaal niet met elkaar kunnen spelen, al lijkt dat laatste tijd wel iets beter te worden. Eigenlijk is het ook maar een vreemdelingenlegioen natuurlijk.
Of ze dé favoriet zijn voor het EK zou ik echt niet weten, ze hebben natuurlijk thuisvoordeel maar die druk wordt echt groot. Wel één van de favorieten imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |