Stuur Danny even een berichtje met een link naar je topic.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen heb ik geen abo, maar men wil mij niet helpen in FB.
Nah, dat was maar een grapje, die man heeft het vast druk zat, komt het vanzelf wel een keer tegen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur Danny even een berichtje met een link naar je topic.
Waarschijnlijk heeft Danny nu gewoon een contract met carglassquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Het lukt mij ook niet om Fokker een sterretje cadeau te doen.
Nu is je sterretje geharst.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Danny nu gewoon een contract met carglass
Geen idee, maar wat bedoel je precies?quote:
Ik zag een filmpje van iemand op een fiets, die zichzelf aankondigde als Mani98.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat bedoel je precies?
Oh dat. Ik was enorm dronken toen ik dat filmpje maakte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van iemand op een fiets, die zichzelf aankondigde als Mani98.
Of je bent pas 18 en probeert ons al jaren wijs te maken dat je ouder bent...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat. Ik was enorm dronken toen ik dat filmpje maakte.
Nee joh, ik kom toch enorm volwassen over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of je bent pas 18 en probeert ons al jaren wijs te maken dat je ouder bent...
Mwoa...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom toch enorm volwassen over?
Dacht even dat Elfletterig deze grap maakte.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Danny nu gewoon een contract met carglass
Zulke slechte grappen maak ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht even dat Elfletterig deze grap maakte.
Hihiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke slechte grappen maak ik niet.
Welke mafkees doet dat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
NIET NAAR DE VROOM EN DREESMAN GAAN. IK HERHAAL: NIET DOEN
Bitchfight?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
In Rijswijk is die dicht gegaan vanwege een vechtpartij...
Alleen maar bitchfights.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoiets geloof ik
http://www.omroepwest.nl/(...)dicht-na-vechtpartij
Zijn wij nog steeds Charlie? :pquote:
Op een van de spotprenten in het satirische magazine zijn lichaamsdelen en bloed in de vlieghaven van Zaventem te zien, terwijl slachtoffers vooral bekommerd zouden zijn om de vertragingen en hun bagage. "Walgelijk en onrespectvol", luiden de reacties op twitter.
Op een tweede tekening draait een gesluierde moslim aan een rad met negen Europese hoofdsteden, met daarboven: "dreiging van aanslagen: iedereen maakt een kans".
http://m.nieuwsblad.be/cn(...)utm_campaign=seeding
But i think that you have the face that you are an Ajax supporterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Jan Joost van Gangelen echt een ontzettende kutlul.
Ik leg het even achter neer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wou nog wel de hele NWS-SC een kado geven, maarja...
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:54 schreef Specularium het volgende:
Zorgelijk, deze collectieve gestoordheid.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Na ruim 7 jaar en meer dan 1.100 topics weet Specularium eindelijk de NWS-SC kort en bondig samen te vatten.
[..]
#nachtcrewquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
moemoe!! Midden in de nacht, je verwacht het niet![]()
![]()
Ik was gewoon toevallig in de buurt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
moemoe!! Midden in de nacht, je verwacht het niet![]()
![]()
Ja goed wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sup?! Hoe is met de aanstaande pappa?
Ook goed!!quote:
Dope.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben boze inbraakboefjes in de gaten aan het houden. Straks mag ik een tukkie gaan doen.
Buurtwachtkater?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben boze inbraakboefjes in de gaten aan het houden. Straks mag ik een tukkie gaan doen.
Google alert.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:24 schreef moemoe het volgende:
Ik vind het overigens wel fascinerend hoe snel Fylax er altijd bij is als zijn nick wordt genoemd.
Uhm ja die ken ik wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook goed!!
Een beetje muziek luisteren en wat nieuwe nummers doorspitten.
En Temptation Island terug gezien. Ken je dat programma?
Lokalarm?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als hij er was zou hij nu ongeveer binnen moeten komen.
Gezien zijn lokalarm.
Het is al ochtend man, de vroege krantenjongens zijn op dit moment hun krantjes aan het inpakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:27 schreef anonymoussie het volgende:
Henk is meestal ook van de nachtcrew.
Dit doet mij denken aan mijn jeugd in Purmerend. Uitgaan, zuipen, doorhalen, ochtendploegje krantenwijk draaien en slapen. En zaterdag in repeat.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is al ochtend man, de vroege krantenjongens zijn op dit moment hun krantjes aan het inpakken
David komt zo vast lurken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is al ochtend man, de vroege krantenjongens zijn op dit moment hun krantjes aan het inpakken
Ik liep op zaterdagochtend gewoon bezopen mijn wijken, met een biertje voor onderwegquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn jeugd in Purmerend. Uitgaan, zuipen, doorhalen, ochtendploegje krantenwijk draaien en slapen. En zaterdag in repeat.![]()
Ja dat werkt, i know. In deze gemeente hebben we zo'n 50 groepenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier in de buurt (Papendrecht) werken Whatsapp-groepen heel erg goed. Het aantal inbraken is echt ontzettend afgenomen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik liep op zaterdagochtend gewoon bezopen mijn wijken, met een biertje voor onderweg
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uhm ja die ken ik wel.
Vooral vrouwen schijnen dat leuk te vinden.
Zover komen ze hier niet eens, zou het wel leuk vinden maar het is hier geen Amerika.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:34 schreef anonymoussie het volgende:
Als iemand nu bij mij komt inbreken, breek ik zijn nek.
Nee, is zo'n app of iets dat je kan instellen geloof ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon geavanceerd zoeken bij Google bedoel je?
Oh, ben je in Purmerend opgegroeid?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn jeugd in Purmerend. Uitgaan, zuipen, doorhalen, ochtendploegje krantenwijk draaien en slapen. En zaterdag in repeat.![]()
Al mijn exen en mijn vriendin vinden dit idd een topshow.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:35 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik keek het een aantal jaren terug ook altijd. Karina is ook fan.
De Doele, Concordia?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ben je in Purmerend opgegroeid?
Daar ging ik naar talentenjachten.
Eens denken hoe die tenten ook alweer heette...
Ok.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer zijn nick te noemen overdag, hij is er snel bij.
True. Hier bij mij is ook buurtpreventie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zover komen ze hier niet eens, zou het wel leuk vinden maar het is hier geen Amerika.
Ik doe daar eigenlijk niet aan mee, maar ik ben op zich vaak zat 's nachts wakker.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:33 schreef YokiKater het volgende:
Ja dat werkt, i know. In deze gemeente hebben we zo'n 50 groepen
Nee, ik heb Holi nooit gevierd eigenlijk. Jij weleens meegedaan met je schoonzus?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:36 schreef anonymoussie het volgende:
Had jij ook een zo'n vrolijk poederfeessie, moemoe?
Hmmm hmmmm.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, is zo'n app of iets dat je kan instellen geloof ik.
Ja, ik geniet er wel van jaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:38 schreef anonymoussie het volgende:
Al mijn exen en mijn vriendin vinden dit idd een topshow.
Verbaasd me niets dat Corrie en jij dit ook vinden.
Nee. Wel met een vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, ik heb Holi nooit gevierd eigenlijk. Jij weleens meegedaan met je schoonzus?
Maar die mensen die daaraan meedoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik geniet er wel van ja.
Ook altijd leuk dat Belgen en Nederlanders samen meedoen.
Buurtpreventie kan mijn kont kussen, ik ben sneller. Ik heb eigen camerabewaking met alerts en als ik thuis ben ben ik sowieso zo scherp als een mes. Dat is een eigenschap, ik heb alles in de gaten, net als die verdachte figuren een paar weken terug..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
True. Hier bij mij is ook buurtpreventie.
Hoewel die gate- community's ook zeer veilig zijn in de US.
#Batmanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Buurtpreventie kan mijn kont kussen, ik ben sneller. Ik heb eigen camerabewaking met alerts en als ik thuis ben ben ik sowieso zo scherp als een mes. Dat is een eigenschap, ik heb alles in de gaten, net als die verdachte figuren een paar weken terug..
Ik ben nogal goed in dat soort dingen.
https://rotterdam.info/ag(...)tion-rotterdam-2016/quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Wel met een vriend.
Met een groepje ff wezen kijken bij Ahoy.
Dat was wel leuk.
Zeg, ze doen het voor mij; de kijkerquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:46 schreef anonymoussie het volgende:
Maar die mensen die daaraan meedoen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Buurtpreventie kan mijn kont kussen, ik ben sneller. Ik heb eigen camerabewaking met alerts en als ik thuis ben ben ik sowieso zo scherp als een mes. Dat is een eigenschap, ik heb alles in de gaten, net als die verdachte figuren een paar weken terug..
Ik ben nogal goed in dat soort dingen.
Het Café zit in het straatje van Concordia. Allemaal op de Koemarkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee.
Ah, gevonden! Het Café heette het toen, 1 van de tenten.
Het Cafe is inmiddels ook niet meer, heet nu anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:57 schreef anonymoussie het volgende:
Het Café zit in het straatje van Concordia. Allemaal op de Koemarkt.
De Doele is een wokrestaurant geworden, al een tijdje.
Kinderachtig gedrag met oude spullen.. nepper kan haast niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van deze middelvinger naar de politie?
Nu heb je ook nog de P3.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het Cafe is inmiddels ook niet meer, heet nu anders.
Ja, de straatnaam deed gelijk een belletje rinkelen. Zal misschien wel het enige uitgaansgebied zijn in Purmerend denk ik?
Ja. We waren er een uurtje of 2. Toen de dj's draaiden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://rotterdam.info/ag(...)tion-rotterdam-2016/
Dit evenement?
Ja maar, wie the hell geeft zich daar nou voor op.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg, ze doen het voor mij; de kijker.
Ik vind Ali B nog beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag met oude spullen.. nepper kan haast niet.
Ik heb niets tegen rap, maar dit is crap.
In die tijd was die videoclip nog controversieel volgens mij. En in deze tijd heb je dit als tegengeluid naar de politie toe.quote:
Maar hij is geen mensenrechten- activist of zo. Eerder een aandachttrekkertje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:16 schreef moemoe het volgende:
Volgens zijn coach Lange Frans horen dit soort dingen er gewoon bij.
Rapper Lil' Kleine moet bij zijn volgende optreden gewoon weer zijn middelvinger opsteken naar de politie. Dat raadt zijn coach Lange Frans hem aan.
'Het is onderdeel van zijn optreden. Hij heeft het al tweehonderd keer gedaan. Wij danken de politie Hilversum hartelijk voor de publiciteit', zegt Lange Frans in De Telegraaf. De Hilversumse politie laat daarop weten dat Lil' Kleine volgende keer weer wordt gearresteerd als hij zijn middelvinger opsteekt. 'Dit kan gewoon niet.'
Lange Frans, die Lil' Kleine al jaren coacht, zegt tegen de krant dat de Hilversumse politie 'overdreven' heeft gereageerd. 'Hij heeft niet opgeroepen om stoeptegels door de ruiten van het politiebureau te gooien. Daar had ik niet achter kunnen staan. Maar Jorik is gewoon een lieve, hardwerkende jongen. Dit hoort bij zijn optreden.'
Lees ook: 'Lil' Kleine opgepakt in Hilversum na ophitsen publiek'
Lil' Kleine riep zaterdagavond op het podium van festival Hilversum On-Air het publiek op om de middelvinger op te steken naar de politie. De twintigjarige Amsterdammer, bekend van het nummer Drank & Drugs, werd vanaf het podium meegenomen naar het politiebureau wegens opruiing.
Bron.
Dit wat ik net deed wordt ook wel dingen uit het verband trekken genoemd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:16 schreef moemoe het volgende:
Volgens zijn coach Lange Frans horen dit soort dingen er gewoon bij.
Rapper Lil' Kleine moet bij zijn volgende optreden gewoon weer zijn middelvinger opsteken naar de politie. Dat raadt zijn coach Lange Frans hem aan.
'Het is onderdeel van zijn optreden. Hij heeft het al tweehonderd keer gedaan. Wij danken de politie Hilversum hartelijk voor de publiciteit', zegt Lange Frans in De Telegraaf. De Hilversumse politie laat daarop weten dat Lil' Kleine volgende keer weer wordt gearresteerd als hij zijn middelvinger opsteekt. 'Dit kan gewoon niet.'
Lange Frans, die Lil' Kleine al jaren coacht, zegt tegen de krant dat de Hilversumse politie 'overdreven' heeft gereageerd. 'Hij heeft niet opgeroepen om stoeptegels door de ruiten van het politiebureau te gooien. Daar had ik niet achter kunnen staan. Maar Jorik is gewoon een lieve, hardwerkende jongen. Dit hoort bij zijn optreden.'
Lees ook: 'Lil' Kleine opgepakt in Hilversum na ophitsen publiek'
Lil' Kleine riep zaterdagavond op het podium van festival Hilversum On-Air het publiek op om de middelvinger op te steken naar de politie. De twintigjarige Amsterdammer, bekend van het nummer Drank & Drugs, werd vanaf het podium meegenomen naar het politiebureau wegens opruiing.
Bron.
Ik kwam alleen op de Koemarkt johquote:
Ah nice!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:04 schreef anonymoussie het volgende:
Ja. We waren er een uurtje of 2. Toen de dj's draaiden.
Purmerend had voor mij De Doele. De Concordia werden feestjes gegeven. En huisfeesten. Er was zeker 2x in de maand wel een huisfeest.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam alleen op de Koemarkt joh.
Verder leek me het niet echt een plek waar wat te beleven viel. Afgezien van de Koemarkt bedoel ik dan.
Ik ook nog niet.quote:
De wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:26 schreef moemoe het volgende:
Kwam jij weleens in de Fernandes-sc in ONZ Arno?
Ik kon dat. Echt battelen, dus op het moment wat bedenken. Waar de meeste bekende rappers in falen, triest genoeg.quote:
Ga op je bek flipquote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:35 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet eens een kick- turn meer op een skateboard.
Ik lig er ook al jaren uit maar kan het wel oproepen hoor. Alleen niet live, dan moet ik eerst een paar weken lang in die stemming raken. Ik deed dat vroeger altijd weetje, op de boombap, ML75 en nog wat forums.. was wel dope. En met vrienden gewoon in de huiskamer, schriften volquote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kon dat. Echt battelen, dus op het moment wat bedenken. Waar de meeste bekende rappers in falen, triest genoeg.
Maar dat kan ik echt niet meer joh.![]()
Gruwelijk bro!!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lig er ook al jaren uit maar kan het wel oproepen hoor. Alleen niet live, dan moet ik eerst een paar weken lang in die stemming raken. Ik deed dat vroeger altijd weetje, op de boombap, ML75 en nog wat forums.. was wel dope. En met vrienden gewoon in de huiskamer, schriften vol![]()
Zo was er eens 1 die kwam met een dis over "Jij en Egbert maar Douwe" (Douwe Egberts) \
en ik klapte hem met "Ik geef je een klap voor je Kanis en dat Gunnik je, je raps zijn zo slap als een Mona pudingkje" Dat waren mooie tijden.
Topicreeks: Fernandes.quote:
Dit soort dingen werden gedeeld. Denk ik hoor, ik kwam er niet echt. Merkte laatst dat het ter ziele was.quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Garnalen met kouseband (pikant)
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
(Dit op het bord was een klein deel van alles)
So good.
Doe maar een kop koffie en een croissantje erbij, veeg het pad schoon en dan maak je mij blijquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Topicreeks: Fernandes.
Het was een soort multiculti-sc. Suri-minded ook volgens mij.
[..]
Dit soort dingen werden gedeeld. Denk ik hoor, ik kwam er niet echt. Merkte laatst dat het ter ziele was.
jupquote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje keuvelen, dit dat.
Mag je weer aan de bak?
Allright, toen ik daar kwam op de Koemarkt kwam het ook wel gezellig op me over. Allemaal bij elkaar gelegen. Ook eettentjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:28 schreef anonymoussie het volgende:
Purmerend had voor mij De Doele. De Concordia werden feestjes gegeven. En huisfeesten. Er was zeker 2x in de maand wel een huisfeest.
Het lijkt stil, maar...
De P3 is overigens later gekomen.
David live uit de supermarkt, whut whut!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jup
Maar de vrachtwagen heeft vertraging dus ik kan eerst betaald koffie gaan drinken
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:33 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kon dat. Echt battelen, dus op het moment wat bedenken. Waar de meeste bekende rappers in falen, triest genoeg.
Maar dat kan ik echt niet meer joh.![]()
Misschien komt je talent terug bij mini-wibi.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:35 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet eens een kick- turn meer op een skateboard.
ik zit nog thuis vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
David live uit de supermarkt, whut whut!
Je mag de bloemen hebben. Smakelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We gaan die vrachwagen waar David op zit te wachten rippen!
En je had in Rotterdam toch zo'n tent bij Tropicana. Hoe heette die ook alweer?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allright, toen ik daar kwam op de Koemarkt kwam het ook wel gezellig op me over. Allemaal bij elkaar gelegen. Ook eettentjes.
Ik ging in mijn jeugdjaren hier in Dordrecht en Rotterdam stappen. Hollywood bijvoorbeeld.
Goed plan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We gaan die vrachwagen waar David op zit te wachten rippen!
Tja, wie weet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Misschien komt je talent terug bij mini-wibi.
De Piano bar? Dat werd toen Club Vie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En je had in Rotterdam toch zo'n tent bij Tropicana. Hoe heette die ook alweer?
1x geweest, wat een tent zeg.
Ik vind het wel zonde van de reeks, er zijn volgens mij wel voldoende mensen die zo'n slowchat zouden kunnen waarderen.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach joh, krijg een lekke band en een kromme velg.
Was het niet iets met Experience of zo?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 05:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
De Piano bar? Dat werd toen Club Vie.
Ik vond Hollywood echt geweldig. Al die verschillende zalen met muziekstijlen. Is nu niet meer. RIP.
Jouw en mijn vroeger zijn niet hetzelfde hèquote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was het niet iets met Experience of zo?
Ik kan hem live volgen met GPS vanuit thuisquote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel fijn dat je vooraf over die vrachtwagen gebeld bent dan.
Sweet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan hem live volgen met GPS vanuit thuis
Ik was daar in '97. Wel jong.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jouw en mijn vroeger zijn niet hetzelfde hè.
Dus, over welke tijd spreek je?
http://www.tsapper.nl/rotterdam/club/experience-rotterdamquote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:07 schreef anonymoussie het volgende:
Ik was daar in '97. Wel jong.
Zeg maar binnengesluisd met broer en vrienden.
Ja deze!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.tsapper.nl/rotterdam/club/experience-rotterdam
Als we het internet toch niet hadden.
He bah.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:31 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zit gewoon een Bolletje Beschuit met zalm te eten.
Oh.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:24 schreef moemoe het volgende:
Ik vind het overigens wel fascinerend hoe snel Fylax er altijd bij is als zijn nick wordt genoemd.
Grappige track, maar haalt bij lange na niet de top-100 van hun beste tracks. De single "The Pop Kids" bevalt me beter. Volgende week komt het album uit.quote:
Harry is nog veel erger. Die heeft daar al jaren een speciale tool voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:24 schreef moemoe het volgende:
Niet geklikt, Mani98.quote:
Vier, vijf jaar geleden had dit gewerkt. Nu niet meer. Nu hij FA is, zijn wij niet belangrijk genoeg meer.quote:
Het is toch brekend nieuws?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we laten timmmmm gewoon heel.
Nee. Ik had een TR geplaatst, want mijn topic bleek dubbel te zijn. Er was al een timmmmm-welkomsttopic.quote:
Je wilt niet weten hoe weinig rechten ik momenteel heb.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Straks krijgen we Fokker weer die het niet normaal vindt dat Elfletterig die rechten heeft.
Het moet natuurlijk niet te gezellig worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik had een TR geplaatst, want mijn topic bleek dubbel te zijn. Er was al een timmmmm-welkomsttopic.
Twee welkommmmmmsttopics is een beetje te veel van het goede. Zo leuk is het allemmmmmaal ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te gezellig worden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:11 schreef d4v1d het volgende:
oh, heb je hem ook weer.
Welkom terug dan maar hé.
Dat doet hij ons geloven ja, maar stiekem volgt hij alles nog op de voet en neemt hij dagelijks de pohi van iedereen hier door.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vier, vijf jaar geleden had dit gewerkt. Nu niet meer. Nu hij FA is, zijn wij niet belangrijk genoeg meer.
Gewoon zorgen dat ze Harry als vriend toevoegt. Die vindt dat ook prachtig.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder heeft facebook ontdekt en nu wil ze me de hele tijd kattenfilmpjes laten zien.
Hoe is het met de paprikasoep?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doet hij ons geloven ja, maar stiekem volgt hij alles nog op de voet en neemt hij dagelijks de pohi van iedereen hier door.
Vandaag soep uit blikquote:
Niet in de soep .quote:
Dan was het toch gewoon fout.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
Er is een quiz op tv waarbij Henk als antwoord fout werd gerekend.
Ze moesten woorden van vier letters maken. En de letters H, E, N en K stonden tussen de opties.quote:
En ze kozen voor Henk...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze moesten woorden van vier letters maken. En de letters H, E, N en K stonden tussen de opties.
Nou, dat was wel de kraker van de avond hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:58 schreef Joezi het volgende:
nieuw gifje gemaakt allen
zie hier hahaha
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op zondag 27 maart 2016 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dat was wel de kraker van de avond hoor.
Dat lijkt wel een Kwekkeboom kroket.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:58 schreef Joezi het volgende:
nieuw gifje gemaakt allen
zie hier hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2016 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een Kwekkeboom kroket.
Heb jij het gepost danquote:Op zondag 27 maart 2016 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs met de zomertijd niet meegerekend is het een ongeloofwaardig verhaal.
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wibi kwam gisteren ook nog vermomd voorbij in De Kwis.
Vrolijk Pasenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrolijk Pasen, kuikentjes
[ afbeelding ]
Ik heb jou nog gelukkigquote:Op zondag 27 maart 2016 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij geen familie hebt die jou aardig vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |