Stuur Danny even een berichtje met een link naar je topic.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen heb ik geen abo, maar men wil mij niet helpen in FB.
Nah, dat was maar een grapje, die man heeft het vast druk zat, komt het vanzelf wel een keer tegen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur Danny even een berichtje met een link naar je topic.
Waarschijnlijk heeft Danny nu gewoon een contract met carglassquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Het lukt mij ook niet om Fokker een sterretje cadeau te doen.
Nu is je sterretje geharst.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Danny nu gewoon een contract met carglass
Geen idee, maar wat bedoel je precies?quote:
Ik zag een filmpje van iemand op een fiets, die zichzelf aankondigde als Mani98.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat bedoel je precies?
Oh dat. Ik was enorm dronken toen ik dat filmpje maakte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van iemand op een fiets, die zichzelf aankondigde als Mani98.
Of je bent pas 18 en probeert ons al jaren wijs te maken dat je ouder bent...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat. Ik was enorm dronken toen ik dat filmpje maakte.
Nee joh, ik kom toch enorm volwassen over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of je bent pas 18 en probeert ons al jaren wijs te maken dat je ouder bent...
Mwoa...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom toch enorm volwassen over?
Dacht even dat Elfletterig deze grap maakte.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Danny nu gewoon een contract met carglass
Zulke slechte grappen maak ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht even dat Elfletterig deze grap maakte.
Hihiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke slechte grappen maak ik niet.
Welke mafkees doet dat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
NIET NAAR DE VROOM EN DREESMAN GAAN. IK HERHAAL: NIET DOEN
Bitchfight?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
In Rijswijk is die dicht gegaan vanwege een vechtpartij...
Alleen maar bitchfights.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoiets geloof ik
http://www.omroepwest.nl/(...)dicht-na-vechtpartij
Zijn wij nog steeds Charlie? :pquote:
Op een van de spotprenten in het satirische magazine zijn lichaamsdelen en bloed in de vlieghaven van Zaventem te zien, terwijl slachtoffers vooral bekommerd zouden zijn om de vertragingen en hun bagage. "Walgelijk en onrespectvol", luiden de reacties op twitter.
Op een tweede tekening draait een gesluierde moslim aan een rad met negen Europese hoofdsteden, met daarboven: "dreiging van aanslagen: iedereen maakt een kans".
http://m.nieuwsblad.be/cn(...)utm_campaign=seeding
But i think that you have the face that you are an Ajax supporterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Jan Joost van Gangelen echt een ontzettende kutlul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |