Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of ze kijken wel, maar zien dingen die er niet zijn.
De persoon die gelooft in n false flag, zal overal z'n vraagtekens bij zetten en niets geloven. De persoon die daar niet in gelooft, zal niet 'kijken' dan.
Zoals al die slachtoffers zo vaak zeggen 'net als in een film'. Achter de schermen lachen ze ons uit, geven steekjes onder water en kleine aanwijzingen. Psychopaten zijn daar gek op per slotte, spelen met hun slachtoffers ofwel de massa in dit geval. We moeten er maar aan wennen, the new normal want daar worden we ook al mee geprogrammeerd.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.
Het probleem is wmb een beetje dat er aangenomen wordt dat mensen op n bepaalde manier zullen/moeten reageren als er iets gebeurt. Dat ís nl niet zo, mensen reageren niet volgens een boekje, maar zijn allemaal anders.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is wmb een beetje dat er aangenomen wordt dat mensen op n bepaalde manier zullen/moeten reageren als er iets gebeurt. Dat ís nl niet zo, mensen reageren niet volgens een boekje, maar zijn allemaal anders.
Ik heb bv ooit een ongeluk gehad waarbij ik de vrouw die me aan had gereden gerust moest stellen, terwijl ík gewond was en zij niet. Ook ben ik ooit zó bang geweest dat ik bedacht had dat ik wel uit het raam kon springen, totaal irrationeel, maar voor mij wel echt n optie op dat moment (je zag ook mensen aan het raamkozijn hangen bij de aanslagen in Parijs bv) en m'n vriend is ooit een brandend huis ingelopen omdat hij dacht dat er nog kinderen binnen waren, terwijl er allemaal mensen omheen stonden die niets deden.
Er is gewoon geen goed of fout aan emoties, mensen bevriezen, schieten in de lach, raken zó in paniek dat ze compleet de verkeerde kant op gaan of kunnen het helemaal niet bevatten.
er is gewoon geen vaststaande manier van reageren.
Kom met 'bewijzen' die daar niet mee te maken hebben en ik wil er met alle liefde naar kijken, hell, bij sommige reacties denk ik ookMaar schrijf niet alle reacties af omdat het niet is wat jij dénkt te zullen doen in een dergelijke situatie.
Je bereikt daarmee vooral dat de 'niet gelovers' je niet serieus meer nemen, terwijl je volgens mij juist wil dat meer mensen je theorie geloven, zodat ze meer 'aware' worden.
Je is in deze niet jij persoonlijk btw.
En dan in zo'n korte tijd er 'n stuk of vijf zwaargewonden op de banken en grond buiten zijn?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt niet zo lang te zijn aangezien een militair met iemand op zijn nek uit de terminal komt lopen.
Er is in ieder geval veel mis met dat filmpje. Met vrijwel alle filmpjes eigenlijk.
ik geef ook aan dat ik soms ook m'n vraagtekens heb, of niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
En dan in zo'n korte tijd er 'n stuk of vijf zwaargewonden op de banken en grond buiten zijn?
Er zijn niet veel emergency sirens geluiden te horen.
Is het verstandig om 'n zwaargewonden zo te behandelen? Is 't niet standard medical procedure om mensen met zulke gewonden NIET te bewegen?
Ik heb vids van 'Brussels bombing eyewitnesses' gegoogled en ik heb geen ene overtuigende 'eyewitness/overlevenden' gezien.
Er klopt niks van.
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Als er direct gevaar is, haal je iemand weg, óók als er kans is dat verwondingen daardoor verergeren.
Alleen als er geen direct gevaar is, laat je mensen liggen, overigens kunnen die mensen ook best zelf naar buiten gelopen zijn.
nou, dat is t niet eens..quote:Op maandag 28 maart 2016 16:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.
Soort van 'we all know the media tell lies,but they wouldn't tell such enormous lies'.
dat laatste reageerde ik niet op. Ik reageerde op je statement dat je iemand laat liggen in zo'n situatie.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.
De vid is heel erg verdacht.Het kan makkelijk in scene gezet zijn.imo
Netjes van je, respect.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom alleen de Nederlandse? De rest is minder erg?
Verder ga ik daar uit respect niet op in.
Geef je haar in de rest van haar verhaal gelijk dat je er niet op in gaat?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?
Alles kan makkelijk in scene gezet zijn. Dat wil niet zeggen dat het zo is. Wie weet ben jij wel een in scene gezette trol..quote:Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.
De vid is heel erg verdacht.Het kan makkelijk in scene gezet zijn.imo
De meeste mensen kijken niet met vertrouwen of wantrouwen naar nieuws. Die kijken gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.
Soort van 'we all know the media tell lies,but they wouldn't tell such enormous lies'.
Wie is men? Waaruit blijkt dat 'men' snel tevreden is? Waarom 'zeker de laatste tijd'? En je zegt "juist daarom" waarom juist daarom?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles kan makkelijk in scene gezet zijn. Dat wil niet zeggen dat het zo is. Wie weet ben jij wel een in scene gezette trol..
Nee, dat is jouw mening. En je argumenten schieten behoorlijk te kort om met je mening mee te gaan, daarom doet niemand dat dan ook (op de usual suspects na dan).quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.
En nog miljoenen anderen. Ik sta niet alleen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw mening. En je argumenten schieten behoorlijk te kort om met je mening mee te gaan, daarom doet niemand dat dan ook (op de usual suspects na dan).
Bijna wel hoor. Geeft niets verder.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
En nog miljoenen anderen. Ik sta niet alleen.
Dat weet jij niet. Geeft niks idd.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna wel hoor. Geeft niets verder.
Onze eigen Jomandaquote:Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik voel dat soort dingen.
Het is geen bewíjs, wat jij slecht acteerwerk noemt, kan shock zijn, of verslagenheid, en wie weet zítten er wel mensen bij die hun 5 seconds of fame willen en daarom maar wat uit hun nek lullen, dat kan best.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |