SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Toch wel vermakelijker dan dat het nu is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef sjampoeh het volgende:
throwbackthursday![]()
Tinoke
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-ik-ben-jou-goed-zat
maar je eet Vandaag in Nederland niet Spinazie,ardapellen en eitje ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:56 schreef Agossie het volgende:
TT voor christelijke heilig voor andere een werkdag of slaap dag![]()
Nee ik niet..gesudderd mager rundvlees aardappels en witlofsalade Vroeger thuis wel. Katholiek opgevoed maar sinds ik uit huis ben blij dat ik me niet meer aan die dingen hoef op te houden Denk de utopianen ook niet paas gezind zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je eet Vandaag in Nederland niet Spinazie,ardapellen en eitje ?
nee in ostenrijk nu 3 dagen geen vlees ,erst an ostern zaterdag weerquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:59 schreef Agossie het volgende:
[..]
Nee ik niet..gesudderd mager rundvlees aardappels en witlofsalade Vroeger thuis wel. Katholiek opgevoed maar sinds ik uit huis ben blij dat ik me niet meer aan die dingen hoef op te houden Denk de utopianen ook niet paas gezind zijn
lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:59 schreef Agossie het volgende:
[..]
Nee ik niet..gesudderd mager rundvlees aardappels en witlofsalade Vroeger thuis wel. Katholiek opgevoed maar sinds ik uit huis ben blij dat ik me niet meer aan die dingen hoef op te houden Denk de utopianen ook niet paas gezind zijn
Het is witte donderdag.quote:
Zelfs buiten de poort kraamt ons huismongooltje pertinente onzin en onwaarheden de wereld in.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
wim: Er zijn natuurlijk geen wetten en regels hoelang je aan het werk moet, daar ben je vrij in. Maar dagelijks was ik gemiddeld toch wel een uurtje of 6 in de weer met allerlei werkzaamheden. Daarbij had je natuurlijk ook nog de huishoudelijke klusjes en er werden regelmatig evenementen georganiseerd waarin de nodige tijd ging zitten.
Wat hebben die lui in Utopia een andere kijk op werk, zag die luiaard heel vaak niks doen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
wim: Er zijn natuurlijk geen wetten en regels hoelang je aan het werk moet, daar ben je vrij in. Maar dagelijks was ik gemiddeld toch wel een uurtje of 6 in de weer met allerlei werkzaamheden. Daarbij had je natuurlijk ook nog de huishoudelijke klusjes en er werden regelmatig evenementen georganiseerd waarin de nodige tijd ging zitten.
nee hellichte dag bedoelt van Vanochtend naar Vanavond 18:00quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is witte donderdag.
Dat word er volgens mij met hellichtedag bedoeld.
JdM en de mannen doen goed hun bestquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:20 schreef Dotteke het volgende:
70 % nnu de kaart verkoop voor de markt
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
interview
http://bert-koster.nl/babbelen-met-bert/1773-leeuwen
Totaal ongeloofwaardig dit maar was te verwachten, het komt altijd goed met die luiquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
JdM en de mannen doen goed hun best
Okee dan snap ik het ook niet, maar het is wel witte donderdag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hellichte dag bedoelt van Vanochtend naar Vanavond 18:00
ja dat ook maar ik bedoelde in Utopia zijn vele in Bedquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Okee dan snap ik het ook niet, maar het is wel witte donderdag.
Mario bedoeld dat ze slapen op klaarlichte dag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:22 schreef notturna het volgende:
[..]
boeit niet, als die maar kan openenquote:
Aha zo ver was ik al gekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat ook maar ik bedoelde in Utopia zijn vele in Bed
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario bedoeld dat ze slapen op klaarlichte dag.
yep klaarlicht heb ik bedoeltquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario bedoeld dat ze slapen op klaarlichte dag.
het was niet met vol hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
boeit niet, als die maar kan openen
vol
vol
vol
vol
Misschien voor de tt even de moeite nemen om er een NL zin van te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hellichte dag bedoelt van Vanochtend naar Vanavond 18:00
en bloedirritantquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:32 schreef Inca het volgende:
[..]
nee een ander stom woord om het maar vol te maken slaat nergens op
zeik niet hoor het was alles goed niemand heeft gezeiktquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:32 schreef Inca het volgende:
[..]
nee een ander stom woord om het maar vol te maken slaat nergens op
Kap toch eens met je gezeikquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeik niet hoor het was alles goed niemand heeft gezeikt
haal die achterlijke posten eens weg die alleen bedoelt zijn om een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doen we gewoon![]()
En anders haal ik het vanaf hieronder gewoon weer weg
Je hebt het er maar druk meequote:Op donderdag 24 maart 2016 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doen we gewoon![]()
En anders haal ik het vanaf hieronder gewoon weer weg
In de goot waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:45 schreef kejo het volgende:
Iemand benji al gezien vandaag? Zag hem vanmorgen na centraal pilletje nemen en naar bed?
Zei hij dat echt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:39 schreef kkka3 het volgende:
GJ over de afkickkliniek.
Dat hij er alleen maar zat voor bekendheid
Deze was toen iig mee @ boks-eventquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Misschien voor de tt even de moeite nemen om er een NL zin van te maken.
SL
Gabs en Ramoon over Arjuna
Row en Bjorn hebben 'lol'
Hoevaak heeft Row vandaag al omgekleed.
Doos vindt Arjuna een mooi persoon. 2 of 3 x: heeft ie een vriendinnetje?
zouden wel broer of zus kunnen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Deze was toen iig mee @ boks-event
[ afbeelding ]
Ze was er toch ook op de markt? Soep verkopen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:49 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk zusje hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zouden wel broer of zus kunnen zijn
nou, het is geweldig hoor, grote jongenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu niet met zeiken angevangen heb normal geopened
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zouden wel broer of zus kunnen zijn
Ja min of meer. Maar ik viel halverwege het gesprek binnen.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:49 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, dat geloof ik niet. Zo ga je niet met je zusje om.
Alhoewel in Utopia
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:53 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Gabri legt haar Bob de Rooij kapsel even plat in de scheding
ik weet nog die dame van boksevent had een spleetje tussen haar tandenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:59 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Echt? Hij was daar wel samen met z'n vriendin op de markt toch?
Idd aandachtsge*l, maar hij doet er niet stiekem of schijnheilig over. Ik vind GJ niet vervelend, lekker vrolijk en enthousiast. Ook geen geroddel gehoord of ander naarsquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:58 schreef moffel33 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2016 16:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja min of meer. Maar ik viel halverwege het gesprek binnen.
Moet GJ nageven: hij is in die zin wel eerlijk. Hij is nu ook gewoon duidelijk dat hij presentator wil worden ed.
Wat een aandachtshoer. Als je je daarmee bekendheid wil krijgen
Gelukkig hadden we vroeger voor zulke gekkies showmasters, met Willem Bolquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:58 schreef moffel33 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2016 16:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja min of meer. Maar ik viel halverwege het gesprek binnen.
Moet GJ nageven: hij is in die zin wel eerlijk. Hij is nu ook gewoon duidelijk dat hij presentator wil worden ed.
Wat een aandachtshoer. Als je je daarmee bekendheid wil krijgen
Gek dat ze het nog niet weten. Hele dag zit er minstens 1 achter de pcquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Accuwissel. Daarna leest iemand natuurlijk toevallig het overlijde van Cruyff.
Die debielen weten waarschijnlijk niet eens wie JC is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gek dat ze het nog niet weten. Hele dag zit er minstens 1 achter de pc
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die debielen weten waarschijnlijk niet eens wie JC is.
Jichael Cackson?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die debielen weten waarschijnlijk niet eens wie JC is.
Het is zeker de Bas niet meer die hij in het begin wasquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:06 schreef Disana het volgende:
Bas heeft er maar weer eentje opgestoken. Ik krijg trouwens de indruk dat Bas niet overloopt van geluk momenteel. Maar misschien kijk ik niet vaak genoeg.
Hoe voorspelbaar......quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Accuwissel. Daarna leest iemand natuurlijk toevallig het overlijde van Cruyff.
Toch niet hè? Ik krijg het gevoel dat de omgang met Do hem uiteindelijk niet veel goed doet. Gisteravond was ie ook weer zo teleurgesteld over dat geklier met wel - niet meedouchen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is zeker de Bas niet meer die hij in het begin was
Volgens mij is hij heel onzeker over die doos. Hij voelt dat er iets niet goed is met haar, maar wil het niet geloven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet hè? Ik krijg het gevoel dat de omgang met Do hem uiteindelijk niet veel goed doet. Gisteravond was ie ook weer zo teleurgesteld over dat geklier met wel - niet meedouchen.
Oh dat zou kunnen. Maar ze behandelt hem ook zo naar, dat moet toch ergens aankomen ook al is het een heel relaxte knul.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is hij heel onzeker over die doos. Hij voelt dat er iets niet goed is met haar, maar wil het niet geloven.
Ik snap niet wat hij in haar ziet. Hij waarschijnlijk zelf ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Maar ze behandelt hem ook zo naar, dat moet toch ergens aankomen ook al is het een heel relaxte knul.
Het is een sexy poppetje dat hem om haar vinger windt. Hem en alle andere mannen behalve Cees.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij in haar ziet. Hij waarschijnlijk zelf ook niet
mooi he?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Vinamp het volgende:
Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest
Gina is verbaasd dat de zon iedere dag op komtquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
Gina heeft volgens mij geen idee wie het is...
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een sexy poppetje dat hem om haar vinger windt. Hem en alle andere mannen behalve Cees.
diep....quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gina is verbaasd dat de zon iedere dag op komt
ik heb me kapot gelachen altijd, maar er zit meer waarheid in dan je denkt, daar ben je topsporter voor, een legendequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja hoorrrrrrr... Bjorn: Ik heb nog geprobeert hem hierheen te halen
waarheid als een koequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Vinamp het volgende:
stichting Heppie Johan zn laatste wens................................ tuurlijkquote:
was niet te moe om om half 4 een uitgebreid bordje eten voor haar zelf te makenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:18 schreef ndid het volgende:
Row: ze is niet ziek, ze is gewoon moe
Gabs: ja ik weet het
Gaat volgens mij over Do, die zou koken maar volgens Vic daar te ziek voor is.
do denkt alleen aan deauquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was niet te moe om om half 4 een uitgebreid bordje eten voor haar zelf te maken
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was niet te moe om om half 4 een uitgebreid bordje eten voor haar zelf te maken
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
meen je dit ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met 'n zwart randjequote:Op donderdag 24 maart 2016 16:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie was dat toen toch, die de Dalai Lama ging schrijven/uitnodigen. Want die was toch in NL.quote:
Rienkquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wie was dat toen toch, die de Dalai Lama ging schrijven. Want die was toch in NL.
50e SL van vandaag
Later kwam die monnik daarvoor in de plaatsquote:
nieuwe trendquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens Bronno komt er een enorme meur uit een van de koelkasten van Le Luifel.
Gina lult er gewoon overheen, ze wil alleen stroom.
SW.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:31 schreef ndid het volgende:
Gaat vast goedkomen met die markt, ze hebben het over marktlui met grote wagens.
Rob: 2 maal 6 is 9
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef ndid het volgende:
Bjorn: ik heb geprobeerd hem hier naar toe te halen (Johan Cruijf dus)
Er werd vandaag al in de COS gespeculeerd of Bjorn hem 'zou kennen'
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Born zal wel met stoere verhalen komen dat hij Johan Cruyff persoonlijk kende.
even lekker krokant bakken, merken ze er niets van.quote:
Zal wel een tijdje zijn als de koelkasten stinken.quote:
gina : ongeschiktquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel een tijdje zijn als de koelkasten stinken.
Alhoewel.......
wat een armoe dat terreinquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:31 schreef ndid het volgende:
Gaat vast goedkomen met die markt, ze hebben het over marktlui met grote wagens.
Rob: 2 maal 6 is 9
[ afbeelding ]
Tijd om heel snel het MoraMannetje te bellen denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel een tijdje zijn als de koelkasten stinken.
Alhoewel.......
wat zeiden ze, zat bij ginaquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
oei oei gesprek Gabs en Ro over Bas en Do
heel vaag, hadden het over het gedoe buiten, en het woord geraffineerd viel, en konden niet teveel zeggen.later......................... maar het was duidelijk, bas heeft op zn klote gekregen, dat zeiden ze welquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel vaag, hadden het over het gedoe buiten, en het woord geraffineerd viel, en konden niet teveel zeggen.later......................... maar het was duidelijk
misschien ging dat over het gordijn wat ze op had gehangen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel vaag, hadden het over het gedoe buiten, en het woord geraffineerd viel, en konden niet teveel zeggen.later......................... maar het was duidelijk, bas heeft op zn klote gekregen, dat zeiden ze wel
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gabs de kiloknaller is caloriën aan het verbranden.....
[ afbeelding ]
ik weet het niet, maar ging wel om Bas en Do volgens mijquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
misschien ging dat over het gordijn wat ze op had gehangen?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gabs de kiloknaller is caloriën aan het verbranden.....
[ afbeelding ]
Vandaar natuurlijk dat Doos "ziek" is. Zij is tenslotte de zieligste.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar ging wel om Bas en Do volgens mij
op zich welquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:43 schreef snetje het volgende:
Rob bij de stoppenkast ..een goed idee?![]()
[ afbeelding ]
Jammer, geen blaren op z'n vingersquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:43 schreef snetje het volgende:
Rob bij de stoppenkast ..een goed idee?![]()
[ afbeelding ]
Alles kapotquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:43 schreef chufi het volgende:
Hoe lang was er geen stroom op die koel/vries kasten?
ook raar, waarom deed ie dat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:50 schreef kkka3 het volgende:
Bonzo heeft de stekker eruit getrokken. Rob spreekt hem er nu op aan.
Hij had de zaag gebruikt dus het stopcontact nodigquote:
omg dat maffe wezenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of Yarden![]()
krijg je er Xantippe de Wit gratis bij
![]()
[ afbeelding ]
dat dacht ik al, gewoon een stekkerquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:50 schreef kkka3 het volgende:
Bonzo heeft de stekker eruit getrokken. Rob spreekt hem er nu op aan.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij had de zaag gebruikt dus het stopcontact nodig
Vond haar wel leuk met die overdaad aan tandvleesquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:50 schreef Cir het volgende:
[..]
omg dat maffe wezen
koekoek
gevalletje 24/7 gestoord
probeert op dit moment alles naar zn hand te zetten, heeft Cees gesproken, en vanavond gaat hij los, en moet iedereen hem laten liggen morgen, want dan is hij helemaal kapot, dat moet een keertje kunnen zegt Brulloquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:51 schreef Cir het volgende:
Bronzow vnd dat hij
veroordeeld wrd omdat hij een Borreltje drinkt
Ik heb Bas horen fluisteren tegen Do dat hij toestemming had voor het gordijn, kan me niet voorstellen dat hij daarop door achter is aangesproken. Dan hadden ze wel zenderchecks gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
misschien ging dat over het gordijn wat ze op had gehangen?
Waarvoor heeft ie zijn best gedaan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:53 schreef kkka3 het volgende:
Bonzo: ik heb 3 weken mijn best gedaan. Ja? De 2e week word ik afgescheept, dat ik 2 flessen drink. Afgescheept
Bonzo kan niet tegen onrecht. Ja? Onmacht.
Vic is van de andere aanpak.
Free Beerquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:
Bronno over zijn drankgebruik.
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
die man is compleet in denial!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
Bronzow drinkt al 1 week niet ...
kweenie heur![]()
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
Rivella Lightquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
kweenie heur![]()
met de releaseparty zat ie in de slaapkamer jenever/kruidenbitter in te schenkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
kweenie heur![]()
wat een eikel! en maar liegen over die 2 flessen... nou was echt wel zoquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:55 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Gebed zonder end
en je ontkent
laffe vent
maar niet voor de pukkelrug.. hij liep gisteravond ook zonder shirt rondquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik heb Bas horen fluisteren tegen Do dat hij toestemming had voor het gordijn, kan me niet voorstellen dat hij daarop door achter is aangesproken. Dan hadden ze wel zenderchecks gedaan
echt he ? wat een oenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:57 schreef kkka3 het volgende:
Het gaat Bonzo om zijn achterban. Het grotere plaatje.
Dus door "Cees zijn gezeur" heeft Bonzo's familie last van zijn alcoholisme.
Hij hoeft zich niet druk te maken voor zijn achterban en de kijkers, want Cees l*lt
PROEST
Misschien had hij beloofd om haar niet te nemen achter dat gordijntje. Dat schijnt wel gebeurt te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik heb Bas horen fluisteren tegen Do dat hij toestemming had voor het gordijn, kan me niet voorstellen dat hij daarop door achter is aangesproken. Dan hadden ze wel zenderchecks gedaan
Het ging om het uitknijpen daarvan. En ook een prive momentje. Hadden Ivan en Nicole, Gio en dames ook af en toe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar niet voor de pukkelrug.. hij liep gisteravond ook zonder shirt rond
die valt wel weer keihard door de mandquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:56 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wat een eikel! en maar liegen over die 2 flessen... nou was echt wel zo
Spiritus,....quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:56 schreef Bramenstruik het volgende:
Wijnliefhebber???? alles waar hij zn handen op kan leggen..........................
niet meegekregenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
Zei Rob nu tegen Brullo" schop hem maar onderuit?"
ok, weet het ook niet zeker, feit is dat ze daar elkaar in gaan steunen, 2 alcoholisten bij elkaarquote:
2 dagen achter elkaar kennelijkquote:
gaat dat over Chris ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Ze hebben een tuinman gehad die zwaar alcoholic was.
Ben ik een goudvis?
Eerlijk, vandaar dat ik het niet begreep.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
gaat dat over Chris ?
die een bord eten en een biertje nam
na hele dagen te nixsen in die tuin
![]()
mag toch hopen dat iemand ff doorpakt over die uitspraak
tsjjjj inderdaad, Chris nam een biertje en soms eentje te veel, maar functioneert, kan ik van die 2 niet zeggen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
gaat dat over Chris ?
![]()
Amenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Ebinas het volgende:
Goed he die Rob en Vic. Het zijn de perfecte mensen, de rest is.
Bronno had het erover dat het zo naar buiten werd gebracht...quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
gaat dat over Chris ?
![]()
snap sowieso niet dat hij dit uit zn smerige huichelachtigequote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsjjjj inderdaad, Chris nam een biertje en soms eentje te veel, maar functioneert, kan ik van die 2 niet zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rob zei dat er meerdere wegen waren om dit op te lossen ... nou bij Cees en alcohol? Iedereen die wat drinkt is gelijk een alcoholist volgens Cees dus deze streek gaat ook niet werken..quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Cir het volgende:
Fikkie verteld het verhaal aan Rob
dat zze bronnow snapt en niet haar ding is/was
Rob ;...oh okee
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:06 schreef Cir het volgende:
[..]
snap sowieso niet dat hij dit uit zn smerige huichelachtige
volgevreten groenkotsende
pedofielie neigende
tyfes bakkes krijgtgeeft niet, ik begrijp hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make trouble not war
hij doet er ook niet echt veel aan om dat ''beeld'' te veranderenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Bronno had het erover dat het zo naar buiten werd gebracht...
nou lekker dan, goede vriendin is fikkiequote:Op donderdag 24 maart 2016 18:06 schreef mazaru het volgende:
Fik zegt dat doos niet 100% is.
Dat is voor het eerst dat er wat zinnigs uit komt
dat klopt ook, hij refereert alles eraan, heel benauwd en uptightquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Rob zei dat er meerdere wegen waren om dit op te lossen ... nou bij Cees en alcohol? Iedereen die wat drinkt is gelijk een alcoholist volgens Cees dus deze streek gaat ook niet werken..
Maar de rest van de groep keurt het drinkgedrag van Bonzo goed en dat is het andere uiterste.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Rob zei dat er meerdere wegen waren om dit op te lossen ... nou bij Cees en alcohol? Iedereen die wat drinkt is gelijk een alcoholist volgens Cees dus deze streek gaat ook niet werken..
ik heb nog een hele avond gehuild, om die fles wijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn oma dagelijks 'n schaal gele vla (advocaat)
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:06 schreef Cir het volgende:
[..]
snap sowieso niet dat hij dit uit zn smerige huichelachtige
volgevreten groenkotsende
pedofielie neigende
tyfes bakkes krijgtamen Cir,gooi het eruit meid,opkroppen is slecht voor je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het ogenblik is *HET BREIN* niet thuis.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:08 schreef Ebinas het volgende:
Het Brein, wat moet je toch zonder hem?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn oma dagelijks 'n schaal gele vla (advocaat)
dit zijn toch ook gewoon meiden die dat puberale een beetje achter zich moeten laten? komt geen zinnigheid uitquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gabs en Row zijn voor je aan het zingen, daar word je vast blij van
[ afbeelding ]
Hahaha, En nu Cemal ook nog, het feest is compleet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gabs en Row zijn voor je aan het zingen, daar word je vast blij van
[ afbeelding ]
billen heeft ze niet echtquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:13 schreef kejo het volgende:
Yuk....Zie de roze string van row dwars Door haar rok
heerlijk jong Cemal, echt waarquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:12 schreef flatflower het volgende:
[..]
Hahaha, En nu Cemal ook nog, het feest is compleet.
echt mooie billen vind ik haar niet hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:13 schreef kejo het volgende:
Yuk....Zie de roze string van row dwars Door haar rok
flubbers ..ze sport nauwlijksquote:
Bronno zegt niet dat Chris een alcoholist was, hij zegt dat het rond ging dat Chris een alcoholist was,quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
gaat dat over Chris ?
![]()
marktmensen geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef LLgetikt het volgende:
staat er vanavond wat op de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |