SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Toch wel vermakelijker dan dat het nu is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef sjampoeh het volgende:
throwbackthursday![]()
Tinoke
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-ik-ben-jou-goed-zat
maar je eet Vandaag in Nederland niet Spinazie,ardapellen en eitje ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:56 schreef Agossie het volgende:
TT voor christelijke heilig voor andere een werkdag of slaap dag![]()
Nee ik niet..gesudderd mager rundvlees aardappels en witlofsalade Vroeger thuis wel. Katholiek opgevoed maar sinds ik uit huis ben blij dat ik me niet meer aan die dingen hoef op te houden Denk de utopianen ook niet paas gezind zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je eet Vandaag in Nederland niet Spinazie,ardapellen en eitje ?
nee in ostenrijk nu 3 dagen geen vlees ,erst an ostern zaterdag weerquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:59 schreef Agossie het volgende:
[..]
Nee ik niet..gesudderd mager rundvlees aardappels en witlofsalade Vroeger thuis wel. Katholiek opgevoed maar sinds ik uit huis ben blij dat ik me niet meer aan die dingen hoef op te houden Denk de utopianen ook niet paas gezind zijn
lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:59 schreef Agossie het volgende:
[..]
Nee ik niet..gesudderd mager rundvlees aardappels en witlofsalade Vroeger thuis wel. Katholiek opgevoed maar sinds ik uit huis ben blij dat ik me niet meer aan die dingen hoef op te houden Denk de utopianen ook niet paas gezind zijn
Het is witte donderdag.quote:
Zelfs buiten de poort kraamt ons huismongooltje pertinente onzin en onwaarheden de wereld in.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
wim: Er zijn natuurlijk geen wetten en regels hoelang je aan het werk moet, daar ben je vrij in. Maar dagelijks was ik gemiddeld toch wel een uurtje of 6 in de weer met allerlei werkzaamheden. Daarbij had je natuurlijk ook nog de huishoudelijke klusjes en er werden regelmatig evenementen georganiseerd waarin de nodige tijd ging zitten.
Wat hebben die lui in Utopia een andere kijk op werk, zag die luiaard heel vaak niks doen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
wim: Er zijn natuurlijk geen wetten en regels hoelang je aan het werk moet, daar ben je vrij in. Maar dagelijks was ik gemiddeld toch wel een uurtje of 6 in de weer met allerlei werkzaamheden. Daarbij had je natuurlijk ook nog de huishoudelijke klusjes en er werden regelmatig evenementen georganiseerd waarin de nodige tijd ging zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |