quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:
Bronno over zijn drankgebruik.
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
die man is compleet in denial!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
Bronzow drinkt al 1 week niet ...
kweenie heur![]()
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
Check de achtergrond
[ afbeelding ]
Rivella Lightquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
kweenie heur![]()
met de releaseparty zat ie in de slaapkamer jenever/kruidenbitter in te schenkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
kweenie heur![]()
wat een eikel! en maar liegen over die 2 flessen... nou was echt wel zoquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:55 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Gebed zonder end
en je ontkent
laffe vent
maar niet voor de pukkelrug.. hij liep gisteravond ook zonder shirt rondquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik heb Bas horen fluisteren tegen Do dat hij toestemming had voor het gordijn, kan me niet voorstellen dat hij daarop door achter is aangesproken. Dan hadden ze wel zenderchecks gedaan
echt he ? wat een oenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:57 schreef kkka3 het volgende:
Het gaat Bonzo om zijn achterban. Het grotere plaatje.
Dus door "Cees zijn gezeur" heeft Bonzo's familie last van zijn alcoholisme.
Hij hoeft zich niet druk te maken voor zijn achterban en de kijkers, want Cees l*lt
PROEST
Misschien had hij beloofd om haar niet te nemen achter dat gordijntje. Dat schijnt wel gebeurt te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik heb Bas horen fluisteren tegen Do dat hij toestemming had voor het gordijn, kan me niet voorstellen dat hij daarop door achter is aangesproken. Dan hadden ze wel zenderchecks gedaan
Het ging om het uitknijpen daarvan. En ook een prive momentje. Hadden Ivan en Nicole, Gio en dames ook af en toe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar niet voor de pukkelrug.. hij liep gisteravond ook zonder shirt rond
die valt wel weer keihard door de mandquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:56 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wat een eikel! en maar liegen over die 2 flessen... nou was echt wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |