Hoe voorspelbaar......quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Accuwissel. Daarna leest iemand natuurlijk toevallig het overlijde van Cruyff.
Toch niet hè? Ik krijg het gevoel dat de omgang met Do hem uiteindelijk niet veel goed doet. Gisteravond was ie ook weer zo teleurgesteld over dat geklier met wel - niet meedouchen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is zeker de Bas niet meer die hij in het begin was
Volgens mij is hij heel onzeker over die doos. Hij voelt dat er iets niet goed is met haar, maar wil het niet geloven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet hè? Ik krijg het gevoel dat de omgang met Do hem uiteindelijk niet veel goed doet. Gisteravond was ie ook weer zo teleurgesteld over dat geklier met wel - niet meedouchen.
Oh dat zou kunnen. Maar ze behandelt hem ook zo naar, dat moet toch ergens aankomen ook al is het een heel relaxte knul.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is hij heel onzeker over die doos. Hij voelt dat er iets niet goed is met haar, maar wil het niet geloven.
Ik snap niet wat hij in haar ziet. Hij waarschijnlijk zelf ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Maar ze behandelt hem ook zo naar, dat moet toch ergens aankomen ook al is het een heel relaxte knul.
Het is een sexy poppetje dat hem om haar vinger windt. Hem en alle andere mannen behalve Cees.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij in haar ziet. Hij waarschijnlijk zelf ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |