Dan heb je een groot voetballer en dirigent gemist, die aanvoerder wist het wel te regelen dat het elftal een elftal was, en niet 11 man die proberen een goal te maken!quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:38 schreef El_Chili het volgende:
Vond het ook best heftig toen ik het hoorde vanmiddag..
Ondanks dat ik hem met mijn 26 nooit live heb zien voetballen brengt de man toch een nostalgisch gevoel in me boven... Voorafgaand aan een grote wedstrijd van Oranje op het EK/WK altijd even op TV horen hoe de grote Cruijff er over denkt was toch altijd weer een mooi momentje..
RIP
Heb je een pan uitliggen of de hele dakstoel eruit?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:58 schreef Walterwhite64 het volgende:
Heb een stenen hart, murw gebeukt door internet en de slechtheid van de mens. Al in geen 15 jaar meer gehuild maar blijkbaar kan ik t nog wel. Vanmiddag zitten janken als een baby, gek want heb johan nooit irl ontmoet. Het moment van bloed zweet en tranen op 538 om 14:14.
Maar altijd Ajacied gebleven.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je een pan uitliggen of de hele dakstoel eruit?
Die man is gewoon betaald voor zijn diensten hoor, en toen die elders meer kon krijgen heeft het vaderland hem niet weerhouden om te gaan.
Daar kan ik niet ja of nee op antwoorden weet ik dus niet!quote:
Beetje een rare uitspraak dit, als je Ajax verlaat en tekent vervolgens een contract bij Barcelona, dan ben je dus geen Ajacied meer, toen hij even een jaartje voor Feyenoord ging spelen, was hij ook gaan Ajacied meer.quote:
Zeker mooi van 2 clubs en het publiek ervan uit 010.quote:
Daar liggen ze nog steeds wakker van in A'dam.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje een rare uitspraak dit, als je Ajax verlaat en tekent vervolgens een contract bij Barcelona, dan ben je dus geen Ajacied meer, toen hij even een jaartje voor Feyenoord ging spelen, was hij ook gaan Ajacied meer.
Vergeet Piet Keizer niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:53 schreef golfer het volgende:
Er is maar 1 Mister Ajax, dat is Sjaak Swart, maar er is ook maar 1 Johan Cruijff die zoveel betekend heeft voor Ajax en het Nederlandse voetbal, ondanks al zijn uitstapjes.
Dat is een andere klasse en geniale voetballer geweest en altijd mijn eigen favoriet, maar toch net iets minder dan Cruijff.quote:
In Tilburg hadden we Budje Brocken, geen idee wat daarvan terecht gekomen is?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een andere klasse en geniale voetballer geweest en altijd mijn eigen favoriet, maar toch net iets minder dan Cruijff.
Bij de teams samenstellen was ik liever Keizer dan Cruijff of Swart.
En ik was ook soms Bennie Muller, maar dat kwam omdat we in zijn sigarenzaak altijd onze sigaretjes kochten.
144pquote:
Johan was onnavolgbaar, soms obstinaat en kon z'n kont tegen de krib gooien als het hem niet zinde.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje een rare uitspraak dit, als je Ajax verlaat en tekent vervolgens een contract bij Barcelona, dan ben je dus geen Ajacied meer, toen hij even een jaartje voor Feyenoord ging spelen, was hij ook gaan Ajacied meer.
Betondorp issie nooit vergeten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johan was onnavolgbaar, soms obstinaat en kon z'n kont tegen de krib gooien als het hem niet zinde.
Dat deed hij o.a. met bovenstaande 2 acties, maar hij kwam altijd weer op het nest terug...
Was dat het begin van de punt naar achteren?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:25 schreef RedFever007 het volgende:
legendarische TV
Valt mij nu pas op, de "jaja" van Barend op 0:39Hij begreep er geen snars van
En lieten ze hem dat nest ook weer in?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johan was onnavolgbaar, soms obstinaat en kon z'n kont tegen de krib gooien als het hem niet zinde.
Dat deed hij o.a. met bovenstaande 2 acties, maar hij kwam altijd weer op het nest terug...
Als je z'n fan kaartjes hebt gehad, dan ken je de rest van het verhaal ongetwijfeld ook wel...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
En lieten ze hem dat nest ook weer in?
Kennelijk wel zo te lezen?
Bij mij kwam men er dan niet meer in al was men nog zo goed!
Neemt niet weg dat ik respect voor hem had, toen hij bij Ajax en het Nederlands elftal speelde,
Toen deze naar Spanje vertrok heb ik al zijn fan kaartjes die ik had verbrand, of weg gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |