En wij nog gister zeggen leven en laten leven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:24 schreef Pek het volgende:
[..]
In die tijd heb ik hem ontmoet, als klein jochie. Stond geparkeerd bij het schoolplein en hij werd natuurlijk belaagd door al die schoffiesDie auto was groen, als ik me niet vergis.
Cruijffcourts ook over de hele wereld. Het meest internationale dat de NOS laat zien is een asielzoeker op een Cruijffcourt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
NOS: "Er komen reacties uit de hele wereld op het overlijden van Johan Cruijff, zo ook uit Betondorp"
Naar Barcelona bedoel je.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie zou het waard zijn dan om naar hem vernoemd te worden, toen deze het toneel verliet ging heel het Nederlandse voetbal omver mijn mening dan he!
En dan heb ik het over de tijd dat deze naar Madrid vertrok was het toch toen?
Only the good die youngquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En wij nog gister zeggen leven en laten leven.
Nouja, 1 ding is zeker cruijff heeft zeker geleefd.... en nog steeds.
Ja, zelf was het niet zo'n geslaagd zakenman.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep volgens mij regelde zijn schoonvader al die zaken?
Heeft hij niet ooit eens een waardeloos stuk moeras gekocht, ergens in Florida?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, zelf was het niet zo'n geslaagd zakenman.
Geen idee, maar hij is er bijna failliet door gegaan. Cruyff dacht echt dat hij zelf alles wel kon, maar in zaken doen zat hij er toch een beetje naast.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft hij niet ooit eens een waardeloos stuk moeras gekocht, ergens in Florida?
hij is een keer opgelicht door Michel Basilevitsj voor 6 miljoen (varkensfokkerij)quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is er bijna failliet door gegaan. Cruyff dacht echt dat hij zelf alles wel kon, maar in zaken doen zat hij er toch een beetje naast.
Heren kom op zeg over iemand die dood is alleen maar goeds, of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hij is een keer opgelicht door Michel Basilevitsj voor 6 miljoen (varkensfokkerij)
daarna is hij Amerika gaan voetballen om z'n schulden af te betalen
Klopt, ik heb hem nog zien spelen met de Los Angeles Aztecs toen die in Nederland waren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hij is een keer opgelicht door Michel Basilevitsj voor 6 miljoen (varkensfokkerij)
daarna is hij Amerika gaan voetballen om z'n schulden af te betalen
Hopelijk krijgen Leo en Andres het op hun heupen en maken ze er inderdaad een passende wedstrijd van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:18 schreef Onnoman het volgende:
Wel speciaal.. a.s. weekend is barca VS Real
ik ga er vanuit dat ze hier op een zeer bijzondere en indrukwekkende manier bij stil gaan staan waar je de rillingen van over de rug krijgt
Dit is ook wel een pareltjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles is nu na hem.
Maar ik verwacht niet dat het naar hem vernoemd zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |