Helaas nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:54 schreef Onnoman het volgende:
Een gevecht wat je niet kan winnen..
erg treurig
Alles is nu na hem.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Of het nieuwe FC Barcelona stadion wordt na hem vernoemd
prednisonquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:49 schreef Onnoman het volgende:
ik schrok beetje van deze foto
[ afbeelding ]
Komt door het petje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:08 schreef daymian het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto schrok ik al helemaal van, herken Johan Cruyff niet eens
Wie zou het waard zijn dan om naar hem vernoemd te worden, toen deze het toneel verliet ging heel het Nederlandse voetbal omver mijn mening dan he!quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles is nu na hem.
Maar ik verwacht niet dat het naar hem vernoemd zal worden.
Edit. Jack is er niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
Och toch, Jack van Gelder bij Boulevard, die heeft het er zwaar mee.
Of iets aan z'n ogen waardoor ze extra vochtig lijken, dat kan ook.
Die kende hem misschien persoonlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
Och toch, Jack van Gelder bij Boulevard, die heeft het er zwaar mee.
Of iets aan z'n ogen waardoor ze extra vochtig lijken, dat kan ook.
Dirigeren dat kon die goed, de juiste man op de juiste plaats.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Die kende hem misschien persoonlijk?
Ik geef écht helemaal niks om voetbal, maar Cruyff vond ik wel een leuke man![]()
Vooral om zijn uitspraken en verder heb ik wel eens gehoord dat hij aardig kon voetballen
Ik heb geen idee wat de zwarte panter is hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dirigeren dat kon die goed, de juiste man op de juiste plaats.
De zwarte panter wie kan die nog?
De Munck, was de zwarte Panter.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de zwarte panter is hoor
In die tijd heb ik hem ontmoet, als klein jochie. Stond geparkeerd bij het schoolplein en hij werd natuurlijk belaagd door al die schoffiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |