Ik kom uit 020-Gaza, daar heeft iedereen in de metro een gun.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel als ze op het perron staan met grote wapens.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je gebruikt wat onderzoekjes van TN, ST en WI, zonder er genoeg vanaf te weten om wiskundige, natuurkundige, of scheikundig technoloog te worden. Toegepaste wetenschappen, met een leuk sausje van cellen en organisme, bedacht om meer vrouwen naar de TU toe te lokken.
Meer chicks = minder exact.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]De enige reden waarom chicks LST kiezen is vanwege de Leidse kant. Voor de rest verschilt bioprocestechnologie niet zoveel van scheikundige procestechnologie, alleen doen wij alles in water en niet bij 400 graden.
Scheikundige Technologie?quote:
Als jij je fietsband niet kan plakken ben je toch wel zwaar incompetent hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap dat gehaat op de TU's nooit. Toch maar wat handig als je fietsband geplakt moet worden en je dat als TU-student dan prima zelf kunt doen, scheelt zo weer 15 euro!
Ja, de Leidse kant. Maar ik ga een Delftse master doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meer chicks = minder exact.
Simpeler is het niet. Bouwko heeft ook 30-40% vrouw, dus vreemde eend in de technische bijt.
Zo'n 10 jaar terug was het in Delft nog gewoon Scheikundige Technologie, toen ben ik namelijk naar een info-dag er van geweest.quote:
Laat incompetent maar weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij je fietsband niet kan plakken ben je toch wel zwaar incompetent hoor.
Kost alleen maar werkgelegenheid om het zelf te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij je fietsband niet kan plakken ben je toch wel zwaar incompetent hoor.
Sindsdien is Scheikundige Technologie samengesmolten met Scheikunde in Leiden tot Moleculair Science & Technology. Wat nergens op slaat, want na 1 jaar moet je kiezen tussen Leiden en Delft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n 10 jaar terug was het in Delft nog gewoon Scheikundige Technologie, toen ben ik namelijk naar een info-dag er van geweest.
Je bent een chick?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben meer in touch met mijn Leidse kant.
Licht opwindend dit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben meer in touch met mijn Leidse kant.
Oh, dus slechts 66% van je studie is minder exact, maar die twee jaartjes master op de TU maakt je bèta-wonder.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, de Leidse kant. Maar ik ga een Delftse master doen.
Eens, maar sommige types willen graag werkloze mbo'ers. Harteloos.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kost alleen maar werkgelegenheid om het zelf te doen.
Maar ze kunnen er wel een hippe naam op plakken nu.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sindsdien is Scheikundige Technologie samengesmolten met Scheikunde in Leiden tot Moleculair Science & Technology. Wat nergens op slaat, want na 1 jaar moet je kiezen tussen Leiden en Delft.
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dus slechts 66% van je studie is minder exact, maar die twee jaartjes master op de TU maakt je bèta-wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |