Ik snap het punt hoor, maar misschien is het beter om Deezer zelf te adviseren om het niet te delen. Als hij naar iedereen zijn foto's en datingsprofielen stuurt is het natuurlijk niet zo gek dat daar onderling en in dat topic over gesproken wordt.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:55 schreef Re het volgende:
ok even voor de duidelijkheid, het delen van privemateriaal is niet wenselijk zeker niet om er dan publiekelijk nog even hilarisch overheen te zeiken
dat is wel vreemd anders had hij het zelf wel in het topic geplaatst, het is niet aan een ander het voor hem te plaatsen... dus ja het is gewoon openbaar maken van een DM en dus banbaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik snap het punt hoor, maar misschien is het beter om Deezer zelf te adviseren om het niet te delen. Als hij naar iedereen zijn foto's en datingsprofielen stuurt is het natuurlijk niet zo gek dat daar onderling en in dat topic over gesproken wordt.
Oké. Mocht je toch van gedachten veranderen, wees dan wat serieuzer in je eigen topic. Met jouw antwoorden kan niemand iets en dan krijg je dat. En dit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Kamina het volgende:
Toch wel jammer dat aan de bel getrokken wordt over een topic dat wordt volgebaggerd en ts herhaaldelijk wordt beledigd, om het vervolgens te sluiten.
Meteen de laatste keer dat ik een topic aangemaakt heb.
zou je het topic van Deezer willen reeksen a.u.b.?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké. Mocht je toch van gedachten veranderen, wees dan wat serieuzer in je eigen topic. Met jouw antwoorden kan niemand iets en dan krijg je dat. En dit.
Nee. Dat blijft gewoon zo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
zou je het topic van Deezer willen reeksen a.u.b.?
Keer op keer kom je in dat topic de boel opjutten met je identieke riedeltje. Keer op keer word je daarop aangesproken omdat je het topic daarmee ontspoort. Bewust.quote:
Stop de waarheid maar onder de banken. Gewoon aan kusjekroel doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Dat op de man spelen, doorspekt metis onnodig en wordt zoveel mogelijk verwijderd.
Gewoon niet doen. Je hoeft niet te blijven reageren.
Gewoon niet zo op de man spelen. En kun je niet zonder, dan blijf je weg uit dat topic.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Stop de waarheid maar onder de banken. Gewoon aan kusjekroel doen.
Het blijven feiten, op de man of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon niet zo op de man spelen. En kun je niet zonder, dan blijf je weg uit dat topic.
Sim-pel.
Het zijn de toon en smilies die de ongewenste muziek maken.quote:
Ik wil wel bakkeleien over de note die ik zojuist heb gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn de toon en smilies die de ongewenste muziek maken.
Daar kunnen we lang en breed over bakkeleien. Ga ik iig niet doen, je weer nu wat niet gewenst is.
Oh, nou, aangezien het niet wordt gewaardeerd dat ik een smiley weghaal, krijgen jullie hem terug:quote:
GC / Als andere relatie aangezien wordenquote:
GC/R&P ... dat geeft het best wel duidelijk weer ...quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
GC / Als andere relatie aangezien worden
Wat is het verschil tussen die spoiler en mijn spoiler?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
GC/R&P ... dat geeft het best wel duidelijk weer ...
Doe ze vooral de groeten!quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
...
Dan zal ik m'n spoiler onderbrengen in GC, want daar is het wel toegestaan blijkbaar.
Doe ik.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:51 schreef Copycat het volgende:
Je kent deze ellenlange discussie net zo goed als ik hem ken. Misschien wil jij van vandaag een groundhog day maken, maar ik heb daar tijd voor noch trek in. Wil je toch die trek bevredigen, raad ik je aan de laatste paar feedbacktopics terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |