SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij weleens aangezien voor bijvoorbeeld de moeder van je zus (of je zus jouw moeder)? Of wellicht de zoon/dochter van iemand die niet je ouder was? Of...?
Ik ben weleens aangezien voor de dochter van mijn vriend.Werd tegen hem gezegd: "Zo en dit is de kleine meid?" "Nee das m'n vriendin"
(We schelen 6 jaar.)
Vriendin en ik zijn weleens aangezien voor zusjes. (Zij blond blauwe ogen, ik donkerbruin haar en bruine ogen).
Ik ben weleens aangezien voor de zoon van diezelfde vriendin.![]()
We stonden voor het stoplicht, ik op een mountainbike en had kort haar, zij op een gewone fiets. Komt er een vrouw naar ons toe: "Is dat je zoon?"
[ Bericht 0% gewijzigd door Jaimy_Luca op 09-05-2016 13:55:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bijna 32 en mijn vriend 38. Ik zie er iets jonger uit, hij blijkbaar ouder, alhoewel nog niet grijs. En toch aangezien voor z'n dochter, trouwens niet alleen die keer in de OP.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:40 schreef IceMaiden het volgende:
En een keer voor de dochter van mijn toenmalige vriend. Niet dat hij oud is, maar hij is al vroeg wat grijzig en ik zie er jonger uit dan ik in werkelijkheid ben.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 9 mei 2016 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik ben weleens aangezien voor de dochter
Ik ben weleens aangezien voor de zoon
Ze zijn bang dat ze het niet overleven, want er is een verhoogde kans op represaille gezien jouw geschiedenis.quote:
Bij mij op de basisschool zat er een jongen in een andere klas, hij had erg lang haar en leek op een meisje. Een keer na school stond hij zich om te kleden voor een voetbalwedstrijd of training en z'n moeder stond er bij. Ik zei in alle onschuld, en uiteraard zonder hem te willen pesten, dat ik niet wist dat meisjes ook voetbalden...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
ik met een heel slecht bloempotkapsel op de lagere school weleens voor jongen![]()
Zo een heb ik ookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef SR4 het volgende:
[..]
Bij mij op de basisschool zat er een jongen in een andere klas, hij had erg lang haar en leek op een meisje. Een keer na school stond hij zich om te kleden voor een voetbalwedstrijd of training en z'n moeder stond er bij. Ik zei in alle onschuld, en uiteraard zonder hem te willen pesten, dat ik niet wist dat meisjes ook voetbalden...
Die moeder zei toen "hij is een jongen" en ik droop af... Ik voel de schaamte weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de of een vriendin?quote:Op maandag 9 mei 2016 16:39 schreef AbFab_Darling het volgende:
Vaak als vriendin van mijn moeder. Ik ben zelf een halfbloed, licht getint, en mijn moeder blond met blauwe ogen.
En terechtquote:Op maandag 9 mei 2016 18:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ze het niet overleven, want er is een verhoogde kans op represaille gezien jouw geschiedenis.
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:43 schreef MrSalazar het volgende:
Een kindje dacht dat de baby van m'n zusje haar zusje was en ik denk dat men vaak genoeg heeft gedacht dat m'n zusje m'n vriendin was, maar ik kan me niet herinneren dat dat ooit is gezegd.
Ik vind het alleen maar geniaal!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |